
Navštíveno 7353x


04.04.2012, 20:31 |
Pavčo Zdravím všechny. Mám v plánu prodej svého nynějšího vozidla Opel Astra G, a pořídit Toyotu Yaris 1.0 VVTI. Zajímají mě hlavně Vaše osobní zkušenosti, postřehy ze servisu, problémy, dostupnost náhr.dílu. Chci přejít z 1.7DTi na benzínový litr. A to z jednoduchého duvodu, Benzina je jednoduchý, bez zákeřných kurvítek, a s cenou nafty a benzínu to taky souvisí. Hlavně teda očekávám dlouhosáhlou odpověd Nisma, Radka.613, a všech benzínových případně japonských guru. Děkuji všem za jakýkoliv komentář.

04.04.2012, 20:37 |
Pavčo Ročník 99-2002, první model...

04.04.2012, 20:47 |
Tomas | Upraveno: 2012-04-04 20:48:57
To auto mozem iba pochvalit. Mal som este 1. gen. Japonca, 160 000 km bez zavady, jazdene skoro iba mesto, teraz ho ma sestra, ma okolo 200 000 km a slape dalej. Co sa tyka poruchovosti, za celu dobu mi iba raz zasvietila kontrolka motora, trebalo precistit vahu vzduchu, 2x sa menili platnicky, 1x kotuce a silanbloky na prednom stabilizatore, inac absolutne nic, spojka, vyfuk... su este povodne. Neviem vsak ako je to s kvalitou u neskorsich modelov, zacalo sa to robit v Belgicku a zevraj Valeo-m to dost pokaslali.
Edit: mal som tu generaciu, ktoru si napisal, konkretne 99-ku.

04.04.2012, 20:52 |
Pavčo Tomas: dík, to jsi mě potěšil, právě že jsem nikdy japonce neměl, tak se bojím hlavně dílu, ale když nebudou potřeba, tka by to bylo ideální řešení :D Jedině mi trochu vrtá hlavou jízda, většinu cest jezdím mimo město, takže těch 90km/h, a nechci jezdit s nějakou vělkou spotřebou. Jaká byla spotřeba na dálkové cesty?

04.04.2012, 21:00 |
Tomas Mesto sa dalo okolo 6 l, na dialnici to bolo vsak horsie, tych 90 este okolo 6,5 l potom to islo hore, pri 130 okolo 7,5 - 8,5 l, podla vetra. Motor bol uz dost vytoceny, bolo to sprevodovane skor do mesta, asi do 100 km/h.

04.04.2012, 21:01 |
Pavčo takže ideální rychlost byla tipuju kolem 70 km/h že ano? no nic se nedá dělat, aspon nebudu mít potíže s PČR. ty budu škádlit na motorce :D
dobrý a bezúdržbový auto, nečekej od něj zázraky nebo to že s tim budeš někde dělat parádu (každej se ti vysměje už po sednutí dovnitř).... do města a na okresky je super, dálnice to moc nebere resp. fakt neni stavěný na moc rychlou jízdu, umí jet rychle ale pak počítej že to bude fakt brát víc než ve městě.....
jinak společně s corollou je to jedno z nejspolehlivějších vozítek co se skoro dá sehnat....

04.04.2012, 21:16 |
Pavčo být to facebook, tak klikám na Like :D přesně takové reakce jsem chtěl číst. Že se mi někdo vysměje mi je uuplně jedno, potřebuju spolehlivé a usporne vozitko. a všem vysměváčkum natrhnu prdel na Gsxr 1000, tam si tu rychlost vynahradim... Tak ted jen zbývá prodat Astru, a sehnat yarise v krásném stavu, na tom si dávám záležet. Díky za rady a informace
me na tom srala on-off spojka+brzdy a padani volantu do krajnich poloh, najeto tak 200km po meste
to Nismo, ve městě bych se vysmál já tobě v STS.. Yaris je velice dobré auto a splnuje prste to, na co bylo postavený.

05.04.2012, 08:44 |
Tomas | Upraveno: 2012-04-05 08:47:47
Ked sme uz pri Yarisovi, zostali mi predne svetla (robil ich tusim Sonar, alebo tak niejak, mesiac pouzite) a ochranne listy na narazniky a dvere (5D, uplne nove). Je mi to luto zahodit, ak by mal niekto cestu cez BA, tak mu to mozem dat.
Edit: Este knizku Jak na to? Mam dve, kupil ju aj sestrin stary.
Mame ho doma uz 6 let a ted uz je mu celkem 12 let. Za celou dobu nebyl jediny problem, menil jsem jen veci dle predepsanych intervalu. Nahradni dily za normalni ceny, v druhovyrobe toho je mraky a vymena tlumicu, kosti stabiku je v pohode, to zvladne doma kazdy. My teda mame motor 1.3 63kW coz na 980 Kg je slusna raketa do mesta.
Jedine co lze vytknout je spodni cast zadniho narazniku, ktera je plechova a jak litaj kaminky od kol + sul, tak zacne reznout. Nicmene v ACI tento dil stoji 800 Kc, takze pohoda.
Souhlas s Nismem.
Mel jsem dve. Jedno sluzebni v cechach (stale jezdi - najeto 200+ tis km, buhvi kolik uz bez udrzby, takovej otloukanek a jezdi a jezdi a jezdi..) a druhej tady v AU jako mestsky vozitko (i kdyz to byla 1.3).. Zadnej zazrak, ale je fakt spolehliva, perfektne se parkuje s tim, malo to zere a je to pripadne hrozne jednoduchy na opravy.. Myslim, ze nejde sehnat lepsi auto co se tyka levneho dopr prostredku do mesta..

05.04.2012, 18:26 |
Pavčo Kdyby náhodou někdo věděl o nějakém Yarisovi, v hezkém stavu, ovšem v cene okolo 60-70k peněz, tak mě kontaktujte, snad se dohodnem, a ja už budu bez Astry. Díky za příspěvky všem
Nějaké další nové poznatky ? Konkrétně třeba k 1.0 rv.2000 ? Shaním něco pro máti místo Káčka (koroze)
Naseho Yarise z roku 2000 jsem prodal kolegovi z prace a nedavno resil prvni opravu - prorezl chladic na vodu. Jinak karoserie bez koroze, dokonce i puvodni vyfuk. Aktualne najeto kolem 160 tKm. Jak uz jsem psal nahore, rezne spodni cast zadniho narazniku, ktery je plchovy, ale vymena je za par korun.
Tak to se docela divím. Kluk z letiště má Yarise a pokud mě pamět neklame, tak už ne-li třetího, tak zcela jistě druhýho. první byl stopro před r. 2000 - skončil ve sšrotu - na prach shnilej. Ten druhej (nebo možná i třetí), má shnilý prahy a zadní lemy tak, do prahů je vidět. Ale technika funguje 100%, nezná servis-mimo výměny náplní. Má a měl 1,3. Kastle bude stejná.
je to auto pro hodně nenáročného uživatele, až spíše pro flegmatika...pro mě byla osobní zkušenost zklamání, a to ze všeho...možná to bylo i díky tomu, že jsem měl velké očekávání od Toyoty
Takze zhruba stejny jak stary KAcko... auto je opravdu nezrezle, dnes sem ho videl a stoji 25tKc (2 sady novych pneu + dalnicni znamka) :-)
Co to variabilni casovani, nezlobi to? Rozvod je retezem ze. 1.0 vvti
Máme teďka doma přesně,co sháníš .... 1.0 VVTi,´99, aktuálně 230 t. km !, motor nevezme od výměny k výměně ani kapku oleje !, rozvody řetězem,minulý týden se dělala technická,takže jsem byl pod autem - ŽÁDNÁ rez, ani na spodku dveří,nikde! a to to auto stotávalo z 90% venku ! - jediné co je,tak se začal loupat lak a je do st vybledlý - bohužel klasika u pastelové červené.O vikendu jsem čistil váhu vzduchu - rozvěcovala kontrolku (vypisuje chudá nebo bohatá směs), po vyčistění OK. Litřík moc nejede a když jede,tak žere a řve - kolem 90km/h jsou tam 3000ot.na 5q. .... co jsem někde četl,tak se občas řeší výměna nábojů - odchází ložiska,což nás ještě nepotkalo.
já byl kouknout na 1,0 z roku 2000 a (za 33tkč) doložených 135 najeto, ale byl jsem zklamanej.
Díra v blatníku, opravené prahy, podlaha celkem slušná, vybledlá barva červená, za studena cukal motor /majitel tvrdil, že je to normální :-)) / všechny plasty strašně drnčely, a do kufru se nevejde snad ani basa piva :-)))