Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Zkušenosti Hyundai i40 combi?

 o Navštíveno 20285x o
o 10.09.2014, 18:10 | tommas
Máte tady někdo objektivní zkušenosti s i40? Ideálně s naftou 100kw?

Ergonomický přešlapy, nějaká zásadní chyba pro uživatele?

Předem díky.

foto k příspěvku  od tommas



o 10.09.2014, 20:19 | Only_One
nejvic najdes na hyundai foru , tam si to procti, je toho dost
o 10.09.2014, 22:29 | BATMAN
Pokud se nepletu tento model rozebral ZDENY60 v jednom ze svych mnoha mnoha blogu o vyberu automobilu,tak pohledej a pocti :-)
o 11.09.2014, 07:47 | Zdeny60
Ano, psal jsem jen o statických dojmech, s autem jsem nejel.
Co si pamatuji, tak některé věci ve zpracování nebyly dle mých představ, ale jako celek v poměru cena/UH na tom je i40 lépe, než slavný pasát, který je o 150.000, možná i o více, dražší, ve stejné výbavě. A ten má problémy se zpracování dost závažné (nesedící díly,nesedící těsnění u oken, díry mezi plechy, nástřik...)
o 11.09.2014, 08:58 | tommas
včera jsem se byl projet, dojmy dobrý, jenom mě štve šíleně přeposilovaný řízení. Ale na 10km předváděčce toho člověk moc nepozná, žj.
Subjektivně mi přijde zpracování lepší Renaultí konkurence kterou jezdím teď.

Zatím se mi to jeví jako nejlepší poměr cena/užitná hodnota na trhu.
o 11.09.2014, 09:19 | DaveF
na tohle byla fajn akce pujceni na tyden u i30, diky ni jsem si pak koupil neco jineho :-) ale nebyla vubec spatna za ty prachy
o 11.09.2014, 16:04 | vOid.
nevim jak to ma hyundai, ale pokud to ma el. posilovac, mohla by se dat nastavit tuhost... (nejspis ne uzivatelsky)
o 12.09.2014, 17:43 | schimi
Mal som ho davnejsie pozicane na vikend ked sme sli z BA Ostrava, Celadna a okolie. Celkom slusny komfort cestovania, slusny priestor aj vzadu. Jedine velke minus je slaby a hlucny motor 1.7 CRDi. Pri predbiehani (na dialnici) nestiha, a to nemusi byt auto ani nalozene. Za tie peniaze by som volil Golf Variant aj ked viem, ze na koncerny su tu ludia nahnevany. Ja nemam ani VW ani Hundaj ;-)
o 12.09.2014, 18:14 | Only_One
i30 má seriově proměnnou tuhost řízení. Není to vůbec špatné, I40 to bude mít určitě taky.
o 12.09.2014, 18:59 | nome | Upraveno: 2014-09-12 19:00:11
Jako ostatni auto je to celkem v pohode na korejce ale chybi tomu motor. Ta 1,7 nafta zoufale nestiha a v porovnanim treba s avensisem 2.0 93 kw aktualni model je to silenej lenoch.

Pokud ti to nevadi tak proc ne, ale ten vykon tomu proste chybi zvlast kdys vas pojede v aute nekolik
o 12.09.2014, 19:05 | AllInOne
100kw v 1.7 i40 je lenoch, ale v oktávce 77kw je střela :o)
Ano, hmotnosti, krouťák, obsah....:o)

Pokud nezávodíš, naprosto to stačí. A ano, jel jsem v tom i ve více lidech :)
o 12.09.2014, 20:34 | Only_One
kdo to auto chce si najde mnoho důvodů proč ano a ten kdo ho nechce si najde mnoho důvodů proč ho nebrat. :-)
Ale já měl možnost se povozit 85 kW ta slabší 1.7 kW a mě by to stačilo na důstojný přesun autem střední třídy, bez nějakého zásadního omezování.
o 12.09.2014, 20:39 | camron
Exteriér - líbí. Interiér - prostě Korea, tedy nelíbí. Motory - k smíchu.
o 12.09.2014, 20:46 | Only_One
já bych se chtěl optat, co je na tom motoru k smíchu. Jede to zcela normálně, obdobně jako motory jiných výrobců, nežere to jako motory jiných výrobců, je to poměrně vychované na vznětovou jednotku. Co vám na tom vadí?
o 12.09.2014, 21:11 | camron
Prijde mi k smichu, ze da vyrobce do sveho "vrcholneho" modelu takova siditka. Ale kupce si to urcite najde, smele do toho.
o 12.09.2014, 21:54 | Martyn
Akorat to minuly tyden privezl znamej funglovku.. Me prijemne prekvapilo, sympaticke svezeni, i v tom ma vcelku rozumnou vybavu (bt, usb, navi, automat, kuzi, slusna hudba atd). Ale ten motorek je faaakt bida na takove auto..
o 14.09.2014, 19:25 | Draxx
i40 rozhodne neni "vrcholny" model Hyundai.
Koukni na Genesis nebo Equus. Tam se dockas jinych motoru. Ale ne naftovych.
o 14.09.2014, 20:53 | tommas | Upraveno: 2014-09-14 20:55:22
Byl jsem se v tom projet, bohužel v automatu. Nejelo to špatně, automat takovej nijakej. Motor 1,7 nafta 100kw. Downsizing je všude a je potřeba se s tím smířit. Jezdí litrový Focusy a Superby s naftovou 1,6. S tím nic nenaděláme, bude hůř.

Interier mě příjemně překvapil. Na fotkách se mi nelíbí, v reálu docela jo. V autě nikde nic nevrzalo, nebouchalo. Prostorný, možná trochu nízký.

Za stejný peníze je Octavka combi 1,4TSi nebo 1,6 TDi (mechanická klima, bez MF volantu). Nebo třeba Ceed v plné výbavě. Ale po stránce hlučnosti od kol a motoru + jízdních vlastností prostě na i40 nemají.
Kdyby bylo po mém, jdu do 508SW nebo Mondea, ale tam se nevejdu do stanoveného cenového limitu :-(
o 15.09.2014, 05:48 | walish
Zkus se podívat, jestli neseženeš ještě skladovku Chevy Cruze. Řekl bych,že by to mohl být vhodný kandidát. Co jsem se díval na tipcars, tak tam jsou nějaké s 5tkm, nevím, zda by to vadilo...
o 15.09.2014, 10:26 | Shr3k
Kvalita zpracování i40 by šla i vzhled je OK (až na tu jedovatě modrou barvu), ale ty motory, to je hrůza. Upozorňuji, že korejský kůň není to samé jako evropský kůň, 1.7 CRDi je slabota hrozná obecně, automat ospalý a pomalý a 2.0 GDI si o 131 kW může nechat tak zdát, protože jede jako kdyby měl 110. Takže za mě jedině manuál 1.7 CRDi a přikrmit ho, aby měl trochu síly na dálnici, protože jinak se mu od 170 moc nechce.
o 15.09.2014, 10:56 | tommas
walish: díky za tip, ale Chevrolet se mi nelíbí, ani interier ani exteriér.

Shr3k: o lenosti GDI jsem četl, ale tenhle motor nepřipadá v úvahu (pouze nafta). Topspeed mě nechává klidným, spíš mě zajímají pohodlný přesuny na větší vzdálenosti (800-1200km/den). A 170km/hod jezdím párkrát za rok když se nechám vyprovokovat, nebo jedu přes D, jinak se držím v rámci předpisů plus nějaká tolerance (100-110 mimo obec a 145-150 dálnice).
o 15.09.2014, 12:57 | Cenda
za ty peníze seženeš Mazdu 6 se slušným motorem i výbavou...
[ Link ]
o 15.09.2014, 13:29 | Lubak
Cenda myslíš, že mazda bude mimo s rozpočtem, potřebuje se motat kolem 500 tis. Kč s DPH což splní korea či renda.
Pokud by byl rozpočet větší tak bych měl za 518 bez. DPH velice šlušně vybavené Mondeo s 103kw - 2.0 TDCi vč. sady zimních kol, ale bohužel rozpočet je v jiné kategorii
o 15.09.2014, 13:46 | Cenda
Lubak> když se dívám na ceník i40 kombi, tak vidím 1.7 100kW za 566 bez daně ...
o 15.09.2014, 13:49 | Lubak
cena v ceníku je věc jedna, prodejní cena je věc druhá:-)
To mondeo co jsem dával já stojí také v ceníku 647 vč. DPH k tomu metalíza, sada kol a vyhřívané okno a sedačka tak jsem kolem 700 vč. DPH v ceníkovce a prodejní cena je skoro o 100 tis. dole
o 15.09.2014, 14:06 | tommas
Cenda - ceníky vůbec neřeš. Kromě Golfa a Octávky jsou všude slevy v řádech desítek procent (Mazda 6, Mondeo, Peugeot 508, Laguna).

i40 1.7 100kW - 410 000 bez DPH - nové auto, žádná předváděčka:

Dvouzonová automatická klimatizace
Chlazení přihrádky před spolujezdcem
Osvětlení prostoru pedálů
Dešťový senzor
Elektricky ovládané sedadlo řidiče
Vyhřívání předních sedadel
El. sklopná vnější zpětná zrcátka
Přední i zadní parkovací čidla
Systém sklápění opěradel zadních sedadel ze zavazadlového prostoru jedním dotykem
pneu 215/50 R17
vyhřívání volantu
parkovací asistent s obrazem zadní kamery ve zpětném zrcátku
tmavá zadní skla
solární přední skla

Základní výbava:
Integrované rádio, CD přehrávač, MP3, USB+AUX
Antiblokovací brzdový systém ABS + elektronický rozdělovač brzdné síly EBD
Asistent pro rozjíždění do kopce HAC
Okenní airbagy pro všechny řady sedadel, boční a přední airbagy, kolenní airbag řidiče
Stabilizační systém VSM (Vehicle Stability Management) vč. protiprokluzového systému TCS
LED denní světla
Projektorové přední halogenové světlomety
Statické přisvěcování do zatáčky
Úchyty ISOFIX pro dětskou sedačku na krajních zadních sedadlech


Hlavní otázka pro mě je, jestli to 4 roky vůbec vydrží křižovat po Evropě bez výraznějších technických problémů a taky za kolik to vlastně reálně jezdí...
o 15.09.2014, 14:16 | tommas
Lubak: ještě jednou díky za nabídky, budu Tě všude doporučovat:-) Ale do rozpočtu se nevejdeme :-(
nevím pro co bych se nakonec rozhodl, kdybych na to měl víc peněz, za stejnou cenu jako Mondeo je třeba 508 SW a to auto se mi dost líbí.
o 15.09.2014, 14:28 | Lubak
Tomass - nemáš vůbec zač.Když bude někdo v tvém okolí uvažovat o novém není problém .-)
Možnosti dnes jsou velké, fakt záleží na každém, 508SW je líbivé auto o tom žádná.
o 15.09.2014, 20:13 | deywis
Mel jsem pujceny na vikend. Je to snad jediny hjondeee co se mi libi. Vybava slusna, komfort bych od novyho auta za 730 tisic (ano, neupsal jsem se, cenu mi potvrdil prodejce) cekal podstatne lepsi. Motor mi prisel desne slabej, spotreba na dalku nejniz co sem se dostal tak 6,8 ( nafta 100kw 1,7 automat pri rychlosti 130-135 po dalnici). Kamarad co ma 2 metry se pri nasedani prastil do hlavy. Plasty mi prisly hrozne laciny.

Secteno podtrzeno, designove zajimavy auto s tragickym zpracovanim a prumernym komfortem za premrstenou cenu.

Ale nikomu to nenutim, je to muj pohled :-)
o 16.09.2014, 13:30 | relax | Upraveno: 2014-09-16 13:32:20
deywis: tak to tě chtěl prodejce jen obrat :), teď jsem prodával 2 i40 v nejvyšší výbavě (vyjma panoramy), cenově jsem víc jak o 100.000 níž než píšeš.

tommas: kdyby byl zájem, napiš, můžu udělat (myslim si) slušnou nabídku.

o 16.09.2014, 13:39 | Only_One
Mam hyundai od Relaxe. Mohu jen doporucit, vysel velmi prijemne cenove
o 25.09.2014, 11:03 | tommas
Tak nějaké zkušenosti:
Půjčili mi předváděčku na tři dny, najel jsem cca 750km. Motor 1,7 100kw, manuál, najeto cca 30 tis km.
Dojmy? Motor dostačující, spotřeba podle PC 5,9l průměr 65km/hod.
Pozitiva: Slušný podvozek si nechá dost líbit, hluk od kol OK. Na malý objem to je i docela pružný – rozjede se to i na „6“ z 80km/hod. Řazení přesné, sedačky pohodlné, velká loketka, super je couvací kamera.

Negativa: tahalo to v kolejích, ale obutí bylo před smrtí a vypadá to na špatně na nastavenou geometrii, takže nehodnotím. Neuchvátilo mě handsfree. Plasty interiéru + displeje jsou obyčejné a dostačující - cena se někde musí projevit, na to to nejezdí. Občas vzla středová konzola, jinak bez pazvuků.
Motor: Projev motoru „skoro nic->kopanec->nic“ znepříjemňuje poskakování po městě, nejde to moc plylnule. Jinak meziměsto a dálnice OK, takže za mě 1.7 stačí bohatě.
Když prší tak z 5.dveří při otevření asi půl minuty teče voda – to mě na tom autě sralo asi nejvíc.

A rozhodnutí? Dneska objednáváme.
o 10.10.2014, 15:45 | deywis
Takze shodou okolnosti kamarad ted koupil i40. Bila barva, kombik, 1.7 nafta 100kw, manual, z vybavy elektrika, digiclima, parkovaci senzory a kamera, maly kozeny paket, sedacky ale latka. Auto najeto 2km. Dal za to 730 000 ☺
o 10.10.2014, 19:48 | Lubak
730 tis za i40?
no klobouk dolů tedy.-)
o 10.10.2014, 21:55 | DaveF
treba to je cena vcetne sestiletyho uveru a pojistky :-)
o 10.10.2014, 22:06 | Lubak
Treba k tomu davaj i ridice-))jinak si takovou raketu za takovej pekac neumim predstavit -)
o 10.10.2014, 23:00 | camron
Mazec cena :-). Rok staré s prdem najeto se dá koupit ani na za půlku.
o 11.10.2014, 07:19 | tommas
Deiwis - kamarád je blb :-D
Camron - ojetiny zatím docela drží cenu. Me vyšlo nové na firmu levněji než zanovni pro soukromníky.
o 11.10.2014, 07:24 | camron
o 11.10.2014, 14:10 | tommas
Tak 41 tis. není úplně prd najeto. Měj jsem na mysli referenční auta s 8-10 tis na budikach
Ale hezká cena to je, to se musí nechat.
o 11.10.2014, 15:09 | camron
Nedávno tu jeden člen prodával Citigo s 30tkm a uváděl, že je ve stavu nového. Takže co? :)
o 21.10.2014, 14:42 | Lubak
Měl jsem možnost si vyzkoušet na pár desítek km tady chválenou I40 a upřímně nechápu, reakce některých, kteří si to buď nepřiznají, nebo toho asi vyzkoušeli asi hodně málo.
Jednalo se o I40 kombi 1,7 100kw - motor dostačující tak do rychlosti 100km , pak nechápu jak někdo může napsat , že to auto zrychluje v kopci pokud člověk potřebuji zrychlit , tak to auto má velkej problém se rozhoupat vůbec. Kvalita zpracování je lepší než v minulosti to je pravda, ale auto mělo najeto 17 tis. km a po přejetí třeba po kostkách vrzání z interieru, ovládání na volantu jako z hračkárny.
řízení v rámci možností, řazení vcelku přesný, ale o lehkosti si může nechat jen zdát tedy. O vstupu do kufru a jeho velikosti ani nemluvím. Upřímně nechápu jak si tohle auto může někdo koupit za 500 tis. a víc
o 21.10.2014, 16:30 | Martyn
Ten muj zamej za to daval 400 bez dph, pul roku stare, 16k najeto. Ale jak rikam, fakt asi hjunajacka "plna" - keyless, fajn hudba s wooferem, kuze, bixenon, usb atd..
Ale stejne to racha za taky 100kW pekac:)
o 21.10.2014, 16:34 | Only_One
no a za 100kw vybaveného passata chtí 2x tolik v ceníku
o 21.10.2014, 18:21 | relax
Lubak: vidíš a přestou jsou lidi, kteří to koupí a jsou spokojený, možná neni úplně na místě hodnotit auto na základě pár desítek km s 1 autem. Takový hodnocení je dost subjektivní. S autem mam najeto výrazně víc než ty (i40 nevlastnim) a i když má auto svoje chyby (jako každý auto), tak mi pořád přijde jako fajn (jen doplnim, že jsem zároveň měl možnost jezdit v superbu, passatu, insignii, mondeu, C5, 508, MB třída E a ještě bych asi něco našel). Velikost kufru a vstup nejsou asi největší v nabídce, ale rozhodně ani nejmenší. Pokud si pak sorvnáš poměr ceny a užitný hodnoty, možná zjistíš proč jsou lidi, který za to daj třeba i 700 tisíc.
o 21.10.2014, 18:48 | camron
Relax:
...jakože když s tím najedeš více km,tak už ti to nebude připadat jako šnek, ale jako raketa?
o 21.10.2014, 19:10 | relax
Tak jsem to přesně myslel, zvykneš si na to, jak je to líný a pak když dobře foukne vítr najednou letíš jak o závod.
Myšleno to bylo trošku víc obecně, sílu auta poznáš asi rychle, na druhou stranu, pokud to někdo drtí na 1200 otáček do kopce a pak tvrdí, že od 100 km/h nejede ... A pokud budu mluvit za sebe, tak třeba u C5 mi vadil Hydroactiv, moc se to na můj vkus houpalo. Ale po tom co jsem s autem jezdil častějš, jsem si zvykl a naopak se mi to auto docela dostalo pod kůži.
o 22.10.2014, 08:26 | radek.613
Tak nějak přemítám, jakou mozkovou disfunkcí bych musel trpět, abych si dobrovolně koupil auto za X set tisíc Kč (kde X je číslice od 2 do 7 :-D), o jehož jízdních vlastnostech rozhoduje to, z jakého směru zrovna fouká jak silný vítr :-D :-D :-D Chápu že z let dávno minulých je tu stále spousta lidí, co užívala vozidla, jejichž rychlost se prakticky nikdy neřídila pedálem plynu, ale čistě sklonem silnice po které se jelo, nicméně měl jsem za to, že tato doba je už dosti let minulostí, zřejmě asi ne ......
o 22.10.2014, 09:02 | Bart 007
a proč to jako nejede, když to má 100kw? je to váhou?

mám v primeře kombíku 84kw a jede jak z praku, když jí roztočím :-))
o 22.10.2014, 09:10 | Only_One
to je totiž dost subjektivní, že to nejede. Já třeba bych prtoti tomu neměl výhrady. Mě se to jako celek líbilo, snad až na nalazení podvozku na příčných nerovnostech, kde to nebylo upklně ono. Výkonově jsem neměl výhrady.
No jenže pak jsou piloti, kteří potřebujou dvojnásobný výkon a pro ně to skutečně není určené ani sekundárně..

o 22.10.2014, 09:31 | DaveF | Upraveno: 2014-10-22 09:34:47
řekl bych , že velká většina těch aut je firemních a tam jsou trochu jiné priority :-)

a když pomineš užitné hodnoty, poměr výkon/cena tak nové auto je prostě nové auto a na to spousta lidí slyší
o 22.10.2014, 09:37 | Lubak
já bych neřekl , že musím bejt pilot, na to abych výkon používal ale když chci předjet kamion v kopci tak chci mít jístotu , že v pohodě v rychlosti 100km předjedu, a to s tímhle motorem fakt nejde, tam ten výkon prostě chybí.
A když už někdo utratí x set tisíc korun, tak by si asi měl všímat i detailů, na které když se trošku zaměřím, tak jsou dost znatelně vidět. ovládání na volantu, vrzající středová konzole, vrzání při přejetí nerovností
o 22.10.2014, 09:39 | tommas
i40
Motor: Je to 1,7 a auto váží myslím přes 1,6 tuny. Motor potřebuje otáčky a je potřeba se s tím naučit jezdit. Žihadlo to není, na běžné ježdění výkon podle mě dostačuje. Evropu jsem pracovně prokřižoval dvěma Octávkama 66kw a Meganem 74kw. Výkon zase tolik nechyběl, spíš ticho a pohodlí.
Až tyhle motory dostanou triturbo+twinkompesor doplněný hybridním pohonem s baterkama v kufru, budou mít max litrový objemy a to bude teprve "legrace." Hnujdaj i40 s 1,7 se nedá srovnávat s motory 2,2 v Mondeu, Avensisu, Mazdy 6 atd. Ale taky se nedá srovnávat cenově, já to auto beru jako vybavený prostorný kombík pod půl mega, který je zajímavou alternativou místo socka Octávky 1,6 nebo stejně vybaveného Ceeda SW.


radek.613: svoje peníze bych také raději investoval do zánovního auta s motorem jako je třeba Avensis, ale firemní přístup je jiný, auto musí být nové. Doba je spotřební, auto pořídíme za fleet cenu, odjezdíme po dobu záruky, odepíšeme, zahodíme a koupíme nové. Nechci se pouštět do polemiky, jestli to je nebo není dobře, chlebodárce to tak má nastavené.
o 22.10.2014, 09:46 | tommas
lubak: máš pravdu, tlačítka ovládání na volantu jsou opravdu otřesný.
o 22.10.2014, 11:37 | Zdeny60
Pokud je řeč jen o kW, je to silně zavádějící.
Moje zušenost je z minulého týden, le s benzínem.
Konkretně Civic a jeho 108kW/1,8i. Čekal jsem, že 108kW a ca 180Nm bude s autíčkem cvičit a že proti mému Legacy (121kW, 195Nm) to bude rychlík, protože v legacy se hodně výkonu zmaří na pasivních odporech 4x4. výsledkem bylo pouze zklamání, protžoe papírově shodná 1,8 proti 2,0 prostě nejede. Výkon je jedna věc, kroutící moment druhá a asi platí to známé, že objem nenahradíš. Nevím proč to tak je, ale Civic s papírově podobnými hodnotami je pocitově o hodně dost línější (netřeba mi radit, že se musí točit, aby jel, to znám ze SUbaru víc, než dost).
Takže pokud je i40 jen 1,7, je asi možné, že 1,9/77kW v Oktě pojede pocitově lépe, v Mondeu a jeho 2,0TDCI asi už výrazně lépe. Ta analogie bude platit jak u benzínu, tak u nafty.
o 22.10.2014, 11:39 | Lubak
Porovnávám stejný výkon a když to vemu s 103kw naftovým motorem, tak ta 1,7 je tedy skutečně tragická.
Ale je fakt, že firemní přístup je jinej a tam je konečná cena až na 1 prvním místě
o 22.10.2014, 11:47 | Shr3k
Dodnes nepochopím, proč tam Korejci nedali dvoulitr. Jestli kvůli CO2 průměru celé flotily, nebo pro to jsou technické důvody. Každopádně je jasné, že se chová jako 1.6 HDI v nějakém velkém Citroenu nebo Peugeotu - tzn. tak tak aby se tím autem pohnul. Velké turbo, velký intercooler, malý objem, malá komprese = malý rozsah využitelných otáček, velká turbodíra.
o 22.10.2014, 12:45 | tommas
Zdeny60: pocitově je rozdíl i mezi naftovou Octávkou 1,6 a 1,9 při stejném výkonu 77kw. Malorážka s foukátkem je vždycky malorážka.

Lubak: hlavní jsou čísla, vždyť to znáš ;-)
o 23.10.2014, 15:40 | Kmoda
To jako že Octávia II 1,9 TDI 77KW 250Nm jede a i40 1,7 100KW, 325Nm,který má parametry podobné Octávii 2,0 TDI nejede?? Ono pocit je asi něco jiného než realita...
o 23.10.2014, 18:17 | Shr3k | Upraveno: 2014-10-23 18:18:32
To je asi přehnané tvrdit, protože to bude opačně, 1.9 TDI notabene připchaná nekompatibilním DPF filtrem je taky pěkný lenoch, ale silnější i40 se tahá s 200 kily navíc.
o 24.10.2014, 08:08 | tommas
Porovnávali jsme pocit z Mondea s 103kw a i40 s 100kw.
A potom píšu o pocitu, kdy 1.6tdi jede pocitově hůř než 1.9tdi. I když jedou stejně, pouze mají jinak nastavený průběhy výkonu.
o 24.10.2014, 17:06 | Kmoda
Podobné údaje výkonu,točivého momentu a pohotovostní hmotnosti má i Honda Accord Tourer 2.2 i-CTDI. Nejspíš je taky líný a nejede. By mě zajímalo proč si to všichni chválí blázni...
o 07.01.2015, 09:52 | tommas
Dva měsíce za volantem, najeto 12 tisíc km.
Dojmy stejné jako z předváděčky.
V kolejích netahá.
V modelovém ročníku 2014 je tlačítko na nastavení intenzity serva.
Tlačítka na volantu jsou jako z hračkárny, ale fungují dobře. Hlasové ovládání HF je k ničemu.
všechno zatím funguje, nic nezlobí, nic neupadlo, nebouchá.
Spotřeba 5,5-6,5l.
Auto dobré, vhodné spíš pro dálkový provoz.

Pozitiva:
Pohodlná a docela slušně nastavitelná sedačka - záda nebolí, škoda, že bederka není i výškově nastavitelná.
Podvozek i motor je docela tichý, velice příjemné jízdní vlastnosti. Na autobahnu ve 170km/hod se nehoupe, polský tankodrom filtruje slušně, v autě je ticho.
Couvací kamera.
Nemá start-stop.
Dojezd 1200km.
Velký vnitřek.

Negativa:
Totálně debilní jsou páté dveře, ze kterých po otevření teče špinavá voda a samozřejmě se v nich drží modrá voda z ostřikovače.
Pitomé ovládání rolety kufru.

Mouchy:
Nechápu, proč se po každém chcípnutí deaktivuje tempomat, autohold a vyhřívání sedačky. Naopak vyhřívání volantu zůstává zapnuté. Automatická klima musí být nastavená na trochu vyšší teplotu než jsem zvyklý. Nelogicky rozmístěné ovládání klimy, jinak vše v pořádku, vše při ruce.
USB – když je flashka přeplněná, občas se restartuje rádio.
Ale to jsou mouchy, na každém autě je něco.

Závěr:
Stálo to stejně jako Octule 1.6tdi v základní výbavě. Volby zatím nelituju.

Třeba moje dojmy někomu pomůžou ve výběru.
o 27.03.2015, 14:02 | tommas
k užranosti motoru 1,7 - nafta v i40.
tak třeba včera a předevčírem - cca 200km okresky, 500 dálnice + 30km město.
97km/hod, 720km ujeto, spotřeba 6,2l (dle pal PC). Reálná dle předchozích tankování cca 6,7.
Mě to nepřipadá hrozný.

foto k příspěvku  od tommas

o 27.03.2015, 14:03 | tommas | Upraveno: 2015-03-27 14:04:22

foto k příspěvku  od tommas

o 28.03.2015, 08:58 | Zdeny60
V kontextu dnešní doby je to dobrý. Ovšem v palicích českých vovcí svítí stále 3,956426185232/100 u Oktávie TDI. Pak je tvůj výsledek opravdu průserový:-)
o 28.03.2015, 09:18 | LukeFab
Moje zkušenost je ta,že spotřeba okolo těch 6,5l-nic moc. Volant jakoby tupej na vsechny tři nastavení.Nikdy jsem si na to nezvykl.Motor pro mě je slabej.
o 28.03.2015, 10:03 | tommas
Dle tankování byla spotreba 6,45l :)))
Stejný jsem jezdil s Octavkou 1,9 za 6l.
Benzínovým Megane za 8l. Všechno kombíky.
o 28.03.2015, 10:12 | crestik
Zdeny: je ale zajímavé, že ty omílané vovce, co jsem si všiml, jsou vždycky kategorie od 40ti let výše. Ať už ti, co tu spotřebu řeší, nebo ti, co si z toho maj potřebu utahovat a vypisovat tu hromadu desetinných čísel :-P
Jinak...pár dní zpět naložená OIII TDi 1600km, 90% dálnice, průměrná rychlost podle PC 115kmh, palubní ukazoval 5,2, podle přepočtu 5,5/100.
Co jsem sednul do pár Hyu, tak mi u nich vadí přebarvičkování a přetlačítkování, vlastně celkově ten dyzajn :-) Zato kámošův nový Avensis vypadal vevnitř dost dívatelně a byl ještě za nižší cenu při podobné výbavě.
o 28.03.2015, 11:14 | Zdeny60
Crestik: nepochopil jsem tvoji myšlenku, ale napíšu to ještě jednou a snda srozumitelněji:

je jedno jestli jde o 18ti letýho rybíza nebo 50 ti letýho důstojnýho pána v nejlepším věku, ale obě tyto generace průměrných českých lidiček žijí pod jchem toho, že taková Oktávka, ta dokáže jezdit za 3,9 a to je něco. Ale to, že tyhle doby už nikdy v životě nebou, o tom nechětjí ani sylšet. Pak se diví, že průměrný český spotřební produktu dnešních automobilek jezdáí za světově resp. evropsky průměrných 6,5/100 a diví se, že na papírovou spotřebu v TP uvedenou (kde je číslo 2-3 l nižší) se nikdá za živýho Boha nedostanou. A wo tom je ta vovcovatost. Snad už pochopíš, co jsem chětl říct.
jen jako svoji poznámnku uvedu, že každá spotřeba, která je větší, než 0 (nula/ l/100km je špatná.

Jiank aby to nebylo nějak špatně chápáno, patřím k těm, kteří spotřebu řeší a to silně, ale nedělám tragedii z toho, že s benzínem jezdím za 8, protože jak jsem se již xsetkrát přesvědčil, moderní maoobjemové motory jezdí za to samé, ale s násobně vyšším rizikem poruch a jižší životnosti. Ale to bychom už odbíhali od tématu.

Přesto jen jako příklad té "správné" vovce musím uvést svého otce: je mu 79 a nštěstí ´tuk ´tuk ´tuk se těší velmi dobrému zdraví a po všech lékařských testech, kam chodí pravidelně asi jako jeden z mála, má MOndeo s 1,8i. Stěžuje si, že po městě jezdí za 9 a dálku (třeba k nám) za 7-7,5 a stále uvažuje o tom, že by Mondeo prodala jako poslední auto by chtěl nějakýho malýho pežota s nějakou náhražkou motoru. Těžko totmuto člověku vymluvím a přesvědčím jej o nemsylsnosti počínání, co mám na ymsli, kažý jistě ví. Ale otec je typický příklad člověka, ve svém věku už to nebude jiné u ikoho z nás, že něco je v TP a něco je v reálu. Takež aby byl spokojen, pořídís toho pežota nebo cokoliv jinýho, kde bude v TP kombinace 4/100, ale v reálu tam bude zase 7. prosdtě to tak je.

jen drobnost - včerejší cesta vČíně: Audi A6 2,0T r.v. 00 podle skel (tedy asi 2000?, ale to se mi nezdá, tohle byla už ta hranatejší verze, ne ten kulatej hnus) a jeli jsem ve 3 po dálnici směrem na Jinan asi 150km. U fabriyk při nástupu dle PP 8,4, přo dojezdu do hotelu 7,2. Rychlost nastavená dle tmp 110/h, ono to stejně více nešlo, kdo zná čínskou špičku, tak ví.
Ale docela překvapení, automat, 2litr a relativně velký auto, navíc 335.000km na hrbu.
o 29.03.2015, 00:38 | Jozzo
když někdo napíše, že je auto slabé,nemá výkon atd. PROTOŽE:
jedu do kopce 100Km/H a chci předjet kamion, tak je pomalé...
Aha kdo by to byl od 1.7 čekal...-_-
tohle je trošku už demence a nutnost vyjádřit svoji nesnášenlivost a racionalita se krčí nejspíš někde v jiném koutu hlavy...
o 29.03.2015, 06:42 | assassin
Lukefab: spotreba 6.5 pri 100kmh prumeru nic moc a motor slabej? V jakym srovnatelnym aute kde je silnejsi motor jezdis za min?
Ja jezdim s podobne tezkym autem 2.4d 120kW za 7.5-8 a motor mi taky prijde slabej ...
o 29.03.2015, 10:24 | camron
Proste je to korejska jebka s pripodelanym motorem, nekvalitnim interierem a s pristrojovkou jako ovladaci pult od kolotoce a proto si ji nikdy nekoupim. Nastesti je dost jinych aut, ze kterych lze vybirat a tak to ma byt...
o 29.03.2015, 10:30 | LukeFab | Upraveno: 2015-03-29 10:31:15
Mam O2 2.0Tdi a dlouhodobou 6l.Predtim 1.9Tdi za 5.2 dlouhodoba.Připada mi to,že je cca stejne silnej jak ta 1.9,ale proste jsem zvyklej na 2litr a jeho silu nic vic v tom nehledej.Spotrebu jsem čekal nižší jako se dá jet s 1.6tdi.O tom jak se auto gumově chová ani nemluvim.Proste sem si na to nezvykl.Je to jen muj nazor.Jinak od novoty tam byly nejaky problemy se zeseklym vydechem klimy,něco s elektronikou,že nešlo auto odemčít.Jinak materiály v interieru na dobre urovni.
o 29.03.2015, 13:10 | Cenda
assasin: mám v Accordu 2.2.D 180PS a jezdím za 6,5 stylem brzda/plyn. Pokud podle předpisů a v klidu, tak cca 5,5. Což ale moc často není.
Každopádně spotřebu v tomhle numeru neřeším, jestli je to o litr víc, nebo míň.
o 29.03.2015, 17:31 | tommas | Upraveno: 2015-03-29 17:31:53
Zdeny60: mícháš jabka s hruškama a snažíš se o flame? Sorry, ale nerozumím co má společnýho naftový, v čechách provozovaný Hyu s v číně provozovanou benzínovou Audinou.

crestik: bohužel, Avensis je o cca 100 tis dražší než i40 a "budget" byl jasně daný chlebodárcem/vykořisťovatelem.

camron: díky za hodnotnou informaci. Fórum to snese a Tobě se ulevilo, snad je Ti na duši lépe :-)

LukeFab: 2.0 od VW jede příjemněji. Korejčík zase porazí Octávku v úrovni vnitřního hluku. Gumový řízení mě taky štve, ale je to dneska úděl elektrických serv. Už je i v Mondeu :-(
o 29.03.2015, 18:24 | mrazik
Nezlobte se na me, ale tvrdit, ze ,,jedu stylem brzda/plyn" a mit spotrebu pod 10, to se proste vzajemne vylucuje.
o 29.03.2015, 19:21 | Zdeny60
tommas:

sorry, že jsem uvedl jen takový banální postřeh. Jestli tě to dojalo, tak se ti omlouvám.

Jinak nebyl to pokus o flame, ale uvedení skutečnosti, že litrový přeplňovaný benzíns automatem letité kostrukce a bamibilionem na hrbu jede o půl litru vyšší spotřebu,m než psledními výkřiky vědy a techniky nadupaný dýzl s manuálem. Nic víc jsem tím nesledoval. jen jsem poukázal na skutečnost, že nízké spotřeby dýzlů jsou už letitou historií.

Ale promiň, jestli ti ten můj příspěvek vadí:-)
o 30.03.2015, 00:02 | tommas
Zdenda: připadá mi už nevtipný pořád omílat vtip s dehtovou Octávkou a 3,87654321 litrů spotřeby. Pro mě to je provokace, tečka.

Nesouhlasím, že rozdíl nafty a benzínu je 0,5litru. U větších aut a při vyšší zátěži (dálnice, jízda s přívěsem) je nafta sakra znát. Benzínový auto si při jízdě přes okresky řekne o 6 a nafta o 5 litrů, ok. Ale v levým dálničním pruhu s ropákem jedu za 6,5-7 a benzínem 9-10 (nebavím se ideální rychlosti pro šestikvalt - tempomatových 100-110km/hod, ale o běžném tempu pracovního dne).

To jsme se ale odklonili od tématu, jestli je i40 použitelné auto, či nikoliv.
o 30.03.2015, 04:34 | Zdeny60
Nedovolil bych si provokovat:-)

OK - nechme to.
o 22.04.2015, 17:02 | michal44
tommas:
Chcem sa opytat, ci sa ti nezmenili dojmy z auticka. Nevyskytli sa nejake zavady/nedostatky? Pripadne naopak: je nieco co ta prekvapilo? Presiel som si celu tuto stranku a zaujala ma tvoja aktivita, preto sa na teba obraciam. Uvazujeme o kupe noveho auta a ked sme boli pozriet v predajni Hyundaii, tak nas zaujala i40 kombi.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3788 sekund.