Navštíveno 4129x

04.03.2015, 16:33 |
KAJEL Zdravím,stala se mi takový nemilá věc,vlastním auto značky Saab a nedávno jsem ho dával mechanikovi na Saaby s tím že auto při plným plynu škube a bylo to tím že přeplňovalo turbo jinak auto normálně jezdilo bez problému, po týdnu zkoušení,výměny nějakých dílu a projíždění mi mechanik volá že vylítnul píst blokem a teď otázka kdo nese následky,já tam přivezl pojízdný auto pouze cukajíci při plném plynu a u něj po týdnu zkoušení se stane tohle,bohužel nemám žádnej doklad že auto bylo v pořádku jen na tu drobnou závadu takže vím že to bude těžký dokazovat ale jen chci znát váš názor ať vím jak na něj,díky moc za všechny rady

04.03.2015, 19:12 |
Jozzo je to nějaký servis nebo jen garážmajstr?

04.03.2015, 19:47 |
xSam Tohle je tezky rozsoudit.
Dokazi se vzit do obou roli:-/
Kdyz privezu do servisu auto s nacatou soucastkou, ktera se u nej podela, je to automaticky vina servisaka?

04.03.2015, 20:20 |
KAJEL je to garažmistr na Saaby
ono šlo o to že to auto jen cukalo přotože turbo prostě přetlakovávalo a bylo to prý asi softwarem,byl tam nahraný čip od firmy Hirsch která se zabývá saaby takže žádnej šmejd ale jde i o to že už to tam kvůli tomu cukání jednou měl a po týdnu projíždění mi to vrátil s tím že to samo od sebe přestalo cukat a mě to po chvíli začalo dělat zase takže auto už tam bylo kvůli tomu dvakrát
spis bych se zamyslel, jak se mu to mohlo podarit. Jestli je pravdepodobnejsi, ze to treba drzel na neutral v omezovaci a cekal, co se stane? Nebo bylo v motoru fakt neco spatne?

04.03.2015, 20:37 |
KAJEL mě říkal že to byl projet dal dvojku plnej plyn pak za trojku zase plnej,potom to začalo rachotit a bum

04.03.2015, 21:03 |
KAJEL tam to prostě dělalo to cukání ono to při tom jako by ten motor dostával rány nebo jak bych to řekl tak mám dojem že se to stalo kvůli tomu jak to pořád asi projížděl pod tím plným plynem

04.03.2015, 21:04 |