Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > R: BMW X3 prosím o pomoc

 o Navštíveno 3178x o
o 27.06.2015, 18:31 | kasko
má někdo zkušenost?
Rok výroby 2005, automatická předvodovka, a motor benzín.
Jak velký je rozdíl mezi 2,5 a 3.0i?

Jak moc se kazí, popř. co se obecně na tomhle autě kazí?

najeto 120tis.km

našel jsem tohle auto. Vypadá docela dobře, i když je to AAA...

Ale všechno nemůže být špatné...

[ Link ]

díky


o 27.06.2015, 18:50 | xenonman
Za me svetla, dosti často opravuji praskaji jim plexi, pak jde voda do vnitř a jednotka ko atd.

Jinak bohuzel benzin nevim naftu muzu jen doporučit jsou tam jeste stare kvalitní bloky a jsou to držáky

Neviděl jsem na živo, ale za me ty km jen po 10 letech tak malo km? Ted jsem koupil audi a skoro to same po 3 letech :-)
o 27.06.2015, 19:08 | kasko
Tak km jsou taky podezřele, ale naftu nechci s ohledem na to, že auto najede tak 5000km za rok. A to je naftu moc málo.
Dane, když to praskne, tak mi to opravis ☺.
Je to v Praze v AAA. Nemrkne se mi na to nekdo?
o 27.06.2015, 19:13 | PAVELK
Motor je skvelej není se čeho bát, měl jsem ho chvilku v e60 a spokojenost, tichý kultivovaný chod
o 27.06.2015, 23:42 | Mr.Scully
Ta 3.0 je legendární držák, motoru se není třeba bát. Ten přežije věky. (Teda kromě mýho, ten kdysi kleknul shodou několika neblahých okolností :-D)
o 28.06.2015, 17:19 | kasko
A ta 2,5?
Kdyz je tady motor 3.0 drzak, ma x3 nejake velke bolesti?
o 28.06.2015, 17:30 | Mr.Scully
Ani u té 2.5i jsem neslyšel o žádných problémech. To bylo ještě v dobách, kdy BMW dělalo trvanlivá auta.

X3 jako takové ale neznám.
o 28.06.2015, 18:36 | xenonman
Kdyz budou svetla puvodni coz poznáš podle štítku si troufnu říci nájezd km :)
o 28.06.2015, 21:52 | kasko
Dane, pokud ho koupim, jakoze asi jo, tak se pak stavim a uvidíe tvuj odhad.... 😀
o 29.06.2015, 10:53 | CervinVega
3,0i žere při větším nájezdu olej (a to klidně i litr na 1000km), 2,5i je na tom lépe (ikdyž je to stejný M54).
3,0i si nekoupil někdo, aby s tím pak nejezdil, takže když pominu už podle fotky jetou řadičku 200tis+ km, je to prostě sci-fi.
Nechci ti to rozmlouvat, ale není problém zahučet jen na motoru/převodovce/rozvodovce "kilo+" hned po pár km ježdění...
Vůbec neber zřetel na nějakou servisku a pohádky od prodejce, jeď tam s někým s INPOU a pod diagnostikou, případně si domluv prohlídku v Bmw servise, jinak budeš překvapenej.
A garance/odstoupení od smlouvy "v bazaru" = ... :-)
o 29.06.2015, 11:58 | Mr.Scully
3.0i mi žrala hodně, když jsem tam lil 0W30, pak jsem přešel na hustší 5W30 a bylo to v pohodě.

Jinak každý auto může znamenat investice, když má najeto raketu... ale zrovna v případě tohohle motoru je to nepravděpodobný. Pokud předchozí majitel nebyl totální idiot a netočil to za studena.
o 29.06.2015, 12:14 | AllInOne
Mně 3.0 190kw v E90 žrala cca 1 litr na 7 000 km. Najeto 170tis km.
o 29.06.2015, 12:49 | CervinVega
komplet chlazeni (chladic, expanzka, cerpadlo, termostat, kladky), DISA klapka, el. klapka plynu, lambdy, tesneni (olej domku, ventil deklu, vany), cidlo vacky a kliky, altik a starter, hadice servo rizeni, odvetrani kliky...
dle pouzivani menic prevodovky a pomerova kola rozvodovky...
k tomu nejake to rameno, lozisko kola, tlumice, tahla a pod "spotrebni" veci...

ale verim, ze nekdo vlastni 10 a více let stare Bmw se 150tis+ km a nic podobneho do nej nedava...
o 29.06.2015, 13:10 | AR
tak to bych se mohl zatím přihlásit já, skoro 300tkm a pomalu 20ka na krku a DISA klapku sem nemusel řešit, el. klapku plynu taky ne, lambdy zatím taky ne. jen teda plyňákovou jo, těsnění, no přetěsňoval sem ventil víko už 2x, čidlo vačky zatím ne, altík taky původní, startér na jednom jo, odešel elmag, hadice serva zatím bez problému,...měnič naštěstí zatím taky pořád mění a převodovka převoduje, no ramena pravda musely se měnit, přeci jen 250t na tom uložení je znát, hlavně cz tankodromy, tlumiče nevim zda někdo měnil předek, já zatím ne a prdel pořád nivuje....jinak M50ka a M43
o 29.06.2015, 14:04 | CervinVega
jenze M50ka neni M54...
o 29.06.2015, 15:58 | AR
ale spada do tveho intervalu ;)
o 29.06.2015, 17:01 | CervinVega
A? Vždyť většinu popisovaných věcí M50 ani nemá... ale za velký počet ujetých km bez poruchy máš hlas pro...
o 29.06.2015, 22:35 | Mr.Scully
Já měl M54 cca mezi 170 a 230 tisíci km... dvakrát odešla lambda a jednou čerpadlo. 15k investice celkem.

Pak teda odešel motor, ale to jsem snad jedinej v ČR, komu se to shodou mnoha okolností u tohoto motoru podařilo...
o 29.06.2015, 23:21 | crestik
co tam nakonec všechno bylo? Zahlídl jsem něco o separátoru...nebo nemáš to na bmwklubu někde rozepsáno?
o 03.07.2015, 16:11 | kasko
tak jsem od toho upustil
X3 v AAA úplně mimo
Tahle [ Link ] X3 měla před 2 lety 106tis. km a bouraná za 8700,-€

Hledám dál...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3475 sekund.