
Navštíveno 5642x


02.02.2016, 13:32 |
PAULI Potřeboval bych názor, jak postupovat v tomhle případě.
dne 26.11.2014 jsem u Vás na prodejně zakoupil telefon iPhone 6 silver. Zhruba po 10 měsících se začaly projevovat závady typu, že se tel začal sekat, přehřívat, vypínat a baterie nedržela kapacitu. S těmito problémy jsem šel telefon reklamovat a 25.11.2015 jsem ho odnesl k Vám na pobočku Holešovice. Telefon byl měsíc v servise a po měsíci mi bylo sděleno, že si mám vyzvednout telefon s tím, že reklamace je zamítnuta (závada se neprojevila). Telefon jsem si vyzvedl a už jsem věděl, že je něco špatně. Při obnově zálohy se mi telefon hned začal sekat, tak jsem na druhý telefon natočil záznam, abych měl důkaz.
Druhý den jsem jel znovu k Vám na pobočku do Holešovic, kde jsem Vašemu zaměstnanci celou situaci popsal a taky mu nabídl, že pokud mi nevěří, že předložím záznam videa. On poslal telefon do servisu s tím, že si záznam popřípadě servis vyžádá. Dne 15.1.2016 se mi ozval servisní technik s prosbou o záznam. Ten jsem tedy okamžitě odeslal a dne 22.1.2016 se tel znovu vrátil ze servisu a způsob vyřízení reklamace to samé zamítnuto (závada se neprojevila). Takže telefon byl dva měsíce v servise jen tak.
Dojel jsem znovu na pobočku k Vám do Holešovic značně rozčílený a k mé spokojenosti se mi věnoval váš zaměstnanec šéf reklamací p. Hrdlička, který mi slíbil, že tedy telefon nechá otestovat u vás v servise na prodejně přes víkend v plném zatížení a pokud se závada projeví, nebo se mi neozve do neděle 24.1.2016 do 20hod, bere reklamaci jako uznanou a nabídne mi vyřízení reklamace k mé spokojenosti (výměna za nový kus). Nikdo se mi neozval a já tedy musel znovu na pobočku osobně s tím, že si jedu pro kladně vyřízenou reklamaci (nový kus). Tam na mě čekalo překvapení můj neopravený tel s tím, že je v pořádku a že domluva vlastně žádná neplatí, že když se mi nikdo neozve, že mi tel vyměníte. Bylo mi řečeno, že se na mě zapomnělo.
Telefon jsem nepřevzal a poslal ho opět do servisu. Dnes mi přišla zase zamítnutá reklamace. Tak nevím co dál. Samozřejmě tím, že tam ležel přes dva měsíce, tak je roční záruka propadlá. :(
Mno, záruka se dle zákona prodlužuje o dobu, kterou přístroj strávil v servisu - dodala Alza protokoly servisu ? jestli ne, tak to podle mého názoru nevidělo servis :-((
Jediný, co mě napadá je, zkopíruj všechny protokoly a obrať se na VSP Data (Apple jsem u nich nikdy neměl, ale několik věcí od HP a HTC ano a byl jsem se záručním servisem 100% spokojenej), ať to zkontrolujou oni, Alza to posílá, pokud vím, do Britexu (když už to teda pošlou) a s Britexem teda hrůzný zkušenosti :-))

02.02.2016, 14:04 |
PAULI Servisní protokoly mám právě ze servisu VSP Data a.s. :(
Tam mě vyzvali ať jim pošlu to video a já ho obratem poslal.
Jenže ten telefon opravdu zamrzá a někdy se stane, že nejde vůbec vypnout. Kdyby mi kamarád neporadil, že musím současně držet dvě tlačítka na tel asi 15vteřin, tak jsem myslel, že je úplně po něm.Navíc jsem přítelkyni koupil ten samý tel v Alze, ale gold a dělá to samé. Samozřejmě video k tomu taky mám.
Jsem z nich hrozně znechucený, nikdy jsem nic nereklamoval a v posledních dvou letech u nich nakoupil elektroniku za cca 200tis.
Teď jsem si tedy musel koupit nový tel 6s, abych mohl komunikovat, protože bych byl dva měsíce bez tel.

02.02.2016, 14:10 |
PAULI
pauli vím je se citis, ja takhle přisel o data pač ten klumpr se mi zaseknul a nereagoval na nic...
ta 6s neni taky uz zadna vyhra, taky mi to obcas blbne a je vzdy divne, ze ten prvni 1 rok funguje tel vzdy ok, podle me je tam nejake kurvitko...

02.02.2016, 15:10 |
OMEGA Nikdy jsem jako fyzická osoba neměl problém. Ten nastal až v případě, kdy jsem reklamoval kancl komp z firmy. A i když jsem neměl nárok na výměnu i když komp nevydržel ani měsíc, tak jsem tam tak řval (klika byla že přede mnou se tam hádal fakír Jafar a to je taky pořez) že mi dali peníze a já si jak ovce hned koupil další :))
Alza je děsná při reklamaci, říkám to furt...
Neřeš to v Alze, to jsou jen tlumočníci, ale zajeď rovnou do firmy Český servis. Měl jsem podobnej problém telefon taky koupenej v Alze.. V českém serivisu
jsem to přímo tomu technikovi ukázal na místě. Za 3 dny jsem dostal novej přístroj ...
nevahal bych najít soudního znalce a šel po nich...
přeci jen to není hračka za pár korun
treba im povedat ze telefon straca signal proste ze vypadava.to je zarucene
A jdou vlastně reklamovat přirozené "vady" té šestky jako takové? Když je něco jako klump už vyrobené, těžko to pak reklamovat jako vadu....

02.02.2016, 20:05 |
CRK radek.613 :)))
Českej servis super... V jůesej koupenej zmetek iPod Classic 160gb a Českej servis sám odvez a pak sám přivez funglovku a vše ok...
Mám jednu čerstvou zkušenost s Iphonem 6s. Spadnul mi a rozbila se mi safírová krytka foťáku. Nelze opravit ... je to součást šasí a jako díl se to nedodává. Nakonec jsem dal 10 000.- za Exchange a dostal jsem nový ... Drahá zkušenost.
Rocco.: Na takovou blbost bych ti udelal exchange levneji a vzal bych si ho na dily.
kdekoliv krome nas mas vymenu za novej kus za 150usd :)
To je celkem rozumna cena.

03.02.2016, 10:25 |
PAULI xenonman:
Dane je to na prd, zkusil jsem ho dát ještě do jiného servisu a uvidím, co dál. Blbý je, že mladý ten tel dělá to samé a to ho má ani ne půl roku.

10.02.2016, 21:10 |
PAULI Jen pro zajímavost. Tel jsem dal do Českého servisu. Reklamace trvala týden a vyměnili mi tel za nový kus.
Ta Alza je něco neskutečnýho... :(
Prostě Britex no... humus humus humus... nechápu jak můžou fungovat... ja tam neposilam radeji nic!!! To neni servis... na vsechno vyjadreni "vniknuti nezname kapaliny"

10.02.2016, 22:44 |
HIGHTOWER | Upraveno: 2016-02-10 22:46:05
jo, Britex, ty jsem taky řešil, reklamace přes Vodafone. No, první pokus - zkusili to (u 3 měsíce starého tel. prý oxidace, ale nenapsali, že mi musel tel. spadnout do vody, na to si asi už dávají bacha), pak už jsem jim nedal šanci - písemné vyjádření majiteli, nějakému vedoucímu, videa záseku tel., moje vyjádření k jejich zamítnutí a hle, najednou našli vadu u 4 elektrosoučástek, které museli vyměnit, aby tel. fungoval :-D neskutečný šmejdi...
taky sem si uzil britex s galaxy s4 :) Chyba byla na 100 % v pohybovem cidle a co myslite ze mi vymenili ? Kameru :D Uplny vocasove tam :)
s britexem mám taky dobrou zkušenost, dal jsem reklamovat telefom lg g3s nenabíjel se. Vyřešno nový konektro nová nabíjčka, vyzvednuto jeden den a druhý přestal fungovat mikrofon, řikal jsem dobrý stává se. Reklamace uznána nová deska :) Telefon sem si vyzvednul a za 2 dny jsem zjistil že mě tam nedaly foták :D
endru.ondra: aha tak odtud vzali tu nahradni pro me :D
dowland: co ty si měl s telefonem ?
cidlo v haji stacilo ho naklonit o 1 mm vlevo a hned se preklapel obraz a oni mi vymenili kameru ale chyba tam byla porad :D tak podruhy uz trefili soucastku :D Ja mel galaxy s4 ale oni jsou to kluci sikovny a nedivil bych se kdyby tam z toho tveho tu kameru ke me nacpali :D
To se divim, ze se do nich jeste nepustili Cerny Vovce nebo podobne :)