
Navštíveno 5618x

Jelikož se to tu sem tam motá ohledně aut, přispěju taky nějakou vodou do mlýna.
A, stávající auto půjde do světa - P406 2.0HDi, mám ho dva roky a nastal jeho čas. Prodejem zafinancuju pořízení prckoleta pro ženu. Tady mám jasno.
B, ale co mi není jasno, kam jít dál. Nějaký hrubý obrys by byl. Zkusím to vzít chronologicky, třeba mi pomůžete najít odpověď :)
1, pořízení bude aktuální tak jaro-léto příštího roku
2, cenově někde kolem 100 tis. Výš jít moc nechci
3, Kombi (MPV ani SUV mě nebere)
4, motor: určitě benzín, najedu už málo. V8 to být zrovna nemusí, protože to bude auto na denní dojíždění do práce. Vyššího objemu se nebojím, měl jsem, tak vím co od toho očekávat. Takže je mi asi putna, jestli to bude žrát 10 v 1.8T nebo 2.8V6 (nadneseně, prosím hatery, aby se nechytali každého slůvka). Nejraději bych ale atmosféru, kde nic není, nic se neposere.
5, LPG? Ale jo, když bude rozumně schovaný, proč ne, ale neprahnu po něm.
6, Rád bych automatiku (měl jsem už dva) a dodnes na to s povzdechem rád vzpomínám. je to rizikový luxus, to všichni víme.
7, Co mě poslední dobou oslovilo, jsou integrované dětské sedačky.
8, Xenony, maxidoty, el. sedačky, šíbr a podobný věci beru jako nedůležitý
9, předohrab, zadař - je mi to fuk
Projel sem si párkrát tipcars, sauto, něco se najde, ale nic co by mě extra oslovilo.
Nápady? :) Díky
530i e39 V týhle ceně podle mě nic lepšího neni. Měl sem ho sedum let bez jedinýho problému. Mezi výměnama oleje spápnul tak litr až litr a půl 0w30.
"C"čková Omega? Ikdyž vím, že už jsi omegu měl :)
Passat B5/B5,5?
Jaguar X-Type Estate? Za mě velký překvapení co se pohodlí týká, ale tady se automatům raději vyhnout
Accord combi?
Accord Tourer, 2,4i-vtec :)

19.11.2014, 15:01 |
Cenda Jako Petura, Accord. Pokud ho do kila seženeš, tak asi ale automat mít nebude.
Mondeo ST?
ale tam automat asi ee.

19.11.2014, 18:21 |
Kmoda | Upraveno: 2014-11-19 18:22:09
Toho Accorda pokud do kila sežene,tak bych řekl,že bude mít právě automat. Manuál jak se objeví,je hned pryč,pokud to není nějaká past...

19.11.2014, 23:22 |
TicTac | Upraveno: 2014-11-19 23:23:28
Já bych, za uvedených podmínek, šel do:
[ Link ] [ Link ] Ne konkrétní kus, ale model.
TT.

20.11.2014, 09:26 |
PlusOne | Upraveno: 2014-11-20 09:30:54
Jen drobná informace k firmě Swisscars (odkazy od TicTac):
Pán ta auta (povětšinou ta levnější) skladuje doma na zahradě, má tam odhadem tak čtyřicet orezlých poloshnilých vraků, svého času jsem se zajímal o jeden levnější kousek z jeho nabídky, na foto zajímavé, reál katastrofa (shnilé prahy, nosník pod autem vařený a prohnilý, v jednom místě se dal doslova krájet prstem, spodky dveří orezlé, čelní sklo prasklé, auto nejde nastartovat, zadní stěrač utržený atakdále).
Měl jsem zájem o konkrétní a poměrně specifický vůz, ostatní jsem detailně neobhlížel, ale vypadaly, že na tom budou nějak podobně. Nemůžu říct, že se u něj nedá koupit dobré auto, protože tu zkušenost prostě nemám, určitě je ale dobře si dávat velký pozor a nebýt dopředu moc nadšený.
Kdyby se u něj někdo rozhodl nakupovat...
Ale jinak od TicTaca dobrá přípomínka, V70 opravdu stojí na zmínku a minimálně svezení ;)
Cervin: nema to na to jak pohodlne, spolehlive a usporne auto to je nejak malo najeto?
V70 super, pohodlný, bezpečný, prostorný, relativně neokoukaný, nehnijou .. automat řadil fakt sametově co jsem zkoušel s 2,4T ale to řízení mi přišlo hrozně odtažitý, vůbec jsem nevěděl co se pod autem děje .. ideální pro sváteční jezdce co se chtějí kochat. :)

20.11.2014, 23:42 |
DaveF | Upraveno: 2014-11-20 23:42:53
Mondeo (benzín 107kW, od 2004) je sice trochu nudný, ale naprosto spolehlivý, prostorný, pohodlný s velmi dobrými jízdními vlastnostmi.
Nuž, delší dobu sem byl offline.
323Marty: stačila by i 525. Jen sehnat pěknej kousek bude trochu ořech, ale když se chce, tak to de. Jako proč ne, vždydcky sem toužil po E38, tak E39 by mohl a být "malá náhrada".
Lukasino: Céčková Omega ne, ne kvůli tomu, že bych tíhnul ke vzpomínkám k béčkové, ale v čéčkové jsou snad všechny ovládací prvky pogumovaný a vypadá to uvnitř jak mergl po dvou milionech :) Pašík B5 - proč ne, měl sem SupB s 2.8V6 a vím co od toho čekat. Víceméně je to takovej druhej kandidát s E39. Accorda ne, z venku je to krásný auto, ale uvnitř by mě to unudilo k smrti, stejně jako Mazda 6. Jaguar nikdy nebylo něco, co by mě oslovovalo. Nicméně si říkám, že kdejaká pičovinka bude stát bambilion, nebo se pletu?
Petura: viz nahoře
Lucni.konik, DaveF: automat od Forda fakt né.
TicTac: pěknej stěhovák, to jo. Z fotek se nějak nemůžu stotožnit s interiérem, ale chce si to asi prohlídnout osobně a pak se i projet. Díky za tip.
CervinVega: kombi, kombi, kombi ... :)
Ještě mě napadla masařka, prostě MB éčko do r.v. 2003. Vnitřek mě okouzlil. Brácha to má a něčím mě to oslovilo. Ještě nevím čím. Co je ale blbý, tak 9 z 10ti jsou lišky rezavý.
Stav se povozim tě. V podstatě to má všechno co chceš ;-)

05.04.2015, 20:24 |
Milhauzz | Upraveno: 2015-04-05 20:25:01
Chlapi,
je to na spadnutí. K dispozici 100 000,- Kč. Víc bych si už musel pučit a to se mi nechce - holt si nebudu kupovat něco, na co nemám. Ale raději bych sklouznul spíš k 80tis, abych zbylých dvacet mohl hnedka nacpat do prvotního servisu.
1, kurnik, kde jsou všechny auta, který sem kdy chtěl? Bazary a soukromý inzerce, až na výjimky, jsou plný vybydlených mrdek bez výbavy a nebo bez motoru. Nebo se jen blbě dívám?
2, Existuje vůbec kombík, s benzinovým motorem (motorem, ne udýchanou malorážku) a automatem do 100tis nebo je to můj myšlenkový omyl? :)
3, A teď teda kontrétně:
Oktávka 1 gen. Proč ne, měl sem ji 4 roky, mám zdroj na servis. Diag je otázkou kabelu za pár korun, fóra obsáhlý a hromadu věcí si udělá sám, co ulomí, tak sežene v okamžiku. OTčka na automatiku čekám, ale je mi to tak nějak u prdele. Já ty starý proklulzový automaty mám rád, protože sou krásně plynulý. Otázkou je, jestli průser (pokud přijde), bude stejně náročný, jako třeba v manálu dvouhmota, spojka, ložisko a podobně. No nicméně se snažím sehnat něco, co má prokazatelnou údržbu automatu a jo, jde to, ale jsou to fakt střípky. Zpět k Oktávce. Motorizace jsou nijaký, 1.6 a 2.0 jsou spíš spotřebitelé oleje, naftu moc nechci, nechci řešit vstřiky a podobný krávoviny. Nafťák mi nevadí, ale 1.8T si myslím, že by mohla i trochu jet. Jenže schází najít něco, co nemá najetýho bambilión.
E39 - moc jich taky není. Benzíny spíš v sedanu, kombíci spíš jako stěhováci v naftě. Automatů plná prdel. Hrozný cenový skoky, vraždy za 50 pod rok 2000 a pak hned přes kilo. A když už něco, tak dobasltenej plyn.
MB E - asi to stejný jako u E39.
Passat - 2.8V6 automat kombi skoro neexistuje. 1.8T jsou, ale většinou holačky bez výbavy. VR5 je jedna a když sem četl, že rozvody = motor ven a upadávající zuby z koleček, tak mě to hnedka přešlo :)
Golf - parodii na Passata fakt nechci.
Volvo - mno, jak to říct, jelikož jsem manželce koupil auto, který chtěla, jsem v situaci, kdy si taky můžu koupit relativně co chci. Ale poslouchat pár let, co sem to koupil za mega krabicoida mě moc neláká. Navíc ty interiéry v lepších motorizacích a kombi jsou v žalostným stavu.
Ford - Stejná situace jako E39 e Mergl E. A Ford sem nikdy extra moc nemusel.
Audi - dtto
Omega - nejsou. Všechny ty hezký 3.2 jako by se vypařili.
A víte co mě nejvíc sere? Člověk má touhu, nemá peníze a auta jsou. Člověk má peníze auta nejsou. Zatím jsem nenarazil na nic, o čem bych řekl "tý vole, jo jo, tak tohle se mi líbí".
Pomozte mi rozstřelit moji situaci. Sem nešťastnej :) klidně i milion OT. Díky.
EDIT: začínám si připadat jak Zdeny60. Taky nevím co chci a skáču od Oktávky přes Bawora k Merglu po Passata :)

05.04.2015, 21:45 |
Fresh Zkusil jsem se podivat dle zakladnich pozadavku a nasel tohle (velke kombi, velky motor, automat, cena idealne 80000)
[ Link ]

05.04.2015, 21:52 |
Jozzo musíš přitlačit na prachy no..

05.04.2015, 21:54 |
Fresh
"Člověk má touhu, nemá peníze a auta jsou. Člověk má peníze auta nejsou." Jo, taky na to teď koukám :)

05.04.2015, 22:00 |
Fresh

05.04.2015, 22:07 |
Fresh

05.04.2015, 22:14 |
Jozzo | Upraveno: 2015-04-05 22:16:28
K dispozici 100 000,- Kč. Víc bych si už musel pučit a to se mi nechce- ledaže by to byla pořádná kára? :P
[ Link ]
3jka je malá, já náhodou narazil na tohle
[ Link ]
Na tom kombi trváš? E38 728i, automat. Dají se sehnat za rozumný peníz.
Helehelehele!!! :-)
Mě vynech, jo? Já mám náhodou jasno.
Jinka pokud chceš auto, co splňuje do puntíku tvé zadání, tak je SUBRAU OUTBACK H6 153kW. Má motor, má automat, od klubáka to nebude vražda, je to dost spolehlivý model z dob, kdy to byla prostě vlajková loď se vším všudy, robustní kastle i podvozek.
Protože tohle auto mají kluci od Horské služby, co s nimi občas poklábosím na sjezdovce, tak vím, že v zimě to topí na pár metrech, 4°AT při výměnách oleje řadí jako za mlada (ten jejich má 360tkm!!! bez jedinýho problému s AT!!), je to tuším 2003 a na kastli nenajdeš pupínek rzi (na rozdíl od Mazdy, třebas). Jediné, co je u těchto szatých H6 problém, jsou čepya tyčky na předku, ale dnes servis za pár kačen. Jo, a kůže je fakt kůže, žádná prdelvař. Taky sedačky občas vypadají, že mají za sebou milion km, ale to je patina, která se dá pořešit vhodnou péčí o kůži.
Spotřeba je trochu vyšší, ale to asi tušíš, v zimě 12, v létě 10/100. Provedení a zpracování je lepší, než u následné verze Legacy IV se 180kW, prostě na tomhle modelu je znát, že nebyl důvod šetřit.
Jen je jich málo, protože lidé, co je mají, se jich jen neradi zbavují. Nedávno byl jeden na klub od člena, jako lusk.
Mno,
hlavně to chce asi klid. Ta Vectra C s 3.2 v kombi je ukrutánská. Teda až na ta přední světla, to by člověk blil. Nejdřív sem pro to nadchl. Koukal sem na videa - paráda, četl sem fórum - už sem tak nadšenej nebyl, koukal sme po ND na tuto motorizaci a šel na cigáro.
BMW 3ka je malá, E38 je pro mě furt asi nejkrásnější auto vůbec, ale těch ale je tolik, že ne-e. Mám barák, dvě děti, sedana fakt nemůžu.
Zdeny60: neboj, nic osobního :)
Po celém víkendu přemýšlení sem zařadil zpátečku. Nemagořit, hlavně nemagořit. Sdrce proti rozumu. Srdce říká, kup si něco s motorem "ať si chlap". Na druhou stranu rozum říká "měl si mraky aut a víš co kde jaká blbost stojí". Prostě sem začal uvažovat logicky, že třeba brzdy na 3.0 stojí daleko věší ranec, než na osumnáctikilo.
Takže téma uzavírám. Koupím okoukanou slepici, nechám udělat výplach automatu, dám nový rozvody, filtry a náplně, pořídím na to nový letní a nový zimní gumy, pořídím tažný, udělám brzdy no a na dva tři roky bude pokoj. Těch proč chtít auto který bych chtěl je moc, ale pro si to nepřiznat, otec od rodiny s barákem přeci jen potřebuje dělníka. Apropo, možná zbude i na vozejk :)
ta myslenka s taznym neni vubec marna, kdyz se nad tim zamyslis, hafo veci odvezes i v coupe se sklopnyma zadnima sicnama, tezke veci na vleku, pokud jej mas kde parkovat, je to otazka cca 10-15tis plus neco za tazne (5tis?)... jedine minus je parkovani/prijezd na misto odberu, ale kolikrat do roka to potrebujes? vozit s sebou permanentne 2m3 vzduchu pro ten pocit "kdyby nahodou" je mozne, ale ne moc prakticke...
byt tebou, zvazim, jestli se dobrovolne vykastrovat OctI benzin v automatu (to musi byt dělo) a utesovat se tim, ze to sice nejede, zere a sere se s levnyma ND nebo mit pocit, ze jeste dejcham a smat se pri rizeni AUTA :-)
Už vidím, jak jedu na tuzemskou dovolenou v cupe s vozíkem. Ty bych si s prominutím připadal jak megapiča :)

07.04.2015, 12:55 |
Chris ak prihodis par kacek dostanes kupit Accord 2.0 VTEC minimalne :) Combi sice vyzera ako pohrebak, ale kufor ma riadny plus combi su lacnejsie ;)
LoL :-)

nebo jeste praktictejsi verze

Skoda ze nechces neco vetsiho, ja bych sel v tehle cenovce rodineho delnika sel do Galaxy 2,3 v automatu, da se sehnat 2003-2004, kdyz nechvatas najdes.

07.04.2015, 14:49 |
soray Milhauzz: Nedávno jsem byl v podobný situaci a dospěl jsem k naprosto stejnýmu závěru jako Ty. Půjdu proti proudu, ale Okta v tomto případě podle mne není vůbec špatná volba. Slušný zpracování, díly a servis za pár korun a v případě potřeby se toho poměrně rychle zbavíš. Jako jedinou nevýhodu vidím atraktivitu pro nenechavce a fakt, že starší kus v dobrém stavu se hledá těžko. Mě pro potřeby rodinýho/pracovního auta naprosto vyhovují jízdní vlastnosti, pohodlí, prostor.
a varianta pro celou rodinku na dovcu k Balatonu..o))

Souhlas se Zdenym. Outback je dobrá volba, ale netvrdil bych, že v našich podmínkách nereznou :-(
tommas: já netrvdím, že nerezatí. Já napsal, že u toho Oťase od HS není na kastli po 12 letech zatím ani náznak koroze. Ale dá se vydedukovat, že i tomuto kusu se to časem nevyhne. Útěchou budiž, že to bude za podstatně delší dobu, než například u Mazdy:-)
Já měl Lego rv 2000 a na různých místech karoserie se objevovaly puchýřky. Pravda, proti Mazdě je z nerezu :-)
tommas: Jenže taky musíš napsat, že bylo koupaný v moři Tebou a možná i předchozím majitelem. :-D