Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Skoda Fabia II r.v. 2010+

 o Navštíveno 3080x o
o 02.01.2016, 12:12 | Collin
1,6 TDI CR (55/66/77 kW) – od 2010..

Nějaké zkušenosti s tímto motorem? Spotřeba,závady apod.

Nájezd auta by byl do 25tis km/rok. Jaký kw zvolit,nebo je to fuk a motor je stejný? Auto by mělo sloužit na přesuny z a do b..

Díky..


o 02.01.2016, 16:27 | BATMAN
Proc s tak relativne malym najezdem diesel?
o 02.01.2016, 18:48 | Collin | Upraveno: 2016-01-02 18:49:26
Proč ne!?
o 02.01.2016, 18:59 | Collin
Nechce se mi to z tabletu moc rozepisovat ale budiž.. :-) Tohle je furt dokola,že nafta ne,benzín jo.. Proč fabia,proč TDI,proč tohle když mužu mít tamto.. A spoustu cintu kolem toho.. :-)

Spíš bych popř. poprosil o ty zkušenosti a neřešil bych co kdo chce koupit.. Díky..
o 02.01.2016, 19:33 | Knightey-
Tenhle motor mam ve VW Caddy 2012. Mel jsem tech 55KW, na toho Caddyho kterej je vysoky a tezky je to docela malo. Jeste ze se to da resit upravou SW.
Vyhoda je toho, ze vsechny tyhle motory jsou uplne stejny, vcetne vstriku, turba atp. Takze je to jen o prehrati SW. Maji docela velke turba, jsou vetsi jak u 1.9TDicek. Coz se da docela dobre vyuzit prave pri tom chipovani.
Kazdopadne tyhle motory jsou postizeny aferou podvadeni pri STK, tak na to bacha a pred upravou SW kdyztak nech od Skodovky prehrat na novy typ.
Spotrebu mam dlouhodobou 6,2l/100km. Ale jak rikam, je to velky a tezky to auto. Ve sluzebni Octavii jsem stejnym stylem jizdy o litr mene. A to se jezdi po dalnici 90%. Ta dalnice je prave docela znat na spotrebe s timhle motorem, na to tam chybi 6ty kvalt. Co me dost vadi, tak dele trva nez topi v zime (oproti benzinu), obcas je problem s delsima startama za tepla (i me to postihlo).
Rozvody jsou tusim na 190t km tak s tim pocitej. Ale nestoji zadny svet, sada kolem 5t kc.
Jinak mam najeto cca 7t km a zatim bez zavady. Celkove to ma jiz 145t km auto. Uvidime az bude mit 200t km.
o 02.01.2016, 19:52 | Collin
Knightey: Tak sem si představoval odpověď.. DIky ti.. Tak je fuk tedy jaký kW vše je stejné a jde tedy jen o výkon/spotřebu..
o 02.01.2016, 20:34 | Knightey-
Collin: presne, je jedno jaky KW. Lisi se to prave pouze tim SW a ty silnejsi maji vzadu kotouce misto bubnu a predni brzdy maji vetsi kotouce. Coz dava logiku.
o 02.01.2016, 21:02 | MiniMike
mam sluzebni Octavii 2011 s 1,6 77kW... najeto ted aktualne 140t km... servis rekneme nula, jen klasika olej a brzdy... zatim nic vic...

Spotreba je zavisla na stylu jizdy... ale na jednu nadrz mam "v pohode" dojezd okolo 900km a to prevazne jezdim mesto. Zarim rekord na jednu nadrz mam asi 1100km...

Jediny co bych tomu vytknul, ze je to blbe na ten 5kvalt blbe zprevodovany ...
o 03.01.2016, 09:32 | Collin
Zatím sem viděl nejvíce těch 55kw.. Ale to by mohlo do města a na okresky stačit.. Ale zase by to mohlo jezdit za málo.. Musí se vyzkoušet a uvidíme..
o 03.01.2016, 15:12 | rencek
tuto slepici máme v práci jako služební - 1,6tdi 55kw (fab.kombi)
Topí to docela dobře na malej diesel, žere to prd..cca do 5ti. Ale tím klady končí..
Co mě na tom autě vytáčí je, jak jsou na tom dlouhý kvalty, asi kvůli emisím..? Ta mrdka nedokáže při jízdě po městě jet do kopce třeba na trojku když jedu cca 40-45km/h ?? tak tam musim dávat za dva :D jinak se to klepe,dusí,funí, strašný. Takže pořád řadit2-3-2-3-2 :D To i dědova blbá toyota yaris 1,0 je kulturou a pružností chodu motoru totálně jinde: Yaris si jede do kopce 50km/h klidně na čtyřku a je mu to jedno a vůůbec neprotestuje.
Jak píšeš, je to na přepravu z místa A do B... ale kultura jízdy je hrozná. Jo a mimo město s tímto motorem to cca nad 90km/h je už skoro mrtvý co se týká nějaké akcelerace..
o 03.01.2016, 18:04 | Collin
rencek: No takto řadit se mi nechce.. Musím si to vyzkoušet.. Vím, že máme v hokne nějaké fabie,ale nevím zda právě tady ty motory..

Co batman,proč ne naftu??
o 03.01.2016, 19:16 | rencek
Collin - záleží kde budeš jezdit, ale kdyžtak můžeš po městě to držet jen na dvojku a nemusíš nic jiného řadit :D
Taky to má docela vtipnou nápovědu na budíkách co máš zařadit - auto jede do mírného kopce třeba na trojku na hranici "dušení,dunění" a nápověda radí - dát tam 4řku :D :D tak mu jí tam lupnu když to žádá, hehe to je odladěný že bych brečel. Ale kolegyně z práce ta je z té "nápovědy" nadšená, že pak ví co tam má zakvedlat :)
o 03.01.2016, 19:22 | rencek
jo ještě pro ilustraci těch dlouhejch kvaltů - zkoušeli a měřili jsme s kolegou na rovném úseku pružné zrychlení 60-100 a pak 80-120. Oboje v klidu na trojku. To jelo na tu trojku skoro 130 tacho a ještě to nebylo v červenym ?? to je fakt výborně zpřevodovaný na malou naftu. Pak se to nemá po městě dusit. To je asi "vysokootáčková" miniNafta :D
o 03.01.2016, 19:35 | Knightey-
rencek: tohle je prave tim, ze je to slabe. Taky jsem to poznal na tom Caddym ale ve meste jsem spis mel problem 3 vs 4 pri tech 50-55km/h.
A to ze od 90km/h to netahlo tak to je ted taky odstranene tou upravou SW. Myslim si ze 77KW na tohle trpet nebude tolik.
Pri te uprave SW jsem si nechal pridat na citlivosti plynu hlavne. Protoze at na to clovek slapal jakkoliv bylo to takove nijake. Ted je to hodne citlive coz mi vyhovuje (asi zvyk ze 4.2i).
o 04.01.2016, 17:38 | Collin
TAk v hokně máme dva kusy které jsou dobré.. Rok 2011,najeto okolo 140t km,dvě sady kompletních kol,výhřev sedadel, apod.. Ted jen jak to pujde stím 55kw,to bude rozhodující..
o 04.01.2016, 19:17 | Stofi
Z tehle rady motoru CAY jsem jezdil s 55, 66 (FII combi) i 77 (OII combi).

Jak uz bylo psano, HW motoru je stejny. 55kW je tragedie zejmena kvuli uzkemu pasmu kroutaku, viz grafy zde
[ Link ]

Dlouho jsem jezdil s 66kW (CAYB) 2011 ve FII Combi od noveho do cca 75tkm denne zhruba 100km, z toho vic nez pulku po dalnici 145km/h na tempomat. Dynamika umerna vykonu/kroutaku a cihloidni karoserii.

Spotreba zde [ Link ]
o 06.01.2016, 09:14 | Harryp
Ve včerejším Světě Motorů je pěkný článek o těchto motorech.
o 06.01.2016, 10:05 | RedBaron
Máme jí jako služební v 1.2 TSI a na poměr rychlost vs spotřeba vs ovladatelnost mě to teda vůbec neuráží, jezdí se s tím docela příjemně. Průser je co životnost tohohle motoru, historek je o tom docela hodně...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3284 sekund.