Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > koupě octavia

 o Navštíveno 2993x o
o 12.01.2016, 20:47 | jura.j
mám problém,dobrý kamarád zháňá octaviu I,motor asi 1,6 benzín,ale jak sem to tak sledoval,je problém najít slušný kůsek.
všecko áčka a podobný firmy,nájezdy všecko kolem moderních 125-135000km.
na co si tak dat u teho motoru pozor,já mám 1,8T a problémy atmosfér šli tak nejak kolem mě.
radši by slušný stav,než pitchovinky kolem.
podmínka by byla asi autoklima a cena do 100 000,-

dyby ste negdo o nečem věděli,budu rád.


o 12.01.2016, 20:50 | walish
Snad nejhorší motor, který se do toho dával. Nejede, žere, kromě benzínu papá i olej...Asi bych zvolil jinak a přesunul bych se i ze segmentů čtyřkolých povozů do segmentu aut :)))
o 12.01.2016, 21:27 | Milhauzz
100tis je bláznovství. Sem tam koukám na net a vidím, že někteří chcou za 1 generaci i přes sto tisíc. Já koupil 1.8T AUT rok 2003 v Eleganci loni na jaře za 55tis. Sice najeto 350tkm, ale neřeším, poměr výkon / cena byl ok. Vím, že za třeba dva / tři roky ji střelím za podobnou částku když budu chtít.

Ale je pravda, že než sem ji našel, málem sem zešedivěl. Hlavně to chce nasoukromo, bazar = stočit + marže ( i když toto se už děje vlastně až na výjimky na obou stranách).
o 12.01.2016, 21:54 | jura.j | Upraveno: 2016-01-12 21:56:10
takže rači osvěčený motor 1,8T, dyžtak v plynu ?

nebo se podívat po nečím jiným ?

ale po čím ?
o 13.01.2016, 08:39 | Kapka (M)
taky bych vzal raději 1.8T ...měl jsem ji v 1.8T RS 132 kW..prodaval jsem jí minulý rok za 100000 Kč a měla cca 210000 km..a šlapala furt jako hodinky..a právě že si ji ode mě bral kluk co měl předtím tu 1.6 benzín..a jezdí ted ještě levněji než s tou 1.6,která nejede a žere jako tank :-)
o 13.01.2016, 10:39 | MaSuZaPi_Honza
Zrovna jsem před měsícem měnil Octavi I 1.6 75KW 2001 za Octavii II F TDI.

měl jsem najeto 205tis.

Auto od 150t. začlo žrát olej. a to tak, že když se jezdilo po dálnici, tak klidně litr na 1000km. Což znamenalo 2x-3x do měsíce dolévání litru oleje :D člověk tam pak začne lít nejlevnější olej co je.
Oprava toho vyjde cca kolem 12t. komplet. Tak jsem to ani neřešil a odvezl do bazaru na protiúčet. Dostal jsem za to 35t. a aktuálně jí prodavájí za 70t. :DD Octavia si prostě v ČR drží cenu asi jako iPhone :DD
Jinak to jezdilo dlouhodobě za 7.4 l. Přítelkyně jezdila Louny - Praha a zpět cca za 6,5-6,8.
Až na ten olej se to za těch 55t. krom spotřebních věcí a jednou snímače otáček vačky (1500,-) nic neposralo. Auto má vzádu bubny a brzdilo to asi tak, jako když šlapeš do hovna (brzdy byly komplet dělaný nový) Tenkrát jsme to kupovali, že jsme potřebovali kombi a protože přítelkyně byla na mateřský, tak jsem nechtěl zbytečně před barákem skladovat diesel. Ale už nikdy víc, obecně to stím olejem platí pro všechny koncernový benzínový motory 1.6. A v manuálu píšou, že spotřeba může být až l/1000km :DD
o 13.01.2016, 11:13 | camron | Upraveno: 2016-01-13 11:14:15
Ja tu 1.6 MPI (75kw) kdysi mel. Jelo to normalne, spotreba kolem 7-8. Olej to vubec nezralo - pokud vim, tak ten problem byl spis u 2.0. Jinak jo, melo to vzdadu bubny, vsichni to tehdy menili za kotoucovou napravu (vcetne me) a pak dobry. Ale je to fakt tezky pravek...
o 13.01.2016, 15:53 | jura.j
má to jako další auto do rodiny,jeho jezdí C3 1,1 benzín.
jezdí po okrese,semtam brno,dvakrát za rok dovolená,z teho jednů alpy.

no mysím k nim zandu na pohárek a rozvedeme debatu :o)
o 13.01.2016, 17:36 | tommas
u 1.6 je ještě problém s převodovkama. Něco se v ní rozpadá :-(
o 14.01.2016, 10:14 | endru.ondra
za O1 v dnešní době kilo ? :o Když už chce utápět peníze takhle radši bych šel jako každý do 1,8T měl jsem jí a spokojenost dálka kolem 8 svišně město za 11 ale šlapal jsem na to nebo stál v zácpě a hlavně trefí i lepší výbavu než v 1,6
o 14.01.2016, 10:21 | Camča_v
Rozpadá - u před FL 74kW se stříhají šrouby v diferenciálu.
Mám 1,6 75kW BFQ kombi style 2002, teď akorát 3 roky.
Investice po koupi byly do rozvodové a spojkové sady, olej, nemrzka, brzdovka ..
Postupně odešla lambda na katu (ta před ním byla už evidentně taky měněná),čidlo ABS na PP kole, blok termostatu, kabelový svazek v LZ dveřích (v LP už se ozývá), prasklé potrubí u filtru paliva, akumulátor ..
Pro moje potřeby auto vyhovuje, místa vzadu tak akorát pro dvě děcka, kufr pěknej s dvojitou podlahou, spotřeba při popojíždění do 7,5, dálková do 6,5.
Spotřeba oleje cca litr na 3000km, lehce stoupá při dlouhých jízdách po dálnici. 75kW motory hodně trpí na zapečené pístní kroužky, toto se zatím u mé nestalo, tachometr 198000km. Při výběru hodně záleží na štěstí :-)
o 14.01.2016, 16:06 | jura.j
už se řeší 1,8T tak snáď to vynde.
sem paní domácí upozorňoval na trošičku věčí spotřebu,ale jedna nafůkaná 1,8 ně stójí doma,tak vím,že to néni tak hrozný :o)

všeckým moc díky za postřehy
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3256 sekund.