Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > skodova udalost

 o Navštíveno 1827x o
o 07.05.2015, 21:16 | Fonfy
Ahojte pred 2 tyzdnami konkretne 22.4. mi jeden Chorvat nedal prednost a pustil som to donho. Na mieste zastavil aj chlapik z asistencnej sluzby a dal som auto k nim do servisu. Na miesto som zavolal policiu a uznali vinu chorvatovi a dali mu pokutu. Spisali sme zaznam o nehode a potom odisiel. Na aute mi vypocitali v servise skodu 1085 eur. Totalka to na 99% nebude. Uz ubehli 2 tyzdne a iba pred par dnami poslala allianz mail do chorvatska a caka sa na nich teraz. On ma PZP Allianz chorvatsko a ja mam PZP kooperativa. Samozrejme ja som to do svojej poistovne nahlasil hned a bola vykonana aj obhliadka priamo v servise kde mam auto. Kedze uz su to 2 tyzdne chcem sa spytat ci tu niekto nema skusenost kolko by to este mohlo trvat..ako rychlo asi sa z chorvatska ozvu a vsetko potrvdia a poslu peniaze servisu aby mi mohli auto opravit ? Vopred dik za kazde info.


o 07.05.2015, 21:20 | gizmi
Mam opacnou zkusenost - technik v Rakousku na parkovisti odrel auto a jako spravny obcan vyhledal majitele a vymenila se data. Dale jsem to resil ze sve pozice ja a pan dostal penize za mesic a pul.
o 07.05.2015, 21:25 | Fonfy | Upraveno: 2015-05-07 21:25:52
lenze tu sa budu posielat peniaze priamo servisu, cize malo by to byt rychlejsie ako by to mali posielat mne nie?? Neviem no len ma to uz teraz nebavy a ked si mam predstavit ze budem cakat este napriklad 4-5 tyzdnov tak to fakt ne..:/
o 07.05.2015, 21:28 | gizmi
No ja (resp. firma) jsem take posilal penize servisu. Emailem mi prisla faktura z jeho servisu, kterou jsem predaval pojistovne.
o 07.05.2015, 21:42 | Fonfy
no ale oni to riesia za mna ako asistencna sluzba.. no nic budem cakat dalej zatial dik aspon tebe za info :)
o 07.05.2015, 22:22 | HIGHTOWER
kde se to stalo - ČR, SK? Protože třeba v ČR asistenční služby jsou spíše ke škodě než k užitku. Nejlepší je vždy volat svou pojišťovnu a přes ní to vše řešit a sám, na tom se nedá nic zkazit, oni tě navedou. Ale když už to máš takto, tak to netuším, jak dlouho to bude trvat, jak je to celé nastaveno, ale počítal bych klidně měsíc, dva :-(
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3008 sekund.