
Navštíveno 2445x


24.09.2015, 08:37 |
DaveX Ahoj. Protože se to tady řeší docela často a přišel čas i na mě pořídit auto, potřeboval bych pomoci od zkušenějších.
Jezdím denně do práce 30 km, takže kolem 60 denně. Ročně i se soukromými cestami najedu 20 000+. Sháním tedy nějaký kompromis úsporný provoz/výkon. Cenu vidím do 180 000, ale pokud se naskytne něco pěkného, dám i malinko více.
Protože si pravděpodobně budu nechat auto dovážet ze zahraničí potřeboval bych pomoci s pár značkami.
Prosím tedy zkušené chlapy, co auta třeba servisují, nebo se vyznají, ať napíšete jaký motor vybrat, jakým se vyhnout a třeba jak jsou na tom náhradní díly, komfort apod..
Takže auta, které vyhlížím. Vše rok 2010+:
Škoda Octavia II combi
Škoda Fabia II combi
Škoda Yeti (Tam v této ceně bude pravděpodobně nesehnatelné)
Ford Focus II combi
Ford Mondeo combi (Jako u Yeti)
Toyota Avensis combi
Volkswagen Golf V combi
Budu rád za každý tip a radu.
tak ono je tam vic aut co je nesehnatelne za tech podminek... jako napr. Octavia Combi...

24.09.2015, 09:39 |
DaveX Jasně, právě proto jsem napsal, že když bude dobrý kousek, dám i víc.
Než Focus II combi bych šel raději do C-Maxu - teď jsem jednoho kupoval dětem od přítelkyně a moc mě to autíčko nadchlo...
Sice slabší verze (neb jsou i 1,6ky s 80kW), ale je moc hezký...
[ Link ]

24.09.2015, 13:43 |
Lubak C-max prostorově dobrý auto, ale 1,6TDCi bych se velkým obloukem vyhnul

24.09.2015, 14:02 |
tesil Tuhle 1,6 80kw jsem mel v C4 grand picassu a to auto jezdi porad a o motoru clovek nevi, 1,6 66kw ma kamos ve focusu a jezdi a jezdi. Takze urcite neni duvod se necemu vyhybat. Nevim jak tady ty novejsi c maxy, ale driv tyhle slabsi verze nemely FAP. Coz je taky vyhoda.

25.09.2015, 07:42 |
DaveX Jinak co se týče Octavií a Fabií, jsou tam vyloženě motory, který se vyhnout?
U Fabie II se mi zamlouvá 1,6 TDI 77kW. Taky bych řekl, že díly budou z daných aut nejlevnější a také za tu cenu koupím celkem slušný rok se slušným nájezdem.

25.09.2015, 08:15 |
Lubak Tesil - možná první 1,6 které neměly DPH ale novější generace s DPF se potýká s problémy víc než dost a to i auta s relativně malým nájezdem. DPF, EGR atd.

25.09.2015, 09:04 |
tesil Ja mel 80kw verzi s filtrem a zadnej problem, to auto jezdi furt. Ono taky musis brat kolik tehle motoru u nas jezdi a v jakym stavu se dovazeji a pak staci. Pokud bude mit auto jasnou historii, tvrdim, ze se neni ceho bat.

25.09.2015, 14:02 |
DaveF tak když prodejce Fordů doporučuje se tomu motoru vyhnout, tak bych to asi radši udělal :-)