
Navštíveno 11403x

nevím, třeba se to bude někomhu hodit kdo by chtěl nechat načipovat vozidlo.
koupil jsem A6 4F 2009/12 CR 176 kw 500Nm, avant, quattro a tiptronic.
jelikož to čipoval jeden ne moc dobře hodnocený elektrikář z Liberce musel jsem to nechat přečipovat, na 5ku to ztrácelo výkon, výkon až kolem 3200 ot což bylo dost pozdě, žralo to kolem 8,5 litrů takže jsem to musel nechat přehrát.
zajel jsem do firmy v Kladně PowerTec a mohu říci že co udělali s autem je opravdu pěkně povedená práce, auto jede plynule se zátahem už od 2000ot a až do svého plného výkonu má stále zátah, jednalo se i přemapování řj Tiptronicu.
Tiptronic se chová perfektně žádné zbytečné přeřazování, podřazování, dá se s tím autem jezdit v klidu na klobouka a i ve sportovním režimu.
s vozdilem mi klesla spotřeba courání po městě do 8 litrů a dálky spočítané km vs litry jsou o 0,1 litru rozdílné vůči pal.pc. Turnov-Bojnice(sk) na otočku 970km na jednu nádrž a spotřeba 6,7 litrů( pal ukázal 6,6)
mají motorovu brzdu i na 4x4, takže je v ceně i odbrždění výkonu.
výsledek z brzdy viz foto.
pro mě velmi kvalitně provedená práce, auto jede opravdu hezky, na poměr váhy 1900kq, výkonu a quattro super spotřeba a auto bych mohl řadit už mezi celkem rychlé vozy.
auto bylo čipováno na 270 tis km a momentálně najeto na čip kolem 5500 km.
za mě tuto firmu doporučuji, kdyby měl někdo špatné zkušennosti či kladné tak at také doplní.
cena úpravy LIBOVÁ (MAJÍ AKCE TAKŽE SE VYPLATÍ ČEKAT)
V Týdnu vezu na načipování golfa 74kw ATD tiptronic.

jen koukám kvalita fotek mizerná, v pc kvalitní ale server to trochu zhoršil.
A ta cena úpravy byla teda kolik? Jinak 211kw a 585Nm už jsou pěkné hodnoty, akorát škoda toho paliva :)
Tak ať jezdí ;)
to walish? myslíš jako škoda že je to nafták?
cena chipu včetně odbrždění byla 5500kč z původních 8500 tis cca.

06.09.2015, 15:53 |
Arnie_one | Upraveno: 2015-09-06 15:54:23
Vždycky mě vrtalalo hlavou co výrobce udělal špatně, že z fabriky vyjede "nevýkonné a žravé" auto.
Poté přijde CZ firma, nabušená ve všech ohledech, majitel zaplatí směšnou sumu "5500" a auto má rázem menší spotřebu o 50koni víc a líbevej certifikát pravosti, originality a bezporuchovosti !
Pro mě je to řečnická otázka, na kteoru jsem nikdy nedostal odpověď .... od nikoho. Co ty automobilky vlastně blbnou ?
Pro mě jsi uvedl krásný důvod, proč ojetý auto z turbem bych nidky nekoupil a naftu už vůbec ne :)
ať jezdí no :)
V seriovym vykonu jsem nejel, ale kdyz se cipuje tak se posouva i poloha pedalu a nemusi se na to tak slapat, ted kdy je vykon posunuty nize jede to uz v nizkych otackach prijatelne. Tudiz se pak na to nemusi tolik slapat, co jsem jel v par necipovanejch tak citlivost pedalu opravdu nebyla takova a musel byt vetsi seslap. Me by snad jikdy nenapadlo si koupit 3,0 tdi ale jednou jsem se svezl a ten motor me nadchl. Nevim radsi si koupim odjetou 3,0 nez 2,0 tdi se 100 tis km kde to kazdej jen honi a ty motory jsou driveji odrovnane nez vyssi obsahy, a to je celkem i znamo.
Jen skoda ze ted potkavam dost lidi kteri se ve voze svezou a sami reknou, i kdyz to ma tolik km chova se to jako nove auto :)
Tady slo spise o to kdyby nekdo chtel chipovat tak si myslim ze kladne reference jsou jen k dobru. Tady jde o kladny vysledek ne o to ze chipvana auta jsou na nic apod...
Ja se svezl v aute audi A4 96kw a chipval to garazista nekde a jen to huli, turbo efekt jak prase na spodku, ve vysokych o nicem a ve finale to auto vubec nejede ale pocit je jak v 1000 konovym aute :(
Mel jsem i golfa nachipovaneho od cloveka kterej se v tom pohybuje, a vysledek auto jen zralo a vykon nebyl zrovna uchvatny a cena take nic moc tudiz to slo zpatky do serie.
Kazdy podle chuti tomu rozumim a na druhou staranu proč ne. Nerozumim proc na seriovem aute cokoliv menit, kdyz je to na "denni jezdeni".
Vyrobce ví co dělá a dělá to pro to, aby to vydrželo udávanou záruku, takže tohle pro mě nění argument: Je to lepší teď, než ze série.
A jako i v tomto pripade, nemam odpoved, ale to neva, proste to nikdo nevi.
Jak sem rekl, mela to byt recnicka otazka, proste sem se zeptal co tím člověk vlastně dostane a co příjde.
Arnie_one: treba prave kvuli delsi zivotnosti motoru a nebo emisim?
A co reknes na motory typu 1.6TDI CR 55KW vs 77KW. Kde motory jsou uplne totozne, vcetne totozneho turba, vstriku, cerpadla a vseho mozneho.
Jen proste jeden motor se prodava se 77KW a druhy s 55KW.
Samosebou tech 77KW je za priplatek. Jediny rozdil na tech samych autech je velikost brzd. S cim samosebou souhlasim.
Ja do toho nerejepu, proč to někdo dělá, já v tom nevidím smysl. Ty si pojezdíš a po tobě už další nebude tak nadšený, ale tak to je. Zvyšení vykonu je jen zvyseni plniciho tlaku turba (životnost), nic jineho si neupravil (vstrikovace, atp) co prevodovka, zrovna 4F neni v automatu držák, ani v sérii.
Vždycky jsem byl zastánce velkoobjemových (životnost) aut a nyní i LPG, malo objemový nění nic pro mě, prostě každý dle svých možností.
Jen mě není jasné zda je to marketing, nebo něco jiného od automobilek.
Pokud porovnáš to cos napsal nahoře, tak o tom nemá smysl mluvit. To sou určená auta na něco jiného něž, na najezd km, to nikdo nemůže ani myslet vážně. S tímto autem někdo nacestuje za rok 7000km po meste a jednou na vejlet.

06.09.2015, 20:19 |
zach Já bych měl dotaz k tomu 3.0TDi. Od kolika otáček ti začíná motor zatahovat, resp. od kdy fouká turbo a auto začíná jet? Mám doma 180kW verzi a motor se probírá až někdy kolem 1600 otáček, kdy je slyšet jemně svist turba a najednou začne tlačit do sedačky. Je to u těchto motorů normální, že zabírají až tak vysoko nebo to je chyba ve mě, že chci, aby zabíral tak nízko? Já měl za to, že takto velký motor bude tahat prakticky od volnoběhu. Automat totiž drží otáčky při poklidný jízdě většinou v rozmezí 1100-1600.
"až někdy kolem 1600" . . . . "...zabírají až tak vysoko" :)))))) To nemyslíš vážně doufám
Ono od tech 1600 ot me take zacne svistet Turbo ale velky plynuly zatah kolem 2200 ot a to pak az do 5000 ot furt stejnej.
To je presne ono me ty turbo efekty u 1,9 a 2,0 tdi proste stvou, prubeh 3,0 je uplne jinej a ma vykon po celou dobu otacek, dalsi vec je ten motor neskutecne tichy. Kamarad ma 1,9 octavi 96 kw a kdyz se svezl u me rekl jede to hezky ale neni to vubec citit ten turbo efekt protoze je to proste plynule. Pak kdyz jsme jeli spolu tak rikal ze jsem mu ujel hned a ze necekal ze je to rychlejsi o tolik nez ta jeho ackoliv pocitove to vuci Pd 96kw je jine. Ale beru to u cipovaneho auta serie vim ze byla takova linejsi trvalo to o dost dele nez u cipovaneho 3,0. Co jsem zkousek tak za 24 vterin to auto udela 200. Spise me fascinuje ze to auto jede furt zadny pokles vykonu . Pro me u toho cipu bylo dulezite jezdim dost dalnice pac u ni bydlim ze kdyz ve 120 slapnu a potrebuji predjet okamzikove tak pro to auto to neni proste problem. Jinak nejsem zavodnik ze bych to honil, jezdim do hor denne do prace a proste do tech kopcu ten kroutici moment je na spravnem miste.

06.09.2015, 20:53 |
zach No to myslím vážně, to i můj benzín tahá níž a třeba takovej Land Cruiser 3.0 diesel tahá opravdu prakticky od volnoběhu (výkonovou křivku nemám, ale pocitově ano).
Hlavně to je znát při rozjíždění, kdy Toyota jede okamžitě po dotknutí plynu od volnoběhu, kdežto Audi chvíli trvá, než začne tahnout (a nebavím se o sprintech, ale o normálním každodenním ježdění).
Jen se proto ptám, zda je to normální, případně zda se dá ta hranice otáček posunout níž (např. chipem)?
Nechci tvrdit, že je to špatnej motor, pouze se ptám.
Tak ono posunout seriovy kroutici moment 450Nm a 500nm treba tady u tech trilitru tak za chvili muzes delat poloosy, klouby apod. U manualu spojky. Ja kdyz zkousel sprint a slapnul jsem na S a kick down tak to auto ma tak mrtvej spodek nez se to malinko rozjede a dostane se to tak do 2200 ot tak pak to opravdu vystreli, to delaji i sportaci co jsem koukal na internetu. Nehledej v tom nic jineho nez proste ze to auto je nejak staveny aby v nizkych otackach to auto to setrilo.
Já v žádném případě nechci vyvolávat nějaký flame. Ale když se podívám na cenu tady a třeba Dieselpower nebo Cimbu, tak je to za čtvrtinu. V čem je tedy ten rozdíl?
Myslím to vážně, mám u baráku tři kandidáty na úpravu, resp. dva a třetí je ještě u dealera :oD
1,9 TDi PD 96 kW s chipem na 125 kW v Passatu. Spodek - úplně mrtvý auto - to moje 77 kW Octa jede zespodu mnohem líp. Pak okolo 1800 otáček kopne turbo a táhne to jak urvaný do 4000 - dál to nemá smysl.
Jezdím s tím teď týden, protože Octa potřebuje po 313 tisících nový turbo a jsem z toho nešťastnej. Asi je to o zvyku, ale ten motor mě prostě sere....

06.09.2015, 21:18 |
Unihero | Upraveno: 2015-09-06 21:20:07
tak cena v Kladně byla 8500kč, ale byla sleva 33% takže to bylo cca 5500 kč a nějaké drobné.
ale jak jsem psal výše auto funguje opravdu hezky, mraky aut jezdí s úpravami samodomo a taky jezdí, u někoho méně u někoho dlouho :D
a pozor to auto bylo na brzdě 3x odladovali, byl jsem tam 6,5 hodiny.nebylo to že nahráli mapu a jelo se.
přitom 96kw ve FRS když se načipuje tak je to prej dělo :D :D :D
šéf měl načiplýho 96KW passata a fakt to celkem jelo :o)