Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Help - Upgrade brzd Mitsubishi

 o Navštíveno 2373x o
o 01.03.2015, 21:52 | MAX | Upraveno: 2015-03-01 21:54:35
Mám trochu problém s brzdama na svého Outlandera Turbo.. Už se mi zvlnily druhé kotouče - a to nejezdím nijak ostře.. Měnil jsem loni komplet brzdy, nechtěl jsem nic levného, ale něco solidnějšího. Nejdřív mi v servise dali nějaké Feroda, pak ATE (?) - ze začátku všechno OK, ale tak za 4-6 měsíců (5-7 tisíc kilometrů) se zvlní..
Původní jsem měnil, protože byly sjeté, ale neházely. Ale netuším, co byly zač..
Co s tím?
Už jsem uvažoval i o upgrade brzd z Mitsubishi Lancer EVO - [ Link ] - - ale ty větší brzdové třmeny mají jinou rozteč šroubů a nenapadá mě, kde sehnat nějakou bezpečnou redukci..


o 01.03.2015, 21:53 | MAX

foto k příspěvku  od MAX

o 01.03.2015, 22:04 | P.E.T.R
Pokud budeš chtít vyrobit redukci, tak doporučuju zavolat sem: [ Link ]
Mam od něj plovoucí kotouče a perfektní práce i domluva.
o 02.03.2015, 10:42 | fredh
Proč budeš řešit redukci. Zanes to do nějaký firmy s cnc frézou, vyvrtaj ti za 20minut nový díry do kotouče a máš to nejlepší řešení. Sám jsem si to takhle jednou dělal a bez sebemenší chyby.
o 02.03.2015, 11:30 | CervinVega
hadam, ze potrebuje adapter na zmenu roztece/posun trmenu, ne kotoucu... ty muze max vypodlozkovat, aby je dostal do jine roviny vuci trmenum
o 02.03.2015, 16:55 | Hanes
A co dudeš dělat, až tam napasuješ brzdy z EVA a za 7tis km budou zase zvlněný?
Řešíš následeky, né poříčinu.
Radil bych vyměnit silentbloky na ramenech, budou vytahaný.
Možná ložiska v kolech-přetáhnout na utahovací moment co si přál výrobce,v případě vůle vyměnit.
Taky může být volné horní uložení na tlumiči.
To vše má za následek kroucení kotoučů, pokud se to stalo už 2x řešil bych co je špatně na aute a ne další výměnu brzd.
o 02.03.2015, 18:43 | .mycTD
jako hanes
o 02.03.2015, 18:46 | Timon.z
Hanes to napsal přesně.
Dej hodinky na náboj a uvidíš jak bude házet.U outa běžná věc.Nový náboj je pouze origo a stojí 4300,- kus
o 06.03.2015, 00:18 | MAX
Cervin má pravdu - řeším redukci na třmeny - kotouče mají stejnou rozteč - 5x114,3mm, ale ty třmeny mají větší rozteč těch upevňovacích otvorů..

Hanes - no oni v každé recenzi na to auto píšou, že jsou slabé kotouče. Tak mě napadlo jako první toto..
Ale zkusím to navrhnout mechanikovi, ať na to koukne..
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3758 sekund.