Navštíveno 3588x

07.02.2015, 07:08 |
Komba Mě nepřijde jako z polska,píše že z Británie a i internetový stránky tomu odpovídaj.Obrázek taky neni ilustrační a vypadá to na kvalitní práci.Kdybych neměl na zbyt,tak ho určitě vemu:)
no jen výrobní náklady na ten kov obsažený v katu nebude ani zdaleka pokrývat částku, co chce za celý kat s trubkama...

07.02.2015, 18:01 |
Komba Pořád se o tý firmě něco dočteš a můžeš si udělat obrázek i když všechny firmy píšou všechno stejný,že je to nejvyšší kvalita,testováno dle norem bla bla,ale aspoň vidíš nějaký zázemí,kdežto u nějaké konkurence nevíš odkud to vlastně je.Nejsem přes tohle odborník,nevidim do toho,jen to umim měnit,ale zase nízká cena neznamená kšunt:)

09.02.2015, 11:00 |
clown pry jsou to cinani ..,
jako jestli dat na japonce 34 nebo 10t je kuwa rozdil .. :) a pokud to funguje .. nemam problem .. :D

09.02.2015, 11:01 |
clown polaci se udajne rozhodli diky velikosti sveho trhu podusit DE vyrobu a takhle to vypada ..
no ale tohle je cena 3900 to prostě nejde udělat ani v číně, z norálního katalyzátoru průměrného auta se dá vytěžit vzácných kovů i kolem 3000 korun. Takže tohle je prostě nesmysl - pokud to číňan neošidil. Kdo ví, co v tom je za vnitřnosti. Mě to přijde jako hezká trubka, ale pokud to není nějaký opravdu ultra výhodný výprodej, pak pochybuju, že ten katalyzátor bude fungovat dlouhodobě správně - to ale lze zjistit jen na emisích
Onlyone a ty opravdu veris, ze je to keramicky katalyzator? Rekl bych ze je metalicky ;)
no nejde o to z čeho je jádro, ale z čeho je ta účinná vrstvička z drahých kovů. A nevím o katalyzátoru, který by fungoval bez nich.
O_O má pravdu. Navíc, pokdu je to fakt 409, tak už sama o sobě je to podezřelá cnea i bez pajšlu...
Tak 409 je ta nejhorsi reznouci magnetická nerez o sile cca 1mm používaná na výfuky. Jinak pochybuji, ze to splni emisní limity jako OEM katalyzátor :) ale třeba se pletu.
jako 20 let starej OEM asi jo.