Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > R: Brzdové kotouče 340mm

 o Navštíveno 3764x o
o 03.04.2015, 21:19 | tj
Ahoj

Potřebuji poradit.

Hledám výkres nebo alespoň základní rozměry pro brzdové kotouče...

Teď mám 312mm originál brembo.. jedná se o auto
RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 2.0 Renault Sport (RS225/R26F1)

A potřeboval bych nají rozměry pro kotouče z nového modelu

RENAULT MEGANE III kupé (DZ0/1_) 2.0 TCe (DZ1N) (RS250/RS265)

Tam vím že je kotouč 340mm, používá stejný třmen 4píst brembo s radiální montáží, třmen pobere větší šířku kotouče ale potřeboval bych zjistit offset a pár dalších rozměrů, jestli by šel nasadit na moje auto... bohužel k novému modelu nikde rozměry předních kotouču nemohu nají.. více méně nejsou ani v jednom katalogu které znám...

poradí někdo?

foto k příspěvku  od tj



o 03.04.2015, 22:01 | MiniMike
no trosku jsem koukal a evidentne ty kotouce jsou jen original Renault by Brembo a nikdo jinej to nedela :-( a info je fakt malo... jediny co je dostupny je 340x28...
o 03.04.2015, 22:10 | tj
jj to by byla asi pravda... i tenhle rozmer je porad dobre.. sirka je stale stejna takze by stacilo vypodlozit trmen o 14mm a dat delsi srouby.. zatim se mi podarilo zjistit celkovou sirku 63mm coz by znamenalo ze to muze byt uplne stejne jako ten muj... 28mm sirka disku,56mm vnitrni offset a pokud dodrzi sirku vnejsi dosedaci plochy 7mm tak by ten kotouc mel sednout uplne stejne... diky moc za alespon toto info
o 04.04.2015, 15:17 | maresk
akorát jste kluci zapoměli na jednu důležitou věc - bez úpravy toho 340mm kotouče ho na auto nedáš :-((( - Meggie II má rozteč 5x108 a Meggie III 5x114,3
o 04.04.2015, 16:59 | xenonman
Tak reseni jsou kotouce a plovouci stredy, kolik do toho chces investovat?
o 05.04.2015, 18:41 | tj
maresk: neboj na to nikdo nezapomel.. roztec neresim 114,3 necham na cnc prefrezovat na 108...

Xenonaman: Diky o tehle variante vim.. i kde si je nechat udelat... ale o kotouc za 7-10 tis 1ks fakt zajem nemam.. kdyz tenhle origo brembo sezenu za cca 4 tis. kus.
o 05.04.2015, 18:43 | tj

foto k příspěvku  od tj

o 05.04.2015, 18:43 | tj

foto k příspěvku  od tj

o 05.04.2015, 20:06 | xenonman
tj

to ses malinko mimo misu kdy kotouce dokazu 10-12 tis / sadu a kvalita uplne nekde mimo nez original s tim, ze pak plovouci stredy opet vyuzijes pro dalsi kotouce, jinak pokud te stoji original 4 tis kus nechapu zakladani tohoto przpevku ...
o 05.04.2015, 20:51 | tj
Xenonman: to me pak zajima! to uz je velmi zajimava cena, kdyz vezmu v potaz ze to bude jen o vyndani z krabice a nasazeni... pro me je spis jeste otazkou jestli nedela nejake brikule ten spoj stredu a brzdove casti... bylo by mozne alespon rychle info o co jde?

ad muj prispevek... tak cena za kotouc je jen prijemny bonus.. pro me existovaly 2 variany.. budto 330 kit za nesmysl jako 30tis apod... nebo originál 312... tak jsem pro zajímavost sondoval kde a v čem jsou použité jaké větší kotouče a tohle pro mě byla varianta.. jenže jsem nikde nedohledal rozměry... když to vezmu přez Brembo katalog tak se to dohleda celkem dobre ale jen tenhle konkretni typ jsem nebyl schopen nikde najit... no a tim ze tady do aut dela mraky lidi tak tu stopro bude nekdo kdo se v tom vyzna mnohem lepe... viz treba ty...
o 06.04.2015, 08:26 | xenonman
Tj : snadné dodas starý kotouč a pak uz jen staci si říci velikost kotouce a tvrdost, lepe řečeno k jakému účelu maji brzdy sloužit, defakto se daji z volitelného materiálu udelat i desticky.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.584 sekund.