Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Výběr auta okolo 300-350k

 o Navštíveno 4292x o
o 01.11.2014, 18:20 | soray
Tak došlo i na mne, budu potřebovat něco většího než současný Megane III, auto cca na další 2 roky, požadavky:

- 2008 a vejš
- na km nekoukám, ale nemělo by to bejt před smrtí, nějaký rozumný opravy třeba i preventivně no problem
- ideálně kombi, může být i liftback, určitě ne sedan, kufr alespoň okolo 500l
- AUTOMAT, to je důležitý, přes to bohužel vlak nejede
- ne FR, IT, Korea, úplně nemusím dveře svařený z jeklů ála Wartburg, což je specialita asiatů (vím, jsem úchyl).
- mám asi 195, tak abych se v tom necejtil jak v konzervě, to nejspíš vylučuje malý auta a bohužel i BMW (ve 3r mám hlavu opřenou o strop a 5r nová a předchozí se tomu dost blíží)
- trochu nějaká výbava, tempomat, klima, apod. to je asi jasný
- ideálně s odpočtem dph :)

Mě z toho tak nějak vychází koncern, koukal jsem na oktávky a prostorově by se to dalo, svezl jsem se i supem II a to už je slušný. Ale co za motor k DSG? Nebo něco úplně jinýho?

Tak do mě, díky za rady :)


o 01.11.2014, 18:28 | walish
Benzín/nafta/LPG ti je fuk nebo preferuješ něco?
o 01.11.2014, 18:31 | soray
JJ, to je celkem jedno, srdce radši benzín, ale zas by to mělo mít nějakou rozumnou spotřebu. Naftě se určitě nebránim.
o 01.11.2014, 18:33 | pbjun
Mondeo kombi? Koukal sem a 2010 s powershiftem a 2,0 TDCi v rozumné výbavě se dá kolem 250... Možná kdybys trošku přidal tak už máš i na fungl nového focuse... Ford teďka bude doprodávat před FL focus III takže ceny jsou velmi přijatelné - kombi trend 1,6 125k se dá kolem 415tis ofiko takže když zajdeš na salon tak se na 400 dostaneš hravě...
o 01.11.2014, 18:39 | Lubak
co něco takového [ Link ]
nebo
[ Link ]
Tam budeš mít místa a pohodlí, ale koncern to není, ale jen tak pro představu vybral jsem náhodné kousky co mi padly pod ruku, určitě by se dalo najít i něco lepšího a hlavně výbava/místo/servisovatelnost/dostupnost ND u Mondea či S maxe vcelku pohodová.
o 01.11.2014, 18:40 | walish | Upraveno: 2014-11-01 18:50:07
Mě se hrozně dobře jezdilo s Chrysler Town&Country, neboli Dodge Grand Caravan. Jezdil jsem sice s verzí 2013, motor 3.6l 286k, takže nevím přesně, jak ty starší motory kolem 2008, ale bylo to supr auto a spotřeba průměr 9,8l. Prostotu je tam hodně, pohodlné to je až až, s LPG by to mohla být zajímavá varianta.

To jen tak jako inspirace. A jinak bych se podíval třeba po Mondeu.

o 01.11.2014, 18:41 | Lubak
Pjbun - Focus doprodej stávajících už je hodně málo, není moc výběr, to bych spíše pokukoval po mondeu a rozhodně s powershiftem, nebrat starej automat
o 01.11.2014, 18:44 | soray | Upraveno: 2014-11-01 18:45:32
Mondeo mne taky napadlo, ale zatím jsem se mu snažil bránit, protože se mi úplně nelíbí :) Jak je na tom ten Powershift se spolehlivostí a jakej motor vzít? Pokud by byla nějaká osvědčená kombinace, tak nakonec proč ne.
Focus nejspíš ne, u něj je ten interiér na mne už moc Startrek. Navíc mi nepřijde moc prostornej, co jsem v měl možnost se v tom svézt. Jinak 350 už je opravdu top strop, pokud by se našlo něco hodně zajímavýho. Radši bych to ale stlačil na těch 300 max., chceme stavět, tak si nemůžu moc vyskakovat.
o 01.11.2014, 18:48 | Lubak
Mondeo s powershiftem ve spolehlivosti no problém pokud převodovka dostane co 60 000km pravidelnou výměnu oleje. Ideální spojení je s 2.0 TDCi a to 103 nebo 120 kw, rozhodně nebrat slabší varianty 85kw atd. které byly hojně v rajchu.
Focus je skutečně o kus menší, ale v určitejch chvílích zábavnější na silnici pokud preferuješ jízdu ve 2 tak i focus no problém, ale tam bude mizerjnej výběr s automatem, to u mondea bude jiné.Automaty v mondeu bejval velice slušně vybavené mají třeba i zadní okna v elektrice .-) což u některých značek nebejvá že.-) tepomat, aut. klima, tempomat, časo nedoceněné vyhřívané čelní okno, sesle atd. výbav bylo spousta takže to chce hledat.
o 01.11.2014, 18:53 | soray
Hmm, to vypadá zajímavě, i ten S-Max. Zábavu vem čert, na blbnutí mám Roadstera, tady bude důležitý spíš pohodlí při dálničních přesunech. OK, zkusím tedy koukat i na Fordy.
Něco dalšího? Nebo nějakou osvědčenou kombinaci u koncernu s DSG?
o 01.11.2014, 19:58 | Losky
A co třeba Citroen C5?
o 01.11.2014, 20:09 | walish
soray: Ten Grand Caravan by se Ti nelíbil? :)
o 01.11.2014, 20:30 | soray
Nevím, jestli už to není naopak moc velká mrcha :)
o 01.11.2014, 20:40 | assassin
Smax sem mel jako sluzebni a super, prostor, relativne pohodlny a super jizdni vlastnosti..
o 01.11.2014, 22:09 | Luke_288
Supa s dsg mam a na to se vykasli. Auto jako takovy super, ale adrenalin pokazdy kdyz ho nekde zaparkuju, jestli to nevykradou.
o 01.11.2014, 23:10 | soray
Vykrádačky to se nedá nic dělat, ale co po technický stránce? Co máš za motorizaci, nájezd a jak jsi spokojenej?
o 02.11.2014, 08:49 | Luke_288
125kw cr tdi, najezd prd, za 4roky 93tis km, ted v patek mi menili nejaky cidlo tlaku. Zezacatku jsem se natrapil se sound systemem, prtz silene rezonovaly dvere, auto skoncilo az v Boleslavi. Pak pri krutu karoserie od dveri neco silene vrzalo, ale vsechno v ramci zaruky vyreseno.
Olej nebere, od prohlidky do prohlidky nedolejvam nic. Je treba si to auto vyzkouset, nekdo se do nej nevejde na sirku- kvuli kolenum. Pravda je, ze auto je uzky, ale ja s tim problem nemam (186cm).
Az budu menit, bude to nejspis volvo. Jak uz bylo psano vejs, tak pod to se podepisu. Plus dodam, ze me dost prekvapilo, ze nejde prehazovat elektronika z jednoho auta do druhyho (navigace, ridici jednotky apod). Nejde to nakodovat, proto se to nekrade. Zvyklej z koncernu jsem tomu ani nechtel verit.
o 02.11.2014, 09:53 | radek.613
Smax....
o 02.11.2014, 12:04 | Losky
Smax je krasavec a asi s 2.5T to i slušně pojede
o 02.11.2014, 20:12 | Kapka (M)
Mondeo nebo SMax..zkus si ho nekde pujcit a projet se
o 02.11.2014, 21:30 | soray
OK, díky za tipy, určitě zkusím.
Máte někdo ještě zkušenost s M-B, např. 220CDI + jejich automat? Sere se tam něco? Koukal jsem na C řadu a taky by se možná dalo, ale nevím, jak je to tam s místem uvnitř.
o 02.11.2014, 21:38 | tesil
Pokud je ti 5 BMW maly, tak M-B cecko bude nejspis jeste mensi.
o 02.11.2014, 21:44 | radek.613
Cčko je pro vyslovené trpajzlíky, to zlatá Fabia....
o 02.11.2014, 22:15 | soray
OK, díky, škrtám :-D
o 03.11.2014, 09:05 | Zdeny60
jen jako tip - velký kombík, skvělé jídzní vlastnosti.
Třeba takový?
[ Link ]
o 03.11.2014, 10:23 | soray
Přiznám se, že to je pro mne velká neznámá, pořádně jsem to auto neviděl, natož abych v něm jel. Podle fotek vypadá docela prostorně, ale po stránce vzhledu to není úplně můj šálek kávy. Musel bych to vidět naživo. Hlavně tam je ale ten můj problém s dveřmi posvařovanými z profilů :)

foto k příspěvku  od soray

o 03.11.2014, 10:24 | soray
Mám rád, když je to vylisovaný z jednoho kusu:

foto k příspěvku  od soray

o 03.11.2014, 10:38 | Zdeny60
Jasně, každý má své preference. tyto dveře se mi osobně (jako Subaristovi) nelíbí, ale je to daň za to, že museli opustit bezrámové dveře. ty neměly chybu a byly z 1 kusu.
Nicméně, tento fakt rád přehlédnu, Subaru má jiné výhody.

Apropos, do časů ne příliš minulých jsem byl zapřísáhlým odpůrcem CVT převodovky. Když jsem s tím jel asi před 2 lety v Olomouci, nenadchla mě. Jelikož nyní mají v místním servisu Legacy s CVT, poprosil jsem o zapůjčení a s autem jsem se pořádně projel, já i moje žena. Dnes musím názor přehodnotit a musím říct, že až na jeden režim, a tím je kick down, mě CVT mile překvapilo. Drží otáčky hondě nízko (=tudížžžžž - pro worma:-) o motoru ani nevíš, ale když chceš zrychlit, proběhne to zcela hladce a zejména nepozorovaně - aniž bys tušil, hned máš na tachu 100km/h. A jelikož jsem nevěřil řečem o tom, že toto auto dokáže jezdit pod 8/100, tak nyní už tomu věřím. S 2l Legacy a CVT to jde zcela v pohodě a moje spotřeba na okruhu asi 15km, kde bylo dost rozjezdů, nějaký to maximální zrychlení a zvlněná trať, byla 7,4/100. A to krása, protože auto je fakt velký a i těžší, než můj model 2006.

Jinak nic, aby nevznikly řeči.
o 03.11.2014, 10:42 | Zdeny60
Jen se zeptám, v čem je problém svařených rámů? Pevnost to není, svar vydrží stejně nebo víc, než původní materiál. Vzhled?
o 03.11.2014, 10:51 | soray
Určitě jednak vzhled, nelíbí se mi ty detaily u svárů a ostrý hrany a za druhé mám pořád v očích počínající lišku u svárů, počínaje Warťasem a konče relativně mladejma autama (např. Hjonde). Nový auta to možná už budou mít nějak podchycený, těžko říct. Primárně se mi to ale hlavně nelíbí.
o 03.11.2014, 10:55 | radek.613
Zdeny: zemědělský vzhled, skuliny kde se drží humus a špína kterou vidíš pokaždé když otevřeš a nastoupíš, řešení spíše ze segmentu kvality a úrovně KLDR? A pokud si vzpomenu na základy mechaniky a uzlové body, tak při deformaci při rohovém svaření tažených profilů "pokračují" oba profily svou původní cestou a svar mezi nimi je tvrdý prvek bez deformace, takže ač je "uzel" pevnější, je mnohem křehčí a náchylnější na to, že se rozloží na "profil + svar + profil" a celek se rozpadne, kdežto když to vyrobím pomocí výlisku/výtažku, dokáži i v tom rohu úspěšně materiál deformovat aniž by se mi ho jakákoli část oddělila, a tím mařit a rozložit energii a tím na tom být líp?
Samozřejmě je neobyčejně zajímavé, že zrovna Tobě to nevadí u tohole auta, ale jiné značky proklínáš, čím to :-D :-D :-D

o 03.11.2014, 11:01 | Zdeny60
Radek: tak tohle mě fakticky nechává chladným, ale nelíbí se mi to. To, že to lze vyrobit elegantněji, se nepřu, i já bych to lisoval z jednoho kusu. Bůhví, proč to udělali takto.
Nicméně, o rez bych strach neměl, protože jednak je toto spojení v místě, které není nijak exponované a pak, kdyby měl hnít každý svar na autě )a že jich tam je), pak tento bude ten poslední, který by měl mít na něco vliv.

Jinak děkuji za osvětu, já jsem chemik, nikoliv strojař.

Jinak ano, tato generace je dyzajnově z těch méně povedených. přesto jsou lidi, kterým se líbí a o tom je svět.Důležité je, že celek je plně funkční a zrovna provedení patří u SUbaru k tomu, proč je vyhledáváno.

Ale fakt končím, nebo se to zase zvrhne:-)
o 03.11.2014, 11:05 | Chris
Accord 8G Tourer alebo Mazdu 6 combi ? po 2008 mali oba nove modely, tak snad by nieco mohlo pasovat :)
o 03.11.2014, 11:09 | Petura
Honda Accord :)
o 03.11.2014, 11:19 | Zdeny60
Accord je vzadu neskutečně malý. Navíc není kam zasunout nárty. Mazda 6 je o hodně prostornější.
hezký kus je ta GTA odsud:
[ Link ]
kdybys chtěl info, mohu dodat:-)
o 03.11.2014, 11:26 | soray
Mazda i Honda pěkný, ale když zadám parametry (2008-, kombi, AT), tak vyjede minimum kusů a hlavně cenově už úplně mimo :(
o 03.11.2014, 11:41 | Zdeny60
ANo, benzínové slušné kombi aby s lupou pohledal. Za pár let to bude neřešitelný problém. Benzínové vozy nejsuo už teď, tudíž neboud za pár let vůbec. Rychle nějaké přikoupit do rezervy.
Protože západní Evropa hlásá, že in jsou sedany, kombi postupně mizí. A benzínové tuplem.
o 03.11.2014, 11:50 | Chris
ide o to, co bude vzadu prevazat. Ci tam bude 90% casu vozit 2-metrovych drevorubacov, alebo male decka v sedackach plus vacsinu casu sam.

Daju sa kupit aj lacnejsie, napr. benal 2.0 tourer

[ Link ]

Ale osobne by som bral toto. 2.4 vtec + Executiva = neni o com :)

[ Link ]
o 03.11.2014, 13:10 | soray
Koukal jsem že v DE by se Mazda dala sehnat s uvedenými parametry, Honda se mi zdá uvnitř docela malá. Zatím mám tyhle favority:

- O2 2.0TDI CR + DSG
- S2 2.0TDI CR + DSG
- Mondeo 2.0TDCI + PWRShift
- Smax 2.0TDCI + PWRShift
- Mazda 6 motor? + AT

Zastřelenou slepici znám, ale dost by mne zajímal ten Ford a Mazda. Pokud někdo z Prahy nebo SČ má a byl by ochoten ukázat, dojel bych se podívat.
o 03.11.2014, 13:52 | Kapka (M)
Mondeo 2.0TDCI v lepší výbavě Titanium-X ti můžu ukázat a nechat svést..ale je v manuálu..Louny
o 03.11.2014, 20:12 | soray
To by bylo super, okolo Loun jezdím na chatu. Výhledově bych mohl v pátek večer nebo v neděli odpoledne, jak jsi na tom s časem?
o 04.11.2014, 08:23 | Kapka (M)
Soray: pisni mi na email at to neprobírame tady
o 04.11.2014, 15:43 | Kapka (M)
Soray: hele někdo tady prodává S-Maxe na foru
[ Link ] -
o 04.11.2014, 16:45 | Lubak
Podminka byla 2008 a vejs a automat-)
o 04.11.2014, 18:55 | soray
Hlavně ten automat, to je jeden z hlavních důvodů, proč měníme auto :)
Kapka: Napíšu během večera, díky.
o 06.11.2014, 12:37 | soray
Kapka: Psal jsem mejl, nevím, snad k Tobě dorazil.

Jinak co třeba Avensis, nějaké názory, případně s jakým motorem?
[ Link ]
o 06.11.2014, 14:12 | radek.613
Nevím jak tehle Avensis, máme v práci ten předchozí model, v ropě (ano, a na hlínách a v kombíku), najeto 403tis od nového auta, striktně jen dvěma lidmi. Krom naprosté absence jakýchkoli emocí a požitku z čehokoli, počínaje interiérem a konče jízdou, řekl bych ještě docela bytelné a slušné auto. Spojka tedy stála 34tis a řešili se už dva kapající vstřiky, ale to k tomu nájezdu tak nějak patří. Jinak jen brzdy, čepy, náplně, filtry. Snad i tlumiče tam jsou původní. Šestikvalt hodně šetří, na druhou stranu na ten objem (snad 2,2 D4D či co to je) nic moc agility a projevu, zejména od čtyřky výš. Třepe se to studené i teplé míň než koncern :-D :-D :-D Ale že bych to musel mít doma, nebo se těšil, že s tím někam pojedu, to fakt ne. Sterilní nuda.
o 06.11.2014, 14:18 | soray
OK, díky za info :)
o 06.11.2014, 14:48 | Kapka (M)
Martine a co třeba něco takového?
[ Link ]
o 10.11.2014, 16:29 | soray
Lubak (nebo kdokoli jinej od Fordu): V pátek jsem se byl u Kapky podívat na Mondeo a musím říct, že moc pěkný. Lze se s tím u nějakého dealera (Praha a okolí) svézt s Powershiftem nebo nejlépe zapůjčit na 1-2 dny (samozřejmě bych to zaplatil)?
o 10.11.2014, 16:45 | Lubak
U mě by byla možnost svezení s Powershiftem ale pouze s Kugou, identickej motor, převodovka, ale musel bych zařídit termín v tom by problém na den či dva nebyl problém. Ale jsem z Liberce
o 10.11.2014, 17:07 | soray
Liberec není problém, tam bych byl za hoďku, ale spíš mám obavy, že v Mondeu ten PS může být naladěnej jinak, než v Kuze :( Aspoň v nějakých testech psali, že PS ve Focusu super, ale v Mondeu je pomalejší. Co je na tom pravdy nevím.
o 10.11.2014, 19:10 | Lubak
Urcite lepsi zkusit mondeo zkus obvolat prodejce v praze,ze mas zajem a nekdo automat mit bude.
o 11.11.2014, 15:59 | Kapka (M)
Soray: jsem rád že jsem tě trošku navnadil..ono fakt ale bude chtít sehnat nějakou vyšší výbavu,protože když si sedneš do nějaké "socky" tak je to uplně o ničem jiném..koukej po výbavě Titanuim X s kůží..nebo uplně nej je Titanium S..to jsem chtěl já,ale nějak rozumně nesehnal
o 19.01.2015, 13:29 | soray
Co říkáte na tohle, už tam stojí dýl, byl jsem to před vánoci projet a vše vypadá OK. Až na nějakou kosmetiku venku (pár škrábanců, trochu promáčklej pravej práh, to by se asi pořešilo) to vypadá dobře, převodovka řadí dobře, motor taky běží pěkně. Trochu mne odrazuje případná horší prodejnost, až se toho budu chtít za rok dva zbavit. Teď ponížili cenu, vyšlo by mne to na nějakých 180 bez dph...Jak je na tom tenhle motor, sere se tam něco? Brát, nebrat?
[ Link ]
o 19.01.2015, 20:31 | Collin
Jen tak uplně mimo,kolik nalítáš za rok?
o 19.01.2015, 20:59 | soray
okolo 30k
o 19.01.2015, 22:08 | Lubak
KDyby jsi netrval na automatu tak bych vedel o 1 krasnem kombiku 2011 s vybavou enterprise,ale 250najeto,ale stav a servis super.je v tom103kw tdci
o 19.01.2015, 22:20 | soray
Pro zajímavost mi pošli link jestli máš, klidně na mail :)
o 20.01.2015, 06:16 | Lubak
Ok jak budu u pc tak poslu
o 20.01.2015, 11:19 | LukeFab
Přiseru se taky do tématu.Máti shání kombíka.Rozhoduje se mezi "lehce jetou" Octavií II-asi Face,ptž III asi za tu prašule nebude a novotou Fabií III.Děnně najede 80km.Limit 360tis.Co byste doporučili a s jakou motorizací?Díky
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3512 sekund.