
Navštíveno 3435x

Mam koncernove cislo filtru toto: 3C0127434
V poznamce vidim UFI. Coz znamena ze je vyrobce tato firma? Je tam nejaky rozdil mezi kvalitou, kdyz to clovek koupi primo origo v krabicce nebo od UFI?
UFI je pod cislem 26.007.00.
Myslim ze to je uplne šumák :)

30.08.2015, 20:35 |
Knightey- | Upraveno: 2015-08-30 20:36:13
Jsem si taky myslel prave ale co jsem se docetl na forech tak ne. U tehle CR pri horsim filtru muze motor dele startovat pri prvnim startu...
A nebo propusti vetsi necistotry do trysek nez je zdravo.
Určitě tam bude rozdíl v ceně, za každý kroužek cirka 25% navrch :-D :-D :-D A teď vážně, žádný rozdíl tam nebude, když to koupíš přímo od UFI. Pokud tedy na kravbičce nebude napsáno "made for UFI in PRC"....

31.08.2015, 20:41 |
Komba UFIny se vůbec neboj,ty maj v pohodě filtry.Nebo pak šáhni po MAN,FILTRON,NIPPARTS:) Hodně tyhle značky používaj origo automobilky.

01.09.2015, 08:10 |
Knightey- | Upraveno: 2015-09-01 08:11:14
radek.613: prave toho jsem se bal, jestli kdyz koupim primo UFI, tak jestli dostanu tu samou "kvalitu" jako kdyz to koupim origo. Prece jen vim, jak to v automotive chodi a dily s lepsi kontrolou kvality a testama na vystupu chodi na originalu a ty co by neprosly nebo jsou na hrane, jdou do prodeje normalne. A nebo presne jak pises ty, ze to pro UFI bude vyrabet nekdo jiny a kvalita muze byt ledajaka...
Komba: UFI se nebojim a ty znacky co pises tak pouzivam. Spis jsem resil jeden problem na aute a potreboval jsem mit opravdu jistotu, ze to vyresim timto filtrem. A pokud ne tak abych mel jistotu ze timhle to nebylo...
Ale jak vypada, zatim to pomohlo. Uvidim po par testech jeste...
Jinak cena origo filtru byla 532,-kc. Po rozbaleni tam bylo videt ze je od UFI a presne cislo typu co jsem psal, cena UFI co muzu mit je cca 410,- Kc.

Tohle jsem z toho vytahnul ;)
Znacka MANN-FILTER.

Peknej humac. By me zajimalo, jestli tohle je "normalni" u naftoveho filtru....


01.09.2015, 15:14 |
ACEMajky | Upraveno: 2015-09-01 15:16:25
Ja ho mel vzdy takovy lehce sedivy (po rozriznuti naftovyho), po cca 30 000km - nekde mam jeste foto
Jinak treba u forda MAN neni to pravy orechovy, tam se uvadi (mondeo 2006 TDCi), ze jedine origo nepropusti nic, co je mensi nez 5 mikronu - DELPHI filtr

01.09.2015, 15:40 |
Lubak JIž zmíněný Man není úplně to pravé ořechové jako palivák u vícero značek. Konkrétně staré TDCi jak píše ACE měly díky palivákům dost problémů. Takže tvrdit, že je to úplně jedno není tak uplně pravda.
Presne jak rikate.
Ja me problem na tom motoru prave s delsim prvnim startem (studena nafta). Nakonec jsem se dopidil toho, ze prave tohle muze byt dost casto spatnym palivovym filtrem (neoriginalem a nebo je totalne KO).
Pricina pri dnesnim prvnim startu kompletne zmizela, auto misto 5s (nekdy i dele) chytne ihned na prvni otoceni. Tezko rict, jestli to bylo tim jak byl "zahnojenej" a nebo tim, ze to nebylo origo. Udajne nektere maji jinou propustnost...

01.09.2015, 20:33 |
Komba Je to v prdeli s těma novýma motorama,je to zhejčkaný jak prase a kor některý značky jako zmiňovaný ford.Zlatá rotačka a komůrka,sice trochu větší kravál,ale jedeš si furt:D stejně to každej nakrmí,vykuchá a emise polibte mi:) Jinak dávam filtry co jsem psal a zatim nebyl problém,radši musim zaklepat.
Hlavně do CRka patří origo palivák. A jestli někoho zabije těch pár korun navíc ,tak už nevim. Taky mám CR a nic jinýho než origo bych tam nedal. Tam je průser ten že neoriginální filtry propouští větší nečistoty. Ty se pak dostanou do čerpadla a začne se vydírat. Pilinky z čerpadla pak rozeserou vstřikovače. A pak už to koluje po celé palivové soustavě. Následný čištění nádrže,trubek,railu. No stojí to za to? Všechny ostatní filtry jsou tak nějak šumák ale palivák bych nepodceňoval. U rotačky bych to neřešil,ta může bejt ráda že tam vůbec něco je. :-D
Knightey u těch veci co neprojdou do originálu se jedna spise o estetické veci nez pro funkčnost a nekdy by ses tomu divil o jake ptákoviny jde...