Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > vw 1.8t vs 2.8 v6

 o Navštíveno 8943x o
o 21.08.2012, 13:06 | party_boy | Upraveno: 2012-08-21 13:10:16
No tak jak někteří víte mam e38. Bohužel mam pocit, že tohle se tak trochu nepovedlo. Takže až si najdu práci, budu šetřit na nějakýho B5 pašíka. Na naftu raději už prdim a asi jsem už dopsěl a došlo mi, že udržovat 15 let starej parník nemá moc cenu :-D Inu rozhodl jsem se koupit normál obyč tuctový auto. Benzínovej pašík se dá dneska sehnat za 2 nový vstřikovací čerpadla do bmw :-D a jsou jich docela mraky na výběr.

Ale jaký motor zvolit? Já myslim, že se sravostí/údržbou je na tom v6 líp ne?


o 21.08.2012, 13:28 | muSlim
:-D
o 21.08.2012, 13:29 | Milhauzz
2.8 V6 snad jen gufera na ventilech, jak se vymačkaj, žere olej. Takže vyměnit a pak jen benzín.

1.8T má podle mýho docela víc "kurvítek" než obyč atmosféra.
o 21.08.2012, 13:32 | endru.ondra
2.8 v6 máš výkon nemáš turbo a u tak starýho motoru lepší na udržbu jinak pokud budeš jezdit rozumně tak 2 litry u tohodle nejde poznat
o 21.08.2012, 13:52 | Lukasino
2.8 jednoznacne ;) a manual, tiptronic zbytecne sundava vykon ;)

Jinak povídej prehanej s e38? :) Blazne, kdyby sis nechal e39 tak jsi byl vysmatej... ;o)
o 21.08.2012, 14:06 | Milhauzz
Hele a nestačí do BMW jedno čerpadlo? :)
o 21.08.2012, 14:12 | party_boy
Stačilo :-) ale to neni jedinej problém na tom autě. Bylo to jen pro porovnání s těma čerpadlama.

Po důkladný prohlídce jsem zjistil, že to auto je nějak víc nahnilý, než jsem čekal. Horší teplý starty - prej seřídit předvstřik - prdlajs, chce to nový vstřikovací čerpadlo a nějak tam začala divně padat 5ka. Takže jsem usoudil, že to auto nechám dojezdit do technický a pak půjde do šrotu. Nemá cenu do toho vrážet větší prachy, páč to potom stejně nikdo nekoupí jelikož je to holota ještě s tédéeskem.
o 21.08.2012, 14:21 | Milhauzz
Jó tak teplý starty, pokud tě trápí jen tohle, tak je čepradlo dobrý. On každej odborník s igelitkou od Lidla bude tvrdit, že je potřeba zrepasovat čerpadlo. Navíc u nás se dělají repase tím, že se vymění těsnění na hlavě čerpadla asi za 120 korun, smontuje se to a fakturujou tisíce. Běžná praxe, co se dá dočíst.

Takže pokud auto startuje za studena, sem tam trochu padá nafta při stání na rovince nebo čumákem nahoru, tak dát zpětný ventil před nádrž, vyměnit přepadový hadice, v nouzi vyměnit tekoucí řídící vstřik. A pokud takhle auto jezdí, neškube, nekouří, tak to tak nechat .. a tak to vlastně nechvávám i já a neřeším to, protože hromada lidí by ze mě jen tahala peníze.
o 21.08.2012, 14:40 | P3RF3KT | Upraveno: 2012-08-21 14:42:29
tomu moc nerozumim. Nemáš práci a provozuješ e38 a až si práci najdeš koupíš si ww? :-D Nemělo by to bejt obráceně? Pokud máš 725tds tak se nediv že ti to neustále tuneluje peněženku :-D Nahod nějaký foto zvenku + intr. at se pokochám dalším e38 pozitive :) Dík

edit: jo už to čtu že máš tds tak to je pak jasný :-D Jinak než pude do šrotu dej vědět vezmu si ho a ještě ti něco připlatim :))
o 21.08.2012, 14:45 | Milhauzz
P3RF3KT: Ty rozumíš TDSkám? Asi budeš jeden z mála.
o 21.08.2012, 14:58 | TicTac
P3RF3KT: mám takový pocit, že pb je už spíš e38 negative ;-)
o 21.08.2012, 15:03 | Seat Power
urcite 2,8 pokud budeme koukat na tu (ne)poruchovost
o 21.08.2012, 15:08 | P3RF3KT
nerozumim, stačí mi to co slýchám a vidim kolem sebe :)
o 21.08.2012, 15:23 | party_boy
Tak já doufám, že ten auťák dožije aspoň tu technickou. Ta je do 6/2013, ovšem jsem si jistý, že legálně už to neprojde. Samozřejmě pokud bys měl zájem, rád ti ho za pár šlupek nechám. Nebo když se pohybuješ mezi těma autama, tak bych ti tu sedmu mohl dát za nějakou menší slevu na nějaký auto. Ale to je ještě daleko, bůh ví jak to bude všechno vypadat. Ale já nevim jestli to má cenu fotit, páč zvenku je to nic moc a intoš klasika černá kůže.
o 21.08.2012, 15:43 | Lukasino
Můžu mít takový asi zbytečný dotaz? Proč jsi probůh tu e39 za tohle měnil? Neprudím, ale fakt to nechápu...
o 21.08.2012, 15:48 | party_boy
Chtěl jsem si prostě splnit puberťáckej sen :-D To víš, postřelili v tom 2paca, takže jsem si řekl, že tohle auto jednou musim mít.
o 21.08.2012, 15:53 | muSlim
2Pac-a postrelili v 725tds? =-O :-D
o 21.08.2012, 15:54 | party_boy
Ne, v 750il ale to je skoro to samý :-D
o 21.08.2012, 15:56 | Midnite
party_boy: ty voe, přemýšlím pouze nad jednou věcí, když tak čtu tvoje komentáře :D
o 21.08.2012, 15:58 | party_boy
Nad kterou? :-D
o 21.08.2012, 16:15 | Lukasino
Sen, uff :o) to by půjčení vyšlo podstatně levněji, než to vyměnit za auto za 80 hadrů a po roce to odvést na šroťák :D
o 21.08.2012, 17:48 | JP
muSlim:DDDDD
o 21.08.2012, 17:59 | M.a.R.i
Tusim, ze Wpaca postrelili v predchozim modelu, ale taky mi dela radost, ze jezdil v LS400, i kdyz v UCF10 :-D. Btw, taky te moc nechapu. Taky nevim co chci. Koupim vzdy auto a po tydnu uz koukam po jinym, ale vzdycky mi zustane to stavajici. Proc si vlastne tenkrat prodaval tu peknou Camry? Podle me vkusnej tuning. Tusim, ze sis stezoval ze zere a nejede, ale podle me oproti tds to byly nebe a dudy
o 21.08.2012, 19:09 | party_boy
Sejmuli ho doopravdy v e38, ale to jedno. Camry žrala v normě na to co to bylo za auto a jak jsem s tim jezdil. Mě spíš štvalo to, že když byla upravená tak se s ní nedalo jezdit na určitý místa (retardéry, zvedlý přechody pro chodce a tak) Takže se to z toho sundalo a jezdilo se s tim chvíli, pak začal zlobit automat, tak se to prodalo. Bylo to auto, který mi vydrželo nejdýl. Cca rok a půl. Pak přišla Previa, Tercel a první nafta e39 530D jelikož mě začaly štvát ceny phm a to jsem právě vyměnil za 725tds (je fajn jezdit za míň, ale za jakou cenu) Ono tohle prostě jednou přijít muselo, abych se spálil a konečně pochopil, že tohle neustálý měnění je na prd. Prostě další auto bude starej pašík nebo A4 s 2.8 benzínem za pár šlupek a prdim na to už.
o 21.08.2012, 20:18 | .mycTD
muSlim: ROFL :D
tyvole, jsem si ho predstavil, jak to koupi pod otevrenou haubnou, zrovna kdyz si otira smir z ruk do toho satku :-)
o 22.08.2012, 09:08 | crestik
...no ale až si zas koupíš takový motor, tak se pak nediv, že si v zimě moc nezatopíš, a než se to ohřeje a při poskakování to fakt pod 10 nejede, jak tu někteří tvrdí :-) Velký obsah sice možná zvítězí na spotřebě nad nějakou malorážkou, ale až když se zahřeje, jede po rovině, a nemusí se furt rozhýbávat :-))
o 22.08.2012, 09:13 | Lukasino
crestik: V6 ze by mela problem se zahrivanim? Myslim ze po prechodu z dieslu to bude raketovy "zazeh" :D
o 22.08.2012, 10:12 | party_boy
crestik > Tohle mi je jasný, já ani nečekám od benzínový v6, že bude jezdit pod 10, ale prostě budu zas raději jezdit za 12 benzínu než 9 nafty. Jinak měl jsem v6ku japonskou a ohřívala se docela rycle v mrazech. Ale ani tohle tds netopí špatně. To má na 2km provozní teplotu, v zimě to sice nemam odzkoušený, ale to je jedno. Doufám, že s tim budu jezdit co nejmíň :-D
o 27.08.2012, 15:20 | RedBaron
E38 v tds je horší kravina než Fabia HTP, a že to už je kurňa nějaká kravina!
o 30.08.2012, 18:39 | KaCzaba
Dneska jsem jezdil znamyho B5 1.8T po meste a ma tam dlouhodobou 9.6 co mame doma my B5.5 s 2.8 tak mame to samy mesto za 12.
Ale mame ve V6 ctyrkolku,a automat. Navic se tam ma spis tankovat N98,coz jsem parkrat zkousel a je to taky znat na spotrebe...ale zase tam mam min kurvitek a ta 2.8 je fakt oproti 1.8 uplne jinak vybavena.
o 01.11.2012, 08:25 | jzxr
party boy> zrovna očumuju jednu E38 TDS, vlastně ty auta očumuju už docela dlouho takže tě docela dobře chápu žes to auto prostě musel mít:) můžeš se trochu rozepsat jaký jsi na tom autě objevil po koupi závady? píšeš že je ohnilý atd, v jakých místech?
o 01.11.2012, 09:14 | party_boy
No mě se tam jich objevilo docela dost za tu dobu :-D Většina sedmiček co jsem viděl, tak měla ohnilel pravej zadní lem. Nechápu proč jenom ale ten pravej, možná kvuli otřískání laku od kamínků z krajnice? :-D U tý mojí je problém, že už se nedá ani zvednout za pravej práh. Prostě opticky je to fajn, ale zevnitř se ozývá takový nehezký praskání. Pak se dá najít občas ještě něco na víku kufru. Blbý teplý starty, to je snad problém všech motorů tds. Ono to nastartuje, ale dýl to točí. Začlo tam něco klepat, možná hydroštel, vstřik. Já nevim. To moje auto, je už ale trochu extrém páč jsem na razil na dolítanýho chudáka. Já osobně když naftu tak 3.0D O tom tds se toho dá najít na internetu mraky a ty motory se fakt poměrně serou. Zas většina z nich má najeto přes půl mega, včetně tý mojí. Pak stačí majitel prase a ten další už jenom cáluje. Spotřeba taky neni bůh ví co. Pokud zrovna nekoukáš na nějakej jó pěknej vymazlenej kousek, nešel bych do toho. Zkontrolovat veškerý hadice, pokud možno, tak sundat kryt na pod motorem a prolézt to. Většinou je to všechno původní, takže to docela prosakuje. Já sice to auto nějakou chvilku mam, ale nějakej znalec zas nejsem.
o 01.11.2012, 10:25 | P3RF3KT
kdyby si koupil 740i vrazil do ní plyn tak si vysmátej a nepřemejšlíš na felicií :))
o 01.11.2012, 10:33 | party_boy
Vzhledem k tomu jakou mam v životě z prdele kliku, bych v ní skončil stejně.
o 01.11.2012, 15:02 | jzxr
tak to je pech žes narazil na blbej kousek. jaký je to rv a km? co se ještě se*e na motoru vyjma špatnýho startování za tepla? spotřeba, foto?:)
o 01.11.2012, 15:05 | jzxr
ale tak vesměs je jasný že dneska žádná E38 nebude mít najeto pod půl mega, chtěl bych to auto do garáže na víkendový ježdění, jako si šetřím hezkýho Galanta V6 na víkendy a přes týden jezdím s otlučeným Golfem TDi:)
o 01.11.2012, 15:20 | party_boy
Já mam 4/97, na tachu 337 a P3RF3KT mi zjistil přes vinko, že to má přes těch půl mega. Nevim konkrétně. Tyhle motory jsou známý tim, že jim rupaj hlavy. Jak řikám, nejsem odborník, ale tohle čtu poměrně často. Když se to auto jenom lechtá, tak to jezdí kolem 7-8 litrů, normál jízda 10.

[ Link ]
o 01.11.2012, 15:44 | JP | Upraveno: 2012-11-01 15:47:27
party_boy, já se tě nechci nějak dotknout, ale koupit si Previi, starou 530d, nakonec shnilou E38 TDS a zjistit že ty auta potřebujou dost peněz na udržení při životě, to nemá nic společnýho se štěstim nebo smůlou... Bejt tebou tak ten problém hledám úplně jinde než v tom že máš smůlu nebo v tom že jsi koupil "naftu". S timhle přístupem budeš mít "smůlu" celej život:D
o 01.11.2012, 15:52 | party_boy
No proto jdu do feldy. A to že budu mít smůlu celej život, tak s tim já už se nějak smířil.
o 01.11.2012, 16:25 | P3RF3KT
jzxr: Do garáže na víkendy si chceš zavřít mrtvý TDSo? Na tohle si najdi nějakou pěknou 750il :) Tohle je opravdu o ničem. Jinak ano e38 potřebuje poměrně dost peněz na to aby to za a) žilo a za b) hezky vypadalo :)) u TDs všechno krát dvě :-D
o 01.11.2012, 16:43 | JP
Na víkendy do garáže spíš 850i:)
o 01.11.2012, 17:52 | camron
Party_boy:

Hele, nejsi ty Zdenyho syn?!
o 01.11.2012, 18:28 | party_boy
Ani ne.
o 28.02.2017, 20:07 | .mycTD

foto k příspěvku  od .mycTD

o 28.02.2017, 20:09 | .mycTD
o 28.02.2017, 23:46 | muSlim
2 .mycTD: to je fejk inzerát/auto, 2Paca postrelili predsa v 725tds :-D
o 01.03.2017, 10:16 | .mycTD
jen jsem si vzpomnel, ze party_boy treba za ty roky neco nasetril a mohl by se posunout na dalsi level :)

foto k příspěvku  od .mycTD

o 01.03.2017, 10:47 | AllInOne
nese stopy po kulkách...to mu střelili do koulí?
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.2169 sekund.