
Navštíveno 8202x

Ahoj pánové,
spousta z Vás to tu řešila / řeší a má určitě spoustu zkušeností :-)
Jakou firmu byste doporučili pro opravdu kvalitní a spolehlivou přestavbu koncernového motoru 3.2 V6 na LPG?
Předem moc díky za reference
já mam mojí s4 2.7 bi T v auto sva kousek od prahy
jj, Radek, autosva, dobrá zkušenost
Radkovi.613 už jsem zkoušel napsat na mail, co má tady v profilu na ahc, tak uvidíme.
To Autosva zkusím, díky.
Radek -> autosva
Rozumíme si? :-)
Nebo aspoň to tak kdysi bylo :-)
Radkovi.613 už jsem zkoušel napsat na mail, co má tady v profilu na ahc, tak uvidíme.
To Autosva zkusím, díky.

26.03.2013, 08:14 |
tykeev | Upraveno: 2013-03-26 08:15:32
OK, tak počkám, až se vyjádří a hyn sa ukáže :-)
Je pravda, že na Radka.613 jsem slyšel jen samé pozitivní reakce.
Jdu projít těch 77 nepřečtených mailů :-D
Pokukoval jsem po 3,2 FSI passat a ptal jsem se tady na foru ohledne predelani na LPG a bylo mi odpovezeno:
Citace primo od radek.613:
"Na fsi jdou při provozu na lpg do háje vstřikovače, protože jsou málo chlazené v dílčích režimech, kdy se k lpg musí spalovat i benzín. Je to takový plynový prasopes - kromě dálek v ustáleném režimu člověk furt jezdí na benzín i plyn zároveň podle aktuálních podmínek v motoru, úspora je diskutabilní, poruchovost zvýšená a výdrž dílů horší. Navíc co si budeme povídat, bmw dělá mnohem lepí motory než koncern, že...dokonce i takové, co mají výkon a točák aniž by k tomu potřebovaly X desítek kurvítek, zbytečných dílů nebo dokonce přeplňování, oblíbenou to protézu downsizingů :-D"

26.03.2013, 09:21 |
GooGoo | Upraveno: 2013-03-26 09:22:06
double
3.2i neni vhodna na PLG
muj gumar to ma v T5 3.2i V6 na plyn
nakonec generalka motoru a ted jezdi na benzin
jako ono to neco vydrzi, s velkym najezdem se vyplati i 50tis za servis, ale driv nebo pozdeji Te to ceka
v mém případě se ale nejedná o FSI, jen upřesňuji
zapomněl jsem dodat, že ideálně Praha / Středočeský kraj
Jeepa jsem si nechaval predelavat tady
[ Link ] Chapu ze nazev spolecnosti a ceny budi rozpaky:) ale vsude jsou na ne super pozitivni reference, hlavne po bmwklubech.. Tak jsem prubnul a musim rict ze vysledek super, neni poznat ze auto jede na plyn a vse maximalne ok.. I kdyz najeto na lpg nejakych 7.000 zatim jen.
Kdysi (7let) jsem si nechaval predelavat jeste bmw 330i u Neptun harfa - a nic moc, nebylo to uplne ready.. Plyn byl obcas citit, hlavne za studenych dnu auto cukalo a "dusiło" se - i po prestelovani, na dlouhou dobu me tahle zkusenost z plynu vylecila..
Auto SVA bych nedoporučoval, doporučil bych Strakonice osobně jsem tam před týdnem byl s Octávií.
Já mám s SVA jen ty nejlepší zkušenosti se všema autama.
Já neřikám že mam špatné zkušenosti ale raději jsem svěřil auto firmě která udělá děně několik přestaveb aut a zaškoluje ostatní firmy než malé firmičce která nemá takové zkušenosti.
ta "malá" firmička má za sebou stovky přestaveb a rozchozené hodně atypické vozidla.
Doufám že se bavíme oba o sva auto ze Soběhrd nedaleko od Benešova.JEdna věc je renovace aut a druhá věc je přestavba aut na lpg. Nemyslím si že by přestavěli víc aut než ve Strakonicích a už jen kvuli tomu bych svěřil auto firmě s většíma zkušenostma.
jiri.dusa
To jsi dost na omylu.
Na hodně velkým omylu :-)
AllInOne: a vysvětlíš mi proč jsem na omylu ??

26.03.2013, 22:40 |
Jozzo | Upraveno: 2013-03-26 22:41:09
hele hoši nechte ho s jeho voktávkou na pokoji jo? :D
Já se budu muset Libora zeptat co tam tomu Jiřímu provedli, že tady má tyhle zbytečné řeči. Stačilo napsat, mám auto ze strakonic a pohoda. Ale vysloveně napsat že nedoporučuješ SVA je hodně trapné, především že osobní zkušenost tam nemáš s přestavbou žádnou a jediný co si tak možná viděl, je dvorek a dílny. Přitom v SVA se dějou tak zajímavé přestavby, a rozchodili na plyn kde co. Včetně V8 s odpínáním poloviny válců, mojeho jaguara, kterej má vstřikování Bosh s modulovaným čerpadlem bez zpětného potrubí atd..
Jirko a neni lepší meší dílna o 5 mechanicích který se zaškolujou sami? než velká firma kde to může dělat každej jinak jelikož kdo tě do dělá právě ty mechanici z tý malý firmy
Tuhle firmu bych nedoporucoval. A proc? Ani nevim, ale myslim si, ze jsou spatny.
Ty woe, kde to zijeme? :)))
to jiri.dusa:
uvítal bych osobní zkušenosti a ne subjektivní pocity z toho, kam by to kdo raději dával či nedával.
Děkuji :-)

27.03.2013, 07:37 |
JR Clovek se po ranu alespon pobavi :-D

27.03.2013, 08:53 |
radek.613 | Upraveno: 2013-03-27 09:29:40
Jiříku Jiříku,kteroupak částí své tělesné schránky jsi vstával napřed,tipuji že spíše než hlavou,tak zřejmě čoko-vokem :-D Ta firmička,kterou tu nedoporučješ, má ke dnešku za sebou 19let existence nejen v oblasti LPG, v době kdy Strakonické AGC podepisovalo smlouvu o zastoupení BRC pro ČR, tak SVA už jezdilo X aut BRC vybavených, máme několik klíčových "prvenství" a kooperací na poli neprobádaném - npř.plynofikaci dvoutaktů, k dokonalosti dovedenou konverzi vzduchem chlazených V8 včetně projektů okruhů vodního ohřevu, jezdí nám na lpg us small a big blocky aniž by jim po tisíci km na lpg vytekl roztavený karburátor do sání (narozdíl kupř. od Prahy kde se jm to několikrát povedlo :-D), na základě praktických zkušeností jsme iniciovali mnoho změn v typových přestavbách, umíme konvertovat fordí v6 s modulačním čerpadlem (ford,jaguar) tak,že opravdu na lpg fungují, jsme autory první konverze motoru jaguar AJ6 v ČR, s HEMI s odpínáním válců jsme byli první ve středočeší, a mnoho dalšího. Za ty roky máme za sebou mnoho set přestavěných vozidel,která k nám nikdy nemuseli přitáhnout na podválu kvůli tomu,že nefungují. Nicméně chápu,neboť nemáme skleněný showroom, partu kravaťáků, recepční s poprsím zvíce pornohvězdy a dovolujeme si prostě dělat rukama a hlavou a používat k tomu dvacetileté zkušenosti se servisem,konstrukcí,stavbou a úpravami spalovacích motorů a vozidel celkově, Tvá Octavie by u nás byla nešťastná,ta určitě vyžaduje spíše partu mladých nadšených "mechaniků", kteří sice neví jak funguje diferenciál a proč musí mít ventily vůli, ale umí zastrčit kabel do OBD konektoru,spustit VAG a tvářit se velmi důležitě :-D
P.S. Se strakonickým AGC máme naprosto skvělou mnohaletou spolupráci a tak jako nikoho z AGC,tak nikoho od nás by nikdy nenapadlo navzájem se nedoporučit,nebo se hodnotit podle velikosti dílny a podobně. Říká se tomu profesní čest. Zkus se drahý Jiří zamyslet, jestli je vhodné něco a někoho nedoporučovat, když nemáš jedinnou osobní zkušenost a umíš si jen prohlédnout webové stránky ....
sice Brno, ale velmi dobré zkušenosti
[ Link ]

27.03.2013, 08:58 |
petis | Upraveno: 2013-03-27 08:59:54
:-)))
Příště odvezu tedy auto 80km do Strakonic, protože ta firma v ČB o dvou lidech to přece nemuže umět:-)))))))))
edit: Kdyby Radek.613 byl blíž odvezu to jemu. Takhle jsem si našel firmu v ČB která má hodně dobrý reference..
to radek.613:
hezký komentář :-)
Každopádně pokud by sis našel chvíli na můj mail, bylo by to super :-)))
Reference řešit netřeba, teď už je to jen o technických detailech / ceně atd...
Díky!
tak mail už čtu, díky moc.
Zavolám tvému kolegovi a proberu s ním detaily.
Díky
slušný. sice některý komentáře radka.613 zrovna nemusím (tím neříkám, že bych tam auto na lpg zástavbu nedal), ale nějak nechápu, že má zapotřebí na tuhle debilitu reagovat tak dlouhým příspěvkem.
Napisu taky jeden pribeh by SVA, pro toho, kdo nerad cte je zaver>
ANO, ale vse predem vyslovne domluvit...
Jel jsem do SVA s pomerne banalni e39 530i... na dotaz, jestli to delali mi Libor odpovedel, ze ano a ze to neni problem... inu rikam si, nejsou to amateri, jeden clovek (Radek, sice mi neodpovedel na mejl-rikam si v poho, nejsem z tech co tam budou nekde lezt ritnim otvorem kvuli lepsimu pristupu nebo sleve) je z fora, technice a pod rozumi, neni o cem... domluvili jsme se tedy na velikosti nadrze (musel jsem si zjistit jak velikou/nejvetsi tam lze dat, neva) a termin montaze, zaloha dopredu netreba, pujci mi nahradni auto...
dojel jsem, dostal felinu 1,6 kombi co netopila, nesvitila ji palubka, hral jeden-dva repraky, brzdy nekde u podlahy a na volnobeh se roztrepavala... neresim, hlavne ze mam cim jezdit, vezmu si kulicha a teply fusky...
prijedu pro auto a mladas mi pysne ukazuje svoje dilo...
Čiré zoufalství... na moji nesmělou otázku co to kua je mi odvětil s pocitem dobře odvedené práce, že to takto dělají standardně (což mi pak neváhal odkudsi z hor vehementně potvrzovat i Libor/majitel)...
ptám se, co by dělal, kdyby tam ta rozpěrka nebyla... koukal se do země a culil se...
já teda taky při představě, že jsem mohl mít samořezky skrz kapotu...
a to mohl dát vše k ŘJ a propojit 90% kabelu na 15cm, takhle to tahal přes metr tam a zpátky, nic nemuselo být vidět... o zmeti dalsich hadicek ani nemluve... montaz jsem jim nezaplatil a jel nadseny domu...
Libor/majitel se k tomu nicmene postavil normalne, takze jsem si zopakoval vylet do Sobehrd, felina mezitim dostala novej termostat (jupiii), RJ LPG se nastehovala k posilovaci brzd pod kryt-blize na fotce (variantu s propojenim kabelu u RJ motoru-kryt na vzdalene strane jsem vzdal, zbyva mi doufat, ze to podratoval dobre napoprve) a par hadicek zmizelo z prvniho podhledu... reduktor nicmene "musel" zustat na rozperce (ktera se nehybe, zatimco podelne ulozeny motor ano)...
s autem jsem byl mezitim na diagnostice, serizeny/korekce jsou dobre, najeto od instalace asi 7tis km...
takze ve finale celkem spokojenost, majitel mi ukazal par veteranu a tater co tam renovujou, dvur sice vypada jak kovosrot, ale vystupy jsou fajn, cena v poho, schopnost/vule resit problem taky...
Timto rozhodne nehodlam ocernovat SVA, spis jen na svojem prikladu ukazat, ze ani u doporucene firmy neni dobre nechat vse s klidnym svedomim na jejich uvazeni/zkusenostech, ktere mohou byt jine nez vase ocekavani...

Dam sem vecer lepsi fotku a pak fotku po "korekci", ted uz je to celkem snesitelny...
Nejhorsi je to puvodni umisteni RJ LPG nad svody na jeden sroub M6+podepreni tou sirkou rozperky (3cm?), takze pokud by se neupekla, jisto jiste by se uklepala a pak upekla (kecam, samo by ji prece udrzelo tech asi 6-7 kabl bindru nabastlenych na rozperce, ktera ma jako bonus 2 extra diry)...
OK, tak hodim take svou zkusenost. Neberte ji jako pozitivni nebo negativni. Jelikoz jsem nechaval predelavat jenom jedno auto na LPG v SVA, tak muzu dat zkusenost pouze s touto firmou. Predchozi auto uz jsem koupil predelane.
Nechaval jsem predelavat LS400, cena super, pujci feldu at mam v cem jezdit, parada... Kdyz jsem auto vyzvedaval, tak me akorat zarazil sundanej vrchni kryt motoru. Ale chapu, ze jde jenom o estetiku a 99% lidi to vubec neresi. Jinak auto super. Neprepinalo v zatahu, motor se plynule vytacel.
Po cca 3 mesicich dochazelo k nepatrnemu cukani pri lehce seslaplem plynu, pak se auto zacalo prepinat pri plnym vykonu, nekdy jenom pri lehkym seslapnuti plynu. Odvezeno do SVA, seridili to, zvysili tlak a valil jsem domu. 2 mesice pecka, ani pri plnym vykonu se auto neprepinalo. Akorat porad lehce pocukavalo pri lehkym seslapnuti plynu. Pak zase auto prepinalo v tahu, p.Kucharski mi zdarma nabidnul vymenu vsech vstriku. Zvysil se tlak a seridil plyn. To nepomohlo a stale stejnej problem. Pak se zacalo auto nekontrolovane prepinat na benzin a nechtelo valit na plyn. Odvezeno do SVA, seridilo se a zvysil tlak. Na to proc se to nekdy i na volnobeh prepne na benzin a nechce valit na plyn se neprislo. Nakonec jsem u jednoho LS400 guru zjistil, ze je docela problem s odvzdusnenim chladici soustavy a dal mi specialni navod, pak jsem zjistil, ze je pptreba dolit cca 3l vody. Od ty doby auto vali na plyn, ale porad prepina v klidu a cuka pri lehkym plynu. Docela me zarazilo, ze neprisli na zavzdusnenou chladici soustavu, ale i v orig.servisu mi znamej tvrdil, ze je KO tesneni a nebo hlava, ale ve finale to byla takova ptakovina ( od ty doby najeto 7000km bez ztraty vody a pri staly teplote motoru). K predchozim problemum se nedavno pridalo to, ze na volnobeh sel motor jak kybl sracek a pri prepnuti na plyn casto xhxipnul. Odvezeno do auto SVA, zvysili tlak a seridili plyn. Rikali, ze na pulcd motoru plynovy vstrikovace sli nejak divoce. Nynejsi stav je ze motor cuka pri lehce seslaplym plynu, prepina v tahu a nekdy i pri lehce seslaplym plynu, pri prepinani na plyn nekdy hebne. Uz jsem docela zoufalej, tady na jihu davaji vsichni ruce pryc od Magicu a vsude chvali STAG. I v autorizovanym servisu Magic tenhle system pomluvili jak mohli a doporucovali STAG.
Je mi jasny, ze se nejspis do me Radek opre, jelikou v technickych znalostech mu nesaham ani po kolene. Ale neberte to jako nejakou negativni zkusenost. Na druhou stranu vzdycky kdyz jsem tam prijel a projizdel auto v okoli s napichlou diagnostikou, tak se auto v zivote nepreplo ani s plynem na podlaze. Asi mu dela sobehrdskej vzduch dobre :). A cukani pri udrzovani rychlosti se tam tezko vyzkousi, jelikoz je potreba velka rovina a dobra cesta, jelikoz cukani je nepatrny. Ridic o nem vi a je to dost otravny. Auto bylo nekolikrat na diagnostice a zadna chyba, na benzin vali v klidu.
Uz jsem z toho dost otravenej,tak je tim taky ovlivnenej muj nazor na vec. Az bude hezky a bude lepsi nalada, tak holt budu muset projet LPG fora a anjit nekoho, kdo si s tim pohraje.
P.S. sorry za stylizaci a gramatiku. Psano na mobilu a nemam nejak nervy to po sobe lustit.
27.03.2013, 21:03 | CervinVega
To ti ten "mechanik" normalne navalil vruty do te rozpery???? HAHAHAHAHA :D :D to je jak v te reklame na toyotu, nic neni nemozne :D :D

04.04.2013, 19:51 |
mr.brain | Upraveno: 2013-04-04 19:53:07
Máte někdo zkušenosti s přestavbou motoru 2,3t (136 kW) v Saabu 9-5?
pri vymene filtru na me vykouknul kostlivec SVA... klucina to sice dal kam jsem rekl, nicmene opet na jednom uchytu (vim, jsem hnidopich, je tam prece jenom jedna dira na jednotce, tak to jinak pridelat nejde, to da rozum), takze se to klepe a planda, v miste ohnuti je uz podrena kastle o ten plech pasek, pruchodka ma 2cm fora, takze je videt skrz, plast u krytu filtru je ulomenej na 2 ruznych mistech (bylo to v zime a rozdelat 3 zacvakavaci spojky bez zlomeni chce min VS technickeho smeru) a pokusne slepenej asi kanagonem, takze mluvim o stesti, ze to neslo k vetraku pod palubku...

Byla mi doporučena od několika lidí tato firma
[ Link ] , na webu mají co jsem koukal i fotky z přestaveb na většinu značek, 11 míst v okolí Prahy kde je možné přestavbu udělat atd..
CervinVega: Mně zase zničili úchytky na lištu pod budíkama do který vrtali ovládání na plyn, takže tam byla jenom ledabyle položená a nešla nacvaknout :).

21.01.2015, 12:26 |
Ladic Pánové, mám dotaz na odborníky kamarád by rád přestavěl na LPG audi S6 - 5.2FSI V10. Má někdo zkušenosti?
Já si nechal Accorda předělat tady a naprostá spokojenost
[ Link ] Web sice zastaralý, ale auta se mu tam točí pořád a předělával i plno jiných aut, než co má na webu.
Přistavení auta, změření velikosti nádrže, konzultace o umístění prvků a tankovacího hrdla dle mých požadavků. Tři dny auto odstaveno na montáž. Precizní práce, vše nafoceno před a po, veškeré příchytky na podvozku ošetřeny nástřikem na podvozky, kabely v chránící izolaci, nikde nic neplandá, nebudí dojem, že by to tam nepatřilo. Při předání vozu proškolení o používání, vysvětlení možného i nemožného :)