Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > BMW E92 (a LPG) :)

 o Navštíveno 10429x o
o 03.04.2018, 00:05 | jackobo
Ahoj,
mám dotaz. Vím, že je tady spousta lidí, kteří se pohybují kolem aut, stejně tak i kolem modrobílý vrtule, tak to zkusím.
Plánuju koupit E92, konkrétně koukám na typy 325i, 328i a 330i (335i asi raději ne :-D). Jelikož mám v úmyslu to auto používat i jako daily, chtěl bych do něj nechat namontovat LPG aby mě to uplně nesežralo :-)
Nemá někdo zkušenost s tímto typem auta/motoru, který se na to třeba hodí nejlíp? Nebo je to jedno? Hoděj se tyhle R6 na tu LPG přestavbu vůbec..? Na co si dát třeba pozor atp...

Předem moc díky za jakoukoliv podnětnou reakci.

J


o 03.04.2018, 01:32 | Mr.Scully
Do 335i LPG myslím ani nejde. Jinak je to ale motor, který je o míle dál než ty ostatní zmiňované. A v podstatě za stejný náklady.
o 03.04.2018, 07:24 | jackobo
@Scully: díky za reakci ;) 335i, ač věřim, že je motorově super, je pro mne jako daily car nesmysl. A chci jít cestou LPG tak jako doposud. Myslíš, že je nějaký znatelný rozdíl mezi spotřebou 325i/330i?

díky!
o 03.04.2018, 07:36 | AllInOne
Já myslím, že tam bude rozdíl tak maximalně litr.
Ale vem 330i
o 03.04.2018, 08:48 | Martyn
Novější 325i/330i N53 (tuším MY 2008) už na lpg rozhodně nepředěláš - přímý vstřik.
Starší N52 snad někdo dělal.
Otázka kolik toho najedeš - zda se to vůbec vyplatí, ono se s tím FAKT dá jezdit za rozumně:-)
328i to je snad nějaký US model, ne?
Nejlepší DD je stejně 335i:-D
o 03.04.2018, 09:32 | Pglock
Proč by nešel přímovstřik předělat na LPG? Dělají to docela běžně, jen je to darda.

Jestli chceš jezdit za levno, tak si kup litrovku a nepředělávej takovou krávu na plyn.
o 03.04.2018, 10:04 | Mr.Scully
Rozdíl 335i a 330i není ve spotřebě skoro žádný. Mám 335i (s JB4) čistě jako daily car, stejně jako to měl Martyn. Obecně mi ale přijde nesmysl koupit pěkný výkonný auto a řešit v něm pár litrů spotřeby, pokud nenajedeš vyloženě 30+ tisíc km ročně.
o 03.04.2018, 23:55 | jackobo
díky všem ;)

@Martyn: a pokud to bude 325i motor N52 tak tam to lpg pujde myslis? Kolik to muze vyjit cenove cca ? Ročně najedu tak 20tis.
Jezdit rozumně pises, to je v prumeru tak za 10 ne? Pokud to moc nehonis teda.. :)

@Pglock: kolik to asi muze vyjit u toho primovstriku a R6 ta prestavba? Darda je vcelku relativni pojem :)

Jde mi o to, ze chci jezdit relativne za levno protoze s tim budu litat denne do prace, ale zaroven se taky svezt kdyz me to chytne.

Aktualne to mam tak, ze mam jako daily E46 318i na LPG ktera jezdi fakt za par slupek, a na vikendy mam E36 323i s kterou je svezeni fakt nadherny.

Predstava byla takova, ze obe tyhle kary prodam a zkloubim to tak nejak do jedne :)
Snad to neni moc veliky sci-fi :)
o 04.04.2018, 07:56 | CervinVega
N52 a montáž od někoho, kdo ví co dělá, ne od montážníků, kteří si jen myslí, že ví co dělají, protože předělali hafo Felin a taky 4 bavoráky rv. 91 a 95...
Za mě Lpg Vaněk pokud jsi z Prahy... cenově 25-28 se to pohybuje na R6... spotřebu počítej 9-12 plynu...
o 04.04.2018, 08:03 | Pglock
Jak píše Cervin - kozomrdů se zkušenostma typu "300 felin, 200 fakáčů, íeso umim taaky" se vyvaruj.

Cenově budeš 30-40
o 04.04.2018, 08:11 | GooGoo
To jackobo: měl jsem 325i motor N52 předělaný na LPG, ne všechny systemy LPG jsou vhodné pro tento motor. Mě přestavba vyšla na 33tis. cca 5-6let zpět. Najel jsem stím kolem 70tis km a bez problémů. Jen je důležitá dobrá montáž a pohlídat si zavzdušnění chladící soustavy. Spotřeba průměr 11,5L/100km ale měl jsem xDrive nedokázal jsem se dostat pod 9,5L.
o 05.04.2018, 17:22 | jackobo
fakt moc díky všem za jejich reakce a postřehy.

Z Prahy nejsem, ale asi i tak by se to dalo nějak zařídit, třeba u toho Vaňka. Kozomrdy nebrat, ok, pochopil jsem :-D
Jak to třeba tak dlouho trvá, než to na to LPG přestavěj? Nemám představu..

Snad poslední otázka, jak poznám, že ta E92 mám motor N52 a ne jinej. Je v tom nějaké pravidlo?
o 05.04.2018, 17:39 | Martyn
Jestli mas blizko olomouc tak jarax dela dobre lpg na bawka.
N52 - 190kw, n53 - 200kw:)
o 05.04.2018, 18:08 | assassin
20tis/rok - jses si jistej, ze se ti to vyplati? me prijde, ze tyhle novy auta maj takovy provozni naklady, ze jestli jezdim za 7 nebo 14 je tak nejak fuk. nez se to zaplati chvili potrva a nejaka ta tisicovka mesicne neni nic... co az se na tom poserou vstriky a bude to cca 30tis? to je co navsteva servisu tak 10k... a pak uz nejaka spotreba neni moc dulezita :)
o 05.04.2018, 18:45 | Mr.Scully
Nový auto? E92 se začalo vyrábět před 12 lety :-) Jinak ale myslím, že při takovém nájezdu bych taky extra spotřebu neřešil. Já řešil spotřebu u svých asi prvních tří aut, pak mě to přešlo :-D
o 05.04.2018, 18:55 | KaZaN
jackobo jakej je tam motor poznáš z VINu . Jinak jak ostatní, než se to zaplatí a začne to šetřit, budeš mít dost možná spoustu jinejch starostí, plus za mne ještě asi tak, že co funguje do toho se nevrtat...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3616 sekund.