Potřeboval bych poradit, aniž bych pak musel do vězení i za polehčujících okolností...
Velmi stručně a k věci:
Táta šel reklamovat 4 měsíce starou varnou konvici do elektra, za podělaných 500 Kč - netěsní víko, a při varu vody hrozí opaření obsluhy. Paní za pultem jí vzala do ruky, a začla s víkem lomcovat a zkoumat ho, až ho urvala a zůstalo jí v ruce. Po chvíli výměn názorů tátovi sepsala reklamaci, a bez podpisu ho poslala dom. Mámě doma došlo kolik uhodilo, do krámu se vrátila ona, s dotazem zda má cenu reklamovat něco, co je ulomené? Na to prodavačka že ne, že to stejně zamítnou. Svojí vinu náhle odmítala, že ona nic neulomila. Opět výměna názorů a řešení žádné.
Pohybuju se v obchodě asi 15 let, ale takovýhle vyjebávání s lidma (ač i jen proto, že jsou to důchodci) je mi silně proti srsti, a tyhle lidi bych nakopal do choulostivých míst, pokud bych tomu byl osobně přítomen.
Jak to mám po těch klidných a krásných velikonočních svátcích řešit, prosím?
Plánuju se tam cestou do práce zastavit a slušně se zeptat jak řeší tyto nemilé situace, s ohledem na uspokojení zákazníka, který za nic nemůže.
