Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Vyrobce tohoto palivoveho filtru

 o Navštíveno 3435x o
o 29.08.2015, 20:53 | Knightey-
Mam koncernove cislo filtru toto: 3C0127434
V poznamce vidim UFI. Coz znamena ze je vyrobce tato firma? Je tam nejaky rozdil mezi kvalitou, kdyz to clovek koupi primo origo v krabicce nebo od UFI?
UFI je pod cislem 26.007.00.


o 30.08.2015, 19:32 | Tomášek
Myslim ze to je uplne šumák :)
o 30.08.2015, 20:35 | Knightey- | Upraveno: 2015-08-30 20:36:13
Jsem si taky myslel prave ale co jsem se docetl na forech tak ne. U tehle CR pri horsim filtru muze motor dele startovat pri prvnim startu...
A nebo propusti vetsi necistotry do trysek nez je zdravo.
o 31.08.2015, 10:40 | radek.613
Určitě tam bude rozdíl v ceně, za každý kroužek cirka 25% navrch :-D :-D :-D A teď vážně, žádný rozdíl tam nebude, když to koupíš přímo od UFI. Pokud tedy na kravbičce nebude napsáno "made for UFI in PRC"....
o 31.08.2015, 20:41 | Komba
UFIny se vůbec neboj,ty maj v pohodě filtry.Nebo pak šáhni po MAN,FILTRON,NIPPARTS:) Hodně tyhle značky používaj origo automobilky.
o 01.09.2015, 08:10 | Knightey- | Upraveno: 2015-09-01 08:11:14
radek.613: prave toho jsem se bal, jestli kdyz koupim primo UFI, tak jestli dostanu tu samou "kvalitu" jako kdyz to koupim origo. Prece jen vim, jak to v automotive chodi a dily s lepsi kontrolou kvality a testama na vystupu chodi na originalu a ty co by neprosly nebo jsou na hrane, jdou do prodeje normalne. A nebo presne jak pises ty, ze to pro UFI bude vyrabet nekdo jiny a kvalita muze byt ledajaka...

Komba: UFI se nebojim a ty znacky co pises tak pouzivam. Spis jsem resil jeden problem na aute a potreboval jsem mit opravdu jistotu, ze to vyresim timto filtrem. A pokud ne tak abych mel jistotu ze timhle to nebylo...
Ale jak vypada, zatim to pomohlo. Uvidim po par testech jeste...

Jinak cena origo filtru byla 532,-kc. Po rozbaleni tam bylo videt ze je od UFI a presne cislo typu co jsem psal, cena UFI co muzu mit je cca 410,- Kc.

foto k příspěvku  od Knightey-

o 01.09.2015, 08:29 | Knightey-
Tohle jsem z toho vytahnul ;)
Znacka MANN-FILTER.

foto k příspěvku  od Knightey-

o 01.09.2015, 08:30 | Knightey-
Peknej humac. By me zajimalo, jestli tohle je "normalni" u naftoveho filtru....

foto k příspěvku  od Knightey-

o 01.09.2015, 15:14 | ACEMajky | Upraveno: 2015-09-01 15:16:25
Ja ho mel vzdy takovy lehce sedivy (po rozriznuti naftovyho), po cca 30 000km - nekde mam jeste foto

Jinak treba u forda MAN neni to pravy orechovy, tam se uvadi (mondeo 2006 TDCi), ze jedine origo nepropusti nic, co je mensi nez 5 mikronu - DELPHI filtr
o 01.09.2015, 15:40 | Lubak
JIž zmíněný Man není úplně to pravé ořechové jako palivák u vícero značek. Konkrétně staré TDCi jak píše ACE měly díky palivákům dost problémů. Takže tvrdit, že je to úplně jedno není tak uplně pravda.
o 01.09.2015, 17:02 | Knightey-
Presne jak rikate.
Ja me problem na tom motoru prave s delsim prvnim startem (studena nafta). Nakonec jsem se dopidil toho, ze prave tohle muze byt dost casto spatnym palivovym filtrem (neoriginalem a nebo je totalne KO).
Pricina pri dnesnim prvnim startu kompletne zmizela, auto misto 5s (nekdy i dele) chytne ihned na prvni otoceni. Tezko rict, jestli to bylo tim jak byl "zahnojenej" a nebo tim, ze to nebylo origo. Udajne nektere maji jinou propustnost...
o 01.09.2015, 20:33 | Komba
Je to v prdeli s těma novýma motorama,je to zhejčkaný jak prase a kor některý značky jako zmiňovaný ford.Zlatá rotačka a komůrka,sice trochu větší kravál,ale jedeš si furt:D stejně to každej nakrmí,vykuchá a emise polibte mi:) Jinak dávam filtry co jsem psal a zatim nebyl problém,radši musim zaklepat.
o 01.09.2015, 23:58 | kuchta
Hlavně do CRka patří origo palivák. A jestli někoho zabije těch pár korun navíc ,tak už nevim. Taky mám CR a nic jinýho než origo bych tam nedal. Tam je průser ten že neoriginální filtry propouští větší nečistoty. Ty se pak dostanou do čerpadla a začne se vydírat. Pilinky z čerpadla pak rozeserou vstřikovače. A pak už to koluje po celé palivové soustavě. Následný čištění nádrže,trubek,railu. No stojí to za to? Všechny ostatní filtry jsou tak nějak šumák ale palivák bych nepodceňoval. U rotačky bych to neřešil,ta může bejt ráda že tam vůbec něco je. :-D
o 02.09.2015, 05:19 | xenonman
Knightey u těch veci co neprojdou do originálu se jedna spise o estetické veci nez pro funkčnost a nekdy by ses tomu divil o jake ptákoviny jde...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4975 sekund.