Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Rada jaký motor do Octavie II

 o Navštíveno 13281x o
o 18.12.2012, 13:38 | Mika
Zdravím chlapi poraďte motor do Octavie II. generace. Octu chceme koupit v kombi z důvodu velkého kufru, ale problém vidím nebo spíše všude čtu s 2,0 TDičkem. Je ten motor opravdu tak zlý nebo už se vyřešily všechny předchozí závady. Díky. Benzinová verze je asi nesmysl vzhledem k nájezdu 50 tis. km ročně. A ještě dotaz zda je rozdíl v kódu motoru v závislosti na jeho kvalitu jak tomu bývalo u prvních TDi motorů. Díky moc za rady.


o 18.12.2012, 13:45 | tappaja
Nepsals jakej rok. Novou? Pokud jo, tak je to asi fuk, mas zaruku.
Jetou kolem 2007-2008? Jistota je podle me 1.9 77kW, celkem to jede, zere malo. 2.0 byl kod BKD, 104kW, jede to moc pekne, mam ji od 50tis a uz sem najel dalsich 105 bez jedinyho zavahani, tuk tuk. Nevim, pokud znas historii, tak bych se toho nebal. Znam osobne 2 jeste starsi (kod BMM) a obe najeto ke 300tis a bez zadny zavady.

o 18.12.2012, 13:46 | Nismo.Power
jo kup si to po dvou letech příjdeš na to jakej to byl nesmysl kupovat a budeš si řikat že ten litr spotřeby navíc u benzínu ti za tu cenu servisu a větší PC fakt nestál až tě celkově ta nafta výjde dráž ;-)
a když už tak 1,6tdi pokud se bavíš o novejch.... rozhodně všechny předchozí vady dvoulitru nevyřešily jen změnily systém vstřikování z PD na CR ale čas ukázal že stejně všechno při starym a že to je katastrofa :)

a propo existujou i jiný auta s velkym kufrem a dokonce i dobrejma nafťákama....
o 18.12.2012, 13:55 | Mika
Chcem kupovat novou, ta 1,6 bude utahaná. Nyní máme 1,6 Tdci v Cmaxu a výkon nic moc. Nismo na tebe jsem tu čekal, vážně :-). Jaký by byl tvůj typ a cenový strop kolem 400 T. Máme vyhlídlou právě octavii předváděčku. Apropo makáš na těch autech stejně tak jak píšeš zde na fóru, kdy spíš ? :-).
o 18.12.2012, 14:08 | Nismo.Power
no sorry ale 1,6tdi fakt neni utahaný ;-) nejdřív se v tom svez.... ano 1,6tdci je utahaný.....

//Chuck nespí Chuck se maximálně přepíná do standby modu//

předváděčka to je tutovka pokaždý..... nejvíc utahaný auto v salónu s neuměrnou slevou vůči opotřebení ;-)
tady kolegy brácha si koupil O2 FL předváděčku FSI.... no a krom toho že se mu jednou posral motor, podruhý mu ho vyměnily a potřetí řekly že to je neopravitelný tak byl spokojenej tak mu to pak vyměnily za 1,2tsi a zatim krom toho že mu uhořel kabelovej svazek (známá závada výhřevu zadního skla) tak zatim to funguje ;-)

za těch 400 bych radši koupil lehce jetý mondeo v kombíku.... místa stejně motor kurevsky lepší a auto jako takový taky ;-)
o 18.12.2012, 14:10 | Zdenek (A)
Mika: Zkusil sis osobne tu 1.6 TDI CR 77kW??? Pokud ne, tak zkus. Myslim, ze budes prekvapenej. Nebude to sice zavodak, hlavne kdyz to bude nalozeny, ale bez osobni zkusenosti tezko poznas...
o 18.12.2012, 14:29 | tommas
ta 1.6 CR je příjemná na ježdění mimo město, ale v kopcích i na D1 to teda má na 5° dost co dělat, spíš to je na podřazení - osobní zkušenost.

Jinak jako Nismo, za 400 je super Mondeo, ale zase chápu výhodné finacování nového auta.
o 18.12.2012, 14:49 | Dragster
Osobně jsem měl 2.0TDi 103Kw, žádný problém s ní nebyl, jezdilo to hezky, jen tam je ten nepříjemný turbo kopanec, 1.9 77kw je dle mého názoru nejideálnější volba a 1.6 TDI CR tak z té jsem byl zklamanej hodně, ta moc nejede, ta mě ničím nenadchla.

Jinak určite RS
o 18.12.2012, 15:08 | Mika
Tak a ted babo rad
o 18.12.2012, 15:10 | AllInOne
Udělej kompromis a vem třeba Kugu 2.5T :o)))
Za mě 2.0
o 18.12.2012, 15:12 | Zdenek (A)
Mika:
Zakladni rada = Objednej si u dealera zkusebni jizdy s ruznymi motory, at vis, jak to jede. Pak pokracuj v rozhodovani.
Dodatecna rada = Nezkousej RS, pokud ji nechces uz ted ;-) Jasne ze to netrha asflat, ale....
o 18.12.2012, 15:25 | johanik
hele a co 1.2 Tsi ? Kámoš to má, sice ne v kombiku, ale klasiku, jezdí s tím dálky, průměr kolem 6-7 litrů, vím že akorát měl problém s rozvody, nějak se to vyřešilo v rámci kulance, ale jinak si to docela pochvaluje...
o 18.12.2012, 16:07 | soray
[ Link ]

co toto
o 18.12.2012, 16:12 | Tuner#2
1,2TSI pokud je to s řetízkem (záměrně nepíšu řetězem) nebrat... Pokud už to bude mít řemen (což ale mají asi až motory v Rapidu), tak snad to konečně začne fungovat, snad...
o 18.12.2012, 16:13 | radek.613
Myslím že 400k se dá investovat do samohybu s pořádným kufrem mnohem smysluplněji, než je vyhodit za slepici co má v břiše chrochtající výrobník sazí.....
o 18.12.2012, 16:46 | MATTESS
A to smysluplnější investování do nového auta? Rád bych konkrétní tipy (snad to zakladateli nevadí).
o 18.12.2012, 17:28 | Hanes
No ano, ono je moc chytrý a smysluplný místo octavie doporučovat mondeo, auto co stojí za prd už od jeho zrodu a ve všech generacích a hlavně v naftě, no alespoň konečně ford uznal že neumí dělat nafty a začal montovat peugeot motory který fungujou lépe.

U octavie je nejsolidnější varianta 77kw 1.9, ne že bych tento motor v autě chtěl,ale bohužel staré nezničitelné tdi z jedniček do dvojek nedávají-bojí se spolehlivosti motoru asi vůči zbytku auta-jasně, tím to není, je to o ekologii.
Ve svém okolí vidím s jakými závadami najíždějí ty 77kw statisíce a myslím že to zas tak špatný není.
Bohužel dnes už nelze koupit spolehlivé naftové auto a po cca 150tis Km začne být více/méně finančně náročnější.
o 18.12.2012, 20:26 | Luke_288
OII 77kw jsem najezdil od nuly 255tis km a az od tech 250tis se zacly sypat vstriky, jinak jen 2x vymena spojky (jednou moji vinou). Long life. Auto spolehlivy, ale mel jsem ho od nuly a vedel jak se k nemu chovat. Pravda, bylo to PD coz je projevem v dnesni dobe jak 100let za opicema. Zadnej zavodak.
o 18.12.2012, 20:48 | Lubak
Hanes můžeš mi říct pár důvodu proč současná generace mondea a všechny ostatní stojí od zrodu za prd?
Kolik jsi toho s Mondeama najel jestli můžu bejt tak zvědavej?
Jinak za 400 tis. seženeš roční 2.0 naftu , kufr parádní, prostor také, interiér dle osobního vkusu se nedá se slepicí srovnávat. A nemusíš se bát to nechat stát před barákem.-)
o 18.12.2012, 21:56 | Luke_288
Tak je interier dle osobniho vkusu nebo se neda srovnavat?
o 18.12.2012, 23:00 | Hanes | Upraveno: 2012-12-18 23:02:23
Lubak: Na mondeu všech generací jsem najel dohromady asi 50km ale odservisoval jsem na nich stovky hodin a věř mi že si za svým názorem stojím a koho živí opravy aut a není zaujatým milovníkem fordů mi potvrdí že tato značka všeobecně není zrovna opravárensky příjemná narozdíl třeba od zmíněné octavie.
Další drobnost, podívej se po inzerci v jakých cenách se prodávají jeté octavie třeba pětileté a co stojí podobně stará mondea, taky se podívej kolik mondeí ti vyskočí když si zadáš do inzerce vada motoru a kolik tam bude octavií.

[ Link ]
[ Link ]

sám se podívej na tyto dva inzeráty-vybrány první ze tří co vyjely a byly srovnatelné.
V čem je u toho mondea chyba, pěknej kus auta bez problému s jasným původem? Proč je tak levné když octavia stojí 2x tolik a v nákupu nového to asi nebyl takovej rozdíl- jestli octavii nebo mondeo.
Mohlo by se zdát, že když jsme v ČR tak tu bude české auto drahé, proč to je tak teda i v německu?
Nebudu tvrdit že když si koupíš mondeo nové že kupuješ špatné auto, s každým rokem provozu jde mondeo mnohem víc do háje než octavia.

navíc otázka zněla jaký motor vybrat do octavie, to znamená že zakladatel tématu má vybranou octavii a vybírá jen vhodnou motorizaci, na jeho dotaz jsem odpověděl a víc už reagovat nebudu.

Přeji Mikovi dobrý výběr a hodně Km bez oprav a až doslouží tak rozumný prodej.
o 19.12.2012, 08:05 | Lubak
Hanes s Mondeama různejch generací mám odjeto cca. 150-200 tis. km plus x desítek tis. s dalšíma Fordama a opravou mi jich také pár prošlo takže je to asi věc názoru.ale to už není k tématu.
o 19.12.2012, 10:58 | Mika
Tak díky za rady a komenty. Zkusíme tu 1,6l verzi a uvidíme. Jinak k Fordům nás to už netáhne, protože co jsme měli Focuse 1 s 1,6 tak tam vyhořela komplet elektrika. Další vozy c - Max 2,O Tdxi odešlo čerpadlo ve 120t., a další c-Max s 1,6 Tdxi s 80 Kw se jeví jako nejspolehlivější, ale nákladově nic moc. A pravdou zůstává, že ta Škoda je v našich zeměpisných šířkách stále etalonem.
o 18.05.2013, 12:55 | Chris
urcite sa vyhnut 1.9 TDI BXE, BJB 2007-2008

[ Link ]
o 09.03.2016, 13:22 | Kajka
Motory do octavky II. generace probírají tady v seriálu [ Link ]
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3337 sekund.