
Navštíveno 9406x

Zdravim všechny.
Zatím jen sonduji , koupě bude nejdříve po novém roce.
Chtěl bych si koupit motarda , ale bohužel v těchto typech nejsem znalec. Tak bych byl rád kdyby mi někdo napsal svůj názor.
Značka asi pro mě neni důležitá .
Neumím si představit ani ten výkon , zda je 36 KW dost nebo málo.
Děkuji všem za jejich názory ( ale prosím ať se týkají příspěvku)
Zapoměl jsem ještě napsat , že chci jetou , cena tak max 90 000,- Kč
36 na motardovi je dobrej nářez
asi hlavni otazka : ostry, nebo na cestovani / do prace?
jako na zavody nebo na civilní ježdění?To je rozdíl.
Na civil ježdění bych doporučil Yamaha XT 660 X.Je to taskovej pseudo-motard,ale ten motor je dělník,a jet s tim na dovču taky pude. a když za to vemeš,tak do je taky svižný.
Třeba:
[ Link ]
Jo a servisní intervaly to má suprový.

21.08.2011, 22:10 |
JR O motardech toho moc nevim, ale s XT se setkavam docela casto.

21.08.2011, 22:52 |
Nora XT660X je snad nejhorší moto na kterém jsem kdy jel. Motor v origo nastavení a výfukem je ucukaný, při ubrání a opětovném přidáním se jakoby zalkne. To jde odstranit jiným výfukovým svodem 2-1 a koncovkou. Motor pak neskutečně ožije. Ale co odstranit nejde je tragický podvozek, který se neskutečně vlní jak v zatáčkách, tak v přímém směru na nerovnostech v zátahu. Vyzkoušel jsem více kusů, ne jen jednu.
Než XT660X doporučuji Aprilia Pegaso Strada. Stejný motor, ale jinak naladěný, podvozek tuhý a stabilní. ve srovnání nebe a dudy.
POkud něco ostřejšího, pak nějakou Husku nebo Husaberga.
Jak píše Nora, ....osobně bych šel do husky nebo huasaberga !!!
no tak na tom zas těžko pojede na dovču,zaleži na tom co od toho čeká...

22.08.2011, 08:39 |
Nora Honcke: vše je otázka priorit. Já jel na VOR 503SM na jeden zátah 350 km ...
Děkuji za komentáře.
Chci ostré , na dovolenou nebo na dálky to nechci. Na blbnutí a hlavně do hor a ostré zatáčky.
A ještě otázka , zda to jsou 2 takt, nebo 4 takty?
Co servisní intervaly atd. Kolik dosahují max. rychlosti?
měl jsem CR500 na SM kolech, ten dvoutakt je náročnejší na ovládání, je takovej jedovatej, nebrzdí moc motorem, výhoda je v odolnosti a konstrukční jednoduchosti motoru oproti novým čtyřtaktům.. max.rychlost je podle toho co si tam dáš za rozetu..
Marty99: 4takty, dneska uz 2t motardy skoro nejezdi... servisni intervaly jsou kratky, par motohodin na olej, po par desitkach mth servis.. tyhle motory nejsou na provoz uplne levny, navic je dost mozny ze jetou motorku koupis ve stavu ze uz na ni vetsi servis ceka....
max rychlost podle prevodu, ale kolem tech 180...

22.08.2011, 12:04 |
Alííí Dovča se nedá jet na žádnym motárdu, a XT660X je na ovladatelnost dost tragedie. Zajdi do pár shopů, a nejdřív se svez.
Já doporučuju Husku SM 510 R, ale jsem zaujatej... :-D
Jinak servisní intervaly v pohodě, a pro líný mechaniky je tady možnost Husqvarna SM 610 E, což je sportovnější než Yamaha XT, a drží stejně.

To co dával (HUSABERG FE450E) Nevřiš má bratránek akorát nemá chrom ráfky. Možná jak má bratránek ve žlutém komaxu + leštěné boky vypadá o 100% líp (na fotce nejsou leštěné boky ráfků). K motorce má dva páry kol (motard + cross). Co vim tak před 40 motohodinama dělal generálku předních tlumičů a centrálu. Je to asi 20 motohodin tak dělal 90% GO motoru.
Co jsem se s nim bavil tak myslim, že nebude trvat dlouho a moto se objeví někde v inzerátu kolem 60-70tis. Bude k tomu nechávat páteřák, ledviňák, dres, stojánej pod moto, 2 přední blatníky,3 páry rozet včetně řetězů....prostě komplet všechno. Jako bonus nechá vozejk dělanej přímo na moto (moto drží pomocí jedné kurty)
Nooooa a k výkonu? "To vražda napsala" :-))) Na cross kolech se to zvedá ještě na 4 a na motard kolech valí přes 170km/h
Kdybys chtěl kontakt není problém :-)))

Na tu Husku SM 510 R jsem uz take koukal.
Tomas.V : nevim zda sezenu tak rychle penize, jak jsem rekl zatim jen sonduji. Ale nabidka je to zajimava.
Tomas.V...mě to určitě zajimá :) taky něco hledám.
Jen osobně mě ty žlutý ráfky nějak neberou. Když tak ten kontakt...díkec :)
to Nevřis:
774600306 - Josef
je nedaleko Kutné Hory
450 se zveda sama na 4ku?co tam ma za prevod?550 asi jo,ale u 45O nevim...
Kdyz uz husara,tak 650 rovnou...tu 450 dle me brzo jen ciste na motardech utahas.550 je jeste takovej univerzal...ale v terenu uz dost utaha...
kazdopadne se priprav,ze to nebude jako na GSXR,kde jsi jen jezdil a tankoval
10-15motohodin olej.a az neco takovyho porodis,tak mi nelez na oci.nebo mi zase zacne hrabat...a uz ted to nemam kde davat :-D
KaCzaba : a co doporucujes ? vim ze to je pakarna, ale uz me ta GSXR nebavi. A jde mi hlavne o vahu.
Kaczaba: souhlas, ale je to jako každé ostré enduro...servis, servis a zas servis. Možná, že Husaberg je na tom lépe než KTM, protože ikdyž se jedná o stejné díly tak u KTM jsou dražší :-))
Marty: je to úplně jedno, protože výkonově je to stejný a ceny dílů budou podobné. Jen KTM vs Husar...je prostě tak jak sem psal o pár řádků vejš
Myslim, že ten kdo nejezdil na ostrém jednohrnku tak mu bohatě stačí 450..i já sem měl co dělat když mám necelej metrák a 192cm a něco do terénu sem měl od 13let
- je to, že se chce o to starat a dodržovat intervaly výměn plus není to na dlouhé cestování
Za mě Husaberg mám a je to libovka :D

a jako KaCzaba kup rovnou 650 protože ostatní se ti budou po několika jízdách zdát hodně slabý,já sám mám skoro 200cm a 100kg a 550 je slabá :D
Taky jsem se divil, ze se 450 zveda na 4, ale co ja vim :-)
Ja jezdim husara.predtim yamahu.tu uz nechci ani videt.jezdim to ale jako enduro.
450 na 4ku? to fakt nee.550 zvedeneš na 3ku ale musíš jí pomoct a taky záleží na váze
tak jak sem psal tak bratránka Husaberg je již na prodej
[ Link ]

06.05.2016, 22:32 |
HIGHTOWER | Upraveno: 2016-05-06 22:34:56
roky poskočily, a já uvažuju o koupi motorky do města, převážně na dojíždění do práce, ale ve volném čase nějaký pohodový výlet, supermoto apod. nechci, toho je škoda, skútr taky ne, zatím jsem se dobral k těmto možnostem:
Yamaha XT 660 X (R nebo Z) -
[ Link ] Aprilia Pegaso 650 Strada (Trail, Factory) -
[ Link ] Husqvarna TR 650 Strada (Terra) -
[ Link ] BMW F 650 GS -
[ Link ] Honda FMX 650 -
[ Link ] Rok od dejme tomu 2005 a novější, cenově tak do 120.000,- Kč.
Osobně mám rád Yamahy, ale XT je tu celkem dost strhané, tak mě zajímá i názory na ostatní. Ostřejší do terénu nechci, to nevyužiju, pneu stejně budu mít silniční, případně něco mezi. Mám 203 cm a 108 kg, takže aby to bylo i relativně k mé postavě, i když na všem skoro budu jako vosa na bonbonu...
Co byste aktuálně doporučili?

07.05.2016, 21:00 |
Alííí Pak nasetri, a kup BMW 1200, budes nadsenej.
to mi na hlavně ježdění po městě přijde zbytečně velký, priorita bude ježdění do a z práce 15 tam, 15 zpátky v Praze, výlet sem tam... Koukal jsem na 800, 1200 ccm, ale prostě mi to přijde zbytečné

10.05.2016, 13:23 |
capo | Upraveno: 2016-05-10 13:24:32
Určitě je hmotnost důležitá pro manévrování mezi auty. Takže rozdíl mezi 650 a 1200 bude asi značnej. Ale pak jde už o konkrétní typy...
Já jsem takhle jezdil loni do práce 4 měsíce než mě blbec srazil a dávám si zas párlet pauzu...Provoz lidí co jezděj do práce je fakt náročnej, všichni telefonujou, kouřej a nadávaj na kolony a nesledujou provoz.