
Navštíveno 3267x


30.09.2015, 12:01 |
Losky Ahoj, kamarád se zbláznil do BMW, tak jsem na to dnes na netu koukal. Je to i na BMW klubu. Sice 10 let starý, ale vypadá opravdu zachovale. Jen si nejsem jistej, jestli je to ideální koupě, přeci jen se na tom může vysypat asi plno věcí, včetně AT. Jen mě překvapilo, že uvedené číslo je na netu u nějakého jiného člověka a mail taky jiný.
Díky
[ Link ]
Když si připraví dalších 50k na následný servis tak proč by ne. A pokud už to má odstraněný typický závady E61-ky nemusí to bej špatný. výbava taková standart. někdo už tam měnil iDrive mechniky za novější.
Jinak spoustu info vyčteš na bmw klubu:
[ Link ]

30.09.2015, 12:53 |
Losky tak pro mě to není. Jen se mu to zalíbilo, tak se spíš informuju sám, jestli to nemá nějakou kasičku

30.09.2015, 16:15 |
tesil At si radeji vybere 530. Jede lip, zere min. Problemy naprosto stejny. Jen kratce: viriva klapka, DPF, pokud klapku zaslepil, prestane regenerovat a filtr jde do hajzlu. Dale svody, kabelovy svazek v 5. dverich, nivo kompresor, termostaty. To jsou veci, ktery by mely byt vyreseny. Pokud ne, bude to brzy delat.

30.09.2015, 17:43 |
Losky Jezdilo to pravidelně v Německu do servisu až do 262000 km v 11/2013. Dva roky v ČR a najeto 285000. Já mu to vymlouvám, jezdí převážně město, bude to asi i víc žrát a pořád studené.
Jinak vzhledově vypadá pěkně.
Studené to bude stejně jako benál, nafta má elektrický příhřev, který topí malý okruh dokud není na provozní teplotě.

01.10.2015, 21:08 |
Losky Myslel jsem tím, že přeci jen benzín tolik netrpí jako ta studená nafta. Aspoň pro mě je obrovský rozdíl jezdit v zimě s benzínem oproti naftě. Nafta byla taková neochotná

05.10.2015, 12:08 |
Losky Tak prý byl omrknout asi 2 530d, když ta 525d moc nejede a měl prý z toho smíšené pocity. Auta vzhledově krásný, ale v obou případech klepání předku a obě DPF pryč, což je asi horší kvůli STK, ne? Hledá něco do 200t. Dokonce už kouká prý na E46 330d, ale to bude asi o ničem v porovnání s tou pětkou, ne? Přijde mi to malé a jízdou to bude asi na úrovni max OII?
.. střídal jsem OII a E46 jednu dobu dost často a na dlouhé trasy...a vždycky jsem se těšil na E46. Jediné plus pro Oct byla přesnost řazení. Rozdíl jízdy je úměrný stylu jízdy. A to samé platí skoro o OIII. U Oct mi dost vadí chování na ostrých nerovnostech a pravděpodobně tužší stabilizátory. Oct je subjektvině vevnitř větší, a kufr je větší teda joo o dost...to má možná i E39 menší.

05.10.2015, 16:56 |
Losky Co vím, tak E46 touring má kufr dost mělký. Jinak je to taky pořád pěkný auto

05.10.2015, 17:04 |
tesil Ono zadohraby maji obecne kufr melci.
mam tu moznost tez stridat OII a e46 a jak jiz poznamenal crestik, vzdy se tesim na to, az pojedu e46.
OII je dobra pro soudruha co se potrebuje premistit z bodu A do bodu B, proc jako ne, kor pro zenskou asi dobry, nicmene pokud od jizdy autem ocekavam neco navic, treba i to, ze mi bude zpusobovat nedejboze radost ci poteseni, tak to v OII fakt nenalézám.
Ale samozrejme je to male kombi, urcite to nema kufr 35688 litrů a neprevezes v tom 4 bojlery a 2 vany zaraz jako v OII. :D
jinak urcite 3.0D, jak E60/61 tak E46 pokud tedy.
Nicmene najit zachovaly kousek zejmena u te 5er bude pokud za to nechce dat min 300tis asi ponekud peklo, tomu verim.
Bouchani predku? Jsou to auta stavena na kvalitni silnice kterych se jim u nas moc nedostava (i kdyz se to pomalu zlepsuje),takze dle toho ty napravy taky pak vypadaji :/

05.10.2015, 20:48 |
Losky Mě se taky E61 líbí, ale taky nehodlám dát 300t za deset let staré auto, které při mé smůle za dva roky prodám o 100t méně. E46 je asi větší šance sehnat v lepším stavu, ikdyž zrovna E46 je krevní skupina mladých kluků s 18 v občance a většinou ta auta dostávají na prdel. Každopádně R6 v naftě či benálu má koule