
Navštíveno 2413x

V listopadu jsem si koupil v jednom obchode IT mody na Chodove mimo jine rifle za 3k,ktere se po mesici rozjely mezi nohama.
Jelikoz to mam do Prahy 300km poslal jsem je sve sestre,ktera je zanesla na reklamaci ktera byla na miste uznana (pry vadna serie rifli). Ze se prej mam stavit a vybrat neco jinyho.
I dostal jsem se o vikendu do onoho shopu. U vchodu me uvitala velka cedule s 50% slevou na vse. Nejprve jsem nechtel nic vybirat s tim ze bych chtel lowe,ale byl jsem ujisten ze oni nemaji dle zakona povinost vracet penize. Hadat jsem se nechtel a dal jsem se do vyberu zbozi. Vlivem vyprodeje ale na me bohuzel nemeli nic o co bych stal krom tech samych rifli co se mi asi zase za mesic rozpadnou. Kdyz jsem se zeptal jak to bude kdyz ty same rifle ted stojej 1500 a ja za ne daval 3000 se mi dostalo odpovedi ze mam narok pouze na jedny coz me docela nasralo a hned jsem to zamitnul.
Nejvetsi prekvapeni ale bylo kdyz jsem se koukal na boty ktere staly pred slevou 3800 a ted byly za pulku tak mi slecinka rekla ze pro me jsou stale za plnou cenu a pokud je chci,musim si jeste 800 priplatit....!!!!
Resil nekdo neco podobneho?
Nechal jsem jen za lonsky rok v tomhle butiku cca 15 koliku a jejich jednani se mi vubec nezda fer.
Tak mě z toho vyplynulo jedno a to tak, že pokud ti nechtějí vrátit peníze ( dle mého názoru na to nemají právo a v reklamačním protokolu je to dobré uvést ), tak si máš vybrat zboží za 3.000,-. Pokud ty jeany teď stojej 1.500,-, tak rozhodně odcházíš se dvěma!
no já mám za to, že pokud to nemají na skladě kus za kus výměnou, tak ti musí vrátit peníze ve výši co jsi ty zaplatit
Jako Octavak. Tebe jejich slevy zajimat nemusi, dulezita je cena, kterou si platil a je na dokladu.

05.02.2015, 12:28 |
Kamil07 | Upraveno: 2015-02-05 12:30:51
Bud ti maji dat stejne zbozi, nebo penize.
Kazdopadne plna cena v pripade vyberu bot je ulet, do takoveho obchodu bych uz nikdy nesel.
To ti jako prodavacka rekla boty stoji 1 900,- Kc, ale ze jste nas staly zakaznik, tak je mate za 3 800,- Kc? Super pristup k zakaznikovi.
Bohuzel,je to presne jak pisete.
K me smule tam prodavacky byly 2 a ja se citil v pocetni nevyhode. Vedel jsem ze mam na to narok,ale co mam delat kdyz mi do oci reknou vyse uvedene fakta,otoci se na podpatku a jdou si na druhy konec skladat zbozi??? Mam je tam poliskat nebo co?
Jsou na tohle nekde ke stahnuti zavazne regule ci zakony ktere si muzu vytisknout a na dalsi pokus si je vzit s sebou? Ve stredu k veceru jedu do Praglu tak se tam muzu stavit,ale potrebuju mit neco v ruce abych se citil jistejsi a ukazal jim cerne na bilem ze jsem v pravu. Pokud me vyfakujou i tak,pak je to snad uz jedine na COI.
Zkus sehnat majitele a nebo nadřízeného tech devcat. když nepomuze tak COI

05.02.2015, 16:21 |
CRK To je tak, když se borec posere ze dvou direk :D Máš si stát za svojí pravdou a když nic, tak volám: majetele, čoi atd. až se podělaj a když ne, nechám si to potvrdit písemně, případně si dělám videozáznam a dávám to následně na čoi.
2 CRK: Tak vono kdyz si clovek neni uplne jistej na co ma narok,tak neni tak suvereni. Az na webu najdu (nebo to sem nekdo postne) patricne paragrafy,tak si na ty pindy jinak otevru hubu. Ale je fekt ze sehrat na ne divadylko ve stylu:tady muj kamarad je svedek,ci natocit si na telefon odmitnuti reklamace muze mit patricny psychologicky efekt....

06.02.2015, 05:39 |
All Kdo chce kam, pomozme mu tam.
Projevily holky pozoruhodnou neochotu. Nebavil bych se dál s nimi ani s majitelem ale rovnou dotaz na
[ Link ] .
Odpověď bych jednou použil na vyjednávání. Pokud marně pak už jen podnět.
Nechtěli mi nedávno uznat zcela oprávněnou reklamaci tabletu a já si prachy neseru, musím je odpracovat. Konec byl, že reklamaci uznat museli, dostali slušnou pokutu a já k nim už nikdy nepáchl a ani nikdo ze známých.

06.02.2015, 11:49 |
CRK | Upraveno: 2015-02-06 11:50:23
BATMAN: tak si to musim "vyřvat"
All: tam je jen problem, ze se na odpoved ceka i nekolik tydnu a on to potrebuje hned... A jednou jsem tam zadal podnet a oni mi na to jen odpovedeli, ale neresili to...

06.02.2015, 19:33 |
All No já tam psal 2x a vždycky mi odpověděli do dvou dnů. Netvrdím, že je to tak vždycky ale já mám tuto zkušenost. Taky je možné zkusit
[ Link ] .

09.02.2015, 10:10 |
Conan Citace z
[ Link ] V prvních 6 měsících po koupi má spotřebitel výhodnější postavení než prodejce
Proč?
Při nedodržené jakosti zboží při převzetí, ať už tím, že věc nemá dohodnuté či obvyklé vlastnosti, jakost, množství, nebo nevyhovuje právním předpisům na bezpečnost atd., uplatněné do 6 měsíců od převzetí zboží se spotřebitel nachází ve výhodném postavení, neboť ze zákona platí, že věc namítaným nedostatkem trpěla již v okamžiku převzetí. Prodejce by musel prokázat opak. K prokázání opaku ale nestačí pouhé obecné tvrzení např. o nedodržení zásad zacházení s věcí, ale ideálně prokázání opaku znaleckým posudkem.
Spotřebitel má právo na dodání nové věci, příp. jen její součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Pokud není možné věc či její část vyměnit, může odstoupit od smlouvy. Jiná je situace, pokud lze vadu bez zbytečného odkladu odstranit opravou a požadavek na novou věc by byl nepřiměřený (např. zapošít malou dírku ve švu), pak má spotřebitel právo na opravu. Právo na slevu náleží spotřebiteli vždy, pokud neuplatnil jiné právo.