Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Yeti nebo Octávka?

 o Navštíveno 3818x o
o 12.02.2015, 13:20 | xSam | Upraveno: 2015-02-12 13:20:45
Co byste vybrali z těchto dvou konfigurací:
Oktávka je holá řiť, nemá ani senzory, klimatronik ani ovládání na volantu. Ale lepší užitná hodnota, Yeti má lešpí výbavu a motor, ale zase je to Yeti.
Je možnost výběru pouze z těchto dvou aut.
Díky moc za rady.

OCTAVIA COMBI III Ambition
1.6 TDI 77 kW 6-stup. mech 4x4
Ambition plus
- Tempomat
- Čtyřramenný kožený volant s chromovými prvky
- 16" kola z lehké slitiny MINORIS
- Vyhřívání předních sedadel
"MITSUMI" Apple connectivity
Sunset
"MAXI DOT"
Další 4 reproduktory vzadu
Elektrické ovládání oken vpředu i vzadu
Radio Bolero
Komfortní telefonování
Zásuvka na 230 V
Rezervní kolo ocelové (plnohodnotné), zvedák vozu, klíč na kola
Střešní nosič černý
Vyhřívané trysky ostřikovače čelního skla
Prodloužená záruka 4 roky, do 120 tis. km

nebo:
Yeti Ambiton
2.0 TDI CR 81 kW 4x4
Ambition Plus
Signalizaci vzdálenosti při parkování vzadu
Dvouzónovou klimatizaci s elektronickou regulací, kombi filtrem a automatickou cirkulací CLIMATRONIC
Vnitřní zpětné zrcátko s aut. stmíváním a dešťový sensor
Vyhřívání předních sedadel
Bederní opěry na sedadle řidiče a spolujezdce
Další 4 reproduktory vzadu
Malý kožený paket (3 ramenný multifunkční kožený volant)
MDI (Mobile Device Interface)
Příprava pro telefon GSM II s Bluetooth, "MAXI DOT"
Rádio "SWING" - 2 DIN s CD, MP3
Rezervní kolo ocelové 16" (neplnohodn.), zvedák vozu, klíč na kola, bez sady na opravu pneumatik, síťový program
Vyhřívané čelní sklo, "SUNSET"
Vyhřívané trysky ostřikovače čelního skla
Prodloužená záruka na 4 roky, do 120 000 km


o 12.02.2015, 13:31 | Ladic
Já bych vzal Yetiho :)
o 12.02.2015, 13:40 | nome | Upraveno: 2015-02-12 13:41:20
O3 ve výbavě Ambition má standardně parkovací senzory, jedinej rozdíl kterej reáně je, je ta automatická klima.
Ovládání na volantu mě osobně spíš irituje protože každou chvilku na něco omylem zmáčknu.

Jak jsi psal O3 má mnohem větší užitnou hodnotu takže záleží na využití.

Pokud v tom budeš jezdit i s rodinou tak určitě O3 pokud jenom pracovně sám tak dle toho co ti sedne vzhledově nebo pokud využiješ větší průchodnost v terénu u yetiho
o 12.02.2015, 13:46 | xSam
nome, tato varianta prostě parkovací senzory nemá.
Budu většinou jezdit sám, občas s rodinou.
o 12.02.2015, 14:13 | crestik
nejde něco oželet a vzít DSG? S obouma jezdím občas služebně, s tím 6 kvaltem by se člověk uřadil k smrti. Často proto používám 1-3-5 nebo 2-4-6. Ten automat s DSG je neporovnatelná pohoda. Řadí to rychle, neznatelně, když chceš ručně, tak můžeš.
o 12.02.2015, 14:15 | xSam
Nejde oželet nic, buď tohle, nebo MHD:-)
o 12.02.2015, 14:30 | AllInOne
tak ber asi to MHD :o)


Yeti
o 12.02.2015, 15:02 | Ladic
Já bych se spíš zamyslel, co je to užitná hodnota? protože to bude pro každýho neco trochu jinýho. Pokud tím myslíte kufr, tak jak často jezdíš s kufrem na 100% naloženým? pro me třeba větší užitnou hodnotu bude mít 100% Yeti - líp se do něj nalejzá, je vejš o kousek, malinko jinej posaz, lepší motor, klimatronik, vyhřejvaný přední sklo - to je pro me větší užitná hodnota :)
o 12.02.2015, 15:11 | walish | Upraveno: 2015-02-12 15:11:57
Podle mě je na tom s užitnou hodnotou taky lépe yeti. Navíc na jeho střeše může přistát vrtulník.
o 12.02.2015, 15:25 | Dexter
Nova OIII se mi libi, ale z tohoto vyberu bych asi taky vzal Yetiho. Ta okena ma loketni operku v zakladu? Kdyz si na ni clovek zvykne, tak pak jet v aute bez ni je nepohodlny.
o 12.02.2015, 16:20 | xSam
Hmmm, zajímavé názory, byl jsem nakloněn spíš k oktávce a teď fakt nevím. Každé auto má něco.

S autem se bude hodně jezdit po dálnici a velké dálky, jak je na tom Yeti s pohodlím? Já jsem si ním jel párkrát a nějak si to nevybavuju.
o 12.02.2015, 17:07 | BadyS
za me rozhodne OIII, jestli to ma byt na vetsi vzdalenosti

neumim si v yetim najit idealni posez, kratka palubka, vzprimeny posez, pri idelni poloze operadla zase spatna poloha volantu.....to me osobne vadi....jinak auto podvozkove fajn ale urcite ne na hltani dalnicnich km, spotreba 7-7,4l.....u octy jsme na 5,2l
o 12.02.2015, 17:15 | xSam
Denně najedu cca 150Km.
Občas jezdím například Ostravu na otočku a podobně.
o 12.02.2015, 17:45 | Lukybond
I kdyz teda se mi liby Yeti vic , tak za me octavia a to jestli dalnice tak urcite octavia , mel jsem yetiho 2.0 81kw ale snad clasik nemel nic a podalnici nic moc.... To zrcite radsi octavii =)
o 12.02.2015, 17:46 | Crimson
Srovnáváš jabka s hruškama, buď chceš nízkou klasiku, ze který budeš lezt jak z tanku a v lese prorveš vanu jako já už 3x,
nebo pohodlné SUV, na dnešní polňačky ideální,
fakt neřeš blbosti jako senzory
o 12.02.2015, 18:30 | duke
Řeším úplně stejné dilema svého služebního auta, jen variantu OIII scout 103kW a Yeti Outdoor 103kW, oboje 4x4 a DSG. A shoduji se s výše psaným pro Yetiho.
Ještě můžu uvažovat o Tiguanu, ale ten už by nebyl třeba s nezáv. topením, ale chci nenápadné auto, proto vede Yeti.
o 12.02.2015, 22:39 | xSam
duke: takže sis vybral Yetiho?
o 12.02.2015, 23:39 | duke
Vybral jsem Yetiho.
o 12.02.2015, 23:41 | duke
OIII 103kW ani nejde objednat v Scoutu s DSG, ale i tak jsem pro Yeti. I s ohledem na to, že se Octavie více kradou a budou krást.
o 13.02.2015, 06:55 | PAVELK
Před koncem roku jsem vyměnil yetika za o3 a určitě spokojenost, každé auto je jistě ze jiné, dle me o3 má lepší ovladatelnost, je taková sviznejsi, lépe odhlučnená, o3 je na delší cesty daleko příjemnější , interiér o3 utulnější, pocitově se cítím víc bezpečně
o 13.02.2015, 06:58 | Only_One
ja bych vzal Octavii. Jsem poměrně širší a líp sem mi tam sedělo. Yeťák je sice vyšší ale na kombíkoidní octavii prostě nemá. Do octavie se prostě vejde všechno
o 13.02.2015, 08:15 | radek.613
Já bych vzal to MHD.....
o 13.02.2015, 09:37 | Losky
Yeti je malej, zvláště pokud má plnohodnotnou rezervu. Kufr jak fábie. O3 je už prostě o nějakou časovou etapu napřed, přeci jen Yeti je převlečená O2. O3 je opravdu pocitově svižnější, útulnější. Pokud ta O3 není v eleganci, asi bych vzal toho Yetiho, ikdyž to chce hodně zvážit co a kolik budeš vozit, protože kufr je opravdu tragickej. Hlavně mě rozčilovalo, když jsem přijel vždy vedle nějakého SUV připadal jsem si jak v trabantu, výhoda nízkoprofilových 17" na SUV:)))))))))
V práci občas jezdím s O3, nově teď s 1.6TDi DSG a za mě je to příjemný svezení, ale trhač není ani jeden, Yeti je těžkej.
o 13.02.2015, 13:20 | xSam
Tak jsem objednal Ochcávku.
Pro zajímavost, dodací lhůta je 24 týdnů:-(
o 13.02.2015, 13:21 | xSam
Díky všem za názory.
o 13.02.2015, 13:29 | tesil | Upraveno: 2015-02-13 13:31:11
Az se naucim ridit auto z kufru, koupim si taky oktavku. Z techto dvou bych si nevybral nic, ale kdyz bych musel, tak jednoznacne Yeti.
Nebavilo by me pak chodit po parkovisti a hledat v rade oktavek tu svoji.
Ted na to koukam ta cekaci doba:-))
No na kvalitu si clovek musi pockat:-)
o 13.02.2015, 13:34 | Losky
Ja na Roomstera teď čekal 5 týdnů
o 13.02.2015, 13:51 | addamec
V době, kdy jsem měl O2 FL 1.9TDI ambiente jsem na chvíli přesedl do náhradního auta Yeti 4x4 2.0TDI elegance (cca na 3 týdny, 4tkm).
Yeti byl zábavnější, ale na dlouhé trasy to prostě nebylo. Nevyhovoval mi posez, sedačky. Při přechodu zpět do Octavie jsem se na delších trasách (100km<) cítil o dost lépe.
Nyní jezdím s O3 a podle mě jsi vybral na tvé použití dobře.
o 13.02.2015, 14:16 | nome | Upraveno: 2015-02-13 14:20:15
těch 24 týdnů ber s rezervou, mě loni v létě na O3 říkali 8-12 týdnů a za měsíc byla na salóně ...

jinak jako pracovní auto si myslím že je O3 na pohodu ať si někteří místní chytrolíni tvrdí co chtějí
o 13.02.2015, 20:05 | ABERTO | Upraveno: 2015-02-13 20:06:15
Mám denně podobný nájezd, O3 na mojí práci kde potřebuji kufr byla super, Yeti měl kufr na pytel, ale ocenil jsem vyšší posez, jelikož jsem prase, tak i nastupování a vystupování super, celkově se mi s Yetim jezdilo lépe než s O3 :)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3174 sekund.