podmínky je automat, 4x4 a pevné robusní auto, žena je řidička začatečníce, chci když někam poveze malou a nedej bože, nehoda chci at to obě přežijou bez úrazu.. mám zde Vážné adepty
VW Touareg 3,0 TDI Range Rover Discovery3 2,7 TDI
vše rok výroby 2008 a vejš, automat,
co si o tom myslíte, popř někdo lepší nápad?
zároven se počíta s tím, když bude třeba neco na podval, tak ho využiji pro tahaní...
nevidím důvodu, servis si na tom budu dělat sám, touarega 3,0 tdi znám a vůbec není čeho se bát, dily do motoru jsou sehnatelné, neznám značku range, jezdi ku mě pár zakazníku a auto si chvalí,
jinak chci poradit ne slyšet bajky o tom jak liška tam a tam...
Já si to myslel ;) Je to prostě Land Rover Discovery 3, případně označení LR3 ;)
Nebo se zkus svést i s Range Roverem viz třeba [ Link ]
RR nabídne méně prostoru, ale více výbavy a pohodlí (ne podvozkově, ale lepší sedačky, atd.), servisově to bude troufám si tvrdit stejné.
Nebo pokud jsou kačáky, tak není nad čím přemýšlet ;o) [ Link ] Tady už je to pod vedením Taty, spolehlivost šla trochu dolu, ale zase to má výbavu co ve starších prostě nenajdeš, je to už dost na úrovni aktuálního modelu L405 ;) A ta cena je až podezřelá podle mě :)
kamarád přemýšlel o prodeji RR, je to myslim 3,6 TD V8 s pěknou výbavou, rok cca 2007 a kdybych se rozhodoval já tak bych asi o Touaregu ani nepřemýšlel :-)
Jinak ano - vážně bych se zamyslel i nad novým Outbackem. PO stránce robustnosti a bezpečnosti a zejména vytříbených jízdních vlastností se mu žádná piksla z výše uvedenáých nevyrovná. Zcela jistě bych jako první zavrhnul parodii na SUV Volvo XC90. Stačí mi soused a jeho neštěstí:-)))
I když chápu, do Prahy bez SUV čo off-road seš ztracenej:-)))
u Diskotéky je ta 2,7 celkem problém - kamarád měl 3ku Disco (tuším rok 2006), nedávno ji prodal (změna je život) a teď si drbe palici - auto servisovaný výtečně, jen za rok 2014 do něj nasypal pade na běžným servise (je trošku perfekcionista) a jak to prodal, tak tomu šel kukat motor, detaily nevím, mělo to najeto necelých 260 tisíc km :-(
Jinak u 2,7ky častý problémy s EGR ventilama (13 tisíc za jeden, jsou tam dva), chcípou lambdy ... - za rok 2013 kamarád nasypal kilo do oprav ..
jako auto je to moc hezký, mnohokrát jsem s tím jel, ale když jsem slyšel o servisu a viděl faktury, tak mě trochu mrazilo a to ten servis měl kamarád levnější, neb to vozil k nějakýmu specialistovi na LR, kterej je jeho kamarád :-(
mmch jsem si uvědomil - to auto, o kterým píšu budeš znát - posílal jsem ho k Tobě kvůli výbojkám :-D - zlatavá barva, majitel menší, hubenej, prošedivělej pohodář :-D
No ono použití suv tanku jako potlačení paranoiy z toho,v čemkoli menším a jednodušším se jim stane něco hrozného,kdežto v suv nikoli,je poměrně scestné a zbytečné.kor,jak tu zaznělo, jestli to má sloužit v drtivé většině k šoupání se po centru města avzácpách a na obchvatech....i ten výběr motoru je podle mě nevhodný - konstrukčně drahý a složitý dehták,co se bez spousty berliček ani neohřeje a nezatopí, egry zasírající se sazema z častého courání se se studeným motorem po městě, automat docela trpící návaly točivého momentu od foukaného dízlu, auto jako takové do většiny škvír k zaparkování neumístitelné, nevím....přitom když už tenhle anglický výdobytek techniky, levněji a v lepším stavu jako ojetina se dá koupit s pohodovým a naprosto servisně nenáročným benzínovým motorem od jaguaru. No a naokraj, vybírej taky tak,at se to líbí ženě adceři,ne že jim taxativně přidělíš auto podlesvých preferencí,jako to má v oblibě kupříkladu Zdeny :-D
Navíc,má-li se to stát,stane se to úplně jinak než si plánuješ že vyřešíš bytelností či stavbou auta.Protože kdyby jsi s tím chtěl počítat,nic jiného než OT64 by jsi jim nekoupil. Kupříkladu proti tahači s hydraulickou rukou s naložemýma 32 tunama mokrých dřevěných klád,a rozjetému na 80 km/h, co na 100metrech 'zaparkuje' předním kolem na místě kde sedí řidič, nemá nejmenší šanci ani ten landrover.... to už vím....
ty woe radku kde v Praze narazís při 80km/h na 32 tunu dřevěných klád když más všude vjezd zakázán autum na xx tun? Nejsme na venkově nebo v nějaké dědině
Automat jsme opět nepochopil
A specialně pro tebe nechápu čemu nerozumíš, když bude mít SUV což dle mého Discovery3 je kus poctivého železa co važí tuším 2,5t a někdo s osobákem do ni nabourá opravdu se nemusím bát, že žena a děcka budou ok, chápu, že ty asi takové starosti nemáš, ale jednoznačně když vidím jak to vypada na silnicích o tomhle řešení neváhám ani minutu...
V neposlední řade, budu využivat auto i já pro případné tahaní vleku...
Jinak děkuji za připomínky k vozidlum co jsem vybral, že někdo nedokaže pochopit pocit bezpečí rodiny volbou vhodného auta pominu...
co do motorizace je otazkou zda-li jezdit 10L/100 nafty a nebo 18L/benzinu a zvážit provozní náklady,ale vzhledem k počtu nájezdu km tohle řešit nemusím neb až to auto začne mít tyto nedostatky EGR a jiné vymoženosti už bude dávno prodané :-)
to auto nebude v rodině do konce života, ale tak na 2 roky a pak se koupí zase něco jiného...
škoda psát cokoli dál :-D Přeji úspěšný vstup do městské 'elity' jezdící po centru města na nákupy,ke kadeřnici a do školky v 2.5 tunovém 5m SUV :-D :-D
radek.613: tak ale proč ne? Je to pohodlné (co si budeme povídat, naše cesty jsou jedna díra za druhou), má to bezkonkurenční kufr a pokud s tím chce i tahat vlek, tak je to vhodné auto. To, že LR/RR si koupí spousta kravaťáků a mimo silnici (kde LR/RR prostě válí) se to auto ani nepodívá je holt bohužel pravda a škoda :(
Ale s tím, že by měl vzít benzínovou V8 souhlasím, je to až neskutečné jak stejný model, jen s jiným motorem se může chovat úplně jinak a pocitově pro řidiče to je rozdíl např. Ducata / S-Classe :)
Alespoň já ten pocit mám, předtím jsem měl RR TD6, teď s V8 a je to prostě jinde :)
Myslím, že radka (i mě) irituje spíš spojení "žena je řidička začatečníce" a SUV. Bude parkovat sama nebo vždy požádá někoho zkušeného ať jí zaparkuje? Ne, bude jí to jedno, že otluče všechno okolo. No a " až někdo s osobákem do ni nabourá " by mělo být spíš "až do někoho s osobákem nabourá " .......
Xenonman: a chce manželka takové auto anebo je to tvůj nápad, coby ochranitele genů? Abyste po čase nezjistili, že Vám takový typ auta vůbec nic neříká. Ale každý si tím asi musí projít sám...
A co Freemont? :-) Nebo Dodge Grand Caravan? To je taky kus auta, hodně místa, parkovací kamera, pohodlí, supr motor 3.6...Jinak LR i RR rozhodně s benzínem, ušetříš si hodně starostí.
Kamarád teď pořídil RR 2007 s 3.6 diesel a pocit z toho auta z mého pohledu nic moc. Osobně jsem čekal použité lepší materiály v interieru, stejně zpracování karoserie (spasování dílů...). Nedovedu si představit, jak do toho třeba moje manželka dává kočárek přes tu vyklápěcí nádheru co ještě prodlouží nakládací hranu. Disco má jeho táta a 2.7 fakt ne, myslím že už v servisu zná kde koho a to to auto kupoval s nájezdem 100tis km.
Takže asi Touareg...
Jinak manželka jezdí taky od nuly v SUV a úplně v pohodě. Díky automatu se soustředí na jízdu a sám jsem zíral, jak se za měsíc rozjezdila. Za mne tedy velké auto ano.
Jak může být Touareg ještě s 3.0TDI být vůbec ve výběru člověka se zdravým rozumem a navíc se zdát jako lepší volba, když se zváží pro a proti? To fakt nechápu.
11.02.2015, 15:44 | xenonman nevidím důvodu, servis si na tom budu dělat sám, touarega 3,0 tdi znám a vůbec není čeho se bát, dily do motoru jsou sehnatelné, neznám značku range, jezdi ku mě pár zakazníku a auto si chvalí,
Doporucuji zajet na centrum Chodov do garazi a pozorovat ty stastne manzelky, ktere se snazi zaparkovat suv, ktere jim v dobre vire koupil manzel. Jednu takovou znam, vladtni xc90 a se slzou v oku vzpomina na Ravku, hlavne kdyz musi do mesta.
Já se s RR taky blbě vymotávám v garážích:-) Na podzemní garáže je to prostě velký auto, ale s trochou šikovnosti se dá z patra do patra jet bez couvání:-)
Ako rodinne auto mi z tychto vseliakych kvazi SUV najlepsie vysla CRV. RR po tom co som videl na lane, a bolo to skoro nove auto tak by som nechcel. Minule som vo verzii vogue sedel vzadu a citil som sa ako na lavici. Nic v zlom, ale chcem by som vidiet ako tvoja manzelka parkuje pred skolou/skôlkou na RR sport,dicco,tuaegu a spol. Inak podobne zmyslanie celebrit je aj na SK, soferovat to nevie tak sup velke auto a ostatni nech sa uhynaju:)
Moje zena jezdi uz pres 2roky v XC 90. Svete div se, jeste nic neodrela, krom Flory zaparkuje vsude bez problemu a na bejvalou O2 si ani nevzpomene. Jsou zensky (i chlapi) ktery nezaparkujou ani Punto a uprimne, vidam vic takovych co maj problemy zaparkovat pidi auta nez ty co parkujou velkej offroad.
Já tedy s RR jako s rodinným autem velmi souhlasím. Sice mám k tomu spoustu výhrad, ale je to exot a moc se mi líbí. Bohužel pravda je, že spolehlivostí moc neoplývají a díly jsou na to opravdu velmi, ale velmi drahý. Máme jich ve firmě 16 což už je docela slušný statistický vzorek.
Moje žena s malym jezdí volvem V70 ona je spokojená a já mám taky docela dobrej pocit.
Sice to už párkrát odřela, ale zaparkovat v Praze jí nedělá velké problémy. Postupem času uvažuji, že bych jí koupil Grand Cherokeeho, to se ženě taky líbí:-)
Luke... "Jsou zensky (i chlapi) ktery nezaparkujou ani Punto a uprimne, vidam vic takovych co maj problemy zaparkovat pidi auta nez ty co parkujou velkej offroad."
Naprostý souhlas!
xSam "Bohužel pravda je, že spolehlivostí moc neoplývají a díly jsou na to opravdu velmi, ale velmi drahý."
A co je drahé? Jasně, pokud se jezdí do autorizáku, tak je to drahé, ale na LR je spousta druhovýroby různých kvalit, kde si vybere každý a ceny jsou podle mě srandovní vzhledem k autu...
1) koupeni suv pro zenu je spatne nebude mit v aute prehled? opravdu pokud ma auto parkovaky a kameru a rozmerove bude prijatelne coz touareg je tohoto se nebojim
2) automat je spatne? opet nesouhlasim, pokud se zena nemusi zaobirat razenim soustredi na rizeni auta a nema duvod zmatkovat na krizovatce apod.
3) touareg 3.0 tdi spatna volba? opravdu tyhle motory znam nebavim se o aute najezdu 250 tis km, pokud se temhle motorum dava pece funguji dobre, samo se musi udelat par opatreni jako: vyndat klapky, egr zaslepit, vyndat filtr pevnych castic a pokud umre motor ( jako, ze ve 100tis jsem jeste nezazil) tak mam za 50 tis celej motor jinej :) a stary jeste po dilech za tu cenu prodam na dily
4) velka auta zenam davaji lepsi pocit bezpeci a stou manevrovatelnosti je treba na to myslet ac Discovery se zamlouva me tak u zeny vyhral Touareg a i pro moje ucely je dostatecny, vybava dostatecna, dily dobre dostupne
5) chapu co clovek to nazor, proto jsem to sem i dal at pokud clovek ma padne argumenty a ne jedna pani povidala rad si je poslechnu a zvazim
Mě právě překvapil človíček co má už snad 10 LR a nidky ž8dný važnější problém něměl,ale zase vojací když jedou někam Defendrem tak pry pokaždě 2 auta, že 50% sance, ze jeden nedojede a zivotnost u nich je 80tis km
A to je právě proto, že celá vojenská zakázka je postavená na zk...ných dýzlech,které prostě nic nevydrží, na autech, kam jsou amatérsky až před převzetím Armádou dobastlovány druhé baterie, menší chladiče, nejsou posílené alternátory a další věci. Defender pro českou armádu je naprosto zoufalý krám těžce poškozující image a solidnost celé značky. Naštěstí se to v příslušných kruzích ví, proto od těhle kusů,i kdyby je armáda někdy masivně vyprodávala, každý soudný člověk ani plivancem nezavadí.
Jinak mě pobavil, velmi důvod nutnosti AT - kdyby auto neměmo AT, hraběnka už ho neuřídí, protože bude zmatkovat na křižovatkách atd... to je tak krásně 'pražské' :-D :-D :-D K FAPu a spol už se radši ani nevyjadřuju,stačí mi rčení 'jaké prase jsi, v takovém chlívě žiješ s dýcháš', tak si to tam užijte :-D
Ne Radku, tomu se říká když mohu tak proč bych ji ten život neusnadnil :-)
nidky jsem nepsal, že Praha je nej, nicméně mimo Prahu bych tolik práce neměl a to je hlavné důvod proč tu zůstavám, za pár let na mě čeká Australie, otevřu si bar na plaží a budu půjčovat prkna :-)
a ke užasné elektronice mi nikdo nevymlumí, že vše je dneska dělané na spotřebu nikoliv na životnos, tzn at to vydží 2 roky a pak peneženko plat čím stojí auto více tím hloubejí si maš šahnout do penežnky a tj dle mě špatné řešení nicméně pro výrobce žádané
Discovery je kategorií vlastně takovej užitkáč, není tak luxusní, má víc prostoru, takovej krabicoidnější, všestranější ,střídmější pohonné jednotky, kdežto Range Rovery jsou luxusní záležitosti, narvané tím nejlepším co automobila umí, V8 motory, vybrané luxusní prvky, byť s fantastickými vlastnostmi v terénu, ale tam to majitelé moc dnes už neberou.
x ma manzelka sedlala od 18ti opel tigra, ale po mem boku pak vystridala CRXka, golfa a nasledne jezdi s FR-V. Kdyz je potreba, sedne i do Craftra a jede a je ji uplne jedno, zda sedi v manualu nebo automatu, zda to je vysokootackove, nebo prevalec kilometru typu TDi.
x matka defakto to same. Co jsem ji pujcil, s tim odjela
x babicce je 88let a minule vanoce jsem ji koupil hondu logo jako nahradu za vytunenou hondu civic 4g, protoze uz spatne tahala 16tky kola na miste bez posilovace a s mini volantem. Kazdopadne nez mensi kola nebo vetsi volant, to radeji zabrala :D
-----------
tim chci jen rict, ze opravdu zalezi na typu cloveka, protoze mam kolem sebe naopak mraky lidi, ktery neumi ridit, neumi parkovat, nebo jim manzel rika, ze jejich 3cm jsou v realite 20cm a vlastne zazivaji 50 odstinu sedi, aneb na krizovatce stoji zasadne jedno auto od cary a parkuji uprostred dvou parkovacich mist..
Xenonman: co to udelat jinak? Bude v tom hlavne jezdit ona? Tak ji dej na vyber, ne? Me by teda zena slusne sjela, kdyz bych ji JA vybral auto. Naposledy jsem ji jel pro ufona TypeR a prijel domu s tim FR-Vckem :)) Proste jinak receno - jsi si jist, ze ona tento typ chce?
Jozzo né budu tam rvat V10 :-), já bych se toho zase tolik nebál, těch 3,0 TDI jezdi opravdu hodně a ono to nebude zas tak horkě s těma rozvodoma jde spiše a chybu ve výrobě než obavu, že budou následovat další...
Vsadil bych se že bude mít toho Touareqa. Protože ho znáš. A víš. To že ho sem tam vezmeš s vlekem mi přijde jako minimální požadavek, ve finále tohle nastane tak málo že se ti na to vyplatí si půjčit odtahovku než kvůli tomuhle ovlivnit výběr auta... čistě můj osobní názor ;)
Capo: ty jsi vw touareg vlastnil nebo opet zde resime, ze si slysel nebo nekde cetl na foru jak jsou ty auto poruchova?
Ja se tady opravdu bavim, jasne 3.0 tdi jsou strasne motory, desne poruchove, silene na tech autech odchazeji mechy a copak se jeste dozvim dal? Jo a ma to miliony kurvitek, ktere 4.4 v8 nema :)
Kamos ma dokonce 5.0 tdi v10 od nova a ted ma najeto 150 tis km a je divne, ze meni jen olej a mel problem s filtrem pevnych castic.
Kdy uz konecne bude mit nekdo konstruktivni pripominky, jako mel jsem tohle auto a porouchalo se mi tam to a to a proto nedoporucuji.
Znamej ma audi a8 odeslo vytapeni sedacek - vycucalo to baterku a musel to nechat odvest na odtahovce nemel by to raci hodit ze skaly?
Ja su v pohode, jen bych rad znal opravdove poznatky uzivatelu, kteri tyto auta vlastni, kdyz nastal nejaky problem rad bych znal kdy a pri cem
Auto se koupit musi takze, odtahovkou za 10-15kc/km jezdit zena nebude
To uz se tady vazne nemuze na nic normalne zeptat, aby se nedozvedel, ze vlastne vsechno je desne spatne 😄 a jedina moznost je v8 a predelat na lpg, kdy tato Moznost pada neb Lpg je vjezd do garazi zakazan
Ja bych zopakoval otazku co tu nastinil gizmi. Ptal jsi se sve zeny, jakym autem chce jezdit nebo jsi se proste rozhodl, ze ji koupis velky a bezpecny auto ? A pokud tvrdi, ze ji to je jedno, tak vime jak to u zen je, ze.
Ano, je pravda, ze sem nepisi uplne podrobnosti, tento fakt jsem preskocil
Ano nalozil jsem, zenu a sedela v obouch autech, ano touareg se ji zamlouva vice,
Ano, znam v okoli 3 lidi co tento vuz maji, znam jejich nazory, ale pokud mi nekdo rekne, mel jsem to od nova ve 150tis km se tam porouchalo nekolik veci oprava autorizak 80 tis a techto poznatku se sejde vice, je to pro me znameni si rici nema to vyznam. Popr si priplatit a volit variantu mene km
xenonman: Klidně běž do kolen, mě je to putna, ale chápeš to zcela špatně.
capo jen poukázal na to, že z toho, co píšeš, vyplývá, že s tím autem, které chceš koupit, budeš tahat vlek asi jednou do roka někde kousek...Proto napsal, jestli není lepší si jednou za rok půjčit odtahovku a zaplatit třeba 5tis. za odvoz čehosi, než na úkor toho vybírat zrovna tohle auto. Chápeš? Nebo jinak - z kritérií vyhodit tahání vleku, jedno ročně zaplatit odtah a teď vybrat auto, které může být zcela jiné od dosavadní volby... Stačí to takhle?
Walish sorry, ale takhle to nikdo nenapsal a pak staci precit cele vlakno, kde je dano, ze chci Suv pro vetsi bezpeci rodiny, dale pak dobre fungujici 4x4 a 3,5 tuny na kouly je jen dalsi vyhoda pro me. Popr jestli vis o velkem Suv, ktere je bezpecne a pevne, kdy je provoz v pohode jsem jedno velke ucho nebo spis oko
Vim, ze Xenonman psal ze X5 ne. Kazdopadne ja sehnal v rijnu pro zenu X5 4,4i (2,3t vaha) a je maximalne spokojena, od te doby najeto cca 10KKm, zhruba 56km denne. Velky (velky+velky+mene velky) servis byl na zacatku a od te doby nic, takze tuk tuk.
U nas je snehu na rozdavani a i dneska ho tady je lehce pod kolena, takze ta mestska pruchodnot, nezapadnuti do snehu u školy, 4x4 stálá je super. Na silnici kdyz pada a kdyz lezi souvislý sníh, to je prostě i za mě paráda. Když jedeme na sjezdovku od nás 10km (Vyočina) tak není problém kdekoliv zaparkovat, skolpit zadni výko kufru sednout si na nej s malym a v klidu se obout, clovek se nemusi opírat o auta jak kokot, i to je za mě velká výhoda.
Jinak snad se nikdo neurazi, ale snazim se hledat opravdu realne klady ci zapory.
Arnie_one ted nevim jak rok vyroby x5 mas na myslis, ale pohon 4x4 jak u e53 tak e70 je hodne spatny, mel jsem e53 a co do 4x4 jsem byl hodne prekvapen v negativnim slova smyslu
Ano je pravda, že Offroad to není, do terénu bych s ním nechtěl jet. Na zasněžený silnici a zajetí ve městě do závěje a ven, ta 4x4 naprosto stačí. To že je auto velký s vyšším posezem o tom mluvit nebudu. Bezpečnsot rozhodně lepšáí než nízký a lehčí auta O2, O3 a tak podobně. Když by se něco mělo stát vím, že má s malým bezpečný auto, osobáky pod to prostě zajedou. Viděl sem sundanej tapecírák kůli výměně stahvoačky, jsou tam 3 trubky na vystužení, vepředu je natvarovaná kulatina o prumeru tak 4cm, něco jako ohranej rám nevím. Takže za mě srovnávat pohodlí, automat a bezpečnost s ostaníma autama, to je jako srovnávat hrušky a jabka. Takže ja sem s Xenonmanem čím vetší, tím lepsší.
Teeeda...taky bych chtel mit manzelku, ktera bude tahat 3,5tuny na kouly a bude jezdit s poradnou 4x4 se brodit nekam do bahna :D :D Nooo a to vse jako zacatecnice :D Priznej konecne barvu, plnis si dalsi sen a to s vymluvou na manzelku :D
kamarádka výšky 170 cm se zabila v Superbu, auto šlo "jen" přes střechu, nebylo ani nijak pomuchlané, všechny sloupky držely, střecha jako by jen na ní někdo dupnul, byla připoutaná, ale i tak prostě v tom velkém prostoru vypadla ze sedadla a pásu a "umlátila" se, vnitřní krvácení a konec. To jen, že "velké" auto je bezpečné...
A řekl bych, že s velkým autem ve městě bude mít větší šanci na min. ťukance, než s klasickým autem...
Osobně bych šel raději do "pevného" auta, S60, nebo když "velké", tak S80 a nebo XC60 nebo XC70, ale Volvo není tvůj oblíbenec, ale je to auto pro manželku, ne? :-P
Osobně bych Turka nechtěl, ale kolega měl dva, jednoho staršího s motorem 165 kw: - vstřiky ve 160 tis km k.o. - měchy snad už ve 150 tis.ko. - ramena k.o. - ř.j. xenon k.o. - sání k.o. - nakonec se rozletěly rozvody a že už tu kurvu nechce vidět.. jinak auto po 1.maj kupováno z operat.leasingu naj.140 tis km.
pak měl XC90 a v pohodě, jenže prý nuda, takže jak už na tu sračku zapoměl tak znovu že Turka ale model 2008 s motorem 173 kw, že už to mají vychytané, naj 100 tis km, opět z operáku, tudíž 1.maj pravidelný servis VW:
- a opět to začlo - sahary k.o. - sání k.o. - brzdy,ramena, měchy, něco s elektronikou.. - a prý mu už zase něco řachtá v motoru
tak buď má neskutečnou smůlu, nebo je tohle normální.. oba jinak v automatu, to je snad to nejspolehlivější na autě, prý :-)
U nehody hrozne zalezi v jakem uhlu, kam smeruje naraz, rychlost atd. Do me narazilo auto, ktere jelo 80 Km/h, ale nastesti v sikovnem uhlu, takze se ,,sklouznul" po prednim kole a pokracovam skrze naraznik atd. Zatimco jemu se zkroutila cela kastle, me ani nevybouchli airbagy (nebyl duvod vzhledem k uhlu narazu) - i kdyz skoda byla velika prevelika. Myslim, ze to tu smeruje k Touaregu, takze staci poprat mnoho stesti, bez nehody a vesele parkovani.
No..moc ti nezávidím, opravdu sám nevím co bych si vybral v těchto požadavcích, snad Q5 s 2.0tdi 130kw ,ale to už je o třídu níž a na kouli 3,5 t snad nic jiného než tyhle mastodonty nesnese
Spíše se divím, že ne,měl potíže s brzdama. Co se šváru natrápily!!! Až to skončilo u soudního znalce, auto přes měsíc v sevisu, kde servis hledal záminky, aby to nemusel opravit za svoje (bylo to ještě v záruce a najeto asi 45tkm) - příčina se našla - zaseklé pístky, ktouče sjížděné pouze z 1 strany, trvale se vlmnily/měnily/vlnily/měnily, pak, po době tahanic a nervů to sercis milostivě vyměnil, jenže pak se začaly objevovat různé falšené alarmy /kontrolůky, čidla), takže opět autop v servisu, hledání, nenachízení, ale měnění čidela dílů... Nakonec se toho zázraku zbavil pod cenou, koupil Toyotu landCruisera v dýzlu usmívá se na svět. Mění oleje a filtry. Dnes má nejto k 90tkm a auto nezná servis, jen na oleje a přezutí gum.
Na druhous tranu, Touareg byl hezčí zevnitř, ale to je tak vše. Jednak hio má dnečs kdejaká lopata, ale hlavně si myslím, že s poruchovtsí je na tom fakt zle. A u toho 3,0TDI navíc dost velký otazník s rozvody.
Ty novější, tedy řekněme 2010-> už jako echt offroad nevypadají, jsou spolehlivé, 3,5t uvezou, na tahání vleku akorát, schopná 4x4 se hodí, ta parodie u VW je tak akorát k smíchu, místa je v tom dost, tak proč ne. Rozhodně lepší volba, než Touareg. Aspoň tedy dle mého názoru.
xenon: táta má už druhou 3.0TDI, obě nový, první v A6 šla z domu ve 255tis km a za celou dobu jen nafta, olej. druhá v Q7, momentálně 100tis km a tam už řešil nějakej průsak oleje z automatu. banalita, kterou lidi moc neřešej a kvůli přetěsnění musí převodovka ven. nicméně to je vzorek dvou kousků. mě se hrozně líbí, jak se tu píše, že soused měl to a to a strašně se to sralo, takže je to nahovno. pak si koupil Landcruisera a je v pohodě. vsadim boty, že se najde dost lidí, co se jim sral právě ten Landcruiser. a takhle je to u všech.
Shodou okolnosti byl s nami kolega bratranka presne s timhle autem a motorem. Mel ho zanovni. Ma najeto kolem 80t. Km. Odeslo mu ve 60t. DPF. A obě ramena asi po 40t.km. Jinak je moc spokojenej. Je to pry strasne pohodlne. Mechy zatim drzi. Mne se treba libi pro mladou xc60 a nebo grand cherokee.
14.02.2015, 23:42 | capo | Upraveno: 2015-02-14 23:44:12
Dane, Lukasino i Walish mě pochopili správně. Ty bohužel ne. Je třeba psát víc? Ne, nemám zkušenosti s touaregem, nechci a ani ji mít nebudu. Ale to neznamená že nemůžu napsat svůj názor. Ono i ti kteří s ním jezdili ho neprovozovali v režimu jakým bude tvoje žena a tak to nemusí být srovnatelné. Já proti němu nic nemám. To co vím je notoricky známé, ty to dobře víš a nevadí ti to. Proto jsem psal že si myslím že u něj skončíš. Nebylo to nic proti tomu auto.
capo pohodicka, ja jsem z toho asi jen vytahnul levnejsi pronajem odtahovky, ale problem kdyz si pojedu do nemec pro auto nejsou to pak castky xxxx ale xxxxx
takze proto fungujici 4x4 a 3,5 koule vyhoda to uz zde padlo
xenonman vw touareg, 3.0tdi, bez vzduchoveho podvozku kolegovi najel 400 000km a to s tim jezdi opravdu tak jak se ma...
vw touareg, 5.0tdi, kolega menil nejednou turba
jinak na vzduchu odchazi nejake pistky na kompresoru, neni problem vymenit, umrou starim, zreznou, prasknou. Tiptronic, kdyz ma jasny servisni puvod, neni problem.
Ja sam jsem najel ve vw passt cc 330 000km bez jedine zavady. U toho anglicana bych se asi trosku vic bal. Prece jen, na toho turka sezenes vse a mas vse.
xenonman na tahani bych chtel neco, v cem to ani nepoznam. kolega ted sedla ocipovanou x6m a taha za tim 18metru kabinu s motorkama a servisem. Mam pocit, ze to auto to vubec nevi... ja na tahani koukal po allroadu, pak po x5 a sam jsem v koncich, asi si koupim caravellu :)
muSlim: Pevne doufam, ze "NE" Xdrive je stalý pohon.
...." Zpočátku výroby disponoval model X5 trvalým pohonem všech kol 4x4 s mezinápravovým diferenciálem, od roku 2003 je ale vybaven novým pohonem xDrive,........"
Německá automobilka BMW vyvinula systém pohonu xDrive jako odpověď na konkurenční systémy s viskózní spojkou (Torsen, Haldex). Tyto systémy zpravidla využívají viskózní spojku k připínání zadní nápravy nebo k přerozdělení poměru přenášeného momentu mezi obě nápravy. BMW se systémem xDrive připíná kola přední. Největší výhodou xDrivu proti konkurenčním systémům je rychlost jeho reakce na prokluz kol (pod 0,1 sekundy) a jeho přímá integrace do systému stability DSC.
Výchozí poměr rozdělení síly mezi přední a zadní kola je u systému xDrive 40:60. Díky takovému rozdělení zůstává zachován pocit z jízdy charakteristický pro BMW. Podle jízdní situace však může systém xDrive posílat až 75% hnací síly na přední kola. Při srovnání s klasickým systémem Quattro se stálým rozdělením točivého momentu v poměru 50:50 je za volantem BMW xDrive cítit mnohem menší sklon k nedotáčivosti. Díky preferenci zadních kol automobil nemá takovou tendenci k nedotáčivosti.
2 Arnie_one: fair enough, ospravedlňujem sa, nevedel som že píšeš o pre-face E53... Mimochodom aj u tej stála 4x4, medzi nami dievčatami, za vyližprdel :-)
Xenon:jsem si delal srandu. Jinak video...neporovnatelne si myslim...4x4 vs zadohrab, tur obyc pneu a ramka ci co to je drapak, pokud dobre vidim. Ale to je jedno. Jinak tady jedna soudruzka jezdi s deckama Escalade a je nadmiru spokojena :-)