
Navštíveno 9510x

Jak se Vám líbí. Za mě teda jooo!
Pomerne pekné. Ale nafúknutým motorom od stierača to stráca na zaujímavosti... :-(
Koncern nemusim, ale tohle je vážně hezký, jinak jako muSlim, bez V6 už to není ono.
Gut. Mel by snad bejt sirsi, ne takovej jezevec jako SII. Libi

17.02.2015, 22:04 |
ps Dovedu si představit ten 280HP 4x4 v automatu co se čipuje na 380HP.
To když nějaká 530xd problikne to bude sranda pojíždět bramboráky, ale cenovku si myslím nasadí hodně velkou za tuto kombinaci.
Líbí moc a ta 2.0 Tsi - to pojede jak kráva :-)

17.02.2015, 22:25 |
HIGHTOWER | Upraveno: 2015-02-17 22:28:37
líbí, jen tedy motorizace nic moc, zase hlavní atribut kufr :-D, ale zklamalo mě, že nemá TwinDoor :-( že je to čistě liftback :-( Dělal krom Superbu ještě někdo twindoor? Bylo/je to problémové, že od toho šli? Nebo to je tak drahé?
Jsem zvědav pak na ceny, řekl bych, že to budou docela pálky... Combi bude asi taky zajímavé :-)
Ale celkově vypadá dobře, zbytečně tam řeší deštník, škrabku :-D, sedadla jsou taková na pohled zajímavá, záleží, jak budou pohodlná, výbavu oslavují, no, pro ně je to něco super, ale jiné automobilky jí mají dávno ;-), středový tunel zbytečně široký :-(, Superb IV bude pak tipuji 4,950 m :-D
Spotřeby - ha, ha, ha, 3,9?, nebo dokonce 3,7? Takže klasika, přičíst + 1-1,5 l a jsme na reálné spotřebě :-)
Ceny tedy tipuji za socku kolem 600, nějaký střed kolem 850 a L&K 1.200.000... s tím, že dost výbavy bude zase jen při dokoupení a za pěknou pálku :-(
Musím říct, že marketing mají skvěle zvládnutý. Už tři dny lákají na moc pěkné fotky světla, siluety ze shora fotograficky pěkně zvládnuté, včera jedno video opět jen s detailama dnes další pěkné video s kompletním představením. Jen se nějak nepodařilo ukočírovat to slavnostní představení v 19:40 :))
[ Link ]
koukám, nastavování sedadla - je to vidět u spolujezdce, nad loketní opěrkou, no, tam bych řekl, že hrozí nechtěné zavadění rukou, loktem, hraním si dětí :-( čas 1:18...
Pěkná dva roky stará audi!

17.02.2015, 22:35 |
Losky v práci potkávám dost často i když s částečným maskováním a O3 vedle toho působí dosti drobným dojmem:)
Jako hezký to je, ale pár věcí z venku nebo zevnitř, jako bych už někde viděl ...
škoda že nemaj už šestiválec, už jen pro ten pocit, že by to šlo mít se šestiválcem
mě se líbí, zatím než jich budou plné silnice, docela bych si to představil jako služebák ale musel by jít navěky vypnout startstop a škodovka by musela změnit marketing a výbava která takovému autu přísluší by měla být v základu
3.0TDI bych si v tom taky uměl představit
mě dosti přijde trapné jak mají nakázano od VW omezování věci a technologii, Trapné světlomety, které jsou konstručně hodně ořezané uvnitř se šetřilo materialy kde se mohlo, od méně kvalitních čoček atd... Hlavně, že VW Passat má led technologii a zde bylo zakázáno pač by si to zase prodávalo lepe. Těch věci, které tam původně mělo být a není je celkem dost a je to velikanska škoda, vzhledově je to pěkně už jen at se konečně povoli také kupé a 3,0 TDI motory a bude to pecka :-) (což se samo nikdy nestane)
F3 a S3 jsou prvni Skodovky za poslednich x-let, co se mi libi na prvni pohled. Samo mam k S3 jiste vyhrady (start/stop, el.brzda, apod.), ale vzhledove pecka.
Jinak S bude asi vzdy ve stinu Passata.
Taky libi cele auto. U S2 se mi nelibila zadni cast, mohutnej sloupek a zadek takovej jak priposr.....jako pes kdyz se boji. U S3 mi prijde tvar vyvazenejsi a auto je takovy hrdy.

18.02.2015, 15:03 |
zipp Z venku moc pěkný, jak už někdo psal, očividně se silně inspirovali Audi.
Inteirér se mi teda moc nelíbí

18.02.2015, 19:47 |
Losky | Upraveno: 2015-02-18 19:52:38
jj, je to tak, VW tlačí na Škodovku ze všech stran a tlačí ji do kouta. Kdyby ji dali šanci, vědí moc dobře, že VW může jít do h....u. Hold, německé ego. Hlavně, že radši upřednostňují cikánskýho Seata:(
Jinak zadek toho Supa je peckovní.
Slepice se šestiválcem? Doménou vozíků s drůbeží ve znaku jsou přeci tříválce, to si zákazník přeje a žádá přeci :)......a nebo je opravdu pravda, že inteligenční a individualistický průměr je u zákazníků této značky v natolik šetrném pásmu a hodnotách, že oni to koupí, i kdyby v tom byl půllitrový šestkrát přeplňovaný půllitr, protože ve Světě Motorů psali jak úžasně táhne vocpoda a že nic jiného v tom člověk vlastně nemá právo a důvod chtít? :-D :-D :-D

18.02.2015, 22:01 |
Losky nevím, co je na tom pravdy, ale prý údajně automobilky tlačí EU k downsizingu pokutami. Psali to aspoň ve Světu motorů.
tak ono stačí, jak stlačují euronormy, dnes už musí plnit nová vozidla tuším EURO5? Za chvíli to bude, že z auta bude muset vycházet to, co z jonizátoru vzduchu :-D Jo, a samo se chystá posunutí ekovýpalného na EURO 3, posune se to o jednu třídu normy... takto se to bude prostě posouvat dále a dále... Ale podpora pro obnovu vozového parku nulová :-(
On už Superb II s 1.2 turbo je prostě děs, děs, děs...

18.02.2015, 22:19 |
Losky Superb s 1.2??? Nejslabší byla 1.4 Tsi, ne?
máš recht, jsem se upsal, i tak, prostě slabota ;-)

18.02.2015, 22:23 |
Losky Já nevím, ale s O3 ten motor jezdí dobře, tak akorát. Ikdyž na S2 už to může být slabší, určitě má o nějaké kilo navíc

18.02.2015, 22:24 |
Tuner#2 | Upraveno: 2015-02-18 22:25:29
Děláte jako kdyby třeba Mondeo 1,0 bylo oproti tomu nějaké vítězství ;)
To že to jde do háje a euronormy plní ten downsizing engine jen při ideálních laboratorních podmínkách a při real provozu na tom je hůř než většina dospělých motorů to je známý fakt... Bohužel to těm nahoře asi nikdy nedojde.

18.02.2015, 22:41 |
Losky nezbývá než se začít přizpůsobovat, pokud člověk není milionář:(
Přizpůsobovat se je to to nejhorší co může člověk udělat - stane se ovcí ze stáda a svým přístupem se systémem a jeho hovadinami souhlasí. To není cesta ven ,ale do pekel. A o "milionářství" to rozhodně není, spíš naopak - není přece normální dát za takovýhle vergl mega, když se trochu vybaví, to je teprv případ pro chocholouška, takový spotřebitel co to dobrovolně dá....
Tuner: no porad slysim jak je to o tom co ti nahore nakazali atd - pritom jsou auta s velkejma motorama a kupe - jen si kazdej na netu posteskne "kdyby to melo aspon V6", "kdyby udelali kupe" a pak kdyz jdou koupit auto tak vyberou kombika v 1.6 nafte :) o V8 apod placaj lidi co si pak stejne nic takovyho nekoupi...
absolutny suhlas s assassinom!

19.02.2015, 01:45 |
Respo 120 , felicia , octávia , superb ... stále je to len MB-čka ...
Assassin súhlas !
viděl jsem naživo, a líbí se mi, jak se mi zdály na prvních obrázcích divné převisy apod. tak v reálu to auto vypadá vyváženě, interiér jsem neviděl, pač jsem ho jen dvakrát potkal na dálnici, ale z fotek na netu taky nemám pocit, že by byl nepovedený, tak jako třeba v novém mondeu.
Ze nemá šestiválce? no a co, za chvíli se to všechno posere, a budou tu jezdit BMW s 1,5l tříválcem nebo porsche s dvoulitrovým přeplňovaným čtyřválcem. Co napsal assassin je pravda, každej plnou hubu nepraktických karosářských variant, "lepších" motorů, ale ve finále jezdí v dvoulitrové naftě, a pokud si tu V8 koupí, okamžitě na ní pověsí LPG...
H-honza: interier sem mel pred sebou na monitoru posledni cca 3roky a je samozrejme super kdyz tam mam par "svejch" dilu :) me se novy skodovky libi a aspon co se interieru tyka tak bych rekl ze vyvoj je na lepsi urovni nez u jinde v ramci koncernu. to ze by neco VW zakazoval jsou z vetsi casti urban legends - treba twin door si proste za priplatek vzalo tak malo lidi ze se nevyplati to vyrabet - ale samo nejaka koncernova rezie existuje, resp konstrukce pro Audi ktere stoji 2x tolik se trochu lisi - lepsi plasty, vice dilu pro stejnej mechanismus = moznost lepsiho chodu, pridavne tlumeni atd - ale to asi neni nic prekvapiveho, neco jinak na tech drazsich autech byt musi..
Honzo máš něco proti LPG? Kdyby automobilky nebyly svázané těmi nesmyslnými bruselskými nesmysly a postavili by superba BA V6 + LPG továrně prodávaného, tak by se poměr prodejů mezi Tdi a benzínem dost změnil. Pak by si mnoho lidí dopřálo do velkého auta velký motor, vždyť to dřív tak bylo uplně normální a přirozené.
Dneska jinou možnost zákazníci ale nemají a tak nakupují to co jde z nabídky nějak rozumně provozovat.. naftu a nebo ty mikromotůrky, které se jen tváří jako ultra HI TECH...... jenže Brusel káže ... brusel nařizuje... zákazník tupě kupuje.
A dovolím si to připomínkovat jako provozovatel 3,0V6 :-) koupenou za účelem denního provozu.
Ať to klidně vyrábějí, ale ať tam mají tu možnost mít z toho i větší motoristickou radost pořádným motorem pro pořádné auto, za které superb považuju

19.02.2015, 15:09 |
AR tak ono by se mozna i prodavala CNG verze, kdyz s tim skodovka dela u koktavek takove halo, tedy pokud se jim prodavaji
jo, CNG v té šílenosti 1,4turbo.. já jsem měl na mysli normální motor a řádný počet válců
O_O: nemyslim si ze by u novych aut typu sup melo lpg nejakej vyznam - ty moderni trilitry jezdi kombinovane kolem 9ti litru a to uz je spotreba co asi nikomu zily netrha - rozhodne ne tem co maji na noveho supa.
a ty prefoukly 4valce jedou docela ok a spotrebe pri stejnem rezimu neni o tolik jinde - mam srovnani E92 325 (3litr NA) a X1 28i - podobnej vykon, stejnej ridic a stejna spotreba a ta X1 je vetsi krabice a 4x4 k tomu. pocitove to jede hodne podobne - me osobne na te 28i prekvapil hluk a zvuk motoru mi byl pomerne neprijemnej
ne, jedná se asi jen o moje předsudky - to je problém, který mě vede k tomu, že si koupím radši diesel, než LPG. Mám rád vůni benzínu, pach nafty mi nevadí, ze smradu LPG se mi chce zvracet.
Superb a motoristická radost? Suberb je pro mě z podstaty bezpečnej, nudnej přepravník z A do B.
Ploužit se s 300k víceválcem pod kapotou 99% jeho života s otáčkami někde kousek nad volnoběhem v mezích zákonných 50-90-130km/h, k čemu?
Jinak musím s ohledem na nedávné svezení v nové RS6 napsat - má míň válců, menší výkon, ale celkově se chová a jede líp než předchůdce s V10 motorem z lamba, bych nebyl tak kritickej k tomu, že někdo někde sebere jeden nebo dva válce nahradí je nějakou modernější, efektivnější technologií.
Respo: To je zas názor (smajlík oči v sloup...)
BTW poslední MBčka sjela z výrobní linky na konci roku 1969, pak už byla jen škoda 100L, 110L atd.

19.02.2015, 20:04 |
Respo Tuner#2 : ostatné sa už nie sú z Mladej Boleslavi ? :P
Ja som škodovke nedošiel na chuť ( otec má 3.6 v6 ) ja radšej niečo staršie a poctivejšie :)
Jsou, ale rozhodně to nejsou eMBéčka... To je jako říct, že jsem ze zPlzně. Spousta lidí to říká, ale pro rodáka je to na přesdržku ;)
Ještě že jsem od Plzně :-D :-D :-D Jinak trošku k tématu - taky na tom Suberbu nevidím nic k radosti, ani kdyby měl šestnáctiválec nebo turbínu - je to prostě neosobní, nudný kus předokonalého plastu a kovu v podální sterilního ducha celého koncernu a sebelepší motor to nespraví...
S3 bude popularni, nikoho nenecha hladnym, sousedi budou zavidet, bude zajimat vsechny nekale zivly, koncernovy tuneri budou chtit dodelavat novinky do starejch aut...
Parkrat jsem to videl maskovane na R10, silne to priminalo audi A6
Skodka se hodne zvedla, s prichodem rapidu, citiga, fabie 3, octavie 3 a superbu 3 jsou to konecne i hezky auta :-)

20.02.2015, 23:31 |
Losky Sice hezký, jak tady kážete o ovcích, ale co zmůže člověk proti Bruselu??? Na truc si koupím V8 a budu se klepat než zlegalizují poplatky jako jinde ve světě za CO2?
losky: preco by si sa klepal, v DE platime tie poplarky uz zopar rokov... proste chcem mat 5L V8 s skoro 300g co2, tak platim dan 500€ rocne.... len nesuhlasim, ze mam platit viac, ako niekto, kto nabucha na 2litri 100000km rocne, nakolko on vyprodukuje mnohonasobne viac co2 ako ja s najazdom 8000km/rok

21.02.2015, 17:35 |
Shr3k Já bych o novém kombi docela i uvažoval, samozřejmě 280k, jen se trochu bojím, že by mi to rozebrali na díly, jak je v ČR zvykem. :D

21.02.2015, 18:24 |
mrazik | Upraveno: 2015-02-21 18:24:19
Tak zrovna se tu dozvidam, ze koupi 1.6 EcoBoost jsem se stal ovci. Zajimavy nazor, ktery je mi ukradeny. Ale jsem spokojeny, motor plne dostatecny a ani s nalozenym autem nema problem.
Doufejme, ze novy Superb nebude uvnitr tak uzky jako vsichni jeho predchudci.
opravdu věřím tomu, že někdo pozná v interiéru 2cm - mondeo 149 vs. superpero 147cm... ;)
Camron: momentálně G.C. ZJ, střídám s T613, S-typem pre FL. Pracovně Beta a Jumper L1H1, služební dálky bez potřeby vézt stroje nebo mít prostor na náklad pak Avensis v dehtu, beru jen z donucení když nelze jet ničím jiným. Dále XJS, dospovozňovávám P38A, to zase pak převezmě na chvíli úděl dailycaru a G.C. si odpočine. Když to dobře půjde, od podzima přibude další XJ40/81. Pak mívám sem tam týdny či měsíc něco do činění s věcmi jako PT cruiser, G.Voyager, a podobnými verky, ale to čistě ze servisních, nikoli majetnických důvodů :-D
...a proto se budem vysmívat všem, co si koupí jedno auto úměrné jejich používání příp. vkusu a na zbytku pozemku si vybudují zahradu místo skladiště dopravních prostředků :-D :-D :-D
Honzo pokud se bavime o nove generaci Mondea, tak tam je šířka interiéru v úrovni loktů vpředu - 156 cm (dokonce i novy Passat ma jen 154).

22.02.2015, 16:40 |
radek.613 | Upraveno: 2015-02-22 16:45:18
Crestik: a proto je nám u pozadí a směšný přesně takový příspěvek, co od Tebe právě čteme, neb nepochybně jeho obsah i forma plně vyjadřuje, dokonce snad ve 3D, úroveň jeho pisatele, že :) Nicméně samozřejmě jsem si vědom toho, že v Tvých očích, jakož i v očích konzumní majority lidé, kteří slastně hehýkají blahem nad produkty jistého koncernu, ba se i dokonce vzpírají tomu užívat si zátah vocpoda, jsou divní a nepochopitelní, hrdě se k té skupině hlásím a ještě radši jsem, že to opravdu nechápeš, to mi zaručuje takový příjemný distanc, je z toho dobře na duši a nemusím se cítit tak přízemně :)
Dále bych si dovolil uvést, vážená ctihodnosti, že se tu nevysmívám nikomu, kdo si pro své potřeby a vkus pořídil nejnovětší výplod Škody Auto, pouze reaguji ve vlákně s názorem na nového Superba. Pokud vím a co čtu, nikdo ze všech přispěvatelů tohohle vlákna, včetně TEBE, toho nováho Supa před barákem nemá. Takže je to plně akademická debata, tzv. s vyrovnanými šancemi.
Zadruhé, Camron se mě na něco zeptal, já mu odpověďěl. Jsi-li Camron, tak na mou odpověď reaguj, nejsi-li, drž tlamu a šoupej nohama, děkuji předem. Já vím že vy kucí z Moravy jste družní a kamarádští, ale to na mě neplatí, tak do mě lakavě nerej, ju, není to "hezké" a mohl by jsi mě "zarmoutit", zdravě a řádně "zarmoutit", jestli chápeš.
No a nakonec, zahrady tu mám dvě, ta za domem má 3900m2 a ta vedle domu, než je přeměměna na příruční lesík, má 880m2. Hlásíš se snad za měsíc s rýčem a hráběma a pomůžeš mi, že Tě to tak zajímá? O soukromí se nemusíš bát, ani z jedné strany ani jedné ze zahrad nestojí metr od plotu žádný moderní nízkoenergeŤák, dokonce tu ani nikde nestojí nic na naftu, co by Tě ráno probudilo studeným chrochtáním, nikdo Tě nebude rušit :-D :-D :-D

22.02.2015, 17:44 |
Shr3k Vidím, že opět debata absolutně k věci... Chybí už jen Zdenda. ;-)

22.02.2015, 17:48 |
Shr3k Jinak podle
[ Link ] to má mít v loktech vpředu o 4 cenťáky a vzadu o 7 cenťáků víc než předchozí generace, což mi přijde jako OK.
To je jedine dobre, protoze to byla takova vada na krase. Neco jako misto na zadnich sedadlech o O1.
Chapu radka co mysli, ale zvelicuje to a prijde mi to stejne jako jablickari vs robutkari, taky o nicem. Kazdy at si koupi co chce.
Pokud jde o mě, já to monitoruji, ale zatím se nevyjadřuji. Radek to zastává mírou vrchovatou:-)
To, že nemám rád DasAuto, asi o mě už každí ví. Takže na SIII chválu rozhodně pět nebudu. Auto je a tím to pro mě končí. Nemám nutnost nad ním téci.
Já myslím, že to Zdeny napsal naprosto přesně. Superb ještě neviděl (a nejen on), nejel s ním, ale chválu si nezaslouží. I kdyby Škoda vyrobila auto jako od Boha, je potřeba ji už z principu poplivat. Naopak Subaru (nebo Infinity, Ford, atd.), kdyby vyrobilo psí lejno na šišatých kolečkách, bude tady chvalozpěv alespoň na 183 řádcích.
Prostě někdo chápe, že se druhému může líbit něco jiného a tento fakt respektuje a někdo je ....... a potřebuje se stále dokola jinými slovy o tomtéž vyjadřovat, jako ta pověstná zaseknutá gramofonová deska.
treba me neurazi, ale ani nelaka...
SupI byl ponekud "plavajici", SupII jizdne v poho, ale proporcne spatne, SupIII vypada cool, ale porad nad nim visi otaznik "trvanlivosti" pri parkovani "venku"...
a souhlas s vykriky ohledne "6 a více" válci v. realita pri nákupu... hm, V8, kua, to je husty... mno, a ta 1,2 fakt bere jen 5,2? tak jo, tu berem, vid mamko... ono se stejne neda jezdit rychle, jezdime s tim jen po meste a jednou za rok to Chorvatsko holt pojedeme v klidu a na zaver si vyfotime palubak se spotrebou 4,37 (pote co jsme resetovali u zahrateho motoru a plachtili z Alp dolu)...

25.02.2015, 13:12 |
OMEGA U mě dobrý, ale jen pohledově, zatím jsem s tím nejel.
S tím motorem to neni tak jednostranné, většina lidí jde po spotřebě to je pravda, ale já si třeba na běžné ježdění už nikdy nekoupim auto s menším motorem než V6 benzín, pokud ta auta teda ještě budou. :D Teď mam 3.0 V6 benzín a je to prostě jízda o něčem jiném a menší motor už nechci. Naftu nechci z principu, ať si jezdí třeba zadarmo a turbomotory mi taky nic neříkají.
radek: pokud sháníš výpomoc s pozemkem, očividně nestiháš vše obhospodařovat. Kdybys omezil rádoby povýšené slohovky na každého blbce a nicneříkající odstavce směrem k dnešní produkci, nejčastěji koncernu, minimálně na tomhle foru ušetříš spousty drahocenných minut.
Ať je management automobilky jaký chce, tak by byli ještě víc na hlavu, kdyby produkovali něco, o co není takový zájem, místo sázky na jistotu, co budou valit proudem a drtivá zabedněná většina to bude kupovat, i kdyby někteří místní všeználci skákali do stropu.
Chtěl jsem něco napsat.... ale je to marný ...... Ale jsem trošku dál v pochopení mentality lidí z jistých končin, kde vznikaly samohyby, s nimiž mám přes tři desítky let co do činění, to se taky počítá, i když holt ve vláknu o superbu :-D :-D
HIGHTOWER: já to mám i v aktuálním supu a v pohodě bez problémů.
Auto líbí více než prassat, ale chybí mi V6 i proto jsem na něj nečekal.
A co tady kurva všichni čekáte? Není to Mercedes ani BMW a proto Vám to nevoní? Víc jak 80% lidí zde na fóru jezdí se starou paštikou z roku raz dva tři a budete kecat blbosti jak dnešní auta za nic nestojí? Kdo si lže do kapsy lže i ostatním. Myslím si že tentokrát udělala po dlouhé době Škodovka hodně odvážný vůz jelikož jim to někdo povolil a nebudu sám kdo řekne že je to krásná práce a ne hnus, těším se na projížďku s tímto vozem

26.02.2015, 22:26 |
Losky | Upraveno: 2015-02-26 22:27:40
Potkávám denně v práci, dokonce i kombíky a prostě za mě tohle auto je pecka. Ale tady je prostě problém, že je to Škoda a většině to nevoní a bude prosazovat super mastodonty a nejvíc mě pobaví diskuze jak je Ford bomba. Tam se stačí podívat na ceny bazarovek a je jasný, jak to auto je kvalitní. Dneska už se nemá cenu bavit o tom, které auto je držák a které ne, jsou na tom skoro stejně a už nikdy nebudou auta na desetiletí provozu bez větších závad. TAdy pořád prostě frčí starý ameriky, japonci a BMW (modla). Nic prostě jiného tady nemá cenu asi řešit:)))
No, též bych řekl, že 90% plivačů bude jezdit 8 a více let starou paštikou, vzpomínajíc na staré dobré časy...
Jinak k tomu Fordu-před 3 lety jsem prodával FoMo MK3, opravdu pěkně vybavený a ve velmi dobrém stavu. A ani AAA, které vykoupí každý šrot, to do výkupu nechtěli. Ale to jen aby vlákno nestálo...

27.02.2015, 08:15 |
Proffesor_W | Upraveno: 2015-02-27 08:17:16
Ciste hypoteticky, pokud mam 20 let stary auto, v peknem stavu, ktere pojede lip nez tenhle superb, bude pohodlnejsi nez tenhle superb a velmi pravdepodobne bude i spolehlivejsi nez tenhle superb. O designu se nema cenu zmynovat, ten je subjektivni. Co je tady potom teda ta pastika? Proc to stary auto jede lip a je pohodlnejsi (to proti dnesnim kozam s mikromotorem na dvacitkach neni problem)? Je to pastika jen kvuli tomu ze je stary?
Takže sem do tohoto vlákna můžou psát jenom ti co to chválí? Se prober!
Podle současnou reklamou a hyperkonzumním způsobem života s neskutečným procentem plýtvání vychovaných a nenávratně mozkově deformovaných jedinců (90% jedinců stáda) je zřejmě paštikou cokoli staršího než dva roky, protože to je přeci dnes rozumné zámezí pro obnovování vozového parku, než se právě ty moderní paštiky začnou sypat :-D a hlavně je to nutnost, protože se přeci nedá žít bez facefitů, svolávaček a vychytávání vad a problémů na zákazníkách :-D :-D Navíc je to trochu patologické, protože defacto střídáním těch novodobých paštik se člověk vlastně nikam neposouvá - střídá šed ža šed, stejné za stejné, jako ponožky nebo spodky, všechno vypadá stejně,jede stejně, smrdí stejně, no učebnicový konzum.Ale každý si barvy a způsob života vybírá dobrovolně a sám,takže proč ne :-D Já se dobrovolně a veřejně hlásím k užívání paštik stáří nad 8let (klidně i několikrát) protože nejsem konzument mainstreamu a nikdy nebudu, mám rád techniku, individualitu a poctivou práci, přičemž nepovažuji život za tak dlouhý a nudný, abych jej trávil opakovaným pořizováním a prodáváním bezpohlavních samohybů s plánovanou dobou použitelnosti, bez duše, emocí a charakteru, které mě po měsíci unudí k smrti. Ano, nejsem pro koncern vůbec zajímavý zákazník. Zaplatpámbu :)
asi bych nebral jako ukazatel "kvality" auta/modelu jeho prumernou cenu v ceskym bazaru...
Superb TDi s 400tis km se proda v klidu, protoze na budiku sviti "187 000" a "v nejhorsim to vzdycky koupim za pusu na vrakaci nebo netu" (z trochu "horkeho" nového auta, rozlozeneho v krabicich na prvocinitele)...
Mondeo v ropě má většinou podobný nájezd i stav tacho, ale je to holt šmejd bez fabriky v ČR (zdroje "lev/ných" ND)

27.02.2015, 09:57 |
DaveF ač mám rád stará auta a nějaké zkušenosti s jejich provozem taky mám, tak se hlásím k 90% mozkově deformovaným jedincům, protože s panem radkem.613 v jedné skupině být asi nechci :-)
chtělo by to trochu víc pokory a úcty....
ne každý má čas, zkušenosti a možnosti udržovat v provozu několik starých aut příp. nemá za kamaráda dobrého mechanika, který ho při každém servisu buď neokrade nebo to neodflákne, nebo ho nepošle do háje, protože ten super megakvalitní a megaluxusní vůz ze staré školy neumí, nemůže nebo nechce servisovat
Jinak škodovka má podle mě aktuálně slušně nakročeno k velkému úspěchu. Všechny ošklivé modely skončily a ty aktuální budou mít velký úspěch.

27.02.2015, 10:12 |
Shr3k CervinVega: To mě na tom sere nejvíc, že když chceš jezdit novou škodovkou nebo jinou koncernovou cenově dostupnou a přitom celkem technicky celkem na úrovni stavebnicí, musíš si ji pořídit optimálně v UK s volantem na druhé straně a jezdit tam. Minulý týden u nás před oknem z kuchyně opět oktávka s vyskleným oknem a odšroubovanými světly. Kolik se tu venku na parkovišti ukradlo různých navigací z passatů a superbů ani nepočítám. Jeden exot si dokonce přijel autem až do garáže, aby ze Superba 3.6 vyrval navigaci, ale měl smůlu, protože udělal do skryté kamery pěkný kukuč (pak se chlápkovi přijel omlouvat). Dřív by dostal na čelo nebo na tváře vypálený cejch resp. šmáh (přinejmenším) a hned by se vědělo, co je člověk zač.
týden zpátky bylo k vidění červené Volvo C70 bez světel přímo na Karmelitské (v centru Phy, frekventovaná ulice s tramvajema), bílej den, vysypané sklo řidiče, paní to již řešila s hlídkou PČR, budova okresního soudu cca 400m :-/
Tyhle diskuze jak je každej proti, jen proto, že je to Škodovka mě šíleně baví :)))
BTW tak nějak nevím zda se krade jen koncern a nebo naopak zda je poptávka po dílech na méně častá auta? :))
HT: Tím jsi chtěl říct co? To moje byla řečnická otázka ze srandy na tuhle nesmyslnou debatu o tom co se krade a co "ne" ;)
jen odpověď :-) Já už toto téma neřeším ;-) Ty statistiky jsou zajímavější :-)

27.02.2015, 19:24 |
gizmi DaveF: zajímalo by mne, kam spadám :) První auto Š120, druhé Favorit a následně již jen Hondy. Aktuálně 2x Honda a 1x koncernový sazomet. Každopádně než být v oné skupině 10%, tak se všema 10 hlásím k těm 90% :D :D Jediné co nepochopím je prezentace některých lidí na virtuálním prostoru, když realita je zcela jiná.
Na druhou stranu nutno podotknout, že v Jaguáru v Praze mají neuvěřitelně dobrou kávu (zkušenost 14 dní zpět s místním členem OnlyOne) ...
Ale to mi uz preci vsichni vime, Radku.
Mimochodem, neprijdes uz i sam sobe trapny? Obsahove naprosto totozne, neustale se opakujici prispevky, psane kvaziinteligetnim stylem s nadechem arogance. Je vubec mozne, aby ty blaboly jeste nekoho zajimaly?
za mě ještě doplním: hodně jsem uvažoval o Superbu II, na ježdění pohoda, líbí se mi twindoors (škoda, že není u III a nebo i jiných aut, přeci jen sem tam člověk i do sedanu by rád naložil něco většího), ale padlo to jednak z důvodu zbytečně vysokých cen u lepší výbavy, ano, nemám na to, a pak možná ještě více z důvodu zájmu zlodějů... S Accordem jsem naprosto spokojen a jsem rád, že jsem po snad 6 letech (Lukasino zná historii :-D) nenutnosti mít auto, vybral opravdu dobré auto ;-)

28.02.2015, 08:15 |
Docthor | Upraveno: 2015-02-28 08:24:47
Za mě super(b), auto se mi líbí jak z vnějšku tak ze vnitř, motory zcela dle mě dostačující, místa více jak v A8 a za 1/3 ceny, dále také drží dlouhodobě cenu, snadný prodej ojetiny, kvalita víc než dobrá..
ale je pravda že se kurevsky krade :-(
Přemýšlím proč mají lidi neustále potřebu na něco plivat, buď se mi to líbí a nebo ne.
Zvážím plusy a mínusy u tohodle konkrétního modelu dle mě převažují plusy, jestli to má V8 nebo V6 ,R6 nebo motor z letadla je mě třeba jedno, na dálnici tempomat 140 a jedu, pohodlí je, spotřeba bude tak akorát, co víc si přát..
Dostupnost servisu a dílů na nejvyšší úrovni po celé Evropě, diagnostiku má na škodovku každý franta v garáži, pojištění taky levné, tak proč by to lidi nekupovali ?

28.02.2015, 09:14 |
gizmi Docthor: hodně dobré argumenty...;)
...jinak když už by nic, tak spousta manažerů si obnoví vůz za novou generaci...
Mám zkušenost s předchozím modelem v provedení 4x4 plně červené TDi ve slušné výbavě a to auto zkrátka plně splní požadavek na firemní vůz jednatele. Nenadchne, ale neurazí (ostudu neudělá a naopak nemlátí do očí jako jiná vozidla) a po všech stránkách pohoda. Co se týče krádeží, ve firmě se nechal dát do všech construct na řazení a je klid (pravda, auta většinou stojí na zahradě u baráku, před firmou nebo před jinou firmou) - klasika služebáky i pro vlastní užívání (nejvíc se kradou auta přes noc na sídlišti)

01.03.2015, 22:42 |
Losky Já osobně spíš nechápu, proč dnes každý tady plive na nový auta. Prostě downsizing tady je a bude a prostě se s tím už nic nenadělá. A že bych měl potřebu jít proti tím, že si pořídím 20 let starou nějakou V8 a budu platit desetitisíce ročně, že to vůbec může na silnici mě moc neláká.
Taky se mi líbí některý starší auta, ale chci jít taky trošku s dobou a pokud člověk nemá volných 500t a více na auto, tak mu nezbyde nic jiného, než se srovnat a nevybočovat.

01.03.2015, 22:56 |
AR no tak ještě taky nemusíš být ovce a jít cestou že z toho půlmíče odkrojíš kilečko či dvě a koupíš něco odlschool co se hravě vyrovná nové produkci za toho půlmíče. Ale jasně pokud ti jde o to aby soused vypad z okna až bude koukat cos dovez za funglovku, tak leda zařadit do stáda a dělat be be ;)
zítra, když se zadaří, tak sem něco postnu :-)

06.06.2015, 18:58 |
mrazik | Upraveno: 2015-06-06 18:58:14
bude flame ?

06.06.2015, 19:45 |
HIGHTOWER | Upraveno: 2015-06-06 19:48:11
zítra, posečkej si :-)
PS: Chris - ani písmenko, ne že to bonzneš :-D
HIGHTOWER: Tak ode dneška jsou na autosalonech k dispozici k vyzkoušení, takže se jedeš projet?
Dodací lhůty pro objednávky jsou až někdy na podzim.
Praticky denne sa ťahám s jedným po okruhu, súbežne, alebo ide predo mnou, či za mnou... Tmavá hnedá metla. Ten "sedan" je proste krásny, kor v tej farbe. Veľmi podarená séria teraz všetkých troch (Sup/Oct/Fab) čo do dizajnu, imho. Síce som jedovatý neškodovkár, ale Superba by som si asi vedel predstaviť vlastniť :-)
Škoda Superb III 2.0 TDi DSG 140 kW
nejsilnější diesel v nabídce, 6°Automat, nastavitelný podvozek, adaptabilní tempomat a prostě plno dalších asistentů, navigace Columbus, komplet kožený interiér, sedadla s ventilací
1.050.000,- Kč


07.06.2015, 18:00 |
Cenda | Upraveno: 2015-06-07 18:01:13
pěkný. Asi první Škodovka, co není (vzhledem) bezpohlavní samochod, ale má design. Ještě vyměnit mřížku chladiče. Tohle bych si nechal líbit.
Mimochodem, většina BENZÍNOVÝCH Supů II, prodaných v ČR, byly 3,6L V6 ...

07.06.2015, 19:03 |
mrazik | Upraveno: 2015-06-07 19:40:19
High a to je jako tvuj vlastni nebo sluzebni ?
Ted si jen polozme otazku, stoji za ty penize ? Pozor nikde netvrdim, ze je to spatne auto, ale je na kazdem, aby zhodnotil co dostane za dane penize.
Ohledne soucasneho designu koncernu. Kdyz vyjel novy Golf s novou ,,ostrou" hranou, tak to byl vlastne zacatek. Pak se pridavali dalsi modely, pokracovalo to v modelech Skoda a Seat. Nicmene pokud se podivam na soucasnou ,,obycejnou" produkci koncernu, jsem trochu na rozpacich jak je vsechno strizene stejnym designem a nejsem si jisty, zda je to dobre. Ale koncernu se dari, tak asi jo.
Nestoji, myslim, ze za tyhle penize by byly minimalne dve nadupany mondea :))))
HT: at uz tvuj nebo pujcenej, tak az na tu barvu gut.

07.06.2015, 20:20 |
Tuner#2 | Upraveno: 2015-06-07 20:20:57
Stejný dotaz jako Luke_288...
Jinak když už tu máme zase ty blbé kecy vložím sem něco co jsem sem ani dávat nechtěl.
Tohle vyšlo v německu před pár týdny:
[ Link ]

07.06.2015, 20:30 |
HIGHTOWER | Upraveno: 2015-06-07 20:32:42
Auto jsem měl jen na týden půjčené, najezdil jsem s ním cca 700 km. A postřehy:
mód Comfort a Normal - celkem na mě moc plavmo chovající se, takže jsem nejvíce jezdil na Sport, u toho mi přijde, že tam je "kurvítko" a dělá to jako sportovní zvuk. Vytáčí to do 4,5-5 tis., jede to pěkně, drží stopu, neplave. Vezl jsem kolegu a ten vůbec nepoznal, že je to diesel a to se v autech vyzná. Režim Comfort tam je to hodně do leniva, dá tam klidně při 53 km/h i pátý rychlostní stupeň, rozjezdy jsou těžkopádné, prostě vážně na více než pohodovou jízdu, na semaforu, než se to rozhýbe, trvá to... Sport jede pěkně, drží, není to moc tvrdé. ale ani měkké. Spotřeba je ale kolem 7,5. Eko mód jsem ani nezkoušel :-D Ale stejně, uvedená spotřeba 4,5 l, to tedy nevím, jak by se dalo dosáhnout...
Auto je pohodlné, prostorné, odvětrávání sedadel je bych řekl nutností. Trochu mě bolelo na spodku stehna na levé straně, tam bych uvítal sedadlo trochu širší, ale já jsem prostě velký no :-D Nastavení sedadla je v pohodě a velké rozmezí. Ovládání na sedadle spolujezdce, pro posunutí dopředu nebo naklopení a to nad loketní opěrkou usnadňuje uvolnění místa pro vezenou osobu na "bezpečném" místě...
Tempomat byl boj, než jsem pochopil jak funguje, co a jak se nastavuje. Adaptabilní tempomat super věc, jen se musí člověk naučit s tím jezdit a včas přejet do jiného pruhu, neboť pak zbytečně zpomalí a pokud to není výrazné zpomalení, rychlost jde pak nahoru pomalu, když je to rozdíl třeba 30 km, tak to zrychluje rychle... Dá se nastavit odstup od vozidla jedoucího před, a vyhodnocuje to dle rychlosti, takže rozestupy jsou různé dle rychlosti.
Řazení pod volantem je o ničem, tedy, funguje hnedka, po cca 10 s se pak vrátí zpátky na automat. Ale pádla na mě jsou moc dole, mám ruce za deset dvě, tady jsou na tři-čtvrtě na tři... Sem tam nebylo špatné si podřadit hlavně na Comfort, když to jelo právě do kopce na 5° a přitom jen 53 km/h...
Navigace ukazuje i v tunelu, nevím, zda dle rychlosti a nebo jen na "autopilota". Světla umí vykrývat protijedoucí vozidlo, funguje to parádně :-)
Za mě auto doporučuji ;-)
Vtsavané navigácie na 95% berú signál aj z čidiel na kolesách (otáčky) a z gyra zabudovaného, prípadne ešte duplikovaný signál z dvoch antén (vpredu ukrytá, vzadu na streche s rádiovou napríklad). Nie vždy je tam toto všetko, ale väčšinou to je dvojica z uvedených. Takto to funguje už dosť dávno, Lexus/BMS trebárs konkrétne od konca 90-tych rokov už...

07.06.2015, 20:39 |
HIGHTOWER | Upraveno: 2015-06-07 20:45:09
jen tedy mají mapy trochu sem tam blbě uvedené max. rychlosti, v tunelu na okruhu Lochkovský ok, 80 ukazuje, ale v Komořanském to ukazuje max. 90. Ale našel jsem rozdíl na více místech, a přitom rychlosti tam jsou dlouhodobě ustálené, někde to mají třeba i o 20 km rozdíl. Ale v podstatě je to jen něco navíc no...
V tunelu jsem nezastavoval, takže jsem to více nezkoumal ten systém, jak to bere jízdu v tunelu :-)
Ten 2.0 TDi 140 kW jede pěkně, jde za plynem, je dobře odhlučněn, v podstatě není v kabině slyšet. Audio hraje dobře, výkon je víc než výborný, couvací kamera na tom displeji OK, je to přehledné, boční parkovací senzory si člověk musí zvyknout a nebo sem tam vypnout, neb to v malém prostoru pípí všechno o 106 :-) Má to hlídání mrtvého úhlu, to bych spíše uvítal blíže ke karoserii než na kraj zrcátka, sem tam se to plete se zapnutým blinkrem, který je vidět. Dá se nastavit automatické sklopení pravého zrcátka dolů při couvání, ale nevyužil jsem, měl to spíše vadilo. Brzdy v pohodě, nešel jsem nijak ostře, přeci jen nový auto...
V pádlech bych chybu neviděl, neb držet volat za deset dvě je přežitek z komunistické autoškoly... Správné držení je třičtvrtě na tři.

07.06.2015, 20:59 |
HIGHTOWER | Upraveno: 2015-06-07 21:02:27
bla, bla, bla..., nedržím volat, jak mi někdo řekl, ale jak je mě pohodlné a jak se mi řídí a jsem zvyklý... Zase nějaký kecy o komunismu, boha jeho...

07.06.2015, 21:08 |
walish | Upraveno: 2015-06-07 21:10:21
Věděl bych o lepším přežitku komunistické éry, kterými se někteří chlubí.
Higty: Jak je to s místem co se týká šířky na zadních sedadlech? Už se vlezou 3 sedačky vedle sebe? Tedy nepředpokládám, že bys to zkoušel, ale zda se pocitově třeba nezvětšil prostor...
To nejsou kecy, ale realita. Za deset dvě se stradovalo opravdu v dobách kominismu a sportovní volanty měli příčky vytažené nahoru. Ale pak se přišlo na to, že je lepší ve třičtvrtě na tři, všechny sportovní volanty mají příčky níž a schválně si někde na bezpečném místě zkus udělat losí test za deset dvě a pak při správném držení. Myslím, že rychle změníš názor... Ale bohužel teď je cool řídit jednou rukou (nejlépe levou v jednu nebo dokonce dvě hodiny :)))

07.06.2015, 23:28 |
AR ad navigačka...toto zvládně i můj stařičký tomto go když vjedu do tunelu kde se ztratí signál.
07.06.2015, 20:20 | Tuner#2 |
Jinak když už tu máme zase ty blbé kecy vložím sem něco co jsem sem ani dávat nechtěl.
Tohle vyšlo v německu před pár týdny: [ Link ]
Četl jsi to celé? Tendenčnější článek abys v pravé poledne s lupou v kupce sena hledal. Tomu může přitákávat jen zabedněnec. Viz výsledky testu. Ano liftback má větší kufr, ano vyšší střední je dražší než střední, kdo by to čekal :-) Ano šest let starý model vs úplná novinka :-))))) Autobild vlastní VW group? Ale třeba brzdná dráha, vnitřní hluk, poloměr otáčení aj. se v českém článku nepitvá .... Komici, Skoda Simply Never! I když musím uznat, že poslední modely se mě i docela zvenku líbí.
No, ani bych se nedivil, ona totiž ta kdysi prémie v honbě za počtem vyrobených kusů a snižování výrobních nákladů a cen už dávno není tak prémiová jak bývala. A Škodovce, ač jsem ji nikdy nemusel, se s posledními modely opravdu daří.
měl jsem půjčeno na krátké svezení, a moc se mi líbí jak auto designem jako takové,i co se zpracování a materiálů týče, tak jízdní projev, po dlouhé době zase pohodlný podvozek - i na 19" kolech, komfortní interier, příjemné auto na cestování.
Nicméně měl jsem půjčené klasické demo, auto v max. výbavě v ceně 1.1mega, jak se budou chovat social verze ozkouším později, bez DCC apod.