Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > vačka octavia 2- 77KW problém

 o Navštíveno 6588x o
o 08.02.2016, 21:24 | pepe689
Pánové dotaz výměna vačky u O2. Po výměně spotřeba trošku vyšší cca 15L nafty na 100KM.
Dnes kontrola rozvodů ty jsou OK ,dle vag vše ok ,nápad kde hledat závadu:-)))
Průběh a chod motoru ...motor neskutečně tichý,v připadě jizdy přes 2000 ot spotřeba dle palubáku cca 18-29L.Jinak reálná spotřeba opravdu 14-až 15L.Před výměnou byla spotřeba do 7l.Děkuji


o 08.02.2016, 21:29 | pepe689
Dle několika tel.hovorů by mohla být vadná vačka....jinak děláno v servise vše nové žádný vrakáč.Dodatek motor je abnormálně tichý a víceměně to ani moc nekouří spíš vůbec.A hlavně jde až moc odspodu cca 1200.Rozvody atd byly dnes kontrolovány stejně jako nastavení.-(( Dodám olej nemizí ,voda nemizí,prostě nic na volnoběh to ukazuje cca 900 otáček
o 08.02.2016, 21:32 | pepe689 | Upraveno: 2016-02-08 21:33:49
Ještě dodatek pedál jde cca uz na 10% sešlápnutí ...motor nevibruje a je klidný prostě nic co by na volnoběh ukazovalo jakoukoliv závadu.Jízda už je taková ,,tupá...spíš úplně debilní.....
o 08.02.2016, 22:36 | macek
no jo skodovka no:-))))
o 08.02.2016, 22:56 | lambados
Na vagu vidis jen naklon vacky a uhel vstriku je bud 180 nebo 270. Ale ve skodovce by to mely vedet. Jen proc ti delaly vacku? To je divny. Jak prisly na vacku. Jinak spotreba je ve vstrikach.
o 08.02.2016, 22:59 | pepe689
Jinak bublala vacka po oddeklovani vypadla zaslepka kanalku zdvihadel a 1 hydrostel ko...tak se nechala vymenit z duvodu ze jedna zaslepka na ni udelala ryhu...no po vymene vacky hydrech rozvodech je situace takovato...
o 08.02.2016, 23:05 | Davados
Vlastnost :))
o 08.02.2016, 23:05 | pepe689
Asi takto

foto k příspěvku  od pepe689

o 08.02.2016, 23:06 | pepe689

foto k příspěvku  od pepe689

o 08.02.2016, 23:07 | pepe689
To je ta zaslepka co vylitla

foto k příspěvku  od pepe689

o 08.02.2016, 23:27 | lambados
Jakej je to rok? Je to pd jeste? Od roku 2002 do 2005 ty vacky byly mekky. Jestli ti tam nedaly jiny vstriky... a nebo muze byt napytel kabelaz od vstriku. Sel bych po kabelech. Nechej zkontrolovat odpory na vstricich. Vstrik se z minuty na minutu otolik nevysmradi. Jinak vstrik nemusi hulit.bud je ucpanej a nebo prokapava. Kdyz prokapava.... huli a nestartuje. Ale ma vybornou spotrebu. Kdyz nehuli a je vysoka spotreba tak je nejakej ucpanej. A davkuje delsi dobu. Proto je spotreba vyssi. Videl bych to na nejakou kostru. Vacka ti spotrebu otolik neovlivni. Vacku slysis. Proto ji menis. Ale na spotrebu nema az takovej vliv. Tam je snimac otoceni vacky, a ne opotrebeni vacky. Vacka zveda ventyl. Muze se stat, ze ventil ohne. A kdyz ho ohne a pridre. To jde hodne slyset. Rikas, ze motor je kultivovanej az moc? Podle me mas ucpany trisky.

Jo a na vagu nikdy nezjistis jak jsou na tom vstriky. Jsou tam 4 hodnoty. Bud plusovy nebo minusovy... ale ty hodnoty se dorovnavaj a mely by davat souctem 0. Z vagu nezjisti ani jakej vstrik je spatnej. Ze je v plusu znamena ze dorovnava jinej co je v minusu. Proste vag vstriky neumi. Muzes hazet vstrikama mezi valcema a merit na vagu a ukaze ti to vzdy jiny hodnoty...

rozvody ti kontrolovaly jak? Se koukly na rysky? Az budes mit zahraty auto. Nastartun, nechej na volnobeh a dej aktualni spotrebu. Ve tvym pripade tam budes mit okolo 0.9 az 1.2l na hodinu. Mozna vic. Mel bys mit 0.5 az 0.6 na palubaku. Napis kolik ti to ukazuje? Lajcky a jednoduse se to podle toho da odvodit. 0.4l na hodinu budes mit motor kultivovanej ale pridusenej. 0.5 pojede jak ohen. 0.6 bude spotreba vyssi tak o pul litru na 100km. 0.7l na hodinu by tam uz byt nemelo...
o 09.02.2016, 18:59 | xenonman
Pepe než řešit takové věci které té stejně budou stát xxxx kolik mas najeto km? 500tis? Podle mě to vypadá na vstříky lepší diagnostika tuším dokáže říct jestli je OK, možná bych zvážil sehnat celej motor a vyměnit, dříve se daly sehnat do 15 tis, starej rozebrat na dily a mas klid na chvilku
o 09.02.2016, 22:02 | pepe689 | Upraveno: 2016-02-09 22:05:41
jo tak pan volal řekl ze vacka je od osvedceneho dodavatele z nemecka:-))ze vse vyzkousel a ze je to pry turbo ....no a to se me teda moc nezda.....jo a podotknu prej kdyby se vymenilo turbo a zlobilo bude se resit dal :D trosku me zarazila jedna věc a to-- palivak ten sem menil v pulce lisopadu a prej byl cerny :-))
o 09.02.2016, 22:11 | jezdec.1
Pán je nějakej zvláštní :-) At dá Original vačku a hotovo.
o 09.02.2016, 22:39 | pepe689
no se obavam ze to bude slozity:-)
o 10.02.2016, 08:45 | Dudelina
Tak pánovi řekni, že když se ukáže ,že to turbem nebylo, že ho platit nebudeš, ne?
Tenhle systém pokus/omyl mně u aut celkem štve. Zaplatím servisákům rád, ale jen za to, co řeší problém.
o 10.02.2016, 09:06 | pepe689
trosku opravim v Praze nikdo nechce delat
500 sem nabizel jen za vymenu oleje,1200 za predni tlumice,3000 za vymenu spojky,1000 za desticky za tyhle ceny nikdo nikdy nechtel v Praze delat....napojeni na vaga 500 tez nikdo nechtel delat....muzu pokracovat bavim se o cenách kde me nezajimal doklad.....za vymenu předního dilu vyfuku na 206 sem nabizel 1500 taky bez uspesne....takze tak nejak ...
o 10.02.2016, 18:29 | dj.DEKL
Mit garaz, tak bych te rad pozval :-)
o 10.02.2016, 19:38 | pepe689
Jo hochu realita....
o 10.02.2016, 19:59 | Lubak
Pepe: v Praze je blaze jak koukám, tyhle cenovky to co jsi psal, je vcelku masakr.
Já si řeknu za výměnu vejfuku 300Kč a někteří experti na mě koukají jak na zloděje:-)
Proto už to dělám minimálně, než se s lidma dohadovat
o 10.02.2016, 21:43 | pepe689
To myslim smrtelne vazne....neni o tom ze sem skrt zsplatim a neresim ofrneny nosy za 500kc plus na hodinu.....nevim no
o 11.02.2016, 08:29 | Rocco.
jo jo, je to tak. V Praze nikdo nechce makat rukama..
JInak řešení je podle mě jinej motor... Strejda ti tam bude měnit turbo, vstřiky, kabeláž, Diagnostika a dáš za to, jak za jinej motor ...
o 11.02.2016, 10:23 | Davados
Má auto od nova a najeto cca 250t,ale mrak hodin na volnoběh
o 11.02.2016, 14:20 | pepe689
takze resume: pana sem upozornil ze behaji levne vacky ,které stoji za hovno jak v pondělí tak v utery včera prislibil,ze objedna jinou vacku ze tedy kolben vynda a da jinou:-))no volal dnes ze vacku vymenil prubeh stejny,a ze nebyla to vacka ,,kolben´´ ale vacka ET...prave proto ,aby vyloucil vadnou vacku dal jiného výrobce...svete div se opet vacku ET:-)))) no to pokracuje dal na dotaz co ho vedlo k tomu dat vacku naprosto stejnou když sem vyslovne rikal ,ze stoji za hovno...mlel svoji ,ze sou vyzkouseny nebyl schopny nic rict,ale ozval se jeho kolega ten cituji....at uz jde do pici doprdele ma tam spravnou vacku :-)nu coz ....asi bude chyba na mem prijimaci
o 11.02.2016, 15:09 | mourl
A to máš někde tedy v neautorizovaném servisu? Co to odtáhnout přímo do Škody ??? co vačka odutd: [ Link ]
o 11.02.2016, 20:45 | M.Á.R.A.
Je možný že tam dal vačku z 2.0TDI, každopádně já už montuju jenom originál vačky, po zkušenostech s druhovýrobou, která ujede cca 30000 a pak se obrousí palce, tak už radši ne.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3375 sekund.