
Navštíveno 31723x


27.06.2009, 21:24 |
petis Kdo má tohle auto? Zajímaj mě závady, spolehlivost spotřeba. Jako je mi jasný že pod 12 to nepude ale zajímá mě min/max. pruchodnost terenem, tím nemyslím jestli to věde na polní cestu:-) ale řekněme nejaký kryzovky, třeba v zimě atak.
Chtěl bych něco kolem r.v. 2000-2002.

27.06.2009, 21:26 |
petis
ja, kasa.d - co vim...
jeep-club.net
mam ho mesic a pul - jezdim za 20 - couracky a LPG

27.06.2009, 22:09 |
KFL | Upraveno: 2009-06-27 22:09:40
Znamej ma rok 2001. Spolehlivost 100%, jen bezna udrzba. Spotrebu ma prumer 20, ale jezdi brzda-plyn. Najeto kolem 220 tisic.
Teren nevim, on jezdi jen po silnici ;), v zime si to pochvaluje.

27.06.2009, 22:29 |
petis Super. Rozhoduju se mezi Range Rover 4.6 HSE a tímhle. Pro jeepa mluví lepší rok modernějšíé motro a převodovka. U RR prej neníé moc vysoká spolehlivost a hlavně za peníce co koupím Jeepa bude RR o 3-4 roky starší.
Spotřeba je jasný že je to o zvyku. ale už tak nejak nejezdím rychle:-) tak bych se pod 15 moch dostat.
Stím terenem. no nečekám že bych to nekde chtěl utopit do pul skel:-)) nato mám jiný stroje:-) ale jde oto že unás na vesnici když je sněhová kalamita a silničáři prohrnou až za 14 dní tak aby se stím dalo vyjet kdyby bylo nutno:-)
Díky kluci za názory
tak tohle monstrum :o) mel znami, mechanik,a pochvaloval si to,ale bylo to prej na nej moc velky,a hlavne ta spotreba,ted ma seat altea a nemuze taky vynachvalit,jinak na Jeepa vzpomina v dobrem.

27.06.2009, 22:51 |
petis já byl zprvu zapřísáhlej odpurce jeepu, protože v práci jsme měli Cerokee 2,5td tuším 98rok a na polní cestě byl to teda docela kopec jsem se chtěl rozjet do toho kopce a ono se to neutáhlo ani na redukci spojka smrdela a až auto chcíplo ale ani o milimetr se to do kopce nepohjlo. Ale tenhle grantík bude doufám jinej level:-)))))))))
Kdesi sem vyděl nejaký test novýho cerokee a dostal pochvalu ale důležitější je že co se týče starších modelů tak je co do teréních dovedností dost kritizovaly,doslova je to prý supr auto na cesty ale terén nula! Jinak pěkný autko ale RR to je jiná liga!!
Mám ho a naprostá spokojenost.Perfektní dostupnost náhradních dílů, dlouhodobá spotřeba včetně jizdy v terénu 14,5, popisovat chování v terénu nemá cenu, pojď si se mnou sednout a pak pochopíš. Auto jede jako tank. Vše záleží na pneumatikách, víc než na vlastnostech vozu. Mně osobně vadí automatické připojování předku. Auto sice prodávám, ale ne pro jeho špatné vlastnosti. Můj sen je Mercedes G. Koupí rozhodně neprohloupíš a budeš spokojen.
No... realna spotreba se púohybuje mezi 15-20... Co se týče spolehlivosti... musis vybirat... najdi dobrej kousek a bude ti slouzit... pokud nekdo neumel s tim automatem budou v loji brzdy...nicmene zadna drasticka polozka...
Klasika u tohohle modelu (stejne jako u starsich grandu je zadni diferencial... Nicmene pokud ti nehuci pri koupi, tak nejakej ten patek vydrzi... (kontrola oleje a pripadna vymena posune problem o roky :-) ) Semtam predni krize (neco jako homokinetaky) ale cenovkou v klidu
u jeepa je dobry si najit dodavatele dilu... kdyz budes dobre hledat dostanes se na polovicni ceny jak treba u koncernu...
+ vrakal v praze u p. Profelda... stary cherokee s dieselem neres - daval se tam z alfy a nejel... novy uz maj CRD a to se da... ale beneli je tu na miste ;-)

28.06.2009, 14:28 |
petis jj, s dílama to není tak strašný. jsem v prvním shopu našel přední kotouče za pár peněz. No dovedusi přestavit jak to muže jet v terenu, brácha měl RAnge rover 3.5 V8 a to byl tank. Tak jsem právě uvažoval nad HSE ale co jsem tak nějak pročítal ruzný fora tak se spolehlivostí natom není nejlíp a spotřeba je taky dost jinde oproti G CH.
ještě by mě zajímala převodovka. Někde píšou že je to 4kvalt někde 5ti. Doufám že to má 5ti:-)) tak jak je to:-)

28.06.2009, 15:04 |
MaxxT no a ja bych se pri te prilezitosti vetrel sem a zeptal na ten model co je ponem, tzn. rv. 2006, s motorem 3.7 V6? Nejaky postrehy ci realna spotreba? :-)

4,7 je se 4 kvaltem v automatu

28.06.2009, 18:21 |
Bucci petis: ten samej model (jen 6 obsah...) co se terénu týče, nemá problém s motokrosovou tratí a jejími skoky :-) vykravili sme se, že sem ani nevěřil, že to zvládne... podotýkám, že neměl zapojenou 4-kolku...
před chvilkou sem se vrátil z Jihlavskýho tankodromu, nemám nazvedáno, gumy univerzály a zajezdil sem si pěkně. Zima v tomdle autě mě baví jak nikdy jindy. Díly supr dostupný, spotřeba 19 LPG. A pokud bys za rozum peníze sehnal Overlanda tak není co řešit.
kasicko, prestan mackat F5 :-D podivej se co delas :-D uz je to tu petkrat ;)
třeba to odjel 5x.......!......jen ho nech

29.06.2009, 17:43 |
petis kasa.d: díky LPG máš klasický nebo to lepší novjejší?:-)

29.06.2009, 17:44 |
petis Jo jinak doufám že seženu HO motor:-) přeci jen 190kW je slušný:-)
V tom kulatějším 4.7 V8 jsem jel a byla to velká pohoda, pěkné jízdní vlastnosti, hrabající všechny kola na asfaltu a podobně. Ten starší hranatej je hrozná koza a toho bych fakt nechtěl.
já bych se toho nebál , určitě tenhle motor a dát do plynu pokud už nebude....pak ti bude spotřeba 15-20 , dálky klidně 12 ale ber to tak že za 11,9kč což benzín máš rozmezí 25-35 a spotřeba plynu při sekvenci je max o 5% vedle než benálu a plynem se klidně dá zvedat i výkon což u tý 4,7 neni ani potřeba....
báchorky o průchodnosti terénem nevim kde vznikly ale je to v něm naprosto vklidu , jasný že to nemá drapáky jako nějakej wrangler ale silniční pneu ale i tak je to v terénu bez problému třeba narozdíl od RangeRoverů který dojedou do nějakýho bláta , tam jim počítač vyhodnotí kdejakou chybu a hodí se do safe modu a auto chcípne a musíš volat servis aby si resetovali jednotku, tak si fakt terénní auto nepředstavuju aby tě nechalo stát na polní cestě.....
spolehlivost normálka, motor neutaháš, automat doporučuju přidělat pořádnej chladič pak ti taky neodejde, věci jako brzdy jsou za minimální cenu a jinak spotřebák ....
starší bych taky nechtěl, novej klidně ale ten by mě ani tak nelákal ten už je moc konzervativní a snaží se podobat kdejakejm zmrdkárám aka Q7 atd....
v zimě to s tebou vyjede kdekoliv jen to má neduhy že to zrovna dvakrát nebrzdí neb přeci jen to je těžký takže to chce nový nebo ideálně lepší gumy pak to je vklidu :)

30.06.2009, 20:16 |
petis kasa.d: děkuju za videa. ten V8 má do kuže lezoucí zvuk:-)
RB, N.P: dík, stím terenem jsem to nemyslel tak doslova, ale přeci jen kdyby se vyskytla nějaká situace, tak aby si stím poradil, a určitě poradí.
Je to rozhodnutý, jdu doněj:-)))

24.04.2010, 20:04 |
petis Trochu to tu oživím. Dneska jsem si domu dovez Jeepa. MYlsím že jsem koupil dobře, Je to 2004 4,7 V8 Limited 5qautomat je to koupený v ČR a má to servisku. najeto 122 000km. Z Vyškova na Jih čr pruměr 12,5L Takže jsem maximálně unešenej. Ještě jednou všem díky za názory.

24.04.2010, 21:54 |
clown petis .. cena ?

24.04.2010, 21:56 |
petis 245k

24.04.2010, 22:36 |
clown spotreba pekna .. cena zajimava

24.04.2010, 22:42 |
petis spotřeba moc dobrá nato že tam jsou zimáky a ještě špalky jako kráva. Bejt tam letní šla by ještě níž.
Jinak pohon je Quadra Drive:-)

24.04.2010, 23:01 |
clown a nektery nemocny lidi si dobrovolne kupujou TDI oct z tohoto roku za 200.000 s 200tkm + :o)))
jen tise zavidim :o) ale treba se taky k necemu dokopu .. chtel bych sice spis MB G, ale to se podda :o)

24.04.2010, 23:19 |
petis :-))), přesně, a ještě ktomu s váhou vzduchu vprdeli:-)))) G je dobrý ale moc hranatý:-))
:-) taky po nějakém takovém pokukuju ... mmch mám teď taky tdi ale hned bych měnil :-)
tak to je hodně super cenovka za takhle mladý auto s malym nájezdem :)
kasa.d tohle jezdi petis s pandou to neni teren -))

26.04.2010, 20:51 |
petis Nismo: Auto je jak nový, nikde ani tupínek rzi. motor taky jak novej, na volnoběh 600otáček jak když střelí, žádný houpání, převodovka řadí no vlastně ani nevím že řadí:-) Jsou ktomu český manualy:-)) Ted jen vyměnit náplně.
Vinzek:-)) no to neee, to když mě tenkrát márfy řek že pojedem zkratkou přes les tak jsem pak nadával jak špaček:-))))))))

15.05.2010, 10:02 |
petis Tak všechny náplně vyměněny, V motoru byl 10W40, podle výrobce má bejt 5W30. Tak tam šel 5W30. Do převodovky difu a rozvodovky maj přijít oleje od Mopar. Celkem raketa za ně, ale jsou tam:-)) A tady pár fotek.


15.05.2010, 10:04 |
petis interier je jak novej. Jinak je tam dost světýlek tak jsem je hned vyměnil za ledky.


15.05.2010, 10:04 |
petis v zádu snad nikdo ani neseděl.


15.05.2010, 10:05 |
petis
Krasavec,ukaz i interier prosim :-) V tomhle(ne konkretne tento kus) sem jel z radnice s manzelkou :-)
taky jsem zvazoval, co to stalo?
jinak peknej kousek, vypada zachovale.

15.05.2010, 10:21 |
petis Honza: 245k, 2004, koupeno unás s plnou historií najeto 125000km
H-Honza : no vidíš to tady máš hezký porovnání, s timhle autem nenaletíš, bude mít najeto kolik je psáno a budeš spokojenej za stejnou cenu za kterou můžeš koupit co jsi bohůžel koupil..... sice by to bylo asi velký na přítelkyni ale zase jistota....
petis : vypadá super tak at slouží, jen tak mimo na olej od Mopar se vklidu vybodni, je to sice hezká značka ale lej tam cokoliv se stejnou specifikací kterou má mopar výjde tě to levnějc a výsledek stejnej :)

15.05.2010, 19:46 |
petis | Upraveno: 2010-05-15 19:48:18
Nismo: Mopar jsem chtěl jen do převodovky a rozvodovky. do difu se leje ještě aditivum asi kvuli quadra drive.
ATF+4 od moparu stojí 1000kč 4l to není tak hrozný a ro rozvodovky ten jejich speci olej asi 700l patří tam 2,6l tuším. do difu je to jedno dulažitá je specifikace. Ale itak ten olej je dost drahej:-)ted to tam nejakej ten tisíc km vydrží.

21.11.2010, 13:03 |
petis Takže po půl roce najeto zhruba 6000km. vyjeto hodně nádrží a nevyskytnul se s autem jedinej problem. Trochu me ale zarazila spotřeba couračky do 50km kolem 16-17litru. říkám si ještě stím neumím jezdit. Ale po čase zustával vystet volnoběh na vysokých otáčkách. Byl zasviněnej volnoběžnej ventil. Vyčištěno a co se nestalo. Ted dlouhodobější prumer asi na 5-6 nádrží 14.5L a všechno jsou to jen couračky. Dálky se jezdí jen s károu se dvěma tunama a tam se to pohybuje kolem 17L. ALe to vubec nevadí. protože Jeep o tý káře skoro neví. Prostě se jen přidá trochu víc než normálně:-))))
Jsem maximálně spokojenej. A vřele doporučuju všem:-)
tak to je super. co jsem slyšel ani případně díly nejsou drahé a dajíse rychle sehnat.
takže ať slouží dál!
jj, dily normalne napr. v Crownu, dost veci skladem, ceny lidovy, tohle je super auto, ktery nabizi hodne muziky za malo penez ;)

21.11.2010, 18:55 |
petis ted jediný co musím je vymenit tlumiče. Nějak to moc plave a je to takový rozskákaný. Ted jsou tam nejaký kayaby a nevím no. Nechci tam nic tuningovýho, ani to nechci zvedat. Tak OEM bud Bilstein, nebo ty z Crownu.
dost lidi si pochvaluje rancho - jeste koukni na ne. Taky budu resit - ale spis kvuli liftu - budu potrebovat +2". Jestli plave zkus kouknout na ramena/silentbloky. A na kolik foukas? Ja 2,6 - a prijde mi to ok...

22.11.2010, 18:55 |
petis na Rancho jsem koukal ceny maj suprový. Silentbloky zkouknu. Ale spíš bych to hádal na tlumče. A abych řek pravdu ani nevím nakolik je ted nafoukáno. je to 14 dnu zo jsem dával zimáky. a už si nepamatuju nakolik gumař foukal. Doma jem to už nedofoukával. ale kolem 2,8 atm tam bude.

22.11.2010, 21:09 |
JA hmm ale to není rám,co?
a k tý spotřebě..... 3.5 V6 Sorento na LPG 5tikvalt automat, pod 15 ani náhodou,nová membrána a poladěný vstřikovače.A Jeep chodil po městě za 22-25l benálu u 4.7my..takže jestli ti ti žere tak málo,klobouk dolů..P.S.na kolik to má kouli?
to N.P:
kde si to vzal s těma RangeRoverama? Co jsem koukal na zahraniční testy,tak si jejich průchodnost terénem velice chválí.
JA: ram? WJ ma poloram, ale zato obe tuhy napravy (jako posledni z grandu).
Na kouli mam 3360.
Ja jezdim s V8 kolem 18-20 plynu 5km do prace, dalky se dal kolem 16ti... S tim, ze je ten plyn nahovno - sice sekvence, ale nejakej starej "typ", takze nejde dobre poladit a kdyz opravdu potrebuju, vypinam ho -> je to jak NOS...

22.11.2010, 21:45 |
JA jo díky za info, nejsem moc WJ kovanej,jenom sem tušil, že to není čistej rám..já mám origo Tartarini a v Chocni u Kubáta jde celkem naladit..asi ta osma je na tom dobře, u novejch existuje prej i odpojování 2 válců..ale mě se naskytla už hotová od I dealera..
odpojovani je tusim jen u hemi - ale tam se odpojuje tusim pulka, u WJ o nicem takovym nevim...
tmx.806: Tohle se často stává v případě, že použijí součástky pro šestiválce ale osmiválec toho plynu potřebuje trochu víc :o)
:) nj, kupoval jsem to s tim, ze je to novy, ale ona byla jenom nova nadrz... :-( Takze napicu to je, ale zatim jezdi a davat to do toho 40ltr - proste to zatim jezdi... :-)
Podle mě stačí jen úprava, ne celé nové vstřikování. Myslím, že to tady dělá člen radek.613 nebo tak nějak, je to chlap, kterej tomu rozumí.
jj, ja jsem se na to informoval a i s radkem tusim rozebiral - ale je to minimalne jednotka a vstriky...

23.11.2010, 11:00 |
art Range Rover bych na pruchodnost tak nehanil, jedno z oblibených:
[ Link ]
DObrý - trochu to chce srovnat horizont :-)
Vypadá to efektně ale kdyby jel z takovýho kopce, jak ukazuje záběr, tak ho fyzikální zákony bez pardónu pošlou při sebemenším zabrždění přes čumák dolů.

23.11.2010, 15:21 |
art RedBaron; Řekl bych že ani tady k tomu neměl moc daleko.
Já bych to nedal, snad možná jako spolujezdec, a i to bych měl nutkání vystoupit:)
podle mě tomu kamera trošku přidala.. ale měl pěkně podhuštěný gumy :D
Spíš se tenkrát řešilo, že to je fejk a jsou tažený na laně, což se mi v nějakých částech zdá. Hlavně ke konci, jak ze zastavenýho to najednou udělá drb a jede.

24.11.2010, 10:17 |
art tobě příjde že je i tady tahají lanem, a to i do oblouku? takových videií s range/land roverama je více tek nevím..
[ Link ]
a co ty WK a spolehlivost 3.0 CRD nebo 5.7 HEMI

03.12.2010, 01:49 |
Jozzo já bych přispěl tím že známy když byl namrdaný tak jezdil po hrázi...ze spodu a do půlky po zůžení...
jozzo? zkousel sis to po sobe precist?! ja to zkousel 2x a nic... "známy když byl namrdaný tak jezdil po hrázi...ze spodu a do půlky po zůžení..." - zkus priste setrit pismenka nebo (jeste lip) si to jenom mysli... Ď.
Vypadá to, že Jozzo byl taky docela namrdaný když to psal :o)))

03.12.2010, 16:34 |
Jozzo Lidi sorry,já nebyl opilý,jen jsem dlouho nespal tak jsem to asi špatně napsal.
Chtěl jsem říct,že takové věci co vyjíždí offroady na tom videou nemusí byt vůbec feak.
Tohle ty auta opravdu zvládnou.

15.01.2011, 19:57 |
petis takže nový tlumiče jsou namontovaný. tmx doporučil Rancho tak jsem je zkusil. Ale už na první pohled jsou o pulku silnější než ty KYB co tam byly:-)) takže asi dobrý.


15.01.2011, 20:03 |
petis zadní


15.01.2011, 20:04 |
petis a tlumič řízení


15.01.2011, 20:06 |
petis a trochu málo autohifi:-) Jednotka Pioner.


15.01.2011, 20:08 |
petis a tady je navigace a USB

Pekny, a pocity s Rancho? :)
Včera mě to dostalo, úžasný auto, nádhernej interier
[ Link ] od 11 min.

16.01.2011, 19:15 |
petis Lukasino: testovací jízda ještě neproběhla, nebyl čas. Ale musí to bejt o 100% lepší, ty starý byly na sra**u:-(
Ozzy: tenhle grantík je pecka. Až jednou za par let budu mít prachy tak si ho koupím:-) ale 5,7čku:-)

18.01.2011, 19:58 |
petis

18.01.2011, 20:00 |
petis

23.03.2011, 10:35 |
petis tenhle víkend probehnul výlet do Itálie.
Jeep dvá pasažeři nejaký ty hadry pití atak a podval s Pandou. Pruměrná spotřeba tam 14.4litru na 100km!! zpet se jelo trochu rychlejc protože to bylo za svetla a tak spotřeba stoupla na 14,8/100km. Což si myslím že je luxusní spotřeba. Jinak děkuju JRovi za filtr KN do origo airboxu. Nečekal jsem odtoho moc ale řek bych že jde ochotnejc za plynem a nevím jestli má převodovka nejaký odstupnovaní na 5tku, ale dřív při 80km/h točil motor 1500ot/min ted to točí při 90-95km/hodinu.
petis: spotřeba parádní :)
s tím ostupňováním - nedával jsi spíš jiná kola (trochu jiný obvod)?

23.03.2011, 10:50 |
petis nee, pořád stejný zimáky jsou tam už dlouho a práve až po tom filtu se to začalo projevovat.

23.03.2011, 10:52 |
petis | Upraveno: 2011-03-23 10:53:07
.

23.03.2011, 10:52 |
petis ještě doplním. Kluci ze Slovenska jemi s ML 400cdi taky s pandou na podvalu a nedostali se pod 16litru
Tak to je zvláštní, náhodou diffy / převody jsi neměnil? :)

23.03.2011, 12:20 |
petis nee, je to absolutní serie:-) Jen ted chci menit brzdiče za 4písty, protože s podvalem už to má problem z kopce brzdit:-(
To není možný chlape :o)) Není to 80kmh na rovině a 95kmh z kopce, kdy motor jen lehoulince pomáhá? :o))

23.03.2011, 14:21 |
petis fakt bezprdele:-)) dokopce, zkopce, prostě pořád to ted má 1500otáček při 90. při 100 nejakejch 1700 zhruba.
Taky mě to docela překvapilo:-)) ale mile:-)

08.05.2011, 18:03 |
petis Výmena brzd probehla ale jen částečne. Koupil jsem desky a přední kotouče EBC desky jsou zelený. rozebrání dobrý, ale na obou brzdičích zatuhlý kolíky na kterýých plave třmen, jeden šel rozhejbat bezproblemu, na druhým jeden kolík vubec až plamen pomoh. ale prachovka vprdeli a kolík napul. Začal jsem tedy zjištovat kolíky, brzdič proste cokoliv aby se to dalo dohromady. Na Ebay 159euro, říkám si dobý. Pak me ale napadnul Crown:-)) 2800kč kompletní brzdič a skladem. Rychlej mail do crowna a druhej den byl brzdič doma. A pocity z brzd ted když to všechno funguje jak má je dobrej, ale ještě se zajíždí.
jj díly na jeepy, to je paráda :o)
Taky teď vážně uvažuju, že na zimu pořídím WJ 4.7 :o)

18.07.2011, 18:58 |
petis tak brzdy maj zhruba 2000km a mužu říct že za ty peníze to stálo. Brzdí to odost líp než to co tam bylo v serii. Takže brzdy pecka. Minulej výkend probehnul vejlet pro barvu do garáže k Marwinovi do Mělníka. najeto 500km a vyjeto 62 litru paliva takže spotřeba luxus, nehledě nato že jsme nejeli pomalu:-))

19.07.2011, 08:07 |
Bucci kámoš měl přesně toho na uplně prvnim obrázku (i barvu), průchodnost terénem překvapila i mě... lítali jsme s tim po motocrossový trati jako fík....
fakt sem z toho byl unešenej...
je fakt, že kámoš je magor, ale jeho slovum s jeho stylem jízdy: "když sem se s tim naučil, tak mi spotřeba klesla pod 30" - v terénu to ale bylo mnohem víc

18.12.2011, 22:07 |
petis Jeep me nepřestává překvapovat:-)) V pátek najeto 300 km a ještě to píše 340km dojezd, palubák psal prumer 12,2L. Nato že to bylo po okreskách a semtam kolona myslím dobrý:-)

31.03.2012, 15:14 |
petis Pro majitele Jeepu WJ. Čas od času je dobrý vyčistit volnoběžnej ventil. Po vyčištění pruměr ČB do Brna 11,4L
při 140-150 po dálnici. Zpět foukal silnej protivítr a to šlo už nahoru na 13,3L:-) Rychlosti stejný:-)
Jinak jsem potkal kucí v Passatu. 4x me předjeli. Ani nevím jak to dokázali ale dycky po 4-5km me předjížděli:-) A pak to přišlo dvá blbečci v Mercedesech:-) Chvíli zanima kucí jeli a pak jednoho znich zkásli:-))
Tohle me ted docela dost zajima.
Resim houpajici se volnobeh.
Zitra jde klapka ven a celou ji vycistim.ventil jde nejak vyndat
a vycistit?
Prave ze mi i spotreba dost stoupla,tak mam podezreni na lambdy

01.04.2012, 10:08 |
petis Ventil je z pravý strany za klapkou černej bakelit drží to dva šrouby a jedotoho zacvaklej konektor. Muže se knemu naprd, ale vyndat jde. Hlavne nekupuj novej. Musí se nastavit na počítači jako všechno ve WJ:-)
Budu vyndavat klapku takze pujde i on.
Jen me zarazilo,ze to ma i vliv na spotrebu.

01.04.2012, 10:58 |
petis jj, taky jsem se divil, ale pomohlo to.
Taky mi zacal blbmout volnobeh...vysely otacky,rychlovka jsem vycistil klapku jen zepredu,na aute.pomohlo to na dva tydny.a ted i ta spotreba je vysoka....rekl bych ze podobne jsi to popisoval taky

02.04.2012, 10:38 |
petis pak napiš jak se to pohlo:-)

02.04.2012, 15:14 |
petis Tomáši. Já ho nerozebíral jako ty. Já koupil rovnou novej:-) Ale ten se musí nakalibrovat, takže starej jsem jen očistil na dosedacích plochách a funguje mi to bezproblemu. Já mel problem se zvyšenýma otáčkama, drželo to třeba 1000-1500ot. Ted dycky po vyčištění 580 jak když střelí:-)
ja musim zaklepat že tenhle problem zatim nemám ale je dobré vědět na co se připravit.
Dneska rozebrano,vycisteno. Zasrany jak jetel. Nicneme nehoupe.ale otacky byly na 1tis. Tak jsem je musel dorezem stahnout na 650
Ted uvidim spotrebu,zda se hne smerem dolu...


02.04.2012, 21:15 |
petis Pekně zasvinený, Takhle jsem to nemel:-) Ale je divný že jsi musel upravovat otáčky. Asi se vtom nekdo hrabal před tebou
Dnes odzkouseno Chomutov- Prestice-Chomutov.
Jen na benzin,mozna par litru E85 co v nadrzi zbyly,4" lift,MT gumu.po tech okreskach,ucpany plzni 14.5 l/100km.
Do ted to bylo cca 18

03.04.2012, 18:27 |
petis Tak to je super. Já říkal že to pomuže.
No a ni tak to není žádný zázrak, při ceně za N95 =skoro 4 pětky:-)
Smysl bych bych viděl LPG.
Zdeny60 : vsak ja mam LPG.
do ty doby nez se to nejak zacalo zvedat nahoru,tak byl plyn mesto do dvacky,a dalky patnact a sestnact.
ted mesto tak 22-23,a dalky jsem se nedostal pod 18 LPG. to bylo docela hnus.
proto jsem to zacal resit.
prvni test byl na benzin.to vim,ze to zere benal.ale zajimalo me porvnani obou pohonu.hlavne cesta na plzen je sama vesnice,kopec,zatacka,kamion....takze po normalni silnici tech 13 realnych.
vypada,ze se to nejak znemilo.ted budu dva dny mimo,a auto bude stat v praci.pak tam flaknu plnou LPG a pomerim to s plynem.
jinak co jsem koukal,tak palubak pri jezdeni na plyn pridava o 2,5 navic oproti realu.

22.09.2012, 10:55 |
petis Pro WJčkaře. Tenhle týden se chystám na přestavbu LPG. Vím že WJ s plynem funguje ale co takový přimazávání je nutný nebo ne. Jen abych veděl co si mám vše naporoučet:-))
Trochu pozde ne? Po dvou letech ;o))

22.09.2012, 11:56 |
petis málo peněz:-))
Přimazavani nemám a fuguje to bez problému žadnej problem nikde plyn mi funguje na jedničku semtam mi blikne chyba na budikach tak to smažu diagnostikou a je to takže si myslim že přimazavani nutne nebude.
petis: je mi to jasný, ale že už to mohlo být dávno zaplacený :o)

22.09.2012, 16:35 |
petis no to mohlo:-) teoreticky při nájezdu 15 000km se to za rok vrátí:-)))
Ale byl jsem bez práce. Tak peníze se museli přesměrovat:-)
jj to naprosto chapu ;o)) ja se byl dneska divat na ZJ V8 s lpg, ale neklaplo to :o)

22.09.2012, 19:15 |
petis Kčemu ZJ, když máš RR:-)Mě by už jiný auto nelákalo:-)
Na kravení a představa té 5.2 nebyla marná ;o) ale za ty prachy se mi stav úplně nelíbil a mou cenu neakceptoval :)
RR je super, ale ten 3.0d je nuda :o) ale je fakt že přesednutí zpět do RR bylo jak scifi :o)
A to bylo ZJ lehce zvednutý na AT atd. :)

22.09.2012, 20:56 |
petis :-)), tak to jo. Já až vyhraju ve sportce, tak si koupím novýho Granda, ten se mi líbí hodně moc. Tam kousnu i nezavislý zavěšení:-)) motor samo 5,7 a plyn:-)
Jo novej je moc pěknej, ostatně jako i ostatní SUV, nad novým RR totálně slintám, konečně i luxus výbava, je to bomba :)
El_Vita: možná jiné RR než myslíš :D Range Rover L322, akorát jsem na něj napáchal ještě bullbar, což půjde asi brzo dolu :D
Tady pár info ;)
[ Link ]
Ne ne, myslel jsem přesně tenhle :-)
Každý mi to auto rozmlouvat. Že se strašně furt sype a JGCH prý bude spolehlivější ...
Mno někdy se role prohodí a JGCH se bez RR neobejde :-D


23.09.2012, 13:13 |
petis copak se přihodilo??
Trochu starší foto ale tenkrat mi odešel solenoid na převodovce ta skočila do nouzaku a jela jen na 3 stupen ale během tydne opraveno i s dodavkou dílů do čr a od te doby funguje dobře.

23.09.2012, 13:31 |
petis Tak to jo.
El_Vita, tak LR je samozřejmě pověstné tím, že si auta žijou trochu svým životem, ale nemyslím si že by L322 vyžadovala nějak víc pozornosti jak konkurenční Touareg, Cayenne, X5, atd. Je to stále obyčejné auto, díly na to stojí vcelku pár kaček z UK a nejsou nějak extra potřeba. Zato to pohodlí a prostor, to je něco parádního ;)
Po koupi RR ale nastává ten problém, co dál... :D Konkurence je vcelku slabá, možná GL/Q7, takže ideálně pokračovat s RR 2010 nebo ještě lépe 2013 jinak mě nic jiného nenapadá :)
Paczqo, krásna fotka :D
Lukasino: Escalade? ;-)
Já mám právě strach z měchů, difů, automatů ... Jinak mě to auto taky fascinuje :-)
Počkej, on Jeep nemá diffy a automat? ;o))) měchy jo, ale proč mít z nich strach? Přední stojí origo z UK 11k/ks (a to je včetně tlumiče), zadní stojí origo v CZ 3500,-Kč/ks , zadní tlumič druhovýroba (monroe) stál 800,-/ks atd :D
Životnost tlumiče je cca 8let, takže si nemyslím že 30k 1x za 8 let je něco tragickýho
Pak je tam kompresor, tam se dělá repas za cca 6k...
Automat je jako všude jinde, ikdyž je fakt že spojení s TD6 umírají spolehlivě do 200tis, ale cena je klasická, 40-50k?? opět jednou za 8-10let??
Diffy, pokud je auto v sérii, má vyměněný přední kardan na svolávačku, jezdí se s olejem, s olejem který tam patří a občas se i vymění, tak absolutně nevidím problém ;-)
Motory spolehlivý z BMW, tak proč né.
Escalade, to je fakt, ikdyž jak jsem dřív byl z US aut vyvalenej, teď je moc nemusím.
Je fakt, že co jsem se byl dívat na GMT806 (EXT) tak to je hodně velkej mazec, ale v Praze bez vlastního parkování už nepoužitelný :D
To jo, ale celkově mi Jeep podle zkušeností okolí přijde spolehlivější :-(
Ad Escalade: je to už kamion :-)
Tak jasně, věřím že celkově Jeep bude spolehlivější, o tom žádná, ale ač bych nerad hanil Jeepa, RR je jinde :) ikdyž bohužel i dost cenově :) Na druhou stranu si myslím, že RR není nějaká extra kasička kde by člověk xkrát přeplatil pořizovačku na servise :)
Ještě abys to stihnul za toho půl roku, co to budeš mít :))
walish: kušuj hade :D myslím to obecně ;)

26.09.2012, 16:14 |
petis Takže info k LPG. 4týho vezu auto na předělání. Cena si myslím slušná. WJček už nekolik delali takže bezproblemu. Pak dám postřehy s plynem na dělku. 12týho jedu do Italie, tak jsem zvedavej:-)
kdyby se ti pak začla rozsvěcet MIL kvuli LPG tak doporučuju diag autosnap cr800 zna většinu kodů u WJčka komunikuje s nim pefektne a maže kontrolku bezproblémů.

26.09.2012, 16:56 |
petis Děkuju za typ.

26.09.2012, 17:08 |
petis diagnostika objednána:-)
neni zač koupil jsem ji hned na začatku co jsem pořidil WJ a jem spokojenej za ty prachy se mi vratila mnohokrat než kdybych jezdil na mazani někam jinam. takhle to jen napichnu když svítí MIL podívám se co je tam za chybu a ještě to mam česky a bud to smaznu když vim že je to od LPG (většinou chyby okolo odvětravani a semtam lambda mi blikne u LPG) nebo řešim rovnou servis ale nemusim nikam jezdit nic platit protože ty zakladni věci si zjistim sám.
tak dej vedet, me to proste zere 20 plynu at delam co delam... ;)
Ja raději nebudu psát kolik mi to žere jinak mě tu sežerou :-D

26.09.2012, 20:35 |
petis tmx: jo určitě napíšu. doted kolem 14ti couračky, dálky kolem 12ti, je to podel palubáku real muže bejt trochu jinej. Na Plyn se fakt těším. Nádrž bude 77litru, 88 už by moc zmenšila kufr.
Paczqo: Jen piš:-) odtoho to tu je:-)
na N95 město za 14,2 trasy do 100km za 12,3 L a pokud jedu třeba z HK do Hranic tak se pohybuju kolem 10,8 L pruměr za cestu tam a zpět + couračky po hranicích a cestu o vsetína.
A na plyn jedu zruba o 1,2L víc dřív byl rozdíl menší ale pak mi to naj aře nějak zablblo a od te doby to dlabe trochu víc ale nad 17 jsem se dostal snad jen když mi neřadil automat a jel jsem furt na trojku.
Rekord mám 9,6L/100km ale to už byla fakt eko rallye :-D

26.09.2012, 20:53 |
petis hezký, hezký. Máš 4kvalt? kolik otáček ti to točí při 90ti za hodinu? Jen pro srovnání. Me 1500otáček:-)
Jo to mi točí taky tak no ja bych tam měl mít stejně jako ty převodovku 545RFE což by měl být 5Q s 2x rychloběhem.
tmx. : zejtra se dozvime kolik mi to popapa plynu na dveste kilaku na jeden zatah. jinak mam mesto kolem 17 a dalky kolem 14. nejsem takovej ekorallyman jako Paczqo

26.09.2012, 21:07 |
petis Tak to jo.
Nj kluci já se rád kochám to přiznávám a po městě sice těch 50kmh jedu ale už hodněkrát jsem se přistihnul jak mimo město jedu sotva 80kmh kocham se okolim uživam si jizdu a pohodlí, mam puštěnou pohodovou hudbu a nic neřešim no a dalnice tam si držim svych přijemnych 120kmh a užívám si to jen když chci předjet tak tomu přišlápnu ale jinak si tu jizdu fakt užívám :-D
Vcera vyjeta nadrz na otocku. kousek jsem dojizdel na benzin. presne 400km na 71 litru.
cestou tam poskakovani v zacpe asi 20min na semaforech pri oprave silnice,dalnice tempomat 140. to byl asi kamen urazu. uz je to moc rychle a diky liftu a asi i gumam vetsi odpor.

05.10.2012, 20:26 |
petis Tak zLPGováno:-)
Kačaba: žádná sláva:-) 3Kč/km je celkem dost i na LPG :-)Ale chápu, že jinak to nejde.Bohužel.
s tim liftem mam vetsi aerodynamickou brzdu v dirach v lemech. da se dalka i za 14LPG.

16.10.2012, 13:34 |
petis Takže ujeto 1550km a jsem ztoho docala nadšenej. Sice nájezd na LPG je odost kratší než na benzín ale to se dá chápat. Do nádrže jsem nejvíc dostal 56L LPG a to nádrž není nijak malá, podle papíru by se melo vejít 62L LPG. Na LPG jsem najel max 350km. Ale co, říkám si v Italii je prej dost slušná sít LPG. A to byla chyba. NA raousko/nemecký hranici pumpa s LPG, ale nejak se nepovedlo sjet:-))) tak co v Italii budem za chvíli. 20km za hranicema Italie došel LPG. A dalších 100km se muselo jet na benzin. První pumpa s LPG v pulce cesty po Italii:-( další pak ve městech to problem nebyl. Ale zase provar. Odjíždel jsem v neděli a ouha ve mestech pumpy zavřený a já mel pul nadrže LPG:-(( LPG došlo na dálnici 5km před pumpou takže dobrý:-)), najelo se 350km a cca 350-400km se muselo jet až domu. nikde v rakousku ani nemecku nic.
Takže LPG prumer 15,5 cca
na benzín jsem byl překvapenej cca 10L na 100km.
Ted budu muset vyčistit klapku a volnoběžnej ventil nejak zase zustávaj otážky nad 1000:-((
petis: V rakousku po cestě do Bibione je snad jediná u dálnice. Jinak ostatní jsou CNG. A v IT taky žádnej zázrak. Byl jsem taktéž docela zklamanej :/.

16.10.2012, 16:27 |
petis ve městě každá Agip LPG mela, ale v neděli je to prd platný:-(
Já tedy nevím jestli při poměru benzín 10/100km a plyn 16/100 km (+ benál na starty) se to LPG v Jeepu vůbec vyplatí...
ja nevěřím, že provoz toho jeepu na plyn stoupne spotřeba o 60%. Za stejných podmínek a předpokladu dobrého nalazení plynu to je nesmyls. Tam je budď chyba ve výpočtu a nebo chyba v hardwaru
jak jsem psal mě se pohybuje narust spotřeby kolem 1,2L a po roce mužu řict že se mi to vyplatí hodně a už bych autobez plynu nechtěl.
Zdeny - u tebe jako opravdu inteligentního člověka bych očekával, že ti nebude dělat problémy přijmout fakta. To že LPG není vhodné do tvého Subaru ti asi dost leze na mozek, protože tvoje komenty u plynu jsou stále dokola stejné :-))
Nicméně ten jeep i podle spritmonitoru jezdí s plynem řádove kolem 15-18litrů plynu a benzínové dlouhodové spotřeby tam jsou 15-16 litrů. Takže 10litrů na sto mohlo být ve zcela ideálních podmínkách cesty a za té stejné kombinace parametrů to nebude žrát 15,5litru plynu, pokud to je správně seřízení. Čili spotřeba 15,5litru plynu bude na ten motor zcela korektní a únosná, kdežto 10litrů BA na 100km spíše vymodlená hodnota. Popis té spotřeby kde to bylo najeto neříká vlbec nic a až Petis najede pár desítek tisíc, jsem přesvedčenej, že potvrdí zcela správné spotřeby BA vs LPG
Provozuji několik aut na plyn a u všech to uplně stejné, ale nárůst 60% spotřeby za předpokladu funkčního zařízení a stejné cesty.. fakt ne
A když už ... 15,5 x 17 = 263,5kč/100km 10x35 = 350 :-) a steně se to vyplatí i když by to žralo o 60% víc
O-O: za chvíli se dovím, že V8 5l žere 10/100 a přestanu to číst. Zdá se, že čím větší motor, tím míň žere. Kuwa, já velkej motor nikdy neměl, pokdu nepočítám H6 3,0 a vím, jak je obtížný ho udržet pod 9/100 při 1420kg. Tak mi neval, že Jeep s odporem vzduchu jako kombajn a +2T váhy bude jezdit taky za 10 - to jsem napadal, nic víc! A když pak vzápětí majitel uvede čísla, tak se prostě jen divím!
Dlouhodobá postřeba je na SM 15. Takže LPG nebude 16, ale někde koem 20 lehká noha (18-19-20). Já nepopírám úsporu na LPG, to snad uznáš, ale dávej reálný čísla.
S V8 4,7 v grandu se skutečně za 10 jet dá sice jen na N95 ale dá, na LPG je to tak 11,5 ale i to je velmi slušné a tvoje čísla 20 lehká noha fakt nejsou reálný když už tak s cihlou na noze nebo v terénu ale jinak se při normalni jizdě normalni člověk po městě bude hybat kolem 16 - 17l i s občasnym prošlapnutim pedálu na semaforech nebo vyjezdech z křižovatky. Na plně natankovanou LPG nadrž 70L cca 61L tam pumpařka narve do prvniho řvani že není plyn po městě nacourám cca 400km +-10km.
Doba kdy jsem pohyboval ve spotřebach kolem 20l byla cca před rokem když mi odešel solenoid na automatu a auto jelo imrvere pouze na 3ku a to jsem pak měl 20 - 24l spotřebu jako nic.
Ja mam to mesto 18-19 lpg benzinu tech 17. Ale na nej jsem toho tolik po meste neodcoural. Dalky mam ja tech 16 lpg v prumeru. Ale mlada s tim jela i za 14.5 diky tomu jak se to po liftu houpe. :-D
Na benzin mam dalky prumer 13-14.
Necmene lift a MT gumy taky se spotrebou hnou nahoru.
Dalo by se i za min,ale nemam na to nervy :-D

17.10.2012, 16:03 |
petis Paczqo: řekni mi jak tam dostaneš 60L do nadrže:-( mám 80L a nalejou mi tam max 56L víc tam nikdo nedostal. Pokud teda nenechaj řvát odvzdušnovák. Ale ten začne kolem 53L ikdyž je nádrž suchá:-(
Ale pro ostatní. Prosím neřešte mojí konkretní situaci. To že to ted na konkretní silnici jelo za cca 1O-11L BA95 neznamená že to jezdí pořád!!! prumer mám kolem 14,5L. 15,5-16,5l LPG mi vychází i na normální silnici Takže v normě. A ikdyby jezdilo za 10 pořád a 15LPG tak se to stejně vyplatí. Je to nadýl ale vyplatí.

17.10.2012, 16:11 |
Paczqo | Upraveno: 2012-10-17 16:12:45
To se mě neptej ale pumpařky ta to tam tankuje ale je fakt že tolik mi tam dostanou na LukOilu kam teda jezdim nejčastěji a ještě na jedne menši pumpě kousek za HK jinak na Shellce nebo jinde mě tam dostali max 56L
tak omluva koukal jsem do papírů a mám tam 78L nadrž a psané plnění má 62,8L

17.10.2012, 16:14 |
petis Tak to jí máme stejnou. Je to divný.
Petis: máš třeba jiný multiventil než Paczqo a jeho plovák vypíná na jiné výšce hladiny, případně máš sice stejnou nádrž, ale namontovanou jinak - pootočenou či se sklonem, a zase to výsledné plnění bude jinak. Druhým aspektem je pak plnicí tlak čerpadla stojanu, kde mají opotřebené čerpadlo co plní nádrž ledva 2-3 barama, tak tam člověk natankuje klidně víc, než u pump, kde se plní 6-8 barama a zpětný ventil v multiventilu nádrže bse tomutu vyššímu tlaku prostě zavře dřív....

17.10.2012, 16:33 |
radek.613 | Upraveno: 2012-10-17 16:33:53
P.S. Zdeny, a víš že V12 6.0 umí za 12,5/100? :-D
"umí"
Já "umím" s 3,0 za 6,4, takže to s tou V12 celkem sedí. Ale jezdit se tak nedá.
To PETIS, Zdeny60 - plneni nadrze je dano nastavenim plovaku. Od vyroby je nastaven na nejakyh 80% naplneni. Staci mechanicky prihnout a dostanes do 60l nadrze 55l, jako ja :) Jen nesmis nechat auto na slunicku, jelikoz se plyn pri zahrivani roztahuje, tak by ti ventil kousek upustil ;) Jinak to neni zadna veda.

17.10.2012, 19:44 |
petis Díky. Za postřehy. Jako nechci do 78L nádrže nalej 75L LPG. Ale aspon těch 62-65L aby byl dojezd trochu delší. Prokonzultuju to s plynařem a uvidíme

19.10.2012, 11:32 |
Conan Nějaká statistika o mém LPG:
- aktuálně najeto 10.000Km na LPG
- spotřeba LPG se ustálila na 14,5L/100km
- spotřeba na BA 95 byla 12L/100km
- nádrž LPG na 65L, dostal jsem do ní jednou i 61L
- auto je Volvo XC90 2.5T 154kW, poh. hmotnost 2.000kg
- jezdí se především okresky a město
- za těch cca 10.000km na plyn si to asi vzalo 80L benzínu
- montáž LPG stála cca 28.000Kč
Já jsem spokojen a za cca 5.000km mám montáž LPG zaplacenou.

20.01.2013, 11:33 |
petis jsem to poprvý protáhnul větším sněhem:-)
[ Link ]
tvl tys normalne gazoval -))
Hezký to ja jsem ještě letos s WJ ve sněhu vubec nebyl a než se tam dostanu tak roztaje :-D
Takhle na videu to vypadá jako rovinka. A přitom je to kopec jako kráva

21.01.2013, 11:42 |
petis jj, kopec je to docela slušnej:-)
Jinak ted jsem jel pro dřevo s lakatoškem a docela mel problem, trochu to umrzlo a nechtělo se mu, celou dobu na uzáverku. Ještě se musí dodělat na zadek, takhle je to naprd.

25.06.2016, 12:38 |
petis Aktualizace s Jeepem:-)
NAjeto 177000km. A vyskytnul se problem. Pro funkci docela zásadní.
Přestala se točit vrtule chladiče, která je hydraulicky hnaná od serva. Hodilo to chybu P1499. Podle ruzných diskuzních for je problem v solenoidu u vrtule. Jedinej problem je že solenoid se nedá sehnat. Pouze celá sahara za 20K:-))
Do hydraulickýho okruhu patří olej Mopar PSF, kterej je čirej až mírně nažloutlej. No v nádržce bylo normální červený ATFko. Takže bud to u předchozího majitele vymenili za nevhodnej olej, nebo jen dolili. Každopádně to co jsem ztoho tahal ven byl celekm humus.
Koulip jsem 3litry mopar PSF, a asi 6 litru řidkýho hydraulickýho Mogulu na vypláchnutí.
Už po druhým vypláchnutí kdy byl olej sice ještě trochu načervenalej se vrtule roztčila na plný otáčky. Takže mi spadnul dost velekj kamen ze srdce:-))
Takže ted vše funguje. Zmizela i vule v řízení, volant je příjemně tuhej.
Po pár nádržích ještě na olej mrknu jak vypadá a případně se to propláchne znovu.

26.06.2016, 00:16 |
Chris kks takze fixnute spravnym servisom :D

26.06.2016, 08:48 |
petis Přesně tak:-((

27.06.2016, 12:19 |
Jozzo tak to držím palce, at to vydrzi bez zavad...