Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Mitsu 3000GT

 o Navštíveno 3914x o
o 17.10.2015, 19:33 | jzxr
v diskuzi na tema STI nebo EVO padla zminka o mitsu 3000gt a protoze uvazuju nad nejakou vikendovkou tak by me zajimali zkusenosti s timto autem. i pres moji naprostou duveru k teto znacce gt neznam a netusim jak je na tom se spolehlivosti, jizdni vlastnosti, pouzity materialy, celkova kvalita...


o 18.10.2015, 10:36 | M.a.R.i | Upraveno: 2015-10-18 10:37:09
Taky neco shanim a co jsem vycetl, tak 3000gt je z doby, kdy se Mitsu predhanel s Toyo a Nissanem. Tenkrat bylo vykonostni omezeni do 290hp, tudiz napriklad u Nissanu 300zx je motor pry hodne predimenzivany a prifouknutim bez velkych uprav ma 400hp. Nevim jak je to u 3000gt, ale hodne lidi tvrdi, ze je to ze zminenych automobilek nejpretechnizovanejsi auto a nejvetsi kasicka. Ja bych sel do 300zx a nebo stary Supry :)
o 18.10.2015, 13:26 | Timon.z
3000gt je jednoduché auto ze starých dob.Centrál a podobné kraviny jdou po drátě a ne po jednotkách,tak se nemá co posrat.To e46ka je složitější.Při koupi je dobré si pohlídat převodovku.škrtává dvojka(lidi často řadí dřív než domáčknou spojku,ale to je problém každého sportovního auta).Pak nekomu zaklepal motor na klice(chladné vytáčení). Co postihne každé gt je vyschlé kondíky v řj.motoru.Origo servis opraví za 7tis.jinak se nesere nic.Jo a bacha na us verze bez vinu a twin turba(jen 164kw).

foto k příspěvku  od Timon.z

o 18.10.2015, 13:27 | Timon.z

foto k příspěvku  od Timon.z

o 18.10.2015, 13:30 | Timon.z
za 10 let se posrala jenom ta jednotka,ale zas to najezdí 400km za rok :)

foto k příspěvku  od Timon.z

o 18.10.2015, 16:01 | macomb | Upraveno: 2015-10-18 16:04:56
Timon.Z: To je docela odvážné tvrdit, že mitsu je z staré školy. Je tam elektriky elektroniky spoustu, spousta řídících jednotek na různé věci taky(i když většina eletriky byla bezproblémová). 3000GT byla ve své době výstavní skříní Mitsubishi, spousta vychytávek a technických fines. U twin turba např aktivní aerodynamika (vyjížděcí lízátko pod předním nárazníkem a nastavování zadního křídla), AWD i AWS(řízení všech 4 kol), klapka výfuku (kvůli hluku i emisím (mám ten pocit)) apod.

Na internetu jse spousta návodů a postupů na úpravy a opravy, vnitřnosti motoru by měly měly vydržet úpravy na cca 400koní (použití 13G turb z lanceru EVO, jestli si vzpomínám dobře). O převodovce to již bylo zmíněno.

Bez turb bylo mitsu předokolka a bez spousty vychytávek z TT.

Měl jsem taky mrkačku (91), začala mi zlobit řídící jednotka (motor jel jen na 4 válce), nakonec jsem dohledal příčinu, a to odcházející kondíky( a narušení některých drah na desce vyteklým eletrolytem) na řídící jednotce u těchto prvních modelů. (doporučuju zkontrolovat)

3000GT byla na začátku 90 let hodně prodávaná v USA, o dost více než 300ZX a NSX dohromady (hlavní konkurenti). Auto bylo vyvinuté a vyráběné v USA pro USA (i když pod japonskou značkou společně s dvojčetem Dodge Stealth)

Měl ho tu ze členů i Luke, takže taky určitě bude mít spoustu zkušeností. Já už auto nemám cca 7-8 let, takže jsem některé věci pozapomněl, ale klidně se ptejte


Jinak důležité odkazy:
[ Link ]
[ Link ]



o 18.10.2015, 16:20 | Timon.z
auto nemá scan bus,takže je fakt jednoduché.I motor twin turbo není nic složitého a generálku udělá dneska každý šikovný mechanik i bez speciálních přípravků.
o 18.10.2015, 20:35 | dddd
jo zadní turbo odchází vlivem přehřátí
o 18.10.2015, 23:43 | macomb | Upraveno: 2015-10-18 23:44:18
Jasný, can bus nemá(či jinou sběrnici), to je pravda, všechno se dalo "diagnostikovat" pomocí multimetru ?. Motor 6G72 (jestli si to pamatuju dobře) byl u Mitsubishi používán celkem hojně, navíc lze na něj sehnat i spoustu "tuning" dílů za rozumné peníze. Já ho měl v době, kdy byl dolar za 14kč,tak všechno na něj že států stálo pakatel. Nakonec teda stejně z plánovaných úprav sešlo :( Ale do motoru jsem nelezl, na to zase nemám zázemí, ani zkušenosti. Všechno ostatní už pak ano (hlavně díky velmi podrobnému servisnímu manuálu, že kterého se dalo vyčíst vše i bez větších znalosti angličtiny)

Ještě se mi někde na něj válí sada nových nepoužitých 550 cc vstřiků, které jsem neudal a pak na mě zapomněl, pokud by měl někdo zájem ? Jo a ještě novou nepoužitou walbro 255 pumpu ;) (snad mě moderátoři nepřesunou jako inzerci :-D)

K zadnímu turbu byl opravdu špatný přístup a nebyl tam moc prostor pro nějaké chlazení, to se týče i přístupu ke svíčkám na zadní straně(pod sáním). Ale to člověk neřeší každý den, že ?
o 19.10.2015, 00:37 | FBS
Zrovna minuleh tyden jsem jedno videl u kamose (servisuje ho klientovi).

foto k příspěvku  od FBS

o 19.10.2015, 00:37 | FBS

foto k příspěvku  od FBS

o 20.10.2015, 09:45 | H-Honza (M)
kdysi měl kamarád, vozil jsem se s tím a moc se mi to líbílo. On měl tedy "facelift" nebo jak to nazvat, bez mrkacek, s twin turbem, jelo to super, ale o spolehlivosti bych moc nemluvil, protože těch problémů s tím autem měl vcelku dost.
Ale když na to dneska koukám, stačí tomu málo a je to pořád hezké a neokoukané auto...

foto k příspěvku  od H-Honza

o 20.10.2015, 10:49 | Luke-Jeep
Otázka je co od toho chceš...

Já měl atmosféru s nějakýma 230ti koňama a nebyla to špatná kára... Předokolka, relativně jednoduchý auto. To se dramaticky mění u twin turba a 4 kolky...

Nečekej od toho sporťáka - je to spíš GTčko - země původu ho k tomu předurčuje... U mě tenkrát lehla spojka - ale to bylo předchozím majitleem a pár drobností - šlo to z baráku kvůli nesouladu vlastníka a provozovatele kdo zaplatí opravy :-D

U atmosféry ceny za díly relativně vklidu, nebyl to problém - jediný co mě dost zarazilo byla cenovka pojistek :-D byly tam jakýsi hranatý mrchy a cenovka byla asi 400,- za jednu tak jsme si je repasovali :-D

Jinak hoši - mrkačka je mrkačka... A tohle autí má i čudlík jen na mrkání světlama :-D
o 20.10.2015, 12:05 | Petura
já chci auto s čudlíkem :)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4222 sekund.