
Navštíveno 2078x


23.02.2015, 14:59 |
bastr | Upraveno: 2015-02-23 14:59:58
zeptám se tu jestli někdo nemá zkušenost s těmito motory bud v octávce a nebo lépe passat oboje rok 2007 a ještě jeden dotázek ? jak jsou na tom u těchhle aut problémy s DSG a co vydrží? kilometry budou 100 až 150 tis a auto bude z ch
děkuji za názory

24.02.2015, 15:54 |
bastr nikdo nic??
Radsi bych sel do commonrailu, ale budiž odchazi tam napinaky retezu a potka se to, kdyz se to zavcas nepodchyti, jinak 150000 je pomalu zivotnost techto motoru, zalezi kus od kusu a stylu jizdy, nektery kusy maji i docela velkou spotrebu oleje, odchazi turba atd.Proste nebrat, pokud mas moznost koupit commonrail at 1.6 77kw nebo 2.0 103kw nema to vetsi problemy.S tim tsi je to takova sazka do loterie.

25.02.2015, 08:58 |
bastr no když ja pravě naftu nechci ani o ni nepřemýšlím jezdím cca jednou za 14 až 3 neděle o víkendu 1600 km

25.02.2015, 09:57 |
OMEGA Kombinaci slabého benzínu a automatu bych si nepustil přez práh nikdy. Když automat tak dobrou naftu, nebo silnej benzín.

25.02.2015, 10:00 |
bastr no on by pravě ten 2,0tfsi mohl být s DSG slušnej partner a zase auto kupovaný tady v ch s plnou serviskou by neměl byt problem
Myslím, že Omega pojmem "silný benzín" asi nemyslel 2.0TFSi :-)...ale třeba se pletu.
Jinak, co chceš slyšet, když si pořád meleš svou? Je úplně jedno, zda koupíš 1.8 nebo 2.0, obojí je stejnej průs.r......obzvláště pak ve spojení s DSG. Ale klidně si to kup, alespoň pak obohatíš diskuzní fóra :-)

25.02.2015, 22:11 |
bastr to : camron co je stejnej pruser asi sem nechápající
Já bych se přeplňovanýho dvoulitru tak nebál jako přeplňovaný osmistovky :-) Viz
[ Link ]