
Navštíveno 14414x


15.02.2016, 19:09 |
Draxx | Upraveno: 2016-02-15 19:10:14
Mam Hyundai Sonatu 3,3 V6 a prijde mi, ze ma takovou blbou kombinaci pomerne tvrdych tlumicu a mekkych pruzin. Takze na dirach to mlati jak nemocny a v zatackach se to naklani vic nez je mi mile. Potrebuju trosku tuzsi pruziny. Cetl sem, ze Eibach dela progresivni pruziny - ma nekdo zkusenosti ?
Resim ted neco podobneho na Mondeu Combi MK4. Tento tyden tam prijdou pruziny Eibach pro-kit, taknpak muzu poreferovat.
A mas overeno, ze na tu tvou Sonatu to vyrabi?

18.02.2016, 20:19 |
Draxx Koukal sem ze vyrabi. Urcite napis, nechci dat 6k za pruziny a zjistit ze mam z auta trakar = ))
Takže pružiny na autě, mám ale najeto jen pár km. Zatím si to sedlo asi o 2.5 cm, auto pěkně v rovině. Uvidíme, zda to půjde ještě trošku dolů. S autem se lépe jede, už si nepřijdu jako při jízdě na moři. No a co se týče tvrdosti - jestli to pocitově ztvrdlo o 20-25%? - žádný trkař se nekoná. Na velké závěry je ještě brzy, ale zatím spokojenost.
Kdes ty péra viděl za 6000? Přijde mi to dost....
Jinak standardní pružiny mají na moje auto kolem 13 mm tlustý drát, u pro-kitu jsem naměřil o cca. 2 mm více.

20.02.2016, 12:14 |
Draxx Diky za zkusenost. Kde si to kupoval ?
Takze musim konstatovat, ze jsem velmi spokojeny! Zda se, ze v Eibachu vedi, co delaji :)
Jsme zvědavej co na to souzi na STK....mám dojem,že všichni už úplně začínají blbnout....Stihl jsem to ještě v prosinci,ale technik mě "varoval",že kvůli podvozku HP mě příště nepustí,protože to "mám skoplý až na zem" ..(-3cm) ..vážně uvažuju,že vezmu černej sprej a poleju tlumiče i pružiny,aby to tak neřvalo..(nebo já už fakt nevim)..Blbý na tom je,že když se toho chytne debil,tak mu stačí svinovací metr a změřit hranu blatníku od země..a hurá-"mám vás pane!"Jsou s tím úplně nemocný.. :-(
TADY JE SICE KRÁTKÁ,ALE POMĚRNĚ ZAJÍMAVÁ DISKUSE:
[ Link ] Já na Ulozto z práce sice nemůžu,ale holt na to kouknu až doma..
[ Link ]
tak to se koukni, bo je to vyzivne.
...koukam, ze jdou i do detailu :-)

Chce se mi zvracet...takže to abych na každou STK dal sériovej podvozek,vyndal sání a dal kryt na motor,odfuk kliky jakbysmet..a jestli se nějakej kretén chytne toho,že mám koncovej díl Soietu s 8SD a mám k ní i papíry,ale nemám jí zapsanou ve VTP dostanu to na 30 dní,tak se pose*u...
evidentne to psal nejakej zapsklej svazarmovec:
Dalším typickým případem výměn celých motorů
byly motory vozidel Tatra613
a Tatra700, kde se prováděly záměny motorů 3.5V8 za motory 4.0V8 resp.
4.4V8 a využívalo se u nich
skutečnosti, že identifikace motoru je vyznačena na odnímatelném chladícím ventilátoru.
...to je fakt klicovy problem vozoveho parku v CR, na ktery je treba se extra zamerit :)
A proto mám nenápadné černé pružiny. Už vidím, jak mají na STK rozsáhlou tabulku s rozměrem, který má být u toho kterého automobilu mezi kolem a blatníkem, berouc v potaz všemožné nabízené sériové podvozky (paket pro špatné cesty, sportovní paket, atd.). Ha...ha...ha
A je zajímavé, že smradlavé staré Karosy a Avie, za kterými člověk po minutě upadá do mdlob, nikdo neřeší a řešit nebude...

26.02.2016, 16:31 |
Draxx Tak Eibachy se uz na moje auto nedelaji. Prima.
Dal se budu houpat = )
A sem zvedavej co mi na STK reknou na to, ze mam zadek silene nizko - mam v kufru nadrz LPG a ty mekky pruziny se pekne macknuly. Nebo treba nemam ten plastovej kryt motoru, kvuli LPG vstrikum se tam proste nevejde. Bude to sranda = )
Draxx: a nikdo jiný nevyrábí? ST Suspensions, H&R, apod...

06.03.2016, 08:17 |
Draxx H&R dela, ale cena v CR neni vubec lidova = )
LOL a cena za hranicemi je asi 3x menší? :D
Tak si je nech vyrobit přesně dle požadavků a je to.

06.03.2016, 18:59 |
Draxx Omlouvam se vsem, kterym vadi ze se divam na cenu i v zahranici. Je to zlocin. Uz se to vicekrat nestane ( =
Hadam ze zakazkova vyroba pujde cenove kamsi do nesmyslu, nebo se mylim ?
Vůbec ne, cca 5t Kč za pár, výroba v Plzni.
Kolik stojí u nás a kolik za hranicemi? HR dovazi kluci z E6 a drzi temer stejne ceny jako HR. Proto mi neni jasne, co neni u Tebe lidova cena.
H&R je poměrně tvrdé (nejsou progresivní, coz je někdy výhoda, jindy ne), tak abys nebyl překvapen. Eibach jsou pocitove měkčí.

07.03.2016, 18:41 |
Draxx Zbytecne tvrdy nechci. Mi sere ten Eibach, ze uz je nedela. Nikdo jinej na my auto snad nevyrabi.