Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > 2.2 D-4D 130kW - Auris

 o Navštíveno 4629x o
o 04.05.2015, 11:41 | AllInOne
Jak je na tomto tento motor? Jedná se o Aurisa z roku 2008.

Díky


o 04.05.2015, 12:04 | camron
Toyota 2.2 D4-D/ D-CAT (do 2009)

Kódy: 2AD-FHV, 2AD-FTV

Výroba: od 2005 dodnes, rizikovost do 2009

Nasazení (do 2009): Toyota Avensis 2.2 D4-D/ D-CAT, Toyota Corolla Verso 2.2 D4-D, Toyota Auris 2.2 D-CAT, Toyota RAV4 2.2 D4-D/D-CAT, Lexus IS

Svého času byl diesel 2.2 D-CAT extratřída – s výkonem 130 kW a točivým momentem 400 N.m patřil k nejsilnějším čtyřválcům svého druhu, navíc přinesl do osobních vozů revoluční systém čištění spalin kombinací filtru DPF (využívajícího k dodávce regenerační dávky nafty pátý vstřikovač) a katalyzátoru SCR pro redukci oxidů dusíku.

Motor na sebe nejdříve upozornil abnormální kouřivostí při regeneraci, později častějšími závadami vstřikovačů a EGR ventilů a nakonec i tlakováním do vodního okruhu. To se stane poté, co se příliš tuhé těsnění pod hlavou doslova „zamačká“ do hlavy válců i bloku motoru.

V počáteční (bohužel zvenčí často nepozorovatelné) fázi závady lze dosedací plochy ještě zarovnat, motor intenzivně tlakující do sání si už žádá celý nový polomotor za ukrutné peníze. Tento problém se týká nejen 2.2 D-CAT, ale i méně výkonných verzí 2.2 D4-D ze stejných let výroby (2005 až 2009).
o 04.05.2015, 14:21 | Zdeny60
Kdysi tu někdo popisoval anabázi s Lexem IS220. Od té doby mám v hlavě, že tento výkonný dýzl má své mouchy, ale který nemá?
o 04.05.2015, 14:30 | Chris
tak 2.2 i-CTDi alebo DTEC okrem DPF isto take nema :D
o 04.05.2015, 19:46 | Zdeny60
I di ty:-)
o 05.05.2015, 20:17 | Cabajka
Skusim nie hypoteticky clanok na objednavku, ale realnu skusenost.

Mam Avensis 2.2 D-CAT rv 2005 2AD-FHV. Najazdenych 215000 km. Jediny problem na motore bol odideny piaty vstrek asi po 15000 km (vymeneny gratis v zaruke). Motor slape ako hodinky, startuje zima/leto na prvy tuk. O nejakych zavadach vstrekov a EGR ten motor ani netusi a ja mu to nebudem sepkat do uska.

Treba tankovat normalne palivo a nie nejake sudove sracky. Spotreba oleja nula, voda sa nestraca. Vsetko je tam povodne.
o 05.05.2015, 20:53 | Jozzo
ještě kilčo a už se to na tebe sesype :D
o 05.05.2015, 21:01 | camron
Cabajka: ...ty, v tom pripade netusim, kdo si ten clanek objednal, protoze plivevuplne na vsechny automobilky. Takze mozna nejaky vyrobce jizdnich kol?
o 06.05.2015, 20:53 | Cabajka
Jozzo, ukaz mi jeden sucasny motor danej kategorie, ktory sa po 320000 km nezacne "sypat".

Nechcem robit flame ani netvrdim, ze je to najlepsi motor na svete, berte to iba ako pohlad uzivatela, ktory to kupil s nula km. Vsade sa najde zavada. Pokial by si si mal vyberat iba podla negativnych recenzii, tak naozaj zvitazi nejake jizdni kolo spred 30 rokov.
o 06.05.2015, 22:20 | kuchta
Taky ho mám v Avensisu a nemůžu si stěžovat. Mám najeto 270tis. Jede to slušně. Ale s Aurisem to bude pěkně cvičit.
o 07.05.2015, 06:34 | mrazik
No bratr tento motor ma v Avensisus a to tesneni podhlavou mu odeslo, taktez uz ma nove vstriky. Nicmene, nektere dovezene ojetiny meli vymenene vstriky a tesneni pod hlavou v ramci zaruky u toyoty, takze novy majitel uz s tim problemy mit nebude.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3462 sekund.