
Navštíveno 27803x


05.02.2012, 16:21 |
Sodom Dnes jsem jel tankovat ropáka,vyndám z podsedačky zimní VIF,že přidám do nádrže a koukám,že je z něj vlivem mrazu místo tekutého stavu želé.Tak se mi ho nepodařilo nalít do nádrže.Výrobce píše chránit před teplem.O mrazu se nezmiňuje.
Je to zvláštní,když je to zimní aditivum.
Jaký máte zkušenosti (kdo používáte)s tímto aditivem?
Fridex musíš mít taky naředěnej aby nezmrznul... teď jak bylo kolem -15 až -20 jsem dával dvojnásobnou dávku VIFu + normal ropa do -20 a pohoda...

05.02.2012, 17:46 |
Nora samotné aditivum zmrzne, s naftou reaguje a nemrzne ani jedno
presne tak, skladovat v pokojove teplote...
Jinak to tuhne do formy sadla nebo medu, podle vyrobce. Taky mi za to tupci chodej nadavat, ale na tom co ja prodavam je aspon napsany, ze skladovat v pokojove teplote...
ja mam teda na pixly napsany at to nevozim v aute kdyz mrzne
Taky jsem se nechal nachytat. Želé v plechovce... A nestačilo by namíchat 1:1 s naftou aby to nezhoustlo a nechat v plechovce?
Bacha na aditivovani jiz aditivovane nafty, protoze pak se zhorsi jeji filtrovatelnost. Ja myslim, ze je lepsi koupit kvalitni naftu, nez tam neco lit. VIF vyhral dva testy, ale v tech testech mel vzdy celostrankovou reklamu. Nahoda ?
VIF je best of :)
akorát nesmíš to vozit v kufru no :)
proč nedavat aditiva do aditivované nafty?předavkovani neuškodí prej.

06.02.2012, 10:14 |
Ravo dávám VIF + normální naftu (ne premiovku) a pohoda, nemám v současných mrazech problémy se startem.
Lít VIF do prémiovky je jen vyhazování peněz. Bez VIFu (když jsem ho zapomněl v garáži) auto startovalo znatelně hůře. Taky při tankování nafta daleko víc pěnila (mám Oct1 a musím čarovat s ventilkem odvzdušnění, abych vzal plnou, takže pěnění docela otravuje).
Samozřejmě že VIF ztuhne když je v kufru, ale stačí si ho vzít do kabiny (nebo topit i v kufru ;-) a tankovat na konci cesty, když je auto vyhřátý (a VIF tekutý)
Ja daval VIF a nepoznal jsem nic. Auto startuje stale stejne dobre i dnes v -18.4 nastartovalo bezproblemu. Ja vidim hlavni problem v tom , ze spousta lidi jezdi na spotrebu, takze co nejmensi otacky, po meste nejlepe na volnobeh a motor je pak zanesenej sazema, EGR zalepenej atd. Chce to obcas motor prohnat, vyhnat pavouky, spalit saze. Zakladem je kupovat dobrou naftu. Aktualne jezdim na OMV MaxxMotion a spokojenost, az na tu cenu teda.
2 mrazik: tu je ale problém s tým, že vyložene dobrú naftu nemkúpiš nikde :-)
beru Verva diesel, kupuju jí u Star21 v Praze, kde bejvá o 1-2Kč levnější než na Benzíně, aditiva nedávám a pohoda.

06.02.2012, 11:56 |
Conan Kolega bere tu spěšl naftu od Shellu a minulý čtvrtek mu zamrzla (v Praze, Opel Insignia).
muSlim bohuzel to je pravda. Ja teda beru nejvic od bratra v jeho praci, ktera je pro kamiony plnici normu Euro5 a ted uz nove i 6 a tam si musi sakra davata pozor na kvalitu nafty. Jinak beru od OMV a zatim zadny problem, tuk tuk tuk.
páč to mám přes kopec, zajel jsem natankovat do německa - Agip nejakou zimni naftu - dle reklam na stojanech myslím do -40 stupnu.
Cena o maličko vyšší, ale ta úspora pár drobných se může rychle obrátit proti, páč třeba palivovej filtr kterej bych při zatuhnutí nafty musel měnit stoji o dost víc, než jsem ted zaplatil za tuhle naftu.
A nikdo mi to už nerozmluví, auto funguje líp, mezi CZ e DE naftou je propastný rozdíl v kvalitě :O/
Nejlip vychaze Aral Ultimate diesel z Nemecka, parkrat sem ho bral, ale priznam se, ze rozdil jsem nepoznal.
Nekdy jelo auto jak streleny, nekdy sem musel radne slapat na plyn, mam tyhle rozdily viditelny v tabulce tankovani, dela to 6.2l/100km vs. 6.8l/100km.
Doboru zkusenost mam s naftou z Globusu na Zlicine. (potvrdil mi to kamos, co delal pro OMV, zavazeli tam naftu OMV)
nechtel jsem psat tenhle pocit, pac je to zavadejici, ale v podstate me k tomu navedl kamarad, a ja mu neveril... Stejna trasa, stejny zpusob jizdy (kdyz jedu tankovat) a rozdil na spotrebe cca 0,8l dle bc. A rozdil poznam minimalne v tom, jak se motor projevuje na volnobeh, celkove mi prijde tissi, klidnejsi.
o tom,že v globu maji naftu z omv jsem slyšel i tady v Brně,ale jestli je to pravda,to by mě zajímalo

06.02.2012, 15:50 |
Ravo kdysi dřív když jsem bral ještě benzín u Globusu v Brně, tak auto šlapalo v pohodě a s nízkou spotřebou na jakou jsem byl zvyknutý z Shellu nebo OMV (Punto 1.2 16V a Felicie 1.6).
Takže je docela dost možný že to je pořád OMV. Navíc kámoš co dělá u Celní správy říkal, že když jim (tenkrát) dělali kontroly kvůli dani atd, tak jim ukaovali papíry od OMV. A pochybuju že by Globus šulil na daních.
Proste kamarad, co delal u OMV a mel na starosti jejich benzinky, tak to proste potvrdil. Minimalne ten Zlicin je 100% zavazenej benzinem a naftou jako pro OMV.
Muzu zjistit podrobnosti.
jj, tohle mám taky potvrzený z důvěryhodnýho zdroje
to Conan -kamarád vzal taky Shell a taky zmrzla,asi správný dodavatel .........
táta dneska taky, po pár minutách jízdy auto zdechlo...shell

06.02.2012, 16:12 |
choze Ja uz beru jenom na Benzine vysokocetanovou naftu a Bez problemu ;)

06.02.2012, 16:13 |
choze | Upraveno: 2012-02-06 16:14:17
Double

06.02.2012, 17:00 |
Fipo já brávám vesměs prémiové nafty (globus/verva benzina) a auto zamrzlo a palivovej filtr umřel...
Teď beru Agip Arctic Diesel (-32) nebo OMV Maxxmotion (-35) a zatím žádný problém... ale víc jak -20 nebylo.

06.02.2012, 20:07 |
tesil | Upraveno: 2012-02-06 20:09:05
LukeFab: jo, znamej zavazi PHM a Globus = OMV. Makro = Shell. Alespon v Brne.
A proč by nebrali PHM přímo od Unipetrolu když nabízej jejich Ultra 95 + Ultra Diesel ?

06.02.2012, 20:57 |
tesil Nevim jak je to ted, to makro uz mam z drivejska. kazdopadne jsem loni na vlastni usi i slysel, jak se obsluha u Makra bavila s cisternarem a ten povidal, ze po nich ma jeste Shell na Videnske. A uz hodne driv v Praze cisterna prohodila benzin s naftou a bylo to na Shellce a u Makra na Cernaku.
teď jsem vzal dvakrát MaxxMotion a přijde mi, že na volnoběh se to celkem klepe a trochu to houpe
No kamaradka ted v patek brala plnou Arkticke nafty na OMV ve Zline a druhy den v Rakousku v -20°C nenastartovala. Kdyz vas nekdo bude chtit ojebat udela to a je v podstate jedno kde tankujete.....

06.02.2012, 21:07 |
Nora proto když jedu ven, tak tankuju za čárou a je vystaráno

06.02.2012, 21:16 |
tesil Rakouskej Agip - v Brne -17 a skoro nenatocilo, pak obyc Lukoil a -20 ve Spindlu a na otoceni.

06.02.2012, 21:22 |
Pekys jedna technická, protože se mě tyhle starosti naštěstí netýkaj, ale co děláte, když Vám to zamrzne? Je nějaký jiný řešení, než někde sehnat vytápěnou garáž, podzemní parkoviště, nebo servis?
2Pekys: Krom tech moznosti co uz jsi vypsal snad jen cekat do jara :-)

06.02.2012, 21:57 |
Pekys no tak to je vážně super :) Kámoška nebude mít asi vůbec radost :-DDDD
Zamrzlo jí to i s aditivem.
Pekys: řešením je třeba místo gangsta elektronů s áčkama zainvestovat do pořízení nezávislého topení :-D :-D :-D
2 radek.613: nechcem sa hádať, ale čo Ti pomôže nezávislé (ktoré mám mimochodom, nechcem ho zhadzovať) keď Ti zamrzne nafta niekde v nádrži, alebo cestou z nej? Len sa pýtam, možno hlúpo, ale pýtam sa :-)))
tak aspoň ti v autě bude teplo když už teda nenastartuješ :-)))))
A jak ti nabehne, kdyz ta nafta zamrzne cestou do nej?

06.02.2012, 22:30 |
radek.613 | Upraveno: 2012-02-06 22:32:42
Protože slušné nezávislé:
1/ lze osadit elektrickým předehřívačem paliva se zásobní nádržkou na skoro hodinu chodu, nezávislou na hlavním obsahu zamrzlé nádrže
2/ jeho potřeba paliva je oproti potřebě motoru mizivá, jak co se týká průtoku, tak množství, je tedy schopno startu i tehdy, když je motor kaput kvůli filtru a čerpadlu plnému parafínu,ale v nádrži a trubkách ještě něco žije
3/ je nastavitelné tak,aby v extrémních mrazech kupříkladu v cyklech 1 x za dvě hodiny na pár minutek zaplo a udrželo motor s příslušenstvím v pohodě
4/ vhodnou instalací výfuku topení lze efektivně a bezpečně zamrznutí vedení, či nádrže bránit
2 radek.613: ďakujem za vysvetlenie. Idem sa hanbiť so svojim asi neslušným nezávislým :-D I keď mi to ešte samozrejme nezamrzlo... ani v Brutále pri -1750°C :-)
Tam přeci nikdy nemrzne :-D :-D :-D
Ona holt i značka a výbava nezávislého topení se musí dobře vybírat, protože současné agregáty umí neskutečně mnoho. Jenže je to o penězích, takže v prvovýrobě či u dealerů aut se zpravidla pod položkou "nezávislé topení" montují jen ty soc přihřívače či základní modely defacto nevybavených agregátů, o jejichž možnostech a příslušenství zákazník nemá tušení, protože mu je dealer neumí nabídnout.....
2 radek.613: jasne, tak nejak to bude, mám to tam z výroby. Ale je jasné že čokoľvek po tomto príde, bude musieť mať domontované niečo ešte lepšie, nezávislé je dosť návykové, aspoň u mňa sa tým stalo :-)
2Pekys: Mozna je jeste jenden zpusob jak to auto rozmrazit :-)
[ Link ]

07.02.2012, 16:54 |
Losky Kupuju naftu převážně u Hypernovy a nikdy jsem problém se zamrznutím neměl a to stojívám teď už jen venku.
Pokud se nepletu, tak dodavatel paliv do ČR je jeden a ten samej, ne?
Mozna je jeden, ale pak si to jednotlivy prodejci aditivujou sami, takze jsou mezi nima rozdily...

07.02.2012, 17:55 |
Pekys Batman: LOL, demence fakt nezná mezí :D
V pátek jsem bral plnou u OMV ve Varech. Do té doby jsem neměl problém ani v -18 st., které tam zrovna panovaly. Kvůli předpovědi, že ještě přituhne, jsem si jel pro jistotu natankovat naftu do -35 právě k OMV. Při -24 to ani neškytlo. V servisu mi řekli, že nejsem jediný, komu to ztuhlo ve filtru a kdo bral tu naftu tam, co já.. Do té doby jsem tankoval většinou u Globusu a nikdy žádný problém.
po dnesni dementni reportazi na Nove to zase bude zitra srumec, to mi budou zase ovecky chodit nadavat co to prodavam za tuhnouci smejdovy aditivum -
jak ukazovali to zatuhly aditivum v lahvich, jedna particka dementu co nechala aditivum zmrznout nespravnym skladovanim, druha particka se vzteka potom co aditivovanim aditivovany nafty ji posrali natolik, ze jim zamrzly auta, to me fakt pobavilo.

07.02.2012, 20:40 |
Pekys mě pobavilo: řidiči dieslů se dělí na dva tábory. Jeden kterým nafta zamrzla, druhý kterým zamrzne :o))
Dnes som konecne dostal v Bratislave zazrakom VIF v jednej zasitej malej predajni. Dokonca ani dovozca ho nema. Nikde ho nemaju, ludia sa uplne zblaznili :-) Na buduci tyzden ideme na lyzovacku na Oravu (cez den tam byva okolo -20) tak otestujem :-)
H-H: jj, taky jsem se nad tim bavil :-D
to Pekys:
jojo, to mě taky pobavilo...
já tedy vždy v takových mrazech dávám do plné nádrže 5 litrů benzínu a nikdy jsem neřešil problém se zamrzlou naftou...
Me to tehdy taky zamrzlo, OMV arctic nafta, asi 5l benzinu a VIF a stejne to zamrzlo :)
Ale na obranu musim rict, ze v nadrzi byly nejaky sragory, po procisteni nadrze a liti poradny nafty s trochou benzinu to uz bylo v pohode ;o)
Tak som po týždni státia nakopol dnes ráno o pol šiestej bramboru, stála od pondelka vonku v dosť hustých mrazoch (Říčany), dnes trebárs bolo nad ránom okolo piatej -21 stupňov... a bez aditíva to škrtlo ako keby bolo leto, nafta bola na rezerve v nádrži (max. 10l) a bez aditíva. Tankujem z 99% Benzinu v Říčanoch... :-)

10.02.2012, 13:06 |
clown muslim .. jedu do Rican, zkusim tam taky natankovat :)
2 clown: jj ja som s ich PHM dlhodobo veľmi spokojný, ako s benzínom (ešte so Subaru) tak s naftou (služobný Focus a brambora) a to beriem len tú obyč, majú tam ešte takú tú zimnú so snehovou vločkou :-)
Tak jediné čo mi zmrzlo za tie noci je voda do ostrekovača niekde na ceste k tryskám :-)))) tá čo kupujem (nie Sheron, také to voňavé niečo C...) je do -20 a to asi nestačilo :-D
dneska jsem byl startovat dodavku od kamarada - JTD v Ducatu, nafta Shell + aditivum VIF, pry mu ta nafta zamrzla už podruhé, takže už skončil jezdit na Shell po dnešní akci v -20 :-)
tankujem aral naftu, najlacnejsi aka u nich je, udajne bez aditiv do ochcafky a sice ani pri -28 nezamrzla, ale ranne starty boli sem tam na 2 zhavenia a motor po natoceni klepal chvilu akoby na 3 valce, potom som par krat jemne pridal plyn a vsetko ok. Teraz som do toho hodil zimny VIF, cca 3nasobna davka oproti normalu, motor zrazu rano pekne startuje, ziadny extremny klepot ako predtym, takze za mna VIF celkom funguje...
Nám tu Aralky zrušili :-(
Používá někdo VIF do benzinu?
[ Link ] Budu měnit auto z nafty na benzin, a u nafty mě VIF vyhovoval a byl jsem velmi spokojen, tak bych používal i u benzinu případně.
Díky za postřehy
já u benzínu místo VIFU přesel na Millers Oil Ecomax a dlouhodobá spokojenost už i kvuli aplikátoru, který má Miller uživatelky vynikající.
používám VIF do všeho benzínového (6ks) pro dobrý pocit a lepší startování zahradních strojů po delší odstávce. Nikdy jsem nemusel rozebírat a čistit karburátor, motorka se chová stejně, křoviňák, sekačka, pila, vše startuje jak od nova. U auta mi klesla spotřeba. Má najeto 240tis, 4 roky jezdilo v rozmezí 8-10, po roce používání se rozpětí posunulo na 7-9. Kolega v práci jezdil na 5válců u starší A4, do plné vylil asi 2 deci aditiva a po 200km se mu motor srovnal a i ten 6tý se chytnul.
Podle mě je VIF petrolej s pár přísadama.
OK, díky za info, takže není o čem a VIF i pro benzin :-)