
Navštíveno 2102x


02.09.2015, 15:03 |
Alig Zdravím. Pánové,chtěl bych hodit elektrické servo ze Seicenta do Cinquecenta,ve kterém žádné servo není. Někde jsem se dočetl,že to servo je napojené přes nějaké čidla na řízení...tudiž po zatočení vlevo-vpravo to dá nějaký signál asi přes relé a servo začne brát...? Chci se zeptat,zda je možné ho napojit na alternátor aby to fugovalo? Díky za info ,kdo s tím má nějakou zkušenost.
Pokud vím, čidlo je inkrementální snímač ve sloupku řízení, který "hlásí" úhel natočení volantu, a tento údaj je následně převeden na patřičně dlouhý posuv hřebenu včetně určení směru,opět hlídaného snímačem polohy. Určitě to nerozchodíš pomocí dvou relátek na reverzaci motoru, a na alternátor to rozhodně nepřipojuj :-D
zalezi co je to za system, nektere starsi posilovace maji jenom nahrazenou pumpu nahon do motoru elektromotorem, ktery se spina pri pozadavku na zataceni resp. poklesem tlaku ve standardnim hydraulickem rizeni
pokud mas motorek rizeni na sloupku volantu nebo na tyci rizeni tak to funguje stejne jako mechanicke rizeni, je tam senzor otaceni resp. zkrutu ktery rika kam se ma pomocny motorek otacet, je vlastne pripojeny pres snek k tyci volantu, v hydraulickem posilovaci je tam takova sada kolecek s lamelama a labyrint ktery prepousti olej
ale asi te nepotesim, vetsina tech systemu komunikuje s ecu a bez komunikace vetsinou padne do nejakyho nouzaku, to ale nemusi znamenat ze to nebude posilovat
lepsi pripad je ze pude premontovat cely sloupek rizeni i s rizenim, mozna si to pustit nez to vyndas z auta jenom na baterku co to bude delat