
Navštíveno 2704x


20.06.2015, 19:46 |
macek Prosim mistni motorkare o radu a pomoc s vyberem moto. Suzuki Bandit Honda Hornet nebo jakej jinej nahac?? Roky tak 2000-2007. Pro a proti co bude lepsi na jizdu ,udrzbu atd? Dik

20.06.2015, 21:00 |
gizmi Spis by chtelo popsat, co od moto ocekavas ;) Na co se bude pouzivat? A cenovy strop. To jsou asi nejdulezitejsi informace ;)
jak píše Gizmi - ještě vem do úvahy jestli chceš 4válec. Pokud můžeš někde porovnat zkus do výběru zahrnout třeba i lehké hravé dvouválce, Suzuki SV a Kawu ER6.
Macku, bandit je takovej nezmar, ale tezkopadnej.
Mrkni na to sv650/1000
Hornet je fajn, jede to líp jak bandaska,ale....pro mě nudnej..

20.06.2015, 23:12 |
macek Jj dik. Chci to jen na normalni jezdeni zadny blbnuti cena do 100 tis

20.06.2015, 23:27 |
macek Tak koukam na to SV 650 nebo 1000 a dost pekna:-)
Sv je hravý, ty jseš pořez,tak se neboj ani toho litru

22.06.2015, 09:25 |
koren v tehle parametrech je vyber dost velkej, mozna by to chtelo upresnit jestli uz mas neco najeto (tzn litrovy SV na zacatek asi ne:-))
jinak ja mam horneta 2004, udrzba krome jednoho povolenyho sroubku jen spotrebka.

22.06.2015, 10:20 |
Burns Na začátek klidně nějakou šestistovku, ale určitě se dívej po moto se vstřikováním.
Osobně bych vybíral yamaha FZ6 kolem roku 2006

22.06.2015, 10:20 |
Burns Na začátek klidně nějakou šestistovku, ale určitě se dívej po moto se vstřikováním.
Osobně bych vybíral yamaha FZ6 kolem roku 2006

22.06.2015, 17:02 |
vomy7 Podle mě je SV 650 strašně línej stroj. Hornet je oproti tomu uplně jinde, navíc krásně ovladatelnej, lehunkej, ale menší. Ale klidně bych šel do nějakýho FZ6 nebo klidně Kawa Z750.
Fakt strašně záleží, co od toho chceš. Nedělní dlouhý výlety ve dvou? Nebo spíš jentak na odreagování a zábavu pro jednoho? :)

22.06.2015, 17:45 |
macek | Upraveno: 2015-06-22 17:52:51
tak zatim nej asi SV litr ale uvidim jeste.Je velkej rozdil mezi 4valem a dvou valem pri jizde?? vaha?? atd
Mate nekdo skusenosti s V MAXem?? starsi rocnik uz se da sehnat za dobry penize docela

22.06.2015, 18:03 |
Burns 4válec je hodnější odpustí víc chyb
osobní názor na 2válcovej litr, to chce už mít něco najěžděno

22.06.2015, 18:14 |
kasko Jak píše Burns: Dvouvál je hoodně citlivý na plyn.
Než jsem se naučil řádně a v klidu řadit bez cukání na svém TDM 850, tak to trvalo.
Navíc nepoužívám brzdy, brzdím motorem, což u 4 válce se mi nikdy nepodařilo.
4 válec má taky svoje pro, ale 2 válec je dvouválec :)
PS: je fakt, že TDM je úplně mimo - není to naháč, ale taky se hezky ovládá.
Počítej s tím, že na naháči je ideální rychlost do 100km/hod. Pak to docela fouká a když jedeš delší cestu, tak ti hučí........ v hlavě :):):):)

22.06.2015, 19:26 |
jura.j | Upraveno: 2015-06-22 19:28:24
dvoubuch je dvoubuch,mám yamahu dvojvál do vinglu a úsměv od ucha k uchu.
předtým sem měl enom pincka,ale problém s přechodem na větší nemám.
krásně to tahne odspodu,s citlivosťů plynu souhlasím,s tým fůkáním taky :o)
krom teho vzducháč,karbec,kardan,prostě blbuvzdorný moto

23.06.2015, 08:22 |
koren 4val sestka vs litrovej dvouval vs v max?
nejdriv bych si fakt ujasnil co chci (nebo k cemu to ma slouzit) a pak vybiral...
kazdopadne treba ve vyberu mezi fazerem, hornetem, Z750 a gsr neni chyba ani jedno a je to vicemene o vkusu
Me jako zacatecnikovi super sedla gsr 600.. Lehke, mrstne, rozumny ctyrval motor + inho skvele vypada:) a je to i trosku kapotovane takze se na tom da neco ujet..