Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Rada koupě povozu :o)

 o Navštíveno 4591x o
o 18.11.2014, 20:30 | Freerider
Mám 550 - 600 tisíc. Musím koupit nový auto.
Jsem omezen značkami Kia, Hyundai, Suzuki, Renault, Škoda, Opel a to nižžší střední, tzn. Ceed, I30, nevím, Megane, Octavia, Astra

Potřebuju kombíka v naftě. Chtěl bych, aby to trochu jelo, nesralo se to.
Současná OII FL odkroutila zatím 270 tisíc bez poruchy (čeká mě teď turbo - spíš preventivně - už se mu občas nechce dělat, to co má).

Nemáte nějakou radu? Mě totiž připadají všechna ta auta stejná (až na I30, jejíž design přední části je pro mě k uzoufání)
Do čeho byste šli z tohoto výběru, v mnohém omezeného?


o 18.11.2014, 20:34 | HIGHTOWER
Oktávka, když nafta, tady podle mě není co řešit, kdyby přeci jen benál, tak Kazashi :-)
A nebo co Optima?
o 18.11.2014, 20:35 | PAVELK
Octavia 3, pro me jednoznačná volba, pořídil jsem maželce a i já jsem hodně prekvapenej co oktule umí a jak se s ni jezdí
o 18.11.2014, 20:40 | walish
Jen se zeptám - proč to musí být nižší střední? Na všechno máš hodně peněz, jen na oktávku bude chybět :)))

Ceed ani i30 špatné určitě nebudou, ale možná bych kouknul na Suzuki S-Cross 4x4 1.6DDiS - s pěknou výbavou, navíc 4x4 se vlezeš hravě do limitu. Není to úplně kombík, ale třeba se Ti zalíbí ;)
o 18.11.2014, 20:44 | Freerider
Rozhledna: :o) Kizashi se sem už nevozí a není kombík.
A společně s Optimou je o třídu výš (Optima je nádherný auto, ale neprojde to.

Pavel: jaká motorizace?
o 18.11.2014, 20:47 | Freerider
Walish: firemní předpis :-(
S Cross má kolegyně - popravdě řečeno nevím, co si o tom mám myslet :o) svezl jsem se s tím a nijak mě to nenadchlo.
o 18.11.2014, 20:50 | Freerider
Jo, ještě - kombíka potřebuju ze dvou důvodů - kočár (plánujeme druhý dítě) a pak tohleto:

foto k příspěvku  od Freerider

o 18.11.2014, 20:51 | walish
Však no problemo, jen návrh :)
V tom případě bych bral Cee´d SW v nejvyšší výbavě a ještě ti zbude na rakev na střechu apod. ;)
o 18.11.2014, 20:51 | walish | Upraveno: 2014-11-18 20:51:54
sory, double
o 18.11.2014, 20:56 | mrazik
Tak z tohoto vyberu jednoznacne Octavia 3 - a to nejsem nejaky velky pritel koncernu.
o 18.11.2014, 21:01 | Freerider
Kolega má RS - to by se mi líbilo, jenže v konfigurátoru 800 - no to je nesmysl, i když se dá počítat s nějakou slevou, ale i když to bude 10%, pořád je to strašná palice.
Akorát, že když do toho stejného konfigurátoru hodím 2.0 Tdi, jsem tam lehce pod 700, což je hrozný.
Já jsem s Octou spokojenej, ale před 5 lety jsem měl nehorázný štěstí, protože to byla ceníkovka přes 750 a koupil jsem to za 500 - to už se nepodaří - takový štěstí zase nemám :oD :oD
o 18.11.2014, 21:08 | Cenda
Jako mrazik a to taky nejsem priznivce skodovky.
o 18.11.2014, 21:17 | HIGHTOWER
v tom případě Octavia a není vážně co řešit :-)

PS: Ten firemní předpis je fakt super :-(
o 18.11.2014, 21:21 | PAVELK
Koupil jsem ji novou 1,2 tsi s řemenovým rozvodem, jezdí jen krátké trasy není třeba tdi, někdo se bude smát ale jezdím pod 6 litrů benzinu a nemyslím si ze bych byl louda, spíš chvalim komfort a výbavu kterou nabízí levný vůz, bezklickové ovládání a to komplet žádný ovládání napůl jako to má spousta automobilek za větší peníze, systém stop start me také neotravuje, asistent rozjezdu do kopce taky super, příjemné ovládání na volantu, super Hf sada párování telefonu od jablka, přehrávání skladeb z telefonu po BT, přesné řazeni, komfortní posez, hrozné audio tam je to fakt děsný, z auta jsem nadšenej už týden jsem nejezdil ve své Gt5 :) takže asi tak
o 18.11.2014, 21:21 | Luke_288
Taky jsem za oktu.

HT: a co je na takovym predpisu nepochopitelnyho?
o 18.11.2014, 21:21 | mrazik
Freerider a nevejde se ti tam L&K ?
o 18.11.2014, 22:08 | Freerider
Mrazik: Nevejde - jsem přes 700 :-(
HT: Mohlo to skončit hůř - třeba max. Fabia. To, že nám povolí výběr a nesvážou nás natvrdo podle fleetového programu celé skupiny je docela pěkné. Navíc - já si můžu koupit co chci v podstatě, ale nárok na příspěvek (dělám externě jako OSVČ) je podmíněn značkami a třídou viz. výše.
o 18.11.2014, 22:26 | HIGHTOWER
OK, jasné, teď už chápu
o 18.11.2014, 22:28 | Only_One
Octavie tebe určitě nezklame.
Rozhodně na to co chceš vzadu vozit to je nejideálnější stěhovák.

o 18.11.2014, 23:02 | DaveF
na autorevue.cz je megatest 11kombíků nižší střední

sám jsem vybíral a koupil vyšlo mi pořadí:
1. Golf 2.Focus 3.Octavia takže jsem koupil Golfa, v tvém případě se budeš muset spokojit s Octavií, což není vůbec špatná volba, jen je finanční problém ji dostat do nějaké slušné výbavy

o 18.11.2014, 23:30 | Losky
Kup O3
o 19.11.2014, 12:50 | Kamil07
Za me taky O3.
o 19.11.2014, 13:42 | tommas
Vybíral jsem podobně, jenom jsem měl o něco méně peněz. Ceed se mi nelíbil, hlavně mi vadila hlučnost kterou jsem čekal lepší než u Octávky.
Takže pak O3 a Golf. U Golfa se mi líbila možnost těch lepších sedadel s všemožným nastavením. Octávka zase prostorností na hlavou a celkově je tam "vzdušněji."
Nakonec to vyhrál Hyundai i40 kvůli nejnižší hlučnosti a nízkýmu riziku krádeže.

Kdybych kupoval Octávku, hodně bych pokukoval po 1,4 tsi, měl jsem to půjčené a jede krásně a spotřeba ne moc vzdálená od 2.0 tdi.
o 19.11.2014, 13:43 | nome | Upraveno: 2014-11-19 13:44:14
Jako ostatní, mám O3 1,4 tsi jako služebák asi půl roku a jsem spokojenej jezdím pouze město trasy cca 10-15 km a jednou za čas prahu spotřeba 7 litrů a to se neloudám.

Takže za tvejch 600 seš s tímhle motorem v hodně solidní výbavě a nejede to vůbec šapatně a celkem za levno
o 19.11.2014, 21:45 | Antonio
za me taky jedine OIII, pokud chces uspornou naftu, tak 1.6tdi, ktere nezere fakt vubec nic,ale moc velky zavodak to neni.
o 19.11.2014, 22:44 | Freerider
No a je to vyřešený :)

Díky kolegovi, který se vyzná. Jen mi vynadal, že jsem mu to neřekl (jenže já nevěděl, že jde prostě kouzlit, když jsou známí (já žádný takový nemám - pohybuju se mezi strojaři a zemědělci ( i to má výhody). Sice si trochu počkám,ale to mě netrápí.

Dostal jsem nabídku na kombíkovou Octu RS - cena překročila o 5 tisíc můj horní limit. Svezl jsem se v jeho - má krátkou - jede to pěkně.
Má na tom najetých 30 a spotřebu cca 6 - to by i šlo.
Vybavený je to teda hodně slušně - včetně kůže a nějakých fíčur - nemá to navigaci teda, ale zas mi ji někdo neukradne, že jo :-)
Původně jsem chtěl vyzkoušet pár aut a rozhodnout se, ale RS se mi prostě vyloženě líbí (jenže konfigurátor atakoval 800 tisíc a to si prostě nemůžu a nechci dovolit), ale po tom kouzlu je ta cena sice darda, ale jen malinko přes limit.
No, takže jsem to dneska objednal :-)
Moc děkuji za rady :-)
o 19.11.2014, 23:21 | Luke_288
A to kouzlo je?
o 19.11.2014, 23:51 | Freerider
Luke288: mas maila :)
o 20.11.2014, 08:56 | DaveF
řekl bych , že za jistých okolností smí dát prodejce o něco větší slevu
o 20.11.2014, 09:02 | Freerider
DaveF: Tak nejak to je :)
o 20.11.2014, 09:03 | DaveF
jinak dobrá volba, řekl bych , že nic lepšího za ty peníze nepořídíš
o 20.11.2014, 10:15 | riviera.kidd
ze by z toho udelali predvadecku na 3mesice a pak to slo do prodeje?
o 21.11.2014, 06:53 | PAVELK
Nebo třeba jakožto dodavatel do Škodovky můžu dostat 14% slevu
o 18.08.2015, 14:27 | LukeFab
Zdravím,

potřebuji poradit s autem pro mamku. Chce kombika. Rozhoduje se mezi OIII-v téhle hladině jedině jetou a Hyundai I30,tam by se dala nakombinovat nová s 1.6 dieslem. Zajímá mě Váš názor. Děkuji
o 18.08.2015, 16:47 | DaveF
kolik to má stát ?
o 18.08.2015, 17:11 | LukeFab
Jo pardon, 450tkč je strop. Nájezd tak 35tkm ročně
o 18.08.2015, 17:27 | DaveF | Upraveno: 2015-08-18 17:28:49
jako spokojenej majitel Golfa 1,2TSI bych se za tyhle prachy vůbec nebál motoru 1,2TSI 81kW s 6kvaltem
tj. Octavia Fresh - ceník 458tis
nebo radši toho Golfa v Comfortline (ale už i v základu má oproti Octavii např. klimatronik, všechna el. okna apod.)
nebo klidně Leon ST Style , v nižšší výbavě by se dal i s 1,6TDI
nafta u Golfa i u Octavie je v téhle ceně už trochu problém. Ale ten 1,2 TSI umí jezdit do 6litrů, má 6kvaltů a problémy zdá se s ním žádné nejsou

Hyundai i vzhledem k tomu jak se CZ zastoupení chová bych nekupoval. Jinak to asi není tak špatný auto, měl jsem ho na týden půjčený a docela příjemně mě to překvapilo.
o 18.08.2015, 17:53 | tesil
Jestli to správně chápu tak oct.3 má 1,2 moturek, švihadlo na oknech vzadu, manuální klimu a stojí jenom 460t?
o 18.08.2015, 18:29 | DaveF
tak nejak :-)
ta fresh edice uz nejakou vybavu ma - el.okna vzadu, tempomat, vyhrivany sedacky apod.
o 18.08.2015, 18:30 | walish
tesil: Přesně tak, ale prý nic lepšího není :-D
o 18.08.2015, 18:35 | LukeFab
Ten leon by se ještě taky dal.
o 18.08.2015, 20:54 | rover (WoodTech)
1,2 a pod šest jo,hmm. Mám to v Roomsteru a bere 9 na sto. když to solím tak i víc. Bych chtěl vidět jak to jezdíte v Octě když to jede pod šest......
o 18.08.2015, 21:41 | DaveF
Nevim jak to jezdí v Oktě, ale já mám v Golfu (variant) po 23tis km spotřebu 6,2 - jezdím hodně krátké trasy po městě, ale dálky není problém jet za 4,5 - 5,5litru. např. Chorvatsko plně naložený přes den s klimou jsem jel za 5,6 tam i zpátky.

V Roomsteru je úplně jinej motor, jen se stejně jmenuje.
o 18.08.2015, 22:36 | DaveF
a co Focus ? teď po faceliftu mi to přijde jako dobrý volba
o 19.08.2015, 08:39 | LukeFab
Já k těm 1.2kam nemám moc důvěru.Koukám,že Seat je má dokonce naladěný na 81kw. Koukal jsem na Focuse a taky stojí za zvážení,ale prostě 1.0Ecoboost no musel bych si o tom víc přečíst
o 19.08.2015, 10:29 | DaveF
teď už je i 1,5 EB 150PS, motory jsou to dobrý i když asi o něco míň úsporný než ten od VW

Chce to ty auta vyzkoušet, posadit se do nich, projet a může být všechno jinak :-)

já se s velkým despektem k TSI 77kW projel v autě bez i s DSG a bylo rozhodnuto, že 77kW na 1250kg auto stačí

před dvaceti lety byl typickej motor pro tuhle třídu 1,6 např. 55kW 125Nm a taky to stačilo, dnes je to třeba těch 77kW/175Nm
o 19.08.2015, 10:30 | DaveF
o výdrži a složitosti a vhodnosti downsizingu se nemá cenu bavit, o tom rozhodli ti nahoře a ne samotný výrobce
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4154 sekund.