
Navštíveno 2078x

To jsem dával kdysi dááávno do Favorita. Subjektivně to jelo líp, tišeji, kultivovaněji, ale možná to byl opravdu jen pocit. Neměřil jsem ani spotřebu, ani výkon.
Vzhledem k tomu, že je technicky, fyzikálně i elektricky dokázáno, že u motoru který má v pořádku kompresi, těsní, a netrpí nadměrným vnikem oleje do spalovacího prostoru stačí ke spolehlivému a správnému zapálení směsi asi desetina energie, než na jiskře poskytuje i klasický bateriový cívkový zapalovací systém, jsou všechny tyhle pakonstrukce svíček za X set a X tisíc korun se sliby X jednotek až desítek HP získaných "z ničeho" (tedy pardon, dle reklamy zřejmě získaných ze světelného spektra té spešl jiskry :-D :-D :-D) pouze úsměvné a není nutné se jimi více zaobírat. Stačí mít v pořádku motor, a pak v něm funguje zcela spolehlivě i naprostý seriový základ, něřku-li korkový špunt s prostrčeným hřebíkem. Ale marketing je holt marketing, o tom žádná :-D
No faktem je, že jsem pak byl za jedním odborníkem na motory, ten když to viděl, tak se ptal, z čeho to je (starý pán, letité zkušenosti s leteckými motory). Ten v podstatě potvrdil, co píše radek.613 - motoru stačí vyměnit filtry, olej, správně seštelovat karbec, zapalování, ... a ztracení koníci přiběhnou.