Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > R: Porsche Cayenne

 o Navštíveno 4431x o
o 19.04.2015, 09:09 | Arnie_one
Ahoj Všem,

jaká verze tohoto vozu je nejlepší koupit. Osobně bych Tuarega nekoupil, ale je v rámci rodiny a tak se snažím sehnat co nejvíc info. Motor by měl být 4,5 S, doufam ze se to tak oznamacuje r.v. 06/07. Na co si dat pozor, ktere vybavy nebrat, co je nejcastejsi zavada techto vozu. Osobne me nejvic zajima, kterou motorizaci koupit. Auto pujde do LPG.
Díky moc za postrehy.
Vim ze Lukasino jednoho mel, tak jeho připomínky=super.

Diky vsem.

PS: Spekulace vyberu tohoto auta bych nechal stranou, proste ho dotycny chce, tak at se vybere co nejlepe.


o 19.04.2015, 09:55 | camron
R: Porsche Cayenne....osobně bych Tuarega nekoupil...

Tak z toho jsem jelen :-)

Víš, proč jsou ojeté Cayenny tak "levné"? Je to něco jak s E65 :-)
o 19.04.2015, 10:08 | nome
Napisu presne to co mi rikal pred par lety znamej pracujici primo v porsche na servise:

Nejspolehlivejsi cayen je 3.0 nafta protoze to ma motor z Audi ...
nejspolehlivejsi benzinova motorizace je paradoxne turbo ale to te sezere na provozu

Lpg = problem
cim vic elektroniky = vic ridicich jednotek = vic problemu, docela odchazej ..

tohle se tyka prvni generace, po FL je to prej o neco lepsi

proste opicexbanany ale treba budes mit stesti
o 19.04.2015, 11:20 | Arnie_one
camron: je to Touareg v jinym kabate.

nome:
srovnam s X5 atmosferou (4,4 E53) ta me zatim nesezrala. U Caennye servis prvni pocitam +50, naplne, zakladni vymeny.
o 19.04.2015, 11:44 | Lukasino
Camron: Co je nejasného na tom "osobně bych Touarega nekoupil, ale někdo v rámci rodiny ho chce, tak hledám info?"

S nome úplně nesouhlasím.

Osobně si myslím, že nejspolehlivější je verze V6 3.2 bez měchů a nějaké extra výbavy, tam už opravdu zůstává jen málo strašáků a upřímně 98% lidí nepozná rozdíl mezi V6 a Turbem.

Máš pravdu, já jsem ho měl, byl to můj sen od té doby, co Cayenne představili a cca dva roky zpět jsem si ho splnil, když jsem ho vyměnil za RangeRover L322.

Koupil jsem verzi Turbo téměř v plné polní (chyběli jen zadní el. vrata - mělo to jen dovírání)
Pro zajímavost [ Link ]
Pro zajímavost pár info, původní cena 4,5mio, kupoval jsem to od prvního majitele, mám pocit 6 nebo 7 let staré a pán nechal na servisu dalších 1,5mio :)

Co k tomu říct, zátah motoru a možnost svižné jízdy byl opravdu parádní, na SUV v té době to myslím nemělo konkurenci, alespoň co jsem měl možnost vyzkoušet například RRS S/C atd.

Ale co osobně očekávám od SUV je pohodlné svezení a prostor, ani jedno Cayenne nenabízí :)

Ke spolehlivosti nic psát nebudu, tady je to o kusu a těch 50k Ti může stačit na pět let stejně jako to nemusí stačit ani první týden :)

Další věc jsou díly, je to převlečený Touareg, spousta věcí je shodná, ale co je potíž, tak Porsche si druhovýrobu "hlídá", tzn. když jsem řešil například filtr a těsnění pro převodovku, tak nikde v druhovýrobě "neseženeš", což znamená, že prostě nikde u žádné sady neuvádí kompatibilitu s Cayenne, přestože to tam ve finále bez problému pasuje :)

Musím říct, že mě to auto velmi rychle přestalo bavit, vnitřní prostor nic moc, o pohodlí se bavit moc nedalo (ono Turbo má ještě tvrdší podvozek + 20" kola) a ikdyž nemám problém s vyšší spotřebou, tak tady to bylo fakt dost, pod 15l jsem se nikdy nedostal ikdyž jsem se pokoušel o eco run (myslím samo dálnice nebo okreska), Praha byla 30+ stabilně, ale to není nic tak neobvyklého.

K servisu, například diagnostika, tím myslím plnou diagnostiku, nikoliv jen načtení chyb je také průser, nikdo to nemá, musíš do Porsche, kde se to tvrdě zaplatí a výsledek stejně není zaručený (vlastní zkušenost, potřeboval jsem něco nastavit, což nastavili ale dojebali zase jiný nastavení...).

Co mi ale vadilo úplně nejvíc, byl ten efekt, co to auto vyvolává. Ač jsem měl dost původně drahých aut, tak nikdy nic nevyvolalo takové emoce jako Cayenne a tím nemyslím úplně příjemné :) Každý v Tobě vidí vraha, minimálně zloděje a nikdo si neuvědomí, že je to auto v ceně nové fábie, která stojí vedle.

K LPG, v inzerci je vidět dost S/Turbo Cayenne s LPG, které mají i velký nájezd, já bych se toho nebál ;)

Takže jako výsledek bych napsal, že záleží na co to ten dotyčný chce, pokud se předvést, je to perfektní auto, jinak si myslím, že člověk dokáže vybrat lépe. Já se například vrátil k Range Roveru L322, je to auto, které dokáže nabídnout fakt moc (troufám si tvrdit, že nemá konkurenci co se pohodlí, prostoru, luxusu a při tom i offroad schopností týká) a přesto je to uservisovatelné.

A jestli mu tohle auto fakt sedí, docela bych řešil, zda nekoupit Touarega, ano, za stejné peníze bude mít méně prestižní auto, servis bude stát to samé, ale bude mít prostě "klid" ;)

Další věc je pojistka (HAV), u Porsche jsou parádní koeficienty :D
o 19.04.2015, 12:52 | camron
Lukasino: třeba to, že v nadpisu je Porsche Cayenne a v textu pak Touareg?

Ano, mělo by to být stejné, ale úplně pravda to taky není.

o 19.04.2015, 12:56 | Arnie_one
camron:
netreba prechcavani, na to sou tu jiny specialisti. Ja pouze vyjadril svuj nazor, ze je to z konecrnovych dilu Touarega, coz je pravda.

Jakykoliv nazor na auto uvítám. díky.
o 19.04.2015, 13:02 | tesil
Pokud to bude auto, ke kterymu se majitel choval tak jak mel, urcite se netreba bat.
Camron: s tou e65 jsi to myslel jak?
o 19.04.2015, 13:12 | Lukasino
Camron: Většina věcí je shodná, včetně nějaké karosařiny (například dveře jsou plně zaměnitelné), atd. Cayenne je prostě luxusnější Touareg a to je fakt.

Nehledě na to, že některé věci jako zámek atd najdeš jak v Octavii, Cayenne, tak třeba v Bentley GT :D Prostě koncern :)
o 19.04.2015, 15:58 | Janrun
Lukasino: A co spotreba u RangeRover L322?
o 19.04.2015, 20:03 | nome | Upraveno: 2015-04-19 20:04:35
Lukasino u te 3,2 prej praska blok, tak proto turbo

Arnie hrozne zalezi na tom jestli predchozi majitel servisoval jak mel, oproti te x5 se priprav na drazsi servis i spotrebu nejakej litrik navrch, zbytek napsal lukasino ta pajcka na beznej servis v poho ale beda jak se posere nejaka spesl ficura
o 20.04.2015, 08:19 | CervinVega
Tatik Cayenne chvili okukoval a po vsech referencich bylo jasny, ze je zivot jednodussi bez nej.
Nesmyslne drahy servis a provozni naklady, umirajici motory, nalepka Zmrdokary, kazdy druhy jede na UA, dobrovolne ci "jinak"...
V zaveru vychazelo nejlip Turbo, protoze to alespon jede...
o 20.04.2015, 09:24 | Octávák
Já se tím párkrát provezl, protože ho vlastní kamarád a můžu říct, že zvuk a zrychlení tohohle SUV je fenomenální. Jel jsem teda taky ve verzi Turbo. Ale to auto svádí k laškování s plynem a ta spotřeba je opravdu skoro pořád mezi 20 a 30 litrama. Další věc je, že po různých slevách platí roční havárku skoro 100 táců. Takže za mě super auto, ale člověk na to prostě musí mít. To tady rozhodně platí... Prý není špatná ta dieslová 3.0 Kámoš po ní z hlediska nákladů na provoz pokukuje ;-)
o 27.04.2015, 20:31 | MAX
No co já četl, tak právě turbo je vyhlášené jako motor s nejhorší životností, blok je z nějaké spešl slitiny, žere olej a repas je náročný. Prý je daleko jistější atmosféricka v8..
o 27.04.2015, 20:59 | MAX
Více zde.. [ Link ]

Já to načetl, když jsem koukal po nějakém SUV s V6 nebo lépe s V8, pokukoval jsem po Muranu, pak po Infinity FX (což je můj tip na kompaktní SUV doteď) pak po Cadillacu SRX až po Jeep Grand Cherokee..
o 27.04.2015, 21:29 | Lukasino
No je fakt, že v tom mém se motor měnil už při 114tis.km :D
o 30.04.2015, 12:02 | Chris
Mna by zaujimalo porovnanie Cayenne 3.2 ( podla linku vyssie, by to mal byt ten isto ako v Golfe R32, cize kvazi prevrtana VR6), na pruzinach (vzduch asi bude po tych rokoch riadna polozka).

vs Lexus RX350 tiez na pruzinach.

Oba na LPG , alebo rocne naklady na servis. Lb pevne verim, ze V8 a Turbo/S budu servisne daleko velka palka. Ale taka 3.2 bude asi najblizsie k tuaregu.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3225 sekund.