Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Jaké auto nejlépe suv do 250 000kč

 o Navštíveno 2819x o
o 27.03.2015, 08:10 | Romca55
Sem z vyběru už zoufalý co by jste mi doporučily r.v mi je jedno...koukal sem na dodge nitro,nissan pathfinder a porsche cayene ale to je asi sebevražda..díky za každou radu


o 27.03.2015, 09:02 | radek.613
začal bych pořízením knihy 'pravidla českého jazyka'......
o 27.03.2015, 09:32 | Romca55
A to je nejake auto?Myslim si ze ne tak nechapu proc to tu spamujes nesmyslem na ktery jsem se neptal
o 27.03.2015, 11:54 | bechy123
Souhlasím s Radkem! Nesmysl tu napsal sám autor.
o 27.03.2015, 12:11 | Dexter
radek.613: Ty si ho muzes poridit taky. Kdyz uz nekoho poucujes, tak aspon bez chyb. :-)
o 27.03.2015, 14:58 | Kmoda
Myslel jsem že se tu dozvím s kterým SUV jsou dobré zkušenosti a on se tu probírá pravopis. Upravte si název téma :-D
o 27.03.2015, 16:07 | Romca55
To jsem si myslel také...Vypadá to že se nic nedovím.
o 27.03.2015, 20:56 | Komba
Tady se vždycky víc řeší něco jiného než je uvedeno v tématu,to si člověk musí zvyknout:D Co třeba LandRover,nad tím si nepřemýšlel?nic o nich nevim,jen párkrát sem opravoval nový Freelander,ale líbí se mi:)
o 27.03.2015, 22:23 | camron
Ach jo, to je zase dotaz. Nezlob se, ale petilete dite by sezeptalo lepe, aby dostalo konkretni odpoved. Jestli mas jen uvedeny obnos, tak se na tyhle SUV vykasli. Zde plati dvojnasob okridlene rceni o opicce a bananech. Vis, proc uz se dnes prvni rocniky Cayenne daji koupit "tak" tak levne? Protoze az budes resit prvni zavadu nebo servis, tak se z toho zabijes. A proto to nikdo nechce, krome janku, jako jsi ty...
o 28.03.2015, 07:22 | Romca55
komba: freelander II se mi líbí exteriér ale interier už moc ne a ty motory sou prý nic moc...

Camron:tak ono záleží i na spolehlivosti a to u Porsche i dle statistik TUV vychází velmi dobře...A servis oproti stávajícímu autu Audi A8 dle mého nebude tak markantní rozdíl..A jinak tech aut tam bylo více nebo mi popřípadě řekni co je dle tebe super v téhle relaci ideálně tedy SUV. Koukal sem i po SuperB II a kladné recenze na to také moc nejsou...
o 28.03.2015, 07:22 | Romca55 | Upraveno: 2015-03-28 07:24:03
A co třeba Hyundai Santafé II
o 28.03.2015, 07:45 | Bart 007
x-trail ?
o 28.03.2015, 08:51 | camron
Ach ta statistika...

Tobe tezko radit, skaces od jednoho k druhemu, od tridy ke tride. Nejdriv si fakt utrid myslenky. Chces auto na silnici, do terenu, chces benzin/naftu, kolik toho vozis, kolik najezdis, kde budes shanet ND...atd.
o 28.03.2015, 08:55 | Zdeny60
Tady bych zkusil:
[ Link ]
[ Link ]

Napřklad...
Záleží, jestli chceš navoněnou bídu a nebo auto, který bude levný na servise a hlavně bude spolehlivý.

Obě, co jsem dal jako PŘÍKLAD - což neber jako dogma - nemají příliš moc "kurvítek", které by tě vydudualy při prvním servisu, obzvláště tribeca je z tohoto pohledu velmi slušná volba.

Ovšem záleží, zdali očekáváš výlěty do terénu, pak bych volil zde:
[ Link ]
Opět jako příklad, i když u XT je třeba už vědět před nákupem co a jak.
Pro terén : [ Link ]

Levnost či spíše drahota servisu u všech uvedených modelů, co jsem dal, je samosebou daleko vyšší, než u běžného osobáku, ale v rámci množiny SUV patří (zejména ta tribeca) k "levným".
o 28.03.2015, 09:13 | Pavel 528 | Upraveno: 2015-03-28 09:13:22
vse odporni japonci...o]]
o 28.03.2015, 09:18 | Only_One
Zahrnul bych do vyberu Hondu CR-V. Ta je lety proverena a funkce uservisovatelna
o 28.03.2015, 09:36 | Zdeny60
Pavel528: no jasně, proto skopčák nemá co nabídnoutg, tak proto:-)

Ano, na CR-V jsem zapomněl.
o 28.03.2015, 11:04 | Lubak
Vitara, CR-V, Ravka
opravdu si chce ujasnit priority, neboť valná většina SUV se navenek tváří jako velká auta, ale uvnitř je to s prostorem nic moc, ale záleží samozřejmě co od toho čekáš
o 28.03.2015, 11:14 | Dexter
To Infiniti z linku má na 66tkm pěkně rozsezenou sedačku, to mají BMW/MB s 350tkm :)
o 28.03.2015, 11:17 | Zdeny60
No, asi s tím jezdil cigán, co měl 150 kilo. Sedačka nejezdí, jezdí ten zbytek. O stavu km na tachu si můžeme nechat vyprávět báchorky a tohle I. těch 350tkm na hrbu má minimálně taky. Byl to tip, ne výběr konkretního auta, ale to snad chápeš, ne?
o 28.03.2015, 11:30 | Dexter
jasný, proto jsem to psal se smajlem. je tam v nabídce s 240tkm a uvnitř vypadá uplně stějně :)
o 28.03.2015, 11:53 | Romca55
Camron:95%cesty budou tvořit silnice zbývajicích 5% polní cesta žádný těžký terén...Raději bych naftu ale přežil bych i benzín..Na náhradní díly mam v celku dost velké slevy Dost si toho dělám sám zbytek kamarád v dobrém servise.Nájezd km neni moc velký cca 15000km za rok od doby co mám služebák tak jde spiše o víkendové auto...

Zdendy60:A já měl za to že zrovna japonci celkově co se týče servisu k levným nepatří..ale na tribecu se podivám...

Lubak:Spíše větší prostorné auto nic malého..


Jinam měl sem příležitost se svézt v bmw x5 2003 3.0D a je to něco příšerného..Přišlo mi lepši svezeni i v ,,santaféčku 1 generace" co se týče pohodlí a jízdních vlasností..
o 28.03.2015, 12:02 | Lubak
tak pokud něco většího tak zrovna CRV, Ravka, Kuga atd. můžeš vyloučit :-)
o 28.03.2015, 12:05 | Zdeny60
ANo, nepatří. Ale naštěstí u tribecy není nic, co by tě "vypeklo" Motor je stará a výborná H6 )sice trošku užranější,a le u takového auta se s tím holt musí počítat) a tď ti to bdu jmenovat:
nezaskočí tě rozovody - tohle mají prostě zvládnuté. Co tě může zaskočit, je vysypané ložisko na jedné z kladek. Nová klada stojí asi 1800, ložisko asi 710, výměna doma svépomocí za 2 hodinky. Dále tě muže překvapit chybová hláška P0420 - podprahová účinnost katalyzátorů. Tak toho se vůbec neděs, protože v 99% těchto případů je problém řešitelný vsazením redukce pod lambda sonud (kterou ti dnes vyrobí dle zveřejněného na subaruklubech plánku kdekdo za 200 stocky či půllitra), ty ji doma vsadíš mezi lambdu a šroneí (=cca hodinka práce), bymažeš chybu a máš klid. Toto je věc hojne propíraná na všech subaruforech napříč světem a ví se o ní, jenže značkový servsis neznalce natáhne o 2xc45tisíéc za katalyzátory (i to se bohužel stalo). Auto, který má prokazateně méně než nějakých 300-350tkm je na tom s emisemi tak, že je nepslňuje řada dnešních nových modelů. Protože auto s H6 jsem mlě na měření emisí chodil a zajímám se o SUbaru )ještě jedno vlastním, tak toto ti mohou všichni potvrdit. Co by tě mohlo překvapit, tak oitíže s automatickou převodovkou. Jenže, tohle odalíš před nákupem a zejména budeš trvat na tom, aby ti majitel doložil pravidelné výrobcem předepsané výměny oleje v AT po 60tkm. Dělají li se, není problém ani při půl milionu km. A pokud přesto ano a něco sed ějě, třeba škube, nefunguje tak jak má, dají se tyto HDM převodovky repasovat a jsou tu v ČR lidé, kteří to umí a umí to dobře. Cena za repas je kolem 30 tisíc, ale fakt jde o zřídkavéa výjimčné příépady, kdy převodovku zničl trubka majitelk svých zacházením.
Dále brzdy - tribeca JE prostě velká a těžká, ale ktouče originál za 2,5tCZK ksu je docela obvyklá cena, nemyslíš, jinak ATE, Zimmerman a dalších X výrobců nabízí alternativy.
Dále výfuk - střední díl po 9-10 letech začně prskat v rozdvojení. Stačí zavařit, ale po čase se hlásí výměna. Já to řešil u svého současného auta loni a vzal jsem originál -13 t bez DPH je sice ne málo, ale když je to moc, jde nákup v USA či v Polsku za zlomke ceny. Jinak koroze = no problém,. moje legacy má 9 let, jezdí v létě v zimě sůl nesůl )ale starám se, myji, mám "svoji" metodu na održbu laku) a nikde ani pupíneček, take toto je taky pohoda.
Tribeca je SUV, které je luxusní, pokud někdo překousne dyzajn, výtečně jede (dálky 10, město 14/100) obrovský prsotor, posuvná zadní sedadla, prostě pravé rodinné SUV s nefalšoaným pohonem 4x4 a uzávěrkou diferáku.
A jso levné! Lidé se toho totiž neprávem bojí, protože nevděí. Ještě lepší volba tribecy je novější model s motorem 3,6, ale ty jsou dražší a paradoxně méně žerou díky trochu lépe sladěnému motoru a 5°AT převodovky. Ale nesjo, holt, to je to celé:-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3142 sekund.