
 Navštíveno 1643x 

 
Renaultaci jak si stoji tento motor. Zadne dalky, mestske pojizdky a cca 2x do mesice cca 200 km
 
myslim ze cajk, jen olej, brzdy, proste spotrebni veci..
 
Kolega ho ma od jara,zatim si na nic nestezuje. 
Spotreba kolem 6.5 s klidnou nohou. Auto na jezdeni kolem komina idealni.
Kolega si ale vcera dovezl funglovku Swifta ve stejne cenove relaci a docela jsem cumel co to za ty prachy vsechno ma a vevnitr taky moc hezky.
 

 26.09.2013, 19:49 | 
soray Tatík má a naprosto bezproblémový auto i motor (akorát Clio III). Kupoval nový v r.2009  a jen jezdí, leje benzín a chodí na pravidelný prohlídky.
 
Máme sice 1,2 8V 2005, ale v 90tkm jen benzín a olej (nežere vůbec)- Spotřeba já+dcera průměr za asi 6tkm 5,1/100. Za mě velmi dobré, hlavně v zimě na dobrých gumách jen čumím.
 
16v je dobrej motor, montuje se do dneška bez nějakých velkých změn i do Dacií.  
 

 28.09.2013, 21:29 | 
JRM66 | Upraveno: 2013-09-28 21:30:11
 16V u tak maleho motoru je vyslovene blbosť, lepšie na prevadzku v meste s menšou naročnostou sú klasicke 8V motorizacie. Najvačšia vyhoda 8V je lepši krutiaci moment pri neustalom popochadzani  v mestkom cykle, 16V musí človek viac točit do otačiek, čo vačšine amaterov vodičov-vodičiek moc nesedi, preto tie motory podtačaju a tým pádom mu pomahaju k rychlejšemu kaputu!
 
Ja mel 8v a praskl klinek na rozvodovem kole po ca 90t. Km. 
 
16v konkretně u tohohle motoru je daleko lepší volba. Stará 8v víc žrala a procentuálně má více poruch.