Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Mekke pruziny

 o Navštíveno 14414x o
o 15.02.2016, 19:09 | Draxx | Upraveno: 2016-02-15 19:10:14
Mam Hyundai Sonatu 3,3 V6 a prijde mi, ze ma takovou blbou kombinaci pomerne tvrdych tlumicu a mekkych pruzin. Takze na dirach to mlati jak nemocny a v zatackach se to naklani vic nez je mi mile. Potrebuju trosku tuzsi pruziny. Cetl sem, ze Eibach dela progresivni pruziny - ma nekdo zkusenosti ?


o 17.02.2016, 08:53 | camron
Resim ted neco podobneho na Mondeu Combi MK4. Tento tyden tam prijdou pruziny Eibach pro-kit, taknpak muzu poreferovat.

A mas overeno, ze na tu tvou Sonatu to vyrabi?
o 18.02.2016, 20:19 | Draxx
Koukal sem ze vyrabi. Urcite napis, nechci dat 6k za pruziny a zjistit ze mam z auta trakar = ))
o 18.02.2016, 21:27 | camron
Takže pružiny na autě, mám ale najeto jen pár km. Zatím si to sedlo asi o 2.5 cm, auto pěkně v rovině. Uvidíme, zda to půjde ještě trošku dolů. S autem se lépe jede, už si nepřijdu jako při jízdě na moři. No a co se týče tvrdosti - jestli to pocitově ztvrdlo o 20-25%? - žádný trkař se nekoná. Na velké závěry je ještě brzy, ale zatím spokojenost.

Kdes ty péra viděl za 6000? Přijde mi to dost....
o 18.02.2016, 21:32 | camron
Jinak standardní pružiny mají na moje auto kolem 13 mm tlustý drát, u pro-kitu jsem naměřil o cca. 2 mm více.
o 20.02.2016, 12:14 | Draxx
Diky za zkusenost. Kde si to kupoval ?
o 20.02.2016, 12:36 | camron
eibach.cz
o 22.02.2016, 07:22 | camron
Takze musim konstatovat, ze jsem velmi spokojeny! Zda se, ze v Eibachu vedi, co delaji :)
o 25.02.2016, 09:11 | Rustapha-659
Jsme zvědavej co na to souzi na STK....mám dojem,že všichni už úplně začínají blbnout....Stihl jsem to ještě v prosinci,ale technik mě "varoval",že kvůli podvozku HP mě příště nepustí,protože to "mám skoplý až na zem" ..(-3cm) ..vážně uvažuju,že vezmu černej sprej a poleju tlumiče i pružiny,aby to tak neřvalo..(nebo já už fakt nevim)..Blbý na tom je,že když se toho chytne debil,tak mu stačí svinovací metr a změřit hranu blatníku od země..a hurá-"mám vás pane!"Jsou s tím úplně nemocný.. :-(
o 25.02.2016, 09:19 | Rustapha-659
TADY JE SICE KRÁTKÁ,ALE POMĚRNĚ ZAJÍMAVÁ DISKUSE:
[ Link ]

Já na Ulozto z práce sice nemůžu,ale holt na to kouknu až doma..

[ Link ]
o 25.02.2016, 10:05 | .mycTD
tak to se koukni, bo je to vyzivne.
...koukam, ze jdou i do detailu :-)

foto k příspěvku  od .mycTD

o 25.02.2016, 13:14 | Rustapha-659
Chce se mi zvracet...takže to abych na každou STK dal sériovej podvozek,vyndal sání a dal kryt na motor,odfuk kliky jakbysmet..a jestli se nějakej kretén chytne toho,že mám koncovej díl Soietu s 8SD a mám k ní i papíry,ale nemám jí zapsanou ve VTP dostanu to na 30 dní,tak se pose*u...
o 25.02.2016, 15:52 | .mycTD
evidentne to psal nejakej zapsklej svazarmovec:

Dalším typickým případem výměn celých motorů
byly motory vozidel Tatra613
a Tatra700, kde se prováděly záměny motorů 3.5V8 za motory 4.0V8 resp.
4.4V8 a využívalo se u nich
skutečnosti, že identifikace motoru je vyznačena na odnímatelném chladícím ventilátoru.

...to je fakt klicovy problem vozoveho parku v CR, na ktery je treba se extra zamerit :)
o 25.02.2016, 16:35 | camron
A proto mám nenápadné černé pružiny. Už vidím, jak mají na STK rozsáhlou tabulku s rozměrem, který má být u toho kterého automobilu mezi kolem a blatníkem, berouc v potaz všemožné nabízené sériové podvozky (paket pro špatné cesty, sportovní paket, atd.). Ha...ha...ha
o 25.02.2016, 16:37 | camron
A je zajímavé, že smradlavé staré Karosy a Avie, za kterými člověk po minutě upadá do mdlob, nikdo neřeší a řešit nebude...
o 26.02.2016, 16:31 | Draxx
Tak Eibachy se uz na moje auto nedelaji. Prima.
Dal se budu houpat = )
A sem zvedavej co mi na STK reknou na to, ze mam zadek silene nizko - mam v kufru nadrz LPG a ty mekky pruziny se pekne macknuly. Nebo treba nemam ten plastovej kryt motoru, kvuli LPG vstrikum se tam proste nevejde. Bude to sranda = )
o 03.03.2016, 18:53 | camron
Draxx: a nikdo jiný nevyrábí? ST Suspensions, H&R, apod...
o 06.03.2016, 08:17 | Draxx
H&R dela, ale cena v CR neni vubec lidova = )
o 06.03.2016, 13:21 | Rajdlos
LOL a cena za hranicemi je asi 3x menší? :D
o 06.03.2016, 18:42 | P.E.T.R
Tak si je nech vyrobit přesně dle požadavků a je to.
o 06.03.2016, 18:59 | Draxx
Omlouvam se vsem, kterym vadi ze se divam na cenu i v zahranici. Je to zlocin. Uz se to vicekrat nestane ( =
Hadam ze zakazkova vyroba pujde cenove kamsi do nesmyslu, nebo se mylim ?
o 06.03.2016, 20:22 | P.E.T.R
Vůbec ne, cca 5t Kč za pár, výroba v Plzni.
o 06.03.2016, 22:31 | Rajdlos
Kolik stojí u nás a kolik za hranicemi? HR dovazi kluci z E6 a drzi temer stejne ceny jako HR. Proto mi neni jasne, co neni u Tebe lidova cena.
o 07.03.2016, 16:38 | CervinVega
H&R je poměrně tvrdé (nejsou progresivní, coz je někdy výhoda, jindy ne), tak abys nebyl překvapen. Eibach jsou pocitove měkčí.
o 07.03.2016, 18:41 | Draxx
Zbytecne tvrdy nechci. Mi sere ten Eibach, ze uz je nedela. Nikdo jinej na my auto snad nevyrabi.
o 06.04.2016, 07:40 | camron
Tak jak jsi to vyresil?
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.1871 sekund.