Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Tak jsem se do toho taky pustil...

 o Navštíveno 3438x o
o 27.08.2015, 14:49 | H.E.R.O.
na výběr byl smart, mini nebo Fiat 500, nakonec to za mě vyřešila žena... Takže Fiat 500 1,4 Sport. Máte někdo tip na nějaký top kola v 15" místo těch co jsou aktuálně. Díky za postřehy... Poslední fotka ideální pro úpravu kol.
PS: uživatelská recenze alá Zdeny :-)
Auto bylo koupeno v nejzlodějštější síti autobazarů v ČR. I přesto je s platnou ser. knížkou a ve stavu v ajkém bylo uvedeno na webu. Trochu slabší chování ve chvíli, kdy platba měla být v hotovosti a né formou úvěru... a vtipný los na slevu 5tis Kč vykompenzováný serv. předprohlídkou vozu za 4800,- Kč před prodejem vozu. Auto celkově prohlídnuto a krom zmáčklého podběhu,kdy někdo špatně nasadil zvedák, odřeného volantu od prstýnku a nesdící manžety kolem řazení vše v pořádku. Auto má najeto 69 000 km (předchozí majitelky byly 2 ženy), takže auto vevnitř v top stavu a nic neošaháno ani neprosezýno. Na prodej jich je po ČR poměrně hodně, ale s lepší výbavou a motoram již méně. Ideální je samozřejmě Abarth, který ale startuje na jiných penězích. Dojmy z jízdy jsou půl na půl, pokud auto jede ve Sport režimu tak jede jako střela a řazení je skvělé, pokud se sport režim vypne, auto výrazně jede za plynem a "ztuhne" manipulace s volantem. Jezdím tedy jen na sport režim, kde samozřejmě auto pápne ve městě až k 7 litrům :-( Ovládání je klasické jako všude, takže to je ok. Posez pro mě jako menšího člověka je v pohodě, díky velkým dveřím je posez do auta skvělý. Místo pro nohy je pod volantem jen taktak. Ostatní výbava je oproti jiným běžně prodávaným kusům o něco lepší: 6stupňový manuál, digitální klimatizace, ovládání na volantu, panoramatická střecha. Největší divize je samozřejmě design, který je prostě top zvenčí i uvnitř. Chtěl jsem auto do města na parkování v rozumné fin. sféře. Smart by měl výhodu parkování na štorc, ale nemáý druhou řadu sedaček. Bmw mini je zpracováním i jízdou dál,ale i výrazně cenou a přeci jen poruchovost starších kusů je všeobecně známá....

foto k příspěvku  od H.E.R.O.



o 27.08.2015, 14:49 | H.E.R.O.

foto k příspěvku  od H.E.R.O.

o 27.08.2015, 15:00 | H.E.R.O.

foto k příspěvku  od H.E.R.O.

o 27.08.2015, 15:00 | H.E.R.O.

foto k příspěvku  od H.E.R.O.

o 27.08.2015, 15:01 | H.E.R.O.

foto k příspěvku  od H.E.R.O.

o 27.08.2015, 15:16 | AR
dobře zaparkované ;)
o 27.08.2015, 15:18 | M.a.R.i
Pěknej a zajímavá barva :). Nějak nechápu ten sport režim... Je to 6st manuál a když přepneš na sport režim, tak je řazení skvělé? Tudíž vozidlo je spojeno s řidičem a ovládá jeho motoriku? :).

A když vypneš sport, tak ztuhne řižení? Nevím jak to ve Fiatu zamýšleli, ale podle mě sportovnější vozidlo by mělo být tužší řízení ne?

Neber to jako rejpání :)
o 27.08.2015, 15:21 | mr.brain
Jen tak mimo řeč, kolik si tripleA řekli?
o 27.08.2015, 15:52 | CRK
Tak koukám, že prodejna se rozjela, když můžeš starý koupit takovýhle autíčko... :)))
o 27.08.2015, 16:16 | TicTac
Já bych šel cestou originálu...
Klasika - [ Link ]
Extrém - [ Link ]
o 27.08.2015, 17:16 | Nora
o 28.08.2015, 11:37 | H.E.R.O.
to MARI: je to tak, když mám zaplý sport režim, je daleko lepší odezva na plyn od 2500 otáček a je lepší manipulace s volantem a odezvou auta. Když to vypnu auto zleniví a ovládání volantu jde "ztuha".
to CRK: díky bohu mě mobily neživí :-D to je jen kus z koláče
to TicTac: klasika mi přijde nudná, abarth je pecka,ale už na těch 15" je to tvrdší,takže 17" na běžný provoz dle mě nepřicházejí v úvahu
o 28.08.2015, 13:05 | MiniMike
H.E.R.O: spis jen pro zajimavost, jakej si hledal rok u BMW Mini?

M.a.R.i: podobnej Sport button je i u Mini a tam se taky vyrazne zlepsi odezva na plyn, ale rizeni taky ztuhne, oproti stavu bez "Sport" rezimu.
o 28.08.2015, 13:24 | camron
Kdo v tom jezdi? Pro zeny a teplaky dobry, pro chlapa v zadnem pripade (resp.mozna v jine barve)
o 28.08.2015, 14:07 | H.E.R.O.
to camron: jezdím v tom já, barva se mi líbí, a jich je maličko.
to MiniMike: můj rozpočet by seděl na BMW mini ročníky kolem 2004-2005
o 28.08.2015, 14:10 | MiniMike
A to byly ty nej auta co sis mohl vybrat, protoze ty byly zcela bezproblemovy (az na servo).... ale jinak samo gratulace k vyberu
o 28.08.2015, 14:38 | CRK
Nene... To mi neříkej, že v tak velkým bazaru nemaj pánský auta??! :D

foto k příspěvku  od CRK

o 28.08.2015, 14:41 | CRK
o 28.08.2015, 15:26 | Veider
LOL, prej comming out, dneska už se neřiká Sem teplej? Proste se udela comming out, no to mi ho teda vyndej, nebo vlastne radsi ne :-DD
o 28.08.2015, 15:29 | H.E.R.O.
vzhledem k tomu, že mám 3 děti a ženu jsem asi vyjímka :-)
o 28.08.2015, 15:33 | CRK
H.E.R.O. ty musíš mít vobrovský péééro :)))
o 28.08.2015, 15:35 | H.E.R.O.
co k tomu dodat.....




































ANO :-)
o 28.08.2015, 15:37 | pepe689
Rika se řitní speolog
o 30.08.2015, 11:36 | Rocco.
Seš borec, je vidět, že nemáš žádný mindráky.
o 31.08.2015, 14:23 | Rustapha-659
řitní co? :-D
o 31.08.2015, 19:30 | Kamil07
Asi myslel speleolog :-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.2201 sekund.