Máte někdo zkušenost, jestli jdou prohodit mezi sebou, pokud "vypadají" stejně? Fyzicky vypadají zcela stejně, rozdíl je pouze na ŘJ senzoru v čísle.
Co vím, tak jsou spárované ty ŘJ s konkrétním senzorem dle jeho charakteristiky, je to opravdu takovy rozdíl, že není možné starý odpájet a jiný napájet na tu stávající "starou-správnou" ŘJ?
Senzor jako takový je stejný prakticky pro všechny motory v rámci automobilky.


19.11.2015, 11:09 |
Kounect | Upraveno: 2015-11-19 11:11:16
Dle mého - stejný výrobce, stejný díl, jiná revize. V revizích dílu býval obvykle vylepšený průběh či nějaká náprava chybky, takže pokud není kontrolována revize, mohlo by se jednat o zaměnitelný díl ( s případným drobným rozdílem v SW či HW ale stejnou funkcí ), pokud je kontrolována, i tak by to měl být zaměnitelný díl, akorát by bylo třeba s tím " spárovat " i to okolí.
Určitě bych se nebál to zkusit připojit. Počítám, že 21E je vyrobeno do 2008 a 21J je vyrobeno po 2008, tehdy se to lámalo.
Mluvím ze zkušenosti, kdy jsem pracoval v Siemens VDO a po prodeji v Continentalu, pořád té samé firmě, dělali jsme něco jiného, ale princip stejný...
jj, tyhle konkretni dva ano, ale jedna se o cidlo z N43 (4valec)...koncove 130 do N53 (6valec)...koncove 128, 129.
Kolega z klubu, ktery delal na lince, tvrdi, ze budou nejspis stejne, pouze se lisi delkou kabelu a pod.
Nešpekuloval bych nad tím, ale odchazi po 100tis km a stoji 12tis :-)