
Navštíveno 3199x


08.04.2015, 23:38 |
Samantus | Upraveno: 2015-04-08 23:39:25
dotaz pro plynare :-)
Mam chryslera vision, do ted se s nim jezdilo malo, takze ten plyn v nadrzi muze byt kdovi jak dlouho....
co to dela:
na benzin vse ok...
na plyn motor jde blbe, nepravidelne, vubec nereaguje na vytazeni kabelu od dvou svicek, vypada to ze jde na 4 valce... dneska jsem byl u p. Prokopa v domneni ze to je jen vec serizeni a nehnul s tim..
reduktor mam BRC ATE-90E jen s skrticima sroubama, elektroniku to nema.. nejaky poznatky z praxe? Dalsi indicie kdyztak dodam.. ja si uz s tim nevim rady :-)
Zkus nejprve nacerpovat LPG jinde :)
taky ze jo :-) ted jsem to tak nejak doladil ze to jede pekne, tahne a i ten vykon tam je, ale zastavim a na volnobeh citim ze to s autem hejbe :( no snad se to do budoucna nejak vyladi.. uvidime po natankovani a pak co napise Radek
a jeste trochu mimo tema dotaz... kdyz mi zustane nadrz a jen vymenim tenhle podtlakovej system za vstrikovani, tak co si pak budu muset obehat z hlediska papiru?
A ještě jeden poznatek, co vidím jiný instalace tak je u V6 použito dvou reduktoru a já mám jen jeden a Y rozdvojku do směšovačů....

09.04.2015, 19:25 |
Jozzo dříve nebyly tak výkoné reduktory aby to zvládal jeden.
A ten podtlakový systém..covece to tam je který rok montáže? :D
Podívám se do papíru, ale asi dávno... Jinak tenhle reduktor je do 100kW... Auto má 160kW ale ze by to melo vliv na volnoběh?

09.04.2015, 20:20 |
Samantus | Upraveno: 2015-04-09 20:21:27
.

09.04.2015, 20:56 |
Jozzo po těch letech už dávno reduktor netěsní jak má
jinak k té výměně...tohle si sám nezařídíš. Tohle ti musí zařídit plynaři.
no hlavne to asi budu zkusim predelat na ten system tech dvou reduktoru a pri ty prilezitosti se kouknu na stav:-)
ale stejne si myslim ze na volnobeh je fuk co tam je za reduktor ne? :-) puvodni majitel mi rikal ze reduktor je tam nedavno vymenenej za ten BRC AT-90E a pry je i OK co se tyce tesneni a membran....

10.04.2015, 11:42 |
DaveF to chce někoho zkušenýho, poslal bych tě za Mírou Prokopem, kdybys tam už nebyl :-)
Co jsem tak nejak vypozoroval, tyhle podtlakovy systemy vubec neznam, tak problem bude v tom bypassu co prochazi komorou s volnobeznym ventilem... protoze pri jizde uz mi to jede uplne normalne.. i spotreba je ok, ale zasek sem se na tom volnobehu posranym, to furt jde jakoby na 4..... radek.613 nic? :-)
moje teze o volnobeznym ventilu byla dnes vyvracena.. proste je to jednoduchy... nepali 1. a 6. valec... a to vubec.... na tyhle dva valce pri odpojeni kabelu nereaguje.... na benzin to je ok... ze by civka? protoze kdyz za behu koukam na vyndanou svicku oprenou o motor tak bych ptákem tu jiskru udelal hezci.... ale mezi "fajfkou" a kostrou litaj blesky jako prase.. uz me to jebe... :-D fakt
tak asi svicka, ne? skousel jsi je prehazovat? jakej tam je odtrh?
Samo ze zkoušel.... Problém bude v tom ze ty svíčky co tam původní majitel dal tak sice dle kelly katalogu tam byt mají, ale mají krátké elektrody a asi budou schovaný v díře pro svicku a špatně to na plyn pálí, teda v tech dvou valcich spis vůbec... Takže buď sehnat ty origo s dlouhýma elektrodama a nebo na zkoušku tam dat ty s delším závitem, ona taky vizuálně měla o dost silnější jiskru.... Bude to pěkná laborace :)

14.04.2015, 14:05 |
.mycTD | Upraveno: 2015-04-14 14:07:35
nekdo jeste na LPG sklepava odtrh.
btw. vzpominam si, ze u svicek s dlouhym zavitem jsem zbytek zavitu obrusoval, aby pri vyndavani pripadne usazeniny nekurvili zavit v hlave

14.04.2015, 18:17 |
Jozzo " ale mezi "fajfkou" a kostrou litaj blesky jako prase."
to jako že to probíjí přes fajfku a né přes svíčku?
Jozzo, neee kdyz prilozim fajfku ke kostre .-)

14.04.2015, 19:21 |
Jozzo jo tak samotnou fajfku bez svíčky jo? ..jakože z toho středu ? ..protože fajfka by ti neměla probíjet
jj proste od kontaktu na svicku

14.04.2015, 21:06 |
Jozzo | Upraveno: 2015-04-14 21:08:01
pak záleží jakou jiskru to dá pod tlakem, když už na vzduchu to je dle tvého popisu bída...
nevím jak to tam je uděláno, jestli do párů nebo jedna obří cívka nebo ještě rozdělovač...
zkusil bych to prohodit abych vyzkoušel jak to pálí zapojené jinde
lpg potřebuje vyšší výkon jiskry než benzín a jestli už je načnutá...
tesneni pod vstrikama na sudý řadě válců :-) zavada nalezena :-D takze si to salo vzduch
a spraveno... uz to maka konecne jako sestivalec :-) proc ja vzdycky chytnu ten nejvetsi vomrd... :-D