
Navštíveno 5303x

Nějakou základní aspon pro koncern.
Aby to umělo vyčíst závady, učení klíčů a dálkových ovládání, a takový ty běžný věci.
Jaký je rozdíl vag a supervag, pohybují se od 12 do 22tisíc a koukam že to dělá několik firem... nebo jít uplně do něčeho jiného?
supervag za 22 asi neumí ani ty klíče od hr carsoft a to stojí 22.. možnáa si lepší řešení tato :
[ Link ]

07.02.2015, 10:54 |
Woko_O | Upraveno: 2015-02-07 10:56:22
Na koncern ti postaci obyc VAG-COM Max, kterej toho u koncernu umí dost a dokáže i sem tam aspoň nějaký závady na jinejch autech.. :) Znám člověka kterej to prodává za trochu lepší cenu, kdyby něco.. :)
Jinak to je klasika - čtení závad, kodování, dlouhý kodování, přizpůsobení atd.. jediný co to neumí, je číst piny z budíků třeba..
musim to pořádně prostudovat co každu umí, chci to do servisu než na nějakej čas než se koupí nějaká pořádná diagnostika.. zatim zvažuju ten VAG-COM PROFI nebo Max. ono to bude asi hodně podobný a ještě může být zajímavá ta příručka k tomu VIS elektronická verze

07.02.2015, 19:01 |
Duri Maiky46: co mas namysli tim "nějaká pořádná"?
Nic lepsiho na koncern neni :)
I když si koupíš sebelepší univezrálku tak stejně s ní nezvládneš všechno a na koncerny stejně vytáhneš vag.
Bude ti stačit ten Vag-com max, ten profi bych vzal jen pokud využiješ ty kabely na sprintera a favorita.Jinak nejlepší diagnostika pro koncern co může být VAS 5051, ale original je cenově mimo a čínská kopie nefunguje uplně stoprocentně, ale načte ti třeba i Bentley :o)
Cca 180000kc ten zaklad, pak se k tomu da dokoupit merici stanice s osciloskopem atd.Ma to dobrou funkci rizene vyhledavani zavad, ale stejne u vetsiny novych aut delas hodne veci online, pres koncernovy server a to uz jde jen v autorizovanem servise.Jinak cina stoji cca 5000kc.