
Navštíveno 4654x


25.10.2014, 17:31 |
jzxr sehnat po roce a půl utrpení s 318TDS nádhernou zachovalou 525TDS a naprosto klidně tvrdím že s Galantem 2.5 V6 EA5A jde o nejlepší (zdaleka ne nejnovější) auta které jsem kdy vlastnil. Jízda s oběma mě vždy vykouzlí úsměv. auto má samosebou najeto milion, avšak povrchová koroze tvoří asi 1% povrchu auta.


25.10.2014, 17:47 |
Tendr Nechceš mojí 520ku na díly, má, zdá se, stejnou barvu. Tušim, že jde o Orient Blau.

25.10.2014, 17:52 |
AR Tendr: tys ju ještě neprodal?

25.10.2014, 17:57 |
jzxr jj, je to OrientBlau ale díly naštěstí nepotřebuju, auto je bez koroze:)

25.10.2014, 18:13 |
Tendr AR: Neprodal, v pondělí jedu na místní vrakáč a uvidim co mi nabídnou..
gratuluju.........jen můj šálek kávy by bylo 540i a nesehnatelném manuálu.

25.10.2014, 22:29 |
AR to je škoda, kurňa mět místo tak to vemu jako dárce, a hlavně by mě bodl ten intoš co tam máš :(
Možná by byla jedna na prodej..
1994 540iT V8,
6kvalt manuál + LSD
tmavomodrá metla s modrým intošem.
EL. sedačky
Magiccar
Tempomat
Velký šíbr
Velký BC
Budíky s Check Controlem
17" Borbet A
Tažný
LPG Tartarini

Tomcat: pekna :)
Lucni.konik: ja bych zas dal ledvinu za m5 toura :)
assassin no, před léty jsem mohl koupit e34 M5 sedana....bohužel se pán cuknul...doteď mě to sere....byla to jen 3,6, ale méně starostí.....pak jsem hledal e39, ale tragédie.....nakonec mě to přestalo bavit a koupil MK3 Mondeo. Teď už na to nemám kapacitu, během měsíce jsem si koupil dva další "valníky".... v oválu..... a čekám na vrácení "z prádelny".
Tomcat: představa o ceně?

26.10.2014, 10:51 |
AR tak ono sehnat M5tici v e34 není problém když má zájemce škváru.

08.11.2015, 13:37 |
jzxr | Upraveno: 2015-11-08 13:38:12
Tomcat:je ta E34 na prodej? psal jsem na mail uvedeny v profilu, bez odezvy.
jestli se neozve
dej mi vědět - vzkážu mu to
E34 bych v tds fakt nechtěl, jede to jako Fabie. Jakákoliv 525i, klidně stará M20, je o něčem jiném a žere asi tak o litr víc benzínu než tds nafty...

09.11.2015, 13:40 |
jzxr Midi34-zatím se neozval, psal jsem mu je to asi 3týdny. díky.
RB:proti gustu...i starý poctivý železo E34 TDS má svoje přednosti a že mě ujede fabie? kdybych chtěl závodit tak si nekupuju TDS navíc 5er že...ale jinak souhlas.
Já měl čtyři E34ky - 524td, 525i 12V, 525i 24V, 540iA a ve všech verzích jsem jezdil, včetně M5. Mám to auto fakt rád a z určitých hledisek je považuju za malý zázrak doby, v mnohém srovnatelné nebo lepší než nová auta.
Ale pochopení pro volbu zrovna motoru 2.5 tds u mě nehledej. Spotřeba vs. údržba a rychlost tu nikdy nedávala smysl, motor je nejháklivější na zacházení ze všech v posledních 40ti letech, díky mezichladiči má narozdíl od 2.4td opravdu brutální turbolag a především to vůbec nejede jak si BMW zaslouží.
Jen tak naokraj, kdysi byla možnost takřka přímého srovnání - dva týdny po sobě se konaly dvě opravdu rychlé cesty ČB-Mnichov-Zürich-ČB rychlostmi 200 km/h+. M5 3.6 dojela ze Švýcarských hranic s prstem v nose o necelou hodinu dřív se spotřebou 13,8 l/100km a 525tds o necelou hodinu později s vestou na jazyku se spotřebou 12,4 l/100 km, počítáno tankováním, nikoliv na palubáku ;-)
Jak je možné, že to nejelo za 4,2155584756? :-D
Asi proto, že to není koncern VW... ;-)
Da se jeste vubec E34 v rozumnym stavu sehnat? Uz pul roku pokukuju po 525i v kombajnu a nic moc, spis nic nez moc...

10.11.2015, 10:48 |
AR dá, záleží jak máš nabitou portmonku ;)

10.11.2015, 14:00 |
RedBaron | Upraveno: 2015-11-10 14:01:03
Vždyť jsou k mání i kousky, které mají najeto pár km a v životě ani nezmokly, za peníze v Praze dům :-)
No jsou, ale za cenu e39 :-) no nic, to byl jen takovej muj vykrik do tmy :-D
Spíš za cenu kde začínají F10tky :-D
dnes jsem mu volal -říkal že koukne .ak pak dejte ědět jestli jste nakontaktováni

15.11.2015, 17:53 |
jzxr Midi:uz probiha komunkace, diky za pomoc.
RB:souhlas. jen si nemyslim ze by tds byl az tak nepouzitelny motor, moje dlouhodoba spotreba je 7.5 (stejna jako u 318i a 324TD co jsem mel) a za rok co auto mam jsem co se motoru tyka menil olej a filtry. jo, zapomel bych, byla utrzena nejaka trubicka od egr, zavareno, oprava 100Kč. takze ta udrzba opravdu neni nijak tragicka i u stoletyho tds.
z toho co jsi mel za E34 bych chtel jako posledni ten automat, stokrat radsi TD manual, nez 540i automat. jo, v manualu, to by byla jina:)
jednou jsem se projel v 330i v automatu a ani zadarmo bych to nechtel:)
Nejsem naftomilec, ale TDs me docela mile bavilo, jak v e34 kombi, tak e36 sedan, s čipem to nejelo marně, prubeh momentu trochu ala benzin, dole nic moc, lag tak nejak normal, beru, ze je to prvni TD co "jede", spotreba do 8mi...
M5 e34 uz vypada stare, interier oslovi jen "odkojence e30", dnesni jeji prumerny motor neni zrovna etalon pomeru spolehlivost/spotreba/cena...

18.11.2015, 09:40 |
OMEGA TDS s manuálem se dá přežít, s automatem se jedná o čiré neštěstí. Motor jsem měl v omeze a v e39, v té době obě auta nájezd cca 200000, oboje mizela voda páč se u toho u šestýho válce kroutí hlava...takže u obou těsnění, sjet hlavu, co si pamatuju tak zlobil naftový přepad, dával jsem pár vahadel...no prostě motor strašnej. V manuálu pokud je člověk po mrtvici se dá jezdit i za 7 litrů, s automatem 10. Moje spotřeby 10 a 12 a to nejsem závodník...normální jízda a tehdy občasné pominutí smyslů.