Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > S-MAX TDCI ano či ne?

 o Navštíveno 20030x o
o 01.06.2011, 09:10 | Zdeny60
Řeším dilema, zdali místo SpecB nevzít jako druhé rodinné auto S-Maxe. Samosebou v naftě, protože 2,5T prostě nejsou.
Vím z vlastní zkušenosti, že orig. PSA motory nemají de fcato zásadní potíže, ovšem nevím, co s PSA motory provádí Ford v jejich evoluci TDCI 103kW a jak se to podepisuje na jejich dlouho/krátkověkosti :-)

Dneska jdu vyzpovídat Ford servis u nás, ale přesto tu jistě někdo TDCI 103kW vlastní a má to naštudované. Můj dotaz tedy - co vstřiky - lze je měnit po jednom (v nouzi, i když lépe všechny) a kolik to koštuje (nechal bych udělat preventivně), jak si stojí turba (na Pežotech jsem nevěděl, že tam nějaké turbo někde je :-) jak si stojí systém dopravy nafty (čerpadlo a td...)

Nismo? tvůj horro o tom TDCI, co jsi psal před pár dny jsem četl:-) mě zajímá spíše taková ta obecná praxe od "normálních" uživatelů a ne od těch,co se chovají k autům jako dobytek a podle toho to pak vypadá.

Nápravy asi OK, myslím tím nějaké zásadní fatálůní potíže tohle auto nemá, resp. nic jsem nenašel, elektrika - to je otazník??

Šlo by o tzv. pracovní auto, které deklaruje bazar se 150.000km (r.v. 2008).

Tak zkusme hodit diskuzi.


o 01.06.2011, 09:21 | Lucni.konik
Jestli TDCi, tak na dlouhý štreky - proboha jen né žádné poskakování okolo komína. Páč jestli to bude mít filtr pevnejch částic, tak to budeš mít imrvére ucpaný, budeš šednout ještě víc a jezdit budeš jen do servisu.
o 01.06.2011, 10:14 | Nismo.Power
Zdeny : a kdo řikal že muj horor byl od auta ke kterýmu se někdo choval jako prase ? :) člověk ho má od novýho a je dost starej, pochybuju že s tim někde prasí a bouračka nebyla jeho vinou :)

ad DPF tak tam budeš mít problém u každýho auta v kterym bys ho měl a je jedno že to bude opel,toyota,škoda nebo ford..... u každýho auta tě vyškolí :)
o 01.06.2011, 11:14 | Pekys
z osobní zkušenosti bych mohl mluvit jen o 2,5T, takže motorově o TDCi vim prd, jen to, že ho má známá kterou vídám 3x týdně a nikdy si na něj nestěžovala. Má ho asi 3 roky od novýho, nikdy žádný zásadní problém nebyl, ale dneska se jí můžu zeptat na podrobnosti, i když je to ženská, tak nevím jestli můžu čekat podrobnosti, který by tě uspokojili :)

Vím že se ho výhledově budou zbavovat, ale je s ním moc spokojená.
o 01.06.2011, 14:02 | Zdeny60
Nismo:

jasně, statát se může všelicos. ty más tu "nevýhodu", že vídáš vždy jen ty umírajícíc:-) Ale kolik je těch, kteří jsou spokojeni?? Jde mi o to, že možná někdo ví, na co TDCI trpí chronicky, ne obecně (obecně = nafta = turbo, FAP, vstřiky, pumpa)

Ale co třebas kladky, vodní pumpa, spotřeba olejů, ložiska kol, poloosy atd...

Pekys:

rozumím, že ty máš 2,5T?? To jsem sháněl, ale nikde nebylo a není ve slušným stavu a když byklo, bylo v Hamburku:-(

Tak jestli se můžeš podělit i o zkušenosti s 2,5T? Poruchy, elektrika, spotřeba, spotřeba oleje atd, zajímá mě vše:-)

Ta paní, zkus zjistit nájezd a jakou bere převážně naftu a zdali ,měla potíže s motorem, kvůli kterým musela dejme tomu platit nějakou vyšší cenu a za co to event. bylo?

Jak to vydrží pneu? Jaké máš a jaký rozměr? Ten S-Max, co jsem včera byl projet, je na 19´´, ale kupodivu, přes hrby a díry se nesl statečně.
o 01.06.2011, 15:24 | Lubak | Upraveno: 2011-06-01 15:25:08
S-max TDCi tak určitě min. 2,0 140PS , vyhejbat se 1,8 TDCi s 125PS.
Filtr pevnejch částit dělá problémy hlavně jak psal koník, není to auto na ježdění do Penny pro rohlíky:-)
Spotřeba u 2.0 TDCi cca. kolem 6-7 litrů záleží na noze samozřejmě. Chronicky se žádné závady co jsem kolem sebe viděl neprojevovaly.
Ceny ND jako ložiska, poloosy atd. jsou o krapet vyšší, ale nic dramatického.
Ohledně 2.5 T, uplně jiné svežení, mě osobně sral krutě malej dojezd , neboť průměrná spotřeba se u tohodle motoru v S-maxu dá držet hodně těžko po 10 l.
19 kola na S-maxe je už moc, ideální 17 max. 18 z důvodu komfortu a také ceny pneu.
o 01.06.2011, 16:27 | Pekys
Zdeny: jj, před rokem se mi podařilo sehnat právě 2,5T, tenkrát se nabízeli celkem 3 na všech možných serverech. Tohle byl inzerát na přesdržku, typu prodám a telefon, ale 1.maj původu ČR, ověřenej servis Ford.

Za rok mám najeto 15tis, vesměs Praha, někdy delší cesty na moravu, hory, výlet apod.
Když jsem to kupoval, jezdila s tím pani se spotřebou kolem 8L/100km (jižní čechy), v Praze jezdím dlouhodobě kolem 11-13L/100km, podle skákání v kolonách a krátkejch cest (do 10km). Na spotřebě se určitě podepisuje váha auta, tuším kolem 1,6t (nevím přesně)
Nádrž 65L, dojezd 600-750km
Spotřeba oleje 0L
Poruchy zatím žádné, po koupi jsem vyměnil filtry a oleje, a to byla jediná investice.
Elektrika zatím OK, žádná závada, nic co by nefungovalo se neobjevilo. Vlastně jo, jedno čidlo tlaku v pneu.
Co se pohodlí týče, prostoru pokokot na všech sedadlech, včetně prostředního vzadu, kde je plnohodnotná sedačka, kufr obří.
Jízdní vlastnosti: podvozek super, velice dobrej pocit z řízení, nenaklání se v zatáčkách ani ve vyšších rychlostech.
Mám 17 zimáky, a 18 letní. Ty letní jsou dle mě dost těžký a předepsaný pneu 235/45/18 jsou na naše silnice trochu nízký, ale i tak to podvozek celkem pobírá a na komfortu to moc neubere.
Převodovka: mám manuál 6st, spokojenost

Co me sere, že nemá rezervu, ale jen ten repair kit s lahví čehosi a kompresorem... Takže bouchlá nebo blbě píchlá pneu a je problém. Zatím ale tuk tuk, nemusel jsem to použít.

verze s vysouvací podlahou v kufru prý občas při jízdě drnčí (nemám vlastní zkušenost)
Z výbavy mi chybí snad jen chlazený sedadla a možná štelovací podvozek (3stupně tuhosti), jinak jsem spokojenej s Titanium X výbavou.

Cena ND, nemůžu soudit, filtry jsou za pakatel, stěrače original 1000kč, koberce original velur sada 1100kč. Co budu řešit v dohledny době je náboj, protože mi v pneuservisu zkurvili šteft a i když mám novej, tak nejde vyndat, ani násilím. Takže celý ložisko s nábojem je jako komplet, cena 6,8tis Ford, alternativa od 3,5tis.

Na toho ropaka se ji dneska zeptam a večer dam dalsi info. Ted jdu z prace a uz me vic nenapada. Celkove jsem spokojenej, jenom by to mohla byt 4x4 a uz bych jiny nechtel. Doufam taky, ze Ford zacne novy motory pro ST, ktery ted uvedli davat i do novyho S-M, a za tri roky to obmenim.

Jo, debilní přístup ke kabinovýmu filtru :) Musí se povolit 4 šrouby co drží plynový pedál, a pak jde vysunout filtr ven. Nechápu, ale je to tak.

Na netu jsem četl následující problémy:
- někomu odešel 2x setrvák, u mě zatím OK, je tam původní a auto má 155tis km.
- hučící servo - někdo to popisuje jako neustávající hodně rušící hluk...čekal jsem proto něco hroznýho, ale v podstatě to není skoro slyšet. Řeší se to prý nějakým jiným kolenem v okruhu.




o 01.06.2011, 16:36 | PAVELK
mám doma sice Mondeo 2008 a 1,8 TDCI k tomu, motor není zlej jen by snesl více výkonu, najeto momentálně 186. tis km a frčí pořád dobře, na dlouhý trasy super, skvěle odstupňovaná převodovka, myslím že S-Max je stejná koncepce jen jiná kastle
o 01.06.2011, 17:04 | Zdeny60
Pekys: tak to je dobrá zpráva! Já bych takly radši tu 2,5turbo, ale...není holt. Vše je dýzl a nebo 2,0 benzín = slabý.

Vidím, že servis je levnější, oproti Subaru zcela jistě.

PavelK. S-AMx je o něco těžší = mohl by být problém.

Já mezi tím zjistil ceny ND nma S-Maxe 2,0TDCI:

rozvoedový řemen - doporučený interval 200.000km - 7000,- za rozvody
vstřiky: doporučený interval výměny 120.000km, cna za všechny 32.000 bez práce, vč. DPH. Turbo: nové 34000, repas 20.800 vč. DPH. FAP, repase 10.000, nový 35.000. Výfuk: tlumič 4000. Brzdy obložení na jednu nápravu: 2000, 1 disk 1800.

Údajně, zatím nikod nepřišel, že by museli měnit vstřiky a nebo turbo, moc S-Maxů sem do Sˇumperka na servis nejezdí a ty co jezdí, mají do 100.000km.

Ale fakt bych radši benzín.Uvidíme.
o 01.06.2011, 19:02 | Pekys
Tak info od tý známý: Mají rok 2006, kupováno nový, jen co to vyjelo nový, TDCi, a od tý doby to bylo v servisu jenom na běžný údržbě (olej, desky, atd). Nikdy žádný vážný problém.
Spotřeba Praha 7,3, dálky kolem 6 - 6,5L/100km.

ad. rozvody, interval 200tkm, nebo 10let, co nastane dřív.
o 01.06.2011, 19:06 | Pekys
Pokud ti nevadi ta vyssi spotreba, radsi bych cekal na benzin. Vim ze jich je jak safranu, ale jak rikam, ja to nasel v annonci, napsany pres smsku, vsechno velkym, bez fotky, bez vybavy, bez zadnejch podrobnosti. A nakonec z toho vylezl super kus, od cloveka, kterej na to nesral a staral se o to.
o 01.06.2011, 19:27 | Zdeny60
Jak dlouhé cesty? Sháním něco, kde nebudu trpět na záda, takže slušné sedačky, k tomu prostor a vyšší posezení. Myslím, že dlouhé cesty budou asi OK, ne?Jak hoidně se přenáší rázy od kol (díry) - při krátké jízdě se vše jeví OK, ale nakonec je to tvrdé (viz SpecB, které nahradilo 3MPS. Bylo to sice lepší, ale ani to není ono.)Chci zachovat trochu výkon, ale i to, abych v tom vydržel sedět 3-4.000km/měsíc.
o 01.06.2011, 19:59 | Kolda
Mám 2006 Titanium S, oproti Pekysovi mám i chlazený sedadla:-) 2.0TDCi, spotřeba něco málo přes 7, kupoval jsem spíše pro manželku a dva malé prcky, máme ho něco málo přes rok, najeto má nyní 175tis., my najeli okolo 30tis. a zatím žádný problém. Hned po koupi jsem samozřejmě nechal udělat takovou tu klasiku, rozvody, olej,atd., od té doby měním jen olej, akorát teď se mi ztratila náplň klimy, byl vadný ten napouštěcí ventil, jemně to přes něj utíkalo, takže tohle jediná závada. Spíše je teď už problém, že manželku nemůžu přemluvit na jiné auto, tak je spokojená, takže další bude asi zase s-max.
o 01.06.2011, 20:07 | Kolda
Hlavně si při koupi dávej pozor na tyhle panáčky, u těchto jsem byl a většina aut tam vůbec není nebo se zrovna prodali nebo jsou zrovna na technické, přístup hrozný, mají takový hangár v Radotíně, majitel je pak Preuss myslím a dost toho o něm jde najít na google, mají na tipcars s-maxy v nejlepších výbavách, vše najeto pod 100tis. a za celkem dobré prachy, ale jak jsem to viděl, tak jsem jel rychle zpět.. [ Link ] a co jsem našel na googlu, tak jeho kámoš má [ Link ] , taky tam mívali s-maxy v plných náložích..známý od známé si tady u nás ve městě pořídil toho samého a když jsem na něj koukal na parkovišti, tak jsem si právě všimnul, že má podložku pod SPZ s webem této firmy, tak jsem říkal mojí, že jsem zvědavý, jestli se bude srát, uplynul měsíc od koupi a manželka došla s tím, že je tam pořád nějaký problém, auto pořád v servisu, takže na tyto prodejce bych si dával pozor...
o 01.06.2011, 20:11 | Kolda
Zdeny60: dlouhé cesty tedy za mně úplně v pohodě, ač manželka nadávala, tak jsem si s-maxe bral a objížděl v něm odběratele po celé ČR, vždycky na dva dny, po návratu 1300-1500km a absolutně v klidu.
o 01.06.2011, 21:47 | Pekys
Vyšší pozes v tom je, leze se do toho pohodlně, líp jak do Outbacku, nesrovnatelne líp.

Kupoval jsem to auto proto, protoze mlada ma problemy se zadama. Ma vyhrezly 3 plotynky a zuzenej paterni kanal s nervama, cili o problémy víc. Potřebovala něco vyššího, a tohle jí maximálně vyhovuje. Na dlouhý cesty si to chválí, má to bederku a sedí se jí v tom líp jak v předchozím BMW E39 (nevim co v tom bylo přesně za sedadla, ale asi něco normál v kůži, bez bederky, bez vysouvacího polštáře pod stehnama).
Cesty jezdí většinou kratší, vesměs Praha, já jezdim ty delší a v pohodě, ale já problém se zádama nemám.

Na těch 18 už to trochu tvrdší je, záleží na velikosti díry :) U nás jsou i takový, kde bych nechal kolo, ale těm se radši vyhejbám :) Určitě to není tak houpavý jako E39, ale podvozek toho dost ztlumí.

Kolda neser s tema sedadlama :) At ti aspon nastydnou ledviny ;o)) Jinak s mladou uz jsme taky dohodnutý na dalším s-maxu, faceovym, v benzinu (2,0i, 250k - pokud ho do toho budou dávat)
o 01.06.2011, 21:49 | Pekys
ad autobazar Radotín - stejný reference najdes i vsude na webu, auta mají většinou o 30-50tis levnější a většinou v luxusní výbavě. Až na jednu chybu, ty auta neexistujou a na dvoře jim stojí to co najdeš v kdejakym bazaru. Většinou jsou auta focený před rodiným domem s pěknou dvougaráží :)

nojo, už to čtu, Kolda to napsal dost podrobne :)
o 04.06.2011, 20:22 | Jirka156
To Pekys: Dovolím si přidat svoji neblahou zkušenost s oním zmiňovaným bazarem na Praze 5. Před dvěma roky jsem tam koupil Zafiru B v té době 4 leté auto. Auto je sice v maximálce kromě tlačítka Sport a alarmu, ale nedá se říci, že by prodávali auta o 30-50tis. levnější. Spíš dražší. Já jí bral za 350tis., když jinde stály o cca 30míň. Nehledě na to, že jsem po pár měsících přišel na to, že je o 80tis.km stočená a serviska sfalšovaná. Ještě než jsem na to o svém autě přišel, poslal jsem tam, nevědomky o celé situaci kolem aut z tohoto bazaru, kolegu, který sháněl Passata Variant 2007 v co nejlepší výbavě. Vybral si Sportline 2,0 TDI 125kW taky v maximálce a jelikož jsme měli v práci ještě v té době možnost zkouknout servisní historii vozů Škoda a VW, zjistili jsme to samé. Passat byl o cca 80tis. km stočený. Navíc mě auto sedí se stavem dle Cebie. Při placení auta jsem zjistil proč. Sami mi nabízeli kupon na kód pro zjištění dle Cebie zdarma od pána ze Cebie, který od nich přede mnou odešel. V kanclíku kávičky z předešlé schůzky..... Co budu povídat. Říkám si, co ti chudáci, co si od nich koupí např. nějakou Q7 za 2mil.Kč a pak zjistí toto. Pak jsem slyšel, že si to šel s nima nějaký pán vyřídit, potom co zjitil, že má auto stočený, a oni ho prý z bazaru vyvedli a ještě mu vyhrožovali. Typický český bazarníci.
o 04.06.2011, 20:54 | X-sat (M)
Máme 2 roky C-Maxíka 2.0 TDCi. Spokojenost maximální a pokud bysme uprgradovali, tak na S-Maxíka s TDCi ;-)
o 04.06.2011, 23:52 | Pluto
Taky mám S-Maxe 2.0TDCI 103kW Titanium a naprosto v pohodě. Zatím ohne problem...
o 05.06.2011, 13:11 | Zdeny60
Kolik mnáte, hoši, najeto?? S TDCI?? (X-Sat, Pluto)
o 05.06.2011, 14:27 | X-sat (M)
Od nákupu cca 25 tis.km. Tacho dnes ukazuje najeto celkem 112 tis. km, tuším
o 06.06.2011, 00:41 | Pluto
96000km cca
o 07.06.2011, 17:25 | Atrey
to Zdeny60: nebyl jsi náhodou mrknout i na tuhle 2,5t [ Link ] lžou tam o výbavě,ale je jich v ČR nějak málo, do TDCI se mi nechce jít, mám roční nájezd jen do 15000km.
o 07.06.2011, 18:36 | Zdeny60
Atrey:

ne, na toto jsem nebyl. Jinak je to socka bez tempomatu, první generace a za dost velý peníze.

Je to tak, 2,5T se vyskytují velmi zřídka a když, tak mají horší výbavu, než TDCI.

Tuto jsem viděl a jel jsem v ní:
[ Link ]

Super auto, bez jediný chyby. Mít prodaný svoje Spec.B, už je doma. Jede výborně, nic nemlátí, neklepe, nepadá do nouzáku, 2hmota nepíská, sopdek hodně dobrý, fakt, tohle auto by prošlo i mými kriterii :-)
o 07.06.2011, 19:06 | Zdeny60
[ Link ]

Ale jakt o tak čtu,S-Max = problem over problem. A často hodně zajímavý:-) Myslím, že raději zůstanu u Souhvězdí a radši budu chodit na obstřiky se zádama:-)
o 07.06.2011, 19:14 | Atrey
minulý týden jsem se byl podívat na [ Link ] to byl ještě za 289 000,- a teď už je na 249 000,- , karoserie dobra (drobné vady), uvnitř trošku čuně, ale to se dá vyčistit. Přední i zadní brzdy by musely na výměnu, tak přemýšlím jestli se nejet trošku povozit a zjistit víc.
o 07.06.2011, 19:40 | Dušan
já měl do nedávna taky C-maxe, nejdřív odešel fap ve 110 tis. Jak to zkoušeli několikrát regenerovat odešli vstřiky,začal nehorázně pribívat olej, což bylo v nějakých 130tis. poctivích KM! Za opravu jsem měl dát nějakých 50K. Auto skončilo na výkupu nejmenovaného autobazaru. je pravda že jsem se na autu podepsal popojížďkami, delší trasa dvakrát do měsíce. Zase jsem měnil Castrol 5W30 po 10tis km. Sorry už jsem proti tomu zaujatý
o 07.06.2011, 23:07 | cupra.165
Ja v S-Maxu nikdy nejel,ale je vazne to rizeni a podvozek tak dobry jak pisou tady? [ Link ]
o 07.06.2011, 23:25 | Pekys
cupra: dá se s tím souhlasit. Každej čeká línou houpavou nedotáčivou svini, a pak je prekvapenej ze to sedi jako kdejakej hatchback. Podvozek je opravdu povedenej, s tim muzu souhlasit.
o 08.06.2011, 04:35 | Zdeny60
Je, ve svý třídě opravdu hodně dobrý, o několik délek před Sharanem, Alhambrou, P807a podobnými.
o 20.11.2019, 09:10 | Skaletonz
Omlouvám se, že tahám na světlo takhle staré téma, ale nechtěl jsem zakládat nové. Zajímala by mě situace u posledního S-Maxe. Během příštího roku mě čeká pořízení nějaké rodinné krabice a S-Max je zatím jasný favorit. Původně jsem ho chtěl v benzínu, protože najedu max. 15-20 tis za rok, ale všude jsem se dočetl, že ta benzínová 1.5 je na tohle auto málo a ten 2.0 už sice jede pěkně, ale má prý celkem žízeň. Vychází z toho tedy jedině nafta. Rád bych se zeptal, jak jsou na tom tyhle motory u té poslední generace(2016+)? Jak je případně spolehlivé Bi-turbo? Předem díky za odpovědi.
o 21.11.2019, 10:26 | vlados_dyk
Přidám se, budu řešit za čas podobně, taky se mi líbí S-Max, ale najedu ještě o půlku méně, takže budu koukat na benzín. Má někdo reálnou zkušenost s 1.5 benzín, případně měl aspoň na zkušební jízdu ? Ten motor jinak papírově nevypadá špatně a na Ecoboosty všeobecně čtu chválu
o 22.11.2019, 18:47 | mrazik
Ja mam starsi 1.6 EcoBoost a nemuzu si stezovat. Najedu 12 - 13 tKm rocne, hodne kratke trasy (nakup, skolka, skola). I kdyz je to zakladni motor, ma sily dost, i kdyz jsme nalozeny na dovolenou - v kopcich by se nejaky ten konik navic hodil ,ale nic dramatickeho. Co je potreba si uvedomit, ze za 6 litru to jezdit nebude. Ja mam 8 - 9.5 podle trasy, kolony (Praha) atd.
o 24.11.2019, 08:43 | camron
Mám MK2 2.0TDci 132KW, od nového.

Benzín:
1.5 - osobně jsem tím nejel, ale za mě tam bude chybět ten výkon. Dělá se tuším dodnes.

2.0 - mám pocit, že byl v nabídce jen 1-2 roky od začátku produkce, pak zmizel. IMHO v ojetině nesehnatelná věc. Co si pamatuji, tak se dal konfigurovat výhradně jen s automatem (klasickým -hydro), který sežere velkou porci výkonu. Za mě nebrat.

diesel:
2.0 TDCi 110 KW - vcelku obstojná motorizace. Měl jsem to na víkend jako demo, s tou velkou krabicí to hýbalo obstojně, ostudu neudělá.

2.0 TDCi 132 KW - za mě nejlepší motorizace. Ač 110 je slušných, já chtěl nějakou rezervu a špatně jsem neudělal. Jede hodně dobře. Hodně se občas bavím v Buchlácích, kde se projeví i podvozek a pseudozávodníci čučí jak péro, když si je rodinná krabice namaže na chleba.

2.0 TDCi 154 KW - biturbo - od počátku produkce povinně spřaženo s 6q Powershitem, což mě do auta nesmí ani bez (tučného) příplatku. Navíc 2 turba = 2x větší šance na kasičku. Zvláště u ojetiny. Navíc jich moc nebude. Všehovšudy vím o 1 motoru, ale v Edge.

Teď jsem se díval na aktuální konfugurátor a nově snad nejde ani benzín objednat. Bez powerShitu jen ta nejslabší nafta (150k). Vše ostatní jen s 2spojkou. Navíc to jaksi zdražili :-/.
o 09.12.2019, 13:05 | assassin
camron: kamarad ma ten slabsi diesel s dvojspojkou a prevodovku si pochvaluje. prestoze je to auto tezsi tak mu to jede lip nez me V70 III se 120kW 2,4D
o 09.12.2019, 15:51 | dj.DEKL
Nejlepsi asi bude 2.0 TDCI 110/132kW - totoznej motor nebo benzin 2.0 EB :-) Urcite bych nebral ty novy diesel motory Panter Ecoblue
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.2673 sekund.