Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > BMW positiv :-D

 o Navštíveno 5449x o
o 12.08.2015, 21:11 | Transportérák
Tady se to hodí do diskuse :-D www.nepovedene-bmw.cz/


o 12.08.2015, 21:59 | haskyvr6
Už jsem to četl. Myslím že to je docela mazec přístup, obzvláště za ty prachy který se nestydí si za to auto říct... Každopádně tohle je pro ně výborná "reklama" ;-)
o 12.08.2015, 22:04 | Proffesor_W
nasemu sefovi odesel motor na dva roky stare 5er GT, najeto 70 tisic, BMW, Bardzo Mocne Wydaje
o 12.08.2015, 22:23 | Mr.Scully
On to dal do nějaké FB diskuse a teď to koluje všude. Musím říct, že mě to nepřekvapuje a chyba určitě není jen v Renocaru, Invelt má podobně špatnou pověst a už ze svého blízkého okolí vím o dvou trapasech, co hoši předvedli. Hrajou si na prémiové služby, ale skutek utek. A to říkám jako velký fanoušek značky, u které jsem dlouho a asi dlouho zůstanu. Ale kupovat asi vždycky budu mírné ojetiny u BMW dealerů v Německu.
o 13.08.2015, 07:49 | Dudelina
Zajimavej článek. Pána lituji, nicméně kdyby na mě vybafnul, že za 4měs. chce půl míče, tak to beru za vych*ánkovství.
Koukal jsem rychle na operák, a takovéhle BMW se dá kolem 30kkš/měs. - při 2letém cyklu teda.

Měli mu nechat náhradní auto a během toho něco řešit. Od pána je zase blbě, že předjímá, že auto spravený není - co když už opravdu je? To je jako bych odmítl převzít např. pračku z reklamace, pač si myslím, že nebude dobře spravená.
o 13.08.2015, 08:00 | Jozzo
Dudelina: To srovnáváš docela rozdílné věci.
Když ti opraví pračku, tak ti poví co s tím bylo a za který díl jsi přesně zaplatil/ vyměnili v záruce

tady měnili hlouposti a chyba tam stále byla
Neříká, že to nemůže být ten kabelový svazek ale v tom případě tam musela být fatální chyba. Že by se svazek někde při montáži prodřel nebo byl špatně vyroben ?
o 13.08.2015, 12:20 | Shr3k
IMO a jak jsem napsal na FB, když jsem to rozšiřoval, mu něco vyzkratovali při montáži té GPS a postupně to odešlo. Chápu jeho rozčarování z životnosti vozu, na který čekal tři měsíce, i když si taky myslím, že žádat půl míče za nějakou fiktivní újmu, to je dost. Měli mu už od začátku dát najevo, že u nich utratil peníze, dát mu 5er s CCSkou a auto předat až když si budou 100% jisti, že to funguje, spolu s např. zímní sadou kol jako dárek a omluvu. Pojistku na blbost doufám jejich mechanici mají, tak nevidím problém. Bohužel jsou u nás hulváti jak zákazníci (tam bych to toleroval, ti přece jen přinesou peníze), tak i prodejci (tam už to tolerovat nelze).
o 13.08.2015, 13:44 | Kleneex
Ten hlavní Problem totiž není BMW ale prostě RENOCAR!!!
Podobné problémy jsme měli z X3..... reakce ale podobna od Renocaru :-(
o 13.08.2015, 14:21 | Veider
Přesně tak, podobná zkusšenost s Inveltem na Lužinách, neskutečná arogance a debilita zaměstnanců. Když auto prodávají, to mlátěj čelem o zem, když ale pak člověk něco potřebuje a z jejich pohledu to není za ranec, tak na něj zvysoka kašlou.
o 13.08.2015, 14:26 | johanik
Tak taky přidám, včera návštěva servisu BMW na ganační prohlídce, 2 dny před koncem záruky, BMW 3GT, najeto asi 83tisíc a umřel mezinápravovej doferenciál.

Naštěstí přístup BMW v Praze Stratos auto na jiedničku
o 13.08.2015, 15:20 | Dudelina
johanik: tak to bych šel oslavit - klikař :) Stačil měsíc dýl a byla by to asi zábava.
o 13.08.2015, 17:16 | TomV
A on nekdo ceka, ze to v tyhle spotrebni dobe bude spolehlivejsi nez Skodovka nebo Ford? :)
o 13.08.2015, 18:19 | camron
TomV: ano, zdejsi majitele beemve si to mysli vsichni.

Pravdou je, ze s takovym chovanim jsem se v servisu jedne nejmenovane, Mladoboleslavske, automobilky nesetkal. Mel jsem za to, ze kdyz si koupim "premiovy" vuz, tak se tak ke mne bude servis chovat. Ale jak tak vidim, tak premiova bude akorat cena za provedene ukony :)
o 13.08.2015, 18:53 | soray | Upraveno: 2015-08-13 18:53:35
Také zkušenost, ne přímo moje, ale zákazníka. Koupil si v Inveltu funglovku X5 a předali mu to s hologramy po celém autě, viz. ilustrační obr.

foto k příspěvku  od soray

o 14.08.2015, 09:33 | jok3r
soray: a proč to převzal?
o 14.08.2015, 09:52 | 323Marty
No, pána je mi líto. Tohle by nasralo každýho. Jen nechápu, že lidi vidí problém ve značce BMW. Tohle se přece děje naprosto napříč spektrem u všech automobilek a žádná se zrovna nepředhání v tom, aby zákazníkovi z fleku vrátila peníze, nebo mu okamžitě naservírovala nový auto. Tady je bohužel problém, že se pánovi někdo kvůli té GPS sral do toho auta jako do novýho a nejspíš něco podělal, což při provázanosti všech možnejch řídících jednotek pak následně prostě může zneprovoznit celý auto. Dál už je to zase jen o lidech. Znám to z obou stran - pracuju uprostřed mezi zákazníkama a prodejcema aut a takový hovna, co na sebe lidi dokážou házet, to tady ani zdaleka nepředvádí ani zdeny se schwaboidem. Někdo si myslí, že když u Renocaru nechá 1,6mega za dehtovou trojku, tak je král světa a všichni se z něj poserou. Ale realita je jinde. On prostě Renocar prodá hodně aut a rozhodně bohatším lidem nebo firmám. A bohužel z toho 1,6mega jim jde do kapsy opravdu "málo" a taky se jim nechce při nějaký poruše mlátit tou hlavou o zem a jít za klientem a říct mu, že něco podělali a tak tady má teda tu pětku na měsíc jako omluvu. Ona totiž ta pětka na měsíc je stojí skoro tolik, co měli marži na tom prodeji z tý trojky. Dál už je to jen o tom, že zákazník je nasranej, chová se arogantně,protože nabyl dojmu, že si koupil prémiový vůz, což dneska bohužel dávno není pravda, ale média tomu tak pořád říkaj, takže tomu mámo věříme. Nicméně tim nechci hájit ty servisy, protože taky dobře vim, co se tam děje a jak jsou prodejci i servisáci BMW vypatlaný - právě proto, že jsou vychovávaný, že jsou něco "víc", ale přitom zákazníky ojebávaj na čemkoli se dá - mám i takovou vlastní zkušenost. Je pravdou, že v německu se takový věci tolik nědějou - jsou tam opravdu mentálně dál. Nicméně nemyslim, že je nutný kopat do BMW. Znám hodně lidí, kterým se od nového srala jakákoli jiná značka. Bohužel lidi, který si ušetří na novýho Leona, nebo Megana nebo Focuse, většinou nejsou ze sféry, že by se šli okamžitě soudit, byť by na to měli stejné právo, jako zákazník BMW.
o 14.08.2015, 10:19 | Martyn
Taky si nemyslim ze to je chyba auta, ale pachatelu co tam montovali tu gpsku..
Kazdopadne moje zkusenost s Inveltem - koupene pul roku stara 335i, servis u nich, po par letech (uz po zaruce) prisel problem - chrastici wastegate u turba, nejdriv jen kosmetika, po case uz zapinala nozouvy rezim..
V Inveltu auto okoukli a jedine reseni podle nich bylo vymenit obe turba a cast vyfuku za bratru 80k.. Tak jsem se vzteknul a dojel s autem do servisu do Mnichova - vysledek totozny, ale alespon o problemu vedeli (u N54 se to obcas deje). Kazdopadne ani tam alespon nejaka kulance nebo neco neprichazela v uvahu (auto bylo treba 4 roky stare, servisovane v bmw, ale radne natunene tedy musim priznat:).
Reseni problemu - garazmajstr pachatel Snejk, sice chvili badal, ale vybadal, wastegate netesnila tak ji nejak opravil - "dotahnul" a problem vyresen.. Uz je to nekolik let, auto ma najeto dalsi desitky tis km a jezdi bez problemu na puvodnich turbech..
A mezitim jsem k nemu poslal dalsich par lidi se stejnym motorem a problemem:)
o 14.08.2015, 10:19 | Bart 007 | Upraveno: 2015-08-14 10:21:08
323marty
to jako stavíš auto za 1,6mega na úroveň třeba fábky za 250?
Za ty prachy bych teda očekával taky víc.
o 14.08.2015, 10:39 | 323Marty
Bart: Ale vždyť za ty peníze taky dostaneš víc. (bohužel ale se stoupající sofistikovaností stoupá i možnost poruchy, která nebude snadno objevitelná) Já přece netvrdim, že jsou to stejný auta. Jen tvrdim, že rozdíl mezi lidmi, kteří jsou schopni našetřit na fabii nebo na auto za 1,6mega nejsou takové, jako si majitelé těch dražších myslí. Je to stejný, jako bys řekl, že ten kdo nakupuje v IKEA je lepší než ten, kdo nakupuje ve Scontu. Jsou lidi, kteří mají hodně peněz a přesto jdou vybírat do showroomu Škoda a taky se tam netváří jako řiditelé zeměkoule. Znám i kauzu auta za čtyři miliony, které si tady zákazník koupil jako nové v autorizovaném dealerství, ale auto bylo v jiné zemi zrušeno na totálku jako předváděčka. Prostě je to o lidech.
o 14.08.2015, 15:00 | soray
jok3r: Protože to na horším světle zřejmě nebylo vidět a vylezlo to až na slunci.

Jinak já osobně nevidím problém v autě, jako spíš v lidech, kteří pracují/vedou zdejší servisy. A pokud jdu k BMW, které se považuje za prémiovou značku a má tak nastavené i ceny, tak očekávám určitou kvalitu nejen v produktu, ale i ve službě a přístupu. A je podle mne jedno, jestli tam nechám 1,5 nebo 10 mega. A předat zákazníkovi nové auto s komplet poškozeným lakem, je určitě věc k zamyšlení.
o 14.08.2015, 15:04 | Horal-11
nejen BMW, kdysi bylo na netu o "novém" Defendrovi, ještě k tomu byl bouraný na střechu...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.2063 sekund.