Navštíveno 2334x

Ahoj..v případě že bych náhodou něco poděla, což se může stát kdykoli, tak bych rád nějaký to pojištění odpovědnosti za škody způsobené při výkonu povolání zaměstnavateli.. Máte tip na něco levnýho a zároveň aby mě pak neposlali do pryč kdyby něco?
Jsem vlastně jenom technik, kterej dělá s autama a jejich elektronikou a motorem. Sem tam řídim vozidlo zákazníka když zajíždim na dílnu nebo na brzdu, nebo když to jdu jen zkušebně projet pár km. (Auta jsou samozřejmě pojištěný standartně). Sem tam řídím vozidlo zaměstnavatele ale není to vyloženě moje služební vozidlo.
Doporučíte něco? Viděl bych to třeba tak že škodu do 100 000,- s nějakou menší spolúčastí a cenově tak kolem 1000,-/rok.. Jestli vůbec něco takovýho je.. :)

05.02.2015, 22:30 |
HIGHTOWER | Upraveno: 2015-02-05 22:31:27
Mám ČSOB, mám tam více pojistek různých, takže i nějaké slevy mi dali, takže se zkus pozeptat napřed tam, kde už nějakou pojistku máš, jinak nejlépe obejít a nebo obvolat a zeptat se. U ČSOB jsem to už 1 využil a vše v pohodě. Záleží na spoluúčasti, celkové výši. Jo a nevím jak kde, ale u nich mají tu částku, na kterou se pojistíš, branou na rok, takže pokud bys překročil za 1 rok pojistnou částku, tak už to platím ze svého :-(
Mám to tuším na 120 nebo 150 a platím 1.500,- Kč ročně, spoluúčast tuším 5%? Přesně teď nevím
Jak pise HT,prvne se poptej tam kde mas uz nejake smlouvy.
Kamarad si zaridil totez u Kooperativy kde ma pojistku na byt a dali mu to za uplne smesnou cenu tusim za 500/rok.

06.02.2015, 12:32 |
EFCA Mám taky ČSOB, zřizovala jsem si ho kvůli vlastnictví koně a změnách v OZ platných od r. 2014, kdy se jako majitel automaticky stávám minimálně spoluzodpovědná za škody způsobené zvířetem, i když je v danou dobu svěřeno do péče jiné osobě. Limity mám 4M zdraví/usmrcení, 2M újma na věci, 750K fin. újma, 100K nemajetková újma a platím 820,- ročně.