Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > pomoc: autodesk 3ds max

 o Navštíveno 1606x o
o 09.03.2015, 18:26 | Downland
Je tu nekdo kdo zvlada lip nez dobre autodesk 3ds max ?

Mam nejake 3d objekty ve formatu .max to otevru v programu 3ds max a objevi se mi kompletni mistnost s vybavenim. A ted co nevim jak udelat a jestli to jde jak postupne ulozim kazdej predmet zvlast (nebo hromadne do slozky) napr lampa , postel, obraz ?

Potrebuju to pak z toho dostat do UE4 to vim jak. Ja mam proste problem stim ze se mi importne komplet mistnost a tvari se to jako jeden objekt v UE4 takze pak nemuzu snicim pohnout v te mistnosti.

Diky za rady.


o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3425 sekund.