na výběr byl smart, mini nebo Fiat 500, nakonec to za mě vyřešila žena... Takže Fiat 500 1,4 Sport. Máte někdo tip na nějaký top kola v 15" místo těch co jsou aktuálně. Díky za postřehy... Poslední fotka ideální pro úpravu kol.
PS: uživatelská recenze alá Zdeny :-)
Auto bylo koupeno v nejzlodějštější síti autobazarů v ČR. I přesto je s platnou ser. knížkou a ve stavu v ajkém bylo uvedeno na webu. Trochu slabší chování ve chvíli, kdy platba měla být v hotovosti a né formou úvěru... a vtipný los na slevu 5tis Kč vykompenzováný serv. předprohlídkou vozu za 4800,- Kč před prodejem vozu. Auto celkově prohlídnuto a krom zmáčklého podběhu,kdy někdo špatně nasadil zvedák, odřeného volantu od prstýnku a nesdící manžety kolem řazení vše v pořádku. Auto má najeto 69 000 km (předchozí majitelky byly 2 ženy), takže auto vevnitř v top stavu a nic neošaháno ani neprosezýno. Na prodej jich je po ČR poměrně hodně, ale s lepší výbavou a motoram již méně. Ideální je samozřejmě Abarth, který ale startuje na jiných penězích. Dojmy z jízdy jsou půl na půl, pokud auto jede ve Sport režimu tak jede jako střela a řazení je skvělé, pokud se sport režim vypne, auto výrazně jede za plynem a "ztuhne" manipulace s volantem. Jezdím tedy jen na sport režim, kde samozřejmě auto pápne ve městě až k 7 litrům :-( Ovládání je klasické jako všude, takže to je ok. Posez pro mě jako menšího člověka je v pohodě, díky velkým dveřím je posez do auta skvělý. Místo pro nohy je pod volantem jen taktak. Ostatní výbava je oproti jiným běžně prodávaným kusům o něco lepší: 6stupňový manuál, digitální klimatizace, ovládání na volantu, panoramatická střecha. Největší divize je samozřejmě design, který je prostě top zvenčí i uvnitř. Chtěl jsem auto do města na parkování v rozumné fin. sféře. Smart by měl výhodu parkování na štorc, ale nemáý druhou řadu sedaček. Bmw mini je zpracováním i jízdou dál,ale i výrazně cenou a přeci jen poruchovost starších kusů je všeobecně známá....
